Vitutusketju

  • 10 550 821
  • 56 138

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi perseensuti. Huomenna ryyppäämään sanoi se nainen mitä tahansa!

Oikea periaate.

Vähän vastaavanlainen vitutuksen aihe ollut itselläkin viimeisen viikon. Jos nyt jumalauta yhtenä päivänä lomalla jumittuu vähän baariin sanomatta asiasta, niin tuloksena on viikon mykkäkoulu. No tuli kyllä avauduttua asiasta jo, ja sanottua, että mä en vittu jaksa enää tässä iässä mitään saatanan teinimökötystä, hommaa jumalauta joku parempi jos ei miellytä. Itse en ala itseäni muuttamaan, ja sillä selvä.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Tuo käänteispsykologinen juttu panee kyllä Pörrön pään sekaisin, mitähän se tarkoittaa. Pistän nyt korkkarit pussiin ja saappaat jalkaan ja lähden baanalle.
Mikäli ymmärsin oikein, niin minun pitää sanoa joka jätkälle, että ei käy, niin silloin minulla käykin hyvä flaksi. Tarkoittaako se sitä, että jos se flaksi ei käykään, niin se on tilastollinen huti.

Lainasin tuolta toisesta ketjusta oman kirjoitukseni. Joku Mortenson antoi minulle käänteispsykologisen ohjeen. Tuli tilastollinen huti. Eli mikään ei mennyt eilen navan alle. Pakkanenkin laski nii, että sekään ei edes pannut.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lainasin tuolta toisesta ketjusta oman kirjoitukseni. Joku Mortenson antoi minulle käänteispsykologisen ohjeen. Tuli tilastollinen huti. Eli mikään ei mennyt eilen navan alle. Pakkanenkin laski nii, että sekään ei edes pannut.

No nyt menee sitten jo oikeasti huonosti, jos ei pohjoisessa edes pakkanen enää pane. :(

Itse voi onneksi aina luottaa siihen, että jos mikään muu ei mene navan alle, niin ainakin juttujen taso tuppaa sinne painumaan. Ei mulla muuta, kiitos ja anteeksi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
mä en vittu jaksa enää tässä iässä mitään saatanan teinimökötystä, hommaa jumalauta joku parempi jos ei miellytä. Itse en ala itseäni muuttamaan, ja sillä selvä.
Oikein! Olin jokunen vuosi sitten erään naisen kanssa (yli vuoden!), joka sanoi, että "saat juoda 6 olutta kuukaudessa, et enempää". Ei kuulemma olisi käynyt edes jos olisin juonut lauantaisin 2 olutta saunakaljoina, siinä kun tulee 8-10 olutta kuukaudessa. Sen suuttumisethan sitten kesti jopa 1-2 kk. Oli se hupaisaa ja luuli, että muka saisi tossunsa alle. Oli se kuitenkin jo 28-vuotias, eikä enää mikään teiniangstinen. Tietenkin sitten join sen näkymättömissä (kun emme saman katon alla asuneet) ihan niin paljon kuin huvitti. Nykyisin en enää salaa joisi, vaan sanoisin suoraan, että menen jätkien kanssa juomaan ja jos ei miellytä, niin pähkäilepäs sen tuntemuksesi kanssa ihan rauhassa itseksesi. Vituttaa määräilijät, oli asia mikä tahansa.

Nykyäänhän sitä sanoisi kaiken suoraan tai oikeastaan naureskelleen lemppaisi tuonlaisen justiinan saman tien etsimään uutta raivoraitista.

Niin, että jos nainen joskus sanoo, ettei saa ryypätä, tai mököttää viikon, niin se on ainakin mulle entinen naiskaveri sen jälkeen. Viikon mököttäminen on lopultakin vain älyllistä vajavaisuutta. Sanoa voi ja jos ei miellytä, niin eri teille, vittuakos siinä kenenkään mököttelemään.
 

Voittaja

Jäsen
Vituttaa tuo Finhockeyn tulospalvelusivun hitaus. Vitun hienoa yrittää seurata tuloksia kun saa olla perkele koko ajan päivittämässä ja aukomassa linkkejä uudelleen kun tuo on niin vitun hidas sivusto.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pieniä on Jessukan murheet, mut annetaan palaa..

* Jonon hidasteet. Esimerkkinä katurilla mennessä, aina joku (yleensä mummo) kuskin kohdalla asettaa kassit maahan ja alkaa kaivella sitä bussikorttia, joka otetaan kotelosta leimataan, takaisin koteloon ja sitten hitaasti mutta varmasti kassit maasta jo mahdollisiman hitaasti eteenpäin. Kaupan ym kassoilla sama homma, eikö kukkaroa ja kortteja voisi kaivaa valmiiksi esille? Pumppuhaulikolla töitä ois..

* Talvi ja kylmyys. Oispa kesä, joka ei loppuisi ikinä, hurjaa hellettä ja kauniita tyttöjä.

* Kännyykään julkisissa huutavat. Siis aivan kympillä tänäänkin kiinnosti kuunnella mummon mantraa, " oon bussissa, en kuule, sanotko uudestaan", eikö perkele sitä mitätöntä asiaa, eli jotain vitun kukan kuolemaa vois tihrustaa vaikka kotonaan, ei siis vittu kiinnosta jonkun känisevän mummon ainoan kaverin kuolema.

Näillä mennään nyt aluksi, eiköhän taas huomenna hyvin ryypätyn illan jälkeen ole taas vitutus/morkkisketjuun asiaa. Nyt aletaan nostattaa MJE kohdalleen!
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Vitun ManU ja Chelski. 89min ja 94min voittomaalit. Aaarrgh!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukon touhu vituttaa tänään aika saatanasti. Samoin se pakettiauton kuljettaja-runkkari saa haistaa pitkä paskan, joka meinaisi äsken kiilata kylkeeni ja tööttäili perään. Ime vittu lekaa vitun pelle! Ai helvetti että voi pienet asiat vituttaa miestä hetkellisesti ja lujaa. Pitäs varmaan mennä samantien nukkumaan..
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Piti viettää sellainen "kotona kivat tissuttelut (KK:t) ja loppuillaksi ehkä kapakkaan" -ilta, mutta kuinkas ollakaan oikea poskihammas lohkesi irtokarkkeja mutustellessa. Ja hammaslääkäriin pääse vasta huomenna.

No, ollaan sitten sohvalla ja varotaan ettei ihan koko kieltä raavita verille. V***u!
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Yksi sana: krapula. Kummeliluokkaa. Shaatana kun tässä iässä joutuu maksamaan pikku huveistaan - hauskan reissun jälkeen ei kykene edes jatkamaan, vaikka kaveri tuli pohjoisesta kylään, eikä mikään vissyä kummempi pysy sisällä. Homman kruunaa ripulipaskova kissa, joka on keksinyt pyyhkiä perseensä hilaamalla sitä pitkin olohuoneen (vaaleaa) mattoa.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Pro Hockey, änärin asiantuntemus makasiini. Lehden taso oli oikeasti hyvällä tasolla joku 5-7v vuotta sitten. Nyt sitten ollaan tultu saatanan kovaa alas ja aiheet toistavat itseään (perseennuoleskelu) ja aivan turhia henkilökuvia on liikaa. Kuvio menee yleensä niin, että joka toisessa lehdessä ovat joko svedut tai ryssät esillä. Viime numerossa oli itänaapurin raketit Ovetshkin/Semin. Ovathan he liigan kärkipyssyjä molemmat, mutta vituttaa kyllä kun tuommoinen isompi juttu vuoden sisällä jo kolmesti Ovetshkinistakin. Eikö siellä muita ole? Taidan vittu lopettaa kohta koko moisen hutun tilaamisen jos ei taso ala nousemaan. Niin yllättäen lehden tekijöissä yli puolet sveduja.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Pieniä on Jessukan murheet, mut annetaan palaa..

* Jonon hidasteet. Esimerkkinä katurilla mennessä, aina joku (yleensä mummo) kuskin kohdalla asettaa kassit maahan ja alkaa kaivella sitä bussikorttia, joka otetaan kotelosta leimataan, takaisin koteloon ja sitten hitaasti mutta varmasti kassit maasta jo mahdollisiman hitaasti eteenpäin. Kaupan ym kassoilla sama homma, eikö kukkaroa ja kortteja voisi kaivaa valmiiksi esille? Pumppuhaulikolla töitä ois..

Jaa, tata tapahtuu muuallakin kuin ravintolassa? Duunissa tata kyseista ihanuutta harrastavat enimmakseen n. 40-50-vuotiaat naiset. Vaikka ei olisi tuubassa, niin ei hoksottimet toimi. Hommahan menee yleensa tata rataa:

Mina: 4,90 kiitos.
Han: Joo, odota hetki ( :) kaivetaan sen teltan kokoisen kasilaukun toisesta osastosta sita lompakkoa, ei kun se ehka sittenkin oli kolmannessa...) `Eikun se taisikin jaada tuolle miun miehelle kun kavi asken tiskilla.. Odotatko hetken, kayn hakemassa`

Tassa valissa kerkeaa helposti sen 3-4 asiakasta pelvelemaan, kunnes samainen nainen palaa voitokas ilme kasvoillaan. Han onkin matkalla tiskille paattanyt etta tahtookin maksaa kaiken pikkukolikoilla (<50snt). Etta paasee katsos ylimaaraisesta painosta eroon. Tassa menee sitten se puolisen minuuttia kun han laskee kolikot, josta han ei sittenkaan humalatilastaan johtuen ole varma, joten pyytaa minua viela laskemaan. No oikeinhan ne meni, mita nyt euro sinne tai tanne. Kauppa valmis!

Eikun ei, ei tassakaan viela kaikki! Seuraavaa asiakasta palvellessa rouvalle valahtaa mieleen, etta tassa paikassahan kay muuan etukortti! Sita siina sitten nappailemaan etta pysyy rouva tyytyvaisena, olisihan sita voinut kysya maksun yhteydessa, mutta kun ei yleensa enaa mikaan ylimaarainen dialogi naiden kyseisten asiakkaiden kanssa kiinnosta. Tamanlainen kaytos on erittain yleista varsinkin pikkujouluaikaan, kun `pomo maksaa`. Jep joo.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
"This video is not available in your country" - viesteihin oon törmännyt juutuubissa yhä enemmän musiikkivideoiden kohdalla. Mikä vittu siinä on että niitä videoita ei voi sitten muka Suomessa näyttää?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
"This video is not available in your country" - viesteihin oon törmännyt juutuubissa yhä enemmän musiikkivideoiden kohdalla. Mikä vittu siinä on että niitä videoita ei voi sitten muka Suomessa näyttää?
Samaa olen manaillut. Olisikohan liian pieni talousalue tämä meidän.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa Nelosen kuorosota-ohjelman mainokset ja se helvetin biisi siinä taustalla, joka jää aina soimaan päähän! Ja sit Nelonen mainostaa sitä ohjelmaa joku neljä kertaa tunnissa, yleensä ei ehdi edes vaihtaa kanavaa, kun se biisi jo pärähtää soimaan! Haluavat Nelosella ilmeisesti kypsyttää porukan Kuorosotaan jo ennenkuin se edes kunnolla alkaa! Nelosen (ja miksei muidenkin kanavien)suurtuotanto-ohjelmien mainostaminen menee kyllä aina ihan helvetin överiksi esimerkiksi Meidän isä, Idols, Maajussi ym. vittu kyllä vähempikin hehkutus riittää!
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On alkanut suuresti vituttamaan tämä megainen yhteys ja ajattelin nopeasti katsoa palveluntarjoajan (DNA) sivuilta, että paljonko nopeampi netti maksaisi ja mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla. Mutta ei, joko en vaan osaa tai sitten tiedot ovat vähän helvetin hyvin piilossa. Tiedän kyllä, että paikallinen jälleenmyyjä osaa auttaa näissä asioissa ja tekee sen varmaankin vielä mielellään, mutta on se nyt saatana, jos ei omille sivuilleen voi jonkinlaista hinnastoa laittaa. HV Dna.
 

J.Petke

Jäsen
On alkanut suuresti vituttamaan tämä megainen yhteys ja ajattelin nopeasti katsoa palveluntarjoajan (DNA) sivuilta, että paljonko nopeampi netti maksaisi ja mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla. Mutta ei, joko en vaan osaa tai sitten tiedot ovat vähän helvetin hyvin piilossa. Tiedän kyllä, että paikallinen jälleenmyyjä osaa auttaa näissä asioissa ja tekee sen varmaankin vielä mielellään, mutta on se nyt saatana, jos ei omille sivuilleen voi jonkinlaista hinnastoa laittaa. HV Dna.

Vaihdoin juuri 1mbit yhteyden Soneran laajakaistaan. Kymmenkertaistin nopeuden ja hintaa tuli 18kk sopimuksella 24,9€/kk. Kannattaa vilkaista tuo vaihtoehto. Tämä uusi liittymä on näitä valokuituyhteyksiä eli siis "extra-alueella".

Näin siis ilmaisena vinkkinä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin siis ilmaisena vinkkinä.

Kiitoksia vain. Normaalisti voisi noita vaihtoehtoja tutkaillakin, mutta sattuneesta syystä mulla on ja pysyy DNA:n liittymä. Pitänee ottaa selvää puljun tarjoamista vaihtoehdoista.

*edit* Tarkemmin ajatellen saattaa olla mahdollista vaihtaa palveluntarjoajaakin. Muuten olisi edes niin väliä, mutta vituttaa tuo streamien pätkiminen melko huolella.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa ne saamarin tullin huumekoirat, vaikka tottakai hyvää työtähän ne tekevät. Tänään toin ihan normaalisti basilikaa Tallinnasta niin jo koirat hyppi niskaan ja mummot katteli ihmeissään.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vituttaa ne saamarin tullin huumekoirat, vaikka tottakai hyvää työtähän ne tekevät. Tänään toin ihan normaalisti basilikaa Tallinnasta niin jo koirat hyppi niskaan ja mummot katteli ihmeissään.

Pizzamausteiden Suomeen tuomisen kontrollointi on jo kieltämättä mennyt överiksi. Miksi Pete toit tuollaista maustetta Suomeen, kun olisit saanut minult ihan halvallakin?
 

Pörö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi vittu, että nyt jurppii ihan helvetillisesti!!! Sattuipa joulun jälkeen minun autolle kolari, jossa (luojan kiitos!) kävi poliisit paikalla ja totesivat vastapuolen heti kättelyssä syylliseksi.
Ensin se vetkutteli vahinkoilmoituksen kanssa ja nyt selvisi, että se saatanan pikkukakara valehteli siinä ilmoituksessa ja nyt vakuutusyhtiö käänsikin minun autoni syylliseksi.
Vittu oikeesti jurppii, nyt täytyy sitten vaan lampsia poliisilaitokselle tekeen jotain ilmoitusta, että oikea syyllinen selviää. Toivottavasti se pikkulumppu kusee allensa kun poliisit rupeaa kyselemään vähän totuuksia.
 

J.Petke

Jäsen
Onpahan taas päivä. Työt ei kiinnosta pätkääkään ja vielä olisi yli 7 tuntia jäljellä. Huomenna onneksi vapaapäivä mutta ei se paljoa tälle päivälle auta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös