Vitutusketju

  • 10 555 786
  • 56 140

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.

Eikä tuossa ole edes saunaa, parasta olla hintalaatusuhde kohdallaan. En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa silloin kun Kaupin saunan löylykouhotus palon jälkeen selvisi, uskomatonta menoa. Ja sitten ne pirut vinkuu uutta tuhoamansa tilalle, maksaisi itse saatana, sitten saisivat viritellä kiuasta ja polttaa koko paskan hyvällä omallatunnolla.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Lähteenä Iltalehti, mutta kyllä tällainen saa silti vituttaa. Ei taida olla montaa vuotta aikaa, kun uutisoitiin jokerifanin hakanneen jonkun pyörätuolissa kulkeneen kärppäfanin. Jos urheilu on niin vakavaa sporttia, että täytyy lähteä väkivaltaisuuksiin, niin valitaan edes sitten tasavertainen kohde. Jonkun pitäisi oikeasti repiä pää irti tuollaisilta idiooteilta.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Jonkun pitäisi oikeasti repiä pää irti tuollaisilta idiooteilta.

Aika lailla samaa mieltä, itse tosin olen sitä mieltä, että kidutus riittää.

Onhan tuo sairasta porukkaa. Luulisi, että fyysisesti aikuiset miehet ymmärtäisivät elämästä sen verran, että naiset jätetään väkivallan ulkopuolelle. Ei taitaisi kukaan näistä luusereista lähteä yksin nyrkkihippasille tasavertaisen Kärppä-fanin kanssa. Siinä olisi luuserille aika kylmää kyytiä, koska kyllähän nämä tapahtumat saavat raivon valtaan jokaisen oululaisfanin ja vihahan tunnetusti lisää voimia.

Toivottavasti keravalaisäitiä yhtään lohduttaa se, että Kärpät pistää suoraan neljästä Jokerit laulukuoroon. Eipä paljon parempaa kostoa näille helsinkiläisille ihmisjätteille voisi olla, fanaatikkoja kai ne ovat.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Perkeleen flunssa. Aika heikossa hapessa ollut jo viikon päivät.

Sama täällä, mutta siihen kun lisätään yksi viikko lisää ja kuumeilu ni suht koht jäätävää on ollut meikäläisen arki tässä pari viikkoa.

Sitten tämän hetken suurimpaan vitutukseen:


Hyvin menee. Nämä saatanan paskauutiset tuppaa vielä tulemaan samoista leireistä. Minulla ei kyllä kyseisen joukkueen faneja kohtaan ole minkäänlaista kunnioitusta.

EDIT:

Nämä kyseiset mulkut pilaavat koko jengin fanien maineen, vittu mitä pellejä!

Aika suuri kasa alkaa olemaan näitä yksittäisiä tapauksia mitkä sitten pilaavat kaikkien fanien maineet.
 
Viimeksi muokattu:

Piikkiperse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aika lailla samaa mieltä, itse tosin olen sitä mieltä, että kidutus riittää.

Onhan tuo sairasta porukkaa. Luulisi, että fyysisesti aikuiset miehet ymmärtäisivät elämästä sen verran, että naiset jätetään väkivallan ulkopuolelle. Ei taitaisi kukaan näistä luusereista lähteä yksin nyrkkihippasille tasavertaisen Kärppä-fanin kanssa. Siinä olisi luuserille aika kylmää kyytiä, koska kyllähän nämä tapahtumat saavat raivon valtaan jokaisen oululaisfanin ja vihahan tunnetusti lisää voimia.

Toivottavasti keravalaisäitiä yhtään lohduttaa se, että Kärpät pistää suoraan neljästä Jokerit laulukuoroon. Eipä paljon parempaa kostoa näille helsinkiläisille ihmisjätteille voisi olla, fanaatikkoja kai ne ovat.

Nämä kyseiset mulkut pilaavat koko jengin fanien maineen, vittu mitä pellejä! Voisivat oikeasti ilmoittautua Raksilan tai Ilmalan hallin edustalla, veikkaan, että molemmilla halleilla käsittely olisi sama!
Helvetti sentään, mikä tätä kansaa vaivaa. Toisen ihmisen kunnioitusta pitäisi jumalauta löytyä sen verran, ettei käsiksi käydä, oli kyseessä nuori, vanha, nainen tai mies! HÄVETKÄÄ!
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vituttaa maksaa parin tonnin(?) arvoisen auton huollosta reilu 700e. Katti sanonut poks ja pelkkä sen vaihto kai jonkun neljä hunttia, voi terve. Parastahan tuossa on aina se että ei se kalliskaan huolto auton jälleenmyyntiarvoa kuitenkaan nosta oikein ollenkaan. Olin varautunut 200-300e reissuun mutta että näin, voi saatana. Ihan niin kuin opintotuella ja 500e kk-palkalla olis tämmösiin kovin helpolla varaa.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Flunssa vituttaa. Tammikuun lopussa ja helmikuun alkupuolella 3 viikkoa nenä vuoti, kurkkuun koski, yskitti ja oli heikohko olo. Kuumetta oli vain kahtena ensimmäisenä päivänä. Nyt lauantaina nousi kuume, mutta nyt taas kuumetta ei ole, mutta nenä vuotaa, yskittää ja kurkkuun sattuu. Tänään kävin laboratoriossa verikokeissa tarkistamassa, jos on mahdollisesti joku tulehdus. Lähipiirissäkin ovat kaikki olleet kipeinä ja eräskin on nyt jo yli 2 kuukautta ollut kipeänä. Itse asiassa tänä kevät-talvella on Suomessa ollut suht koht rankkoja flunssa-aaltoja liikkeellä. Toivottavasti tämä on vain perus-flunssa (selviää huomen-aamulla, ainakin alustavasti).

Oli kyllä vähän syyllinen olo käväistä tänään laboratoriossa verikokeessa, jos minulla on vain tavallinen flunssa (turhaa työtä terveyskeskun väelle). Ehkä se on kuitenkin hyvä varmistaa, ettei kyse ole vakavammasta.
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Kannattaa lekurilla käydä, itselläni puolen vuoden sisään pari sitkeää lentsua ja yksi pitkittyi turhaan kun en heti lääkettä hakenut.

Tsemppiä sinne ja paranemisia.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Vituttaa maksaa parin tonnin(?) arvoisen auton huollosta reilu 700e. Katti sanonut poks ja pelkkä sen vaihto kai jonkun neljä hunttia, voi terve. Parastahan tuossa on aina se että ei se kalliskaan huolto auton jälleenmyyntiarvoa kuitenkaan nosta oikein ollenkaan. Olin varautunut 200-300e reissuun mutta että näin, voi saatana. Ihan niin kuin opintotuella ja 500e kk-palkalla olis tämmösiin kovin helpolla varaa.
Katalysaattorin vaihto ei ole mikään kummoinen homma tehdä itse. Vanhaa autoa pitäessä menee pelkkiin töihin helposti huomattavia summia rahaa. Kirjakaupoista ja ainakin Motonetistä löytyy useisiin merkkeihin korjausoppaita, jotka maksavat itsensä takaisin todella nopeasti. Ei autojen rassaaminen mitään tähtitiedettä ole, eikä pikkuremontteihin vaadita mitään valtavaa työkaluarsenaalia tai korjaamotiloja.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei muuta kuin lisää konkurssikypsiä kärpäsenpaskoja haisemaan Oulun nurkkiin, tällä kertaa kaupunginvaltuusto päästi Yli-Iin uudeksi loiseksi ja seuraavaksi kunnallisveroprosentin korotuspaineeksi.

Mikä vitun järki ja missä pelaa!?
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Sama täällä, mutta siihen kun lisätään yksi viikko lisää ja kuumeilu ni suht koht jäätävää on ollut meikäläisen arki tässä pari viikkoa.

Joopajoo.. Tulipa eilen sitten lähdettyä onneksi toktorin puheille. Poskiontelotulehdus ja keuhkoputkentulehdus on siis nyt lopulliset tulokset.

EDIT; vähän uusittua tietoa..
 
Viimeksi muokattu:

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Vittu kun aina on töitten jälkeen sen verran väsyny, että ei jaksa edes ryypätä.
Pikkukakkosta tässä sitte katellaan päivän ratoksi. Ei siinä mitään, onhan tää loistavaa viihdettä, mutta mitä vittua tuo ämmä tuolla jauhaa paskaa puhumalla jostain kirkkoon liittyvistä hommista.

Melkein menee hermo! Po Po Po Po! Ja silleen!
 

Laakamato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers (Jokerit)
Romanien hameavustus. Katsokaa romani ketjusta tarkemmat tiedot. Ruppesi nyppimään ihan tosissaan. Kili kili poks sanoo laakamadon korvienväli...
 

Shardik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Avs, Mestis
En tiedä vituttaako tämä niinkään paljon. mutta empä keksi parempaakaan ketjua. Olen täällä joskus lueskellut juttuja kassajonoissa hidastelevista mummoista, mutten ollut semmoiseen ennen tätä päivää törmännyt. Sen lisäksi, että mummeli oli hidas, myös kassatätit sekoili ihan tarpeeksi. Mummo oli juuri ennen minua ehtinyt kassalle ja laittoi miltei kaikki ostoksensa sellaisiin läpinäkyviin pikku muovipusseihin ennen linjalle laittoa. Sokeripaketti -> pussiin, saippuapullo -> pussiin, jauhelihapaketti -> pussiin. Siis mitä helvettiä? Ensinnäkin ekologisesti vitun ihmeellistä touhua, vaikken minäkään mikään viherhippi olekaan ja toisekseen vitun hidasta kun kassatätin piti ensin ottaa tuote pois pussista viivakoodin lukemiseksi ja sitten pussittaa se uudestaan. Säilyketölkit olivat ainoa tuoteryhmä, joka ei pussiin joutunut. Ilmeisesti mummo uskoi, etteivät ne sentäs itsestään mene rikki...

No tuotteiden pussittelurumban jälkeen hinnaksi tuli 29,95€. Tässä vaiheessa mummo luki tekstiviestiä. Sitten se kysyi, että paljonko nuo (normi)muovipussit ovat. No 15 senttiä. Yhden sellaisen otti lisää ja hinnaksi tuli 30,10€. Nyt kaivettiin taskusta joku A4-paperilappu. En ole ikänäni nähnyt, kun sellaisella yritetään maksaa eikä ollut ilmeisesti kassatätikään ollut pitkään aikaan. Varmaan joku sossun maksulappu. Lappu oli kuitenkin tasan 30 eurolle, ei senttiäkään yli. Loppuosaa ei voinut maksaa käteisellä. Mummeli sitten päätti lopulta jättää sen toisen muovipussin pois, mutta kassatätille meni sormi suuhun ja mitätöi kuitin. Tässä vaiheessa kutsuttiin toinen kassatäti apuun, joka ilmoitti, että kun kuitti on mitätöity, niin kaikki tuotteet on luettava uudelleen...

Tässä vaiheessa mun takana oli jo kolmen ihmisen jono, minun ja toisen asiakkaan ostokset hihnalla. Hitusen vielä siinä odoteltiin, mutta sitten kerättiin ostokset takaisin koriin ja mentiin toiselle kassalle. Siellä oli kaksi asiakasta ennen minua, mutta silti lähtiessäni kaupasta mummo vielä himmaili tuolla alkuperäisellä kassalla.

Ei kai tuossa muu vituta kuin oma huono onni. Olisi nimittäin alussa ollut valittavana pari muutakin kassaa, joilla oli myös vain yksi asiakas. Vähän sama juttu, kun joku aika sitten koulussa halusin kopioida jotain, missä olisi mennyt n. 2 minuuttia. Valitsin kahdesta vapaasta koneesta juuri sen, joka ei toiminut. Sen verran kuitenkin ähräsin sen kanssa, että toisen koneen ehti valloittaa joku, joka kopioi jonkun 50 sivua jotain kirjaa. Kyllähän siinäkin vitutti odottaa se 15 min, vaikka paremmalla onnella sama homma olisi ollut ohi parissa hassussa minuutissa.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Voihan vitujen vittujen vittu.
Auto vituttaa ja ihan saatanasti nyt sitten vituttaakin.
Meni sitten toissapäivänä bensan ruiskutussysteemistä jotain paskaksi. No, kuntoohan tuo tuo tuli, mutta 430€ meni.
Vittu, joo - eihän tuolle summalle ollutkaan muuta käyttöä...
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Vituttaa tämä tämän hetkinen olotila. +39C paukkui rikki, vaikka muutama tunti aikaisemmin olin ottanut 2*500mg Panadolia. Kurkku on niin kipeä, ettei viitsi edes nielasta, kun ilman sitäkin tuntuu todella vittuimaiselta. Ja välillä tulee näitä yskiä, joista nousee keltaisia "keuhkonpalasia" suuhun... Niin ja liikkuminen on kuin haamulla, kun vähän jokainen lihas on sen tuntuinen, että on saanut turpaan huolella. Siihen päälle vielä päänsärky, kylmä/kuuma/kylmä-tilat, niin on kyllä hienoa.

No jospa se HPK vaikka tasoittaisi voitot kohta Kuopiossa?
 

tiikeri

Jäsen
Vituttaa tämä tämän hetkinen olotila.

Sama homma täälläkin. Lisäyksenä vielä tuohon, että unohtui eilen yksi tärkeä tapaaminen flunssan, kuumeen ja sekavan olotilan takia.

Kai tästä lauantaiksi matsiin kuitenkin selvitään. Hallille mennään vaikka pää kainalossa kele.
 

MadMike

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HML Huskies, Fremantle Dockers, Western Force
Luulis, että kevät on jääkiekkofanin parasta aikaa. No, ei ole. Vittu.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Luulis, että kevät on jääkiekkofanin parasta aikaa. No, ei ole. Vittu.
Ei jokainen päivä. On tullut taas huomattua. Lisäksi isä ja veli tappelee keskenään muutaman sadan kilometrin päässä eikä täältä väliin pääse. Mutsi nyt on muuten hieman omalaatuinen ettei siitäkään ole apua varsinkin kun tuo on onnistunut veljeni ja isäni kanssa saamaan välit siihen kuntoon ettei siellä paljon puhuta. Voihan helevetin perse taas näitä vitutuksen aiheita.
 

Sateentekijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks - pelaajista: Joe Sakic
Pitkästä aikaa tänne v-toikkiin asiaa.

Vittu se siitä perjantaista. Olo on aivan karsea, vatsataudin poikasta näyttäisi olevan. Ei tässä auta muu kuin painua pehkuihin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Ei ehkä vituta, mutta ihmettyttä ja harmittaa, kun sain urani ensimmäisen "EI" vastauksen työhaastattelussa. Työhaastattelijat olivat kovasti yrittämässä lyödä meikäläistä maanrakoon, mutta meikäpoika jallitti näitä kahta ämmää ja vein 6-0 henkisellä tasolla, vain myöhemmin tajutakseni, että ehkä se olikin väärä tapa. Viimeistään siinä vaiheessa, kun pyysin käydä työpisteellä tapaamassa "tulevaa" työpariani, selvisi, että he haluavat sinne jonkun, joka tekee niinkuin pomo käskee ja ajattelee. Yes-miehen.
Heillä henkisen yliotteen pitää olla firmalla ja lähimmällä esimiehellä, mutta siihen mä en ihan niin helpolla lähde mukaan.

Ehkä se oli ihan hyvä, etten tuonne päässyt. Pitäkää pajavasaranne.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Katsastuksesta hylsy! Voi vittu! Sama takaiskari, mikä jo huollossa viimeksi piti vaihtaa! Rahat kyllä otettiin, en sitten tiedä, tekikö ne sille yhtään mitään vai onko tämä uusi nyt muka hajonnut! Nyt vituttaa niinkuin Toivolan Mikaa, kun pöydällä olisi pistaasipähkinöitä, mutta hammas on poikki! Voi saatanan saatana! Haistakaa kaikki autonkorjaajat ja katsastusrunkkarit vittu!!!
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
vittu, vittu, vitun iso vittu Ohmin päähän puuuutoosiii!
No, mikäs se sieltä?
vittu, vittu, vitun iso vittu Ohmin päähän puuuutoosiii!
 
Vituttaa lievästi. Mennään sitten yksin sinne muistotilaisuuteen, kun ei äiti lähdekään mukaan, vaikka niin alkuun puhui. Muutenkin aika ikävä mennä tuollaiseen tapahtumaan kun pappa siis kuoli ja mummokaan ei kovin hyvässä kunnossa ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös