Samaa olen manaillut. Olisikohan liian pieni talousalue tämä meidän."This video is not available in your country" - viesteihin oon törmännyt juutuubissa yhä enemmän musiikkivideoiden kohdalla. Mikä vittu siinä on että niitä videoita ei voi sitten muka Suomessa näyttää?
No, näköjään dailymotion.comin sivuilta sitten löytyy ne videot mitä etsin juutuubista turhaan...Samaa olen manaillut. Olisikohan liian pieni talousalue tämä meidän.
On alkanut suuresti vituttamaan tämä megainen yhteys ja ajattelin nopeasti katsoa palveluntarjoajan (DNA) sivuilta, että paljonko nopeampi netti maksaisi ja mitä vaihtoehtoja olisi tarjolla. Mutta ei, joko en vaan osaa tai sitten tiedot ovat vähän helvetin hyvin piilossa. Tiedän kyllä, että paikallinen jälleenmyyjä osaa auttaa näissä asioissa ja tekee sen varmaankin vielä mielellään, mutta on se nyt saatana, jos ei omille sivuilleen voi jonkinlaista hinnastoa laittaa. HV Dna.
Näin siis ilmaisena vinkkinä.
Vituttaa ne saamarin tullin huumekoirat, vaikka tottakai hyvää työtähän ne tekevät. Tänään toin ihan normaalisti basilikaa Tallinnasta niin jo koirat hyppi niskaan ja mummot katteli ihmeissään.
Onpahan taas päivä. Työt ei kiinnosta pätkääkään ja vielä olisi yli 7 tuntia jäljellä. Huomenna onneksi vapaapäivä mutta ei se paljoa tälle päivälle auta.
Vituttaa Nelosen kuorosota-ohjelman mainokset ja se helvetin biisi siinä taustalla, joka jää aina soimaan päähän! Ja sit Nelonen mainostaa sitä ohjelmaa joku neljä kertaa tunnissa, yleensä ei ehdi edes vaihtaa kanavaa, kun se biisi jo pärähtää soimaan! Haluavat Nelosella ilmeisesti kypsyttää porukan Kuorosotaan jo ennenkuin se edes kunnolla alkaa! Nelosen (ja miksei muidenkin kanavien)suurtuotanto-ohjelmien mainostaminen menee kyllä aina ihan helvetin överiksi esimerkiksi Meidän isä, Idols, Maajussi ym. vittu kyllä vähempikin hehkutus riittää!
Eiköhän suolaus ole lähinnä raskasta liikennettä varten. Muutama rekkakuski on sanonut, että suolaus on välttämätöntä, jotta kaluston saa pikkupakkasien liukkailla pysymään tiellä.Rupeaa taas vaihteeksi ottaan pannuun tuo maantiesuolan käyttö. Onko sitä oikeasti pakko kylvää satoja tonneja talvessa maanteille ?
Eiköhän sen alle 2,50 euron saa. Jää vielä jonkin verran saippuaankin.Oujea 2.5 euroa vielä tilillä, tilipäiväänkään ei ole kuin kolmeviikkoa.
Perintöverokin maksamatta.
ps. Mitäs hirttoköysi maksaa?
Vittusaatana. Työt meni