Vitutusketju

  • 10 567 236
  • 56 146

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Voi vittu meni tossa taas vaihteeksi harkoissa hammas huulenläpi, kuten puoli vuotta aijemmin ja vielä sama hammas ja sama kohta. No onneksi tällä kertaa ei tarvinnut alkaamaan tikkailemaan.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Onpahan taas päivä. Työt ei kiinnosta pätkääkään ja vielä olisi yli 7 tuntia jäljellä. Huomenna onneksi vapaapäivä mutta ei se paljoa tälle päivälle auta.

Sama vika, ei napeksi. Uus duuni starttaa 9.2. ja tätä nykyistä kräpiä pitäisi 6.2. saakka jaksaa katsella. Asiakkaan touhuissa ei ole mitään vikaa verrattuna isäntäfirmaan, joka on kyllä kussut kaikkien tällä asiakkaalla töissä olevien muroihin ihan reippaasti.
 

Etälintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vituttaa Nelosen kuorosota-ohjelman mainokset ja se helvetin biisi siinä taustalla, joka jää aina soimaan päähän! Ja sit Nelonen mainostaa sitä ohjelmaa joku neljä kertaa tunnissa, yleensä ei ehdi edes vaihtaa kanavaa, kun se biisi jo pärähtää soimaan! Haluavat Nelosella ilmeisesti kypsyttää porukan Kuorosotaan jo ennenkuin se edes kunnolla alkaa! Nelosen (ja miksei muidenkin kanavien)suurtuotanto-ohjelmien mainostaminen menee kyllä aina ihan helvetin överiksi esimerkiksi Meidän isä, Idols, Maajussi ym. vittu kyllä vähempikin hehkutus riittää!

No kyllä! Ja olikohan eilen kun vielä Nelosen TV-uutisiin asti oli päässyt juttu: "Mikki keräsi kuoron kotipaikkakunnaltaan." Voi perse!
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
Harvoin on sm-liigan runkosarjapelin jälkeen vituttanut yhtä paljon kuin nyt, mutta nyt vituttaa ihan perkeleesti! Toivottavasti Bume tulee takaisin niin, sitten ei ehkä enää vituta.

Edit: Ei vituta enää niin paljoa.
 
Viimeksi muokattu:

Kaner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hawks, SaiPa
Saimaan Pallo Lappeenrannasta, Mikko Pukka, Eetu Holma, Jussi Tarvainen, Tarkin peluutus, Jääkiekon SM-liiga, Tottenham Hotspur, Evertonin 1-1 tasoitukseen hukkuneet eurot, Martin Skrtel jne...

Onneksi sentään Chicago ei viime yönä ottanut pahastikaan turpiin Minnesotalta.

Ja kuka väitti vielä, ettei urheilu ole vakava asia?

ps. En muista milloin viimeksi on yhden SM-liigapelin jälkeen vituttanut yhtä paljon kuin tänään. Kiitos SaiPa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Suolan käyttö !

Rupeaa taas vaihteeksi ottaan pannuun tuo maantiesuolan käyttö. Onko sitä oikeasti pakko kylvää satoja tonneja talvessa maanteille ? Heti jos on aste tai pari pakkasta niin destian keltaiset autot lähteävät levittämään sitä p*skaa tonne. Jokuhan sen "käskyn" kuskeille antaa, mutta miksi oi miksi sitä on sinne kylvettävä ?
Suomalaisten ajotaito talvella kärsii siitä kun kesäkeli pitää tehdä väkisin talven keskelle ! Kaiken huippu on sitten se että esim. motarilla hki-tre ajetaan talvella keskellä päivää 100 km/h ja tie on kuiva. Miksi lapissa saa ajaa kapealla, mäkisellä, mutkaisella tai lumisella/liukkaalla tiellä 100km/h, mutta etelä-suomessa on kesärajoitukset ?
Suolan kylvämisestä on myös haittaa. Näkyvyys esim. pimeässä on paljon huonompi, kun tien pintä on märkä/musta ja auton valot "imeytyvät" tiehen, saatikka sitten se p*skan määrä jota lentää kun autot ajavat. Maaperät pilaantuvat ja autot ruostuvat, mutta jollekkin se on hyvä bisnes...
 

Jape

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Rupeaa taas vaihteeksi ottaan pannuun tuo maantiesuolan käyttö. Onko sitä oikeasti pakko kylvää satoja tonneja talvessa maanteille ?
Eiköhän suolaus ole lähinnä raskasta liikennettä varten. Muutama rekkakuski on sanonut, että suolaus on välttämätöntä, jotta kaluston saa pikkupakkasien liukkailla pysymään tiellä.
Meitä henkilöautoilijoita tuo suolan kylväminen toki kyrsii. Ei tästä montaa päivää ole kun pesetin auton ja nyt on taas aika karseassa kunnossa..
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vittusaatana. Työt meni, talous sen takia kuralla ja on pieni lapsi elätettävänä. Tietokone hajosi (sain korjattua mutta menetin muutaman tärkeän tiedoston) ja kaiken lisäksi noista potkuista on vielä asiat kesken kun ei mennyt vissiin ihan kaikkien sääntöjen mukaan tuo. Vituttaa sekin että kaikki tämä vaikuttaa myös entisiin työkavereihin joista tuli ihan oikeasti hyviä ystäviä. Ai, niin... Veljen kanssa myös pahoissa riidoissa. Kyllä elämä on ihanaa.
 

Belenoss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ottawa ja Real Madrid
Oujea 2.5 euroa vielä tilillä, tilipäiväänkään ei ole kuin kolmeviikkoa.

Perintöverokin maksamatta.


ps. Mitäs hirttoköysi maksaa?
 

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Joku meni sitten pyyhkäsemään meitsin Volvosta takakulmasta maalit ja teki kunnon urat mennessään siihen maalipintaan vajaan metrin matkalle. Tää siis eräällä liityntäpysäköintiin tarkoitetulla parkkipaikalla, jossa autoni arkipäivisin yleensä on parkissa. Tekijästähän ei tietenkään ole tietoa, muuta kuin auton väri. Karkuun sekin paskiainen siis livisti, itsestään ilmoittamatta. Ja vakuutushan ei korvaa, ilman bonareiden tippumisia, joten itsellehän tästä se muutama satku lohkeaa maksettavaksi. Vittu opetelkaa ajamaan ja ottakaa rehdisti vastuu tekemisistänne.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Oujea 2.5 euroa vielä tilillä, tilipäiväänkään ei ole kuin kolmeviikkoa.

Perintöverokin maksamatta.


ps. Mitäs hirttoköysi maksaa?
Eiköhän sen alle 2,50 euron saa. Jää vielä jonkin verran saippuaankin.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Vittusaatana. Työt meni

Tervetuloa päivä päivältä kasvavaan joukkoon. Tässä on nyt 1½ kk oleskeltu kotosalla ja koetettu kuluttaa aikaa ja töitä on yritetty etsiä. Nyt vaan ei ole se paras momentum etsiä, mutta sille ei mahda mitään
V*tuttaa se, että liiton kassalata ei ole saanut euron euroa vielä vaikka kuukausi sitten sinne laitoin ekan hakemuksen ja tällä viikolla toisen. Vuokra pitäisi maksaa, laina pitäisi maksaa, ym. pakolliset menot
Liitosta kyllä tosin tuli tämän vuoden jäsenmaksu =). Sieltä kyllä vastasi kiva täti tai aika hemaisevan nuorelta se ääni kuulosti ja oli oikein ystävällinen. Putosi ihan kivasti se kuukausi kohtainen maksukin kun kerroin että olen työttömänä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Leffat.

Olen vajaan vuoden sisällä nähnyt kahdesti elokuvan, joka kantaa nimeä Training day ja jos olen tyhmä, näen sen tänään kolmannen kerran. Siis jukolauta, vajaan vuoden sisällä kolmesti sama leffa ja todennäköisesti samalta kanavalta! Ei olekaan, ensin kesällä se tuli Maikkarilta, sitten syksyllä Neloselta ja nyt Subilta.

Onneksi rekkakuskit ajelevat jäällä puoli yhdeltätoista. Se on oikeaa laatuviihdettä.
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Stressi vituttaa

Paljon stressiä duuneista ja muustakin. Pahimpana kuitenkin naapurissa asuva juoppo tolppahomo, joka iltaisin alkaen klo 21 pistää telkkarin helvetin kovalle, silleen että nukkumista häiritsevästi kuuluvat äänet tulevat juuri seinistä läpi. Kyseessä on vielä helvetin paksu seinä, eikä edellisistä asukeista kuulunut mitään. Hiiskahdustakaan. Nyt tämä tolppis sitten aiheuttaa ylimääräistä mielipahaa.

Jos jollain on hyviä ideoita, niin otetaan vastaan, olen jo käynyt sanomassa mutta känniselle apinalle puhuminen ei tuntunut auttavan. Onko jotain eristeratkaisuja, joilla ääntä saisi hiljennettyä, ettei tarvii siitä enää välittää?
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Paljon stressiä duuneista ja muustakin. Pahimpana kuitenkin naapurissa asuva juoppo tolppahomo, joka iltaisin alkaen klo 21 pistää telkkarin helvetin kovalle, silleen että nukkumista häiritsevästi kuuluvat äänet tulevat juuri seinistä läpi. Kyseessä on vielä helvetin paksu seinä, eikä edellisistä asukeista kuulunut mitään. Hiiskahdustakaan. Nyt tämä tolppis sitten aiheuttaa ylimääräistä mielipahaa.

Jos jollain on hyviä ideoita, niin otetaan vastaan, olen jo käynyt sanomassa mutta känniselle apinalle puhuminen ei tuntunut auttavan. Onko jotain eristeratkaisuja, joilla ääntä saisi hiljennettyä, ettei tarvii siitä enää välittää?
Miksi et huomauta isännöitsijälle? Tuskin kannattaa itse edes miettiä mitään eristejuttuja.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa tuo Kärppien (lue: Junnon) jeesustelu tappelujen kamaluudesta. Jos minä ja Kärpät olisimme aviopari, niin liittomme olisi kriisissä ja parisuhdeterapia kutsuisi. Pitäisi nähdä kokonaisuus, ei Kärpät mikään goonijoukkue kuitenkaan ole, jos kerran 20 vuodessa ollaan porukalla hieman rystyshippasilla.

Ja olihan se osin hauskakin tapahtuma: Pekka Saarenheimo - köyhän miehen Alexander Semin.
 

Sartar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän Suuret muinaiset
Vituttaa kun valuu jotain epämääräistä nestettä/limaa nenästä. Sitä tulee kokoajan ja silti tuntuu että pää on täynnä tuota töhnää. Noh, toisaalta onpahan siellä päässä kerrankin jotain. Vituttaa vielä sekin että nenä on niistämisestä arka. Ai perkele!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vituttaa kun valuu jotain epämääräistä nestettä/limaa nenästä. Sitä tulee kokoajan ja silti tuntuu että pää on täynnä tuota töhnää. Noh, toisaalta onpahan siellä päässä kerrankin jotain. Vituttaa vielä sekin että nenä on niistämisestä arka. Ai perkele!

Sama vika. Viime yönä meni makuuasennossa nenä ihan tukkoon, tuntui kokoajan ettei meinannut saada henkeä. Sitten kun nostaa pään ylös niin räkää valuu pitkin suunpieluksia. On tää aika kivaa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa kun valuu jotain epämääräistä nestettä/limaa nenästä. Sitä tulee kokoajan ja silti tuntuu että pää on täynnä tuota töhnää. Noh, toisaalta onpahan siellä päässä kerrankin jotain. Vituttaa vielä sekin että nenä on niistämisestä arka. Ai perkele!
Olisko räkää?

Jottei mene rangaistavaksi onelineriksi tämä viesti niin lohdutan sinua sillä että itse olen ollut reilun viikon flunssassa. Tänään ehkä ensimmäinen päivä että voi sanoa olevansa fyysisesti aika terve. Mulla oli hyvä, puolentoista viikon puntti&urheilurypistys + yhdistetty kevyempi ruokavalio vuoden alusta ja sillä se vissiin minuun iski.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
olen ollut reilun viikon flunssassa. Tänään ehkä ensimmäinen päivä että voi sanoa olevansa fyysisesti aika terve. Mulla oli hyvä, puolentoista viikon puntti&urheilurypistys + yhdistetty kevyempi ruokavalio vuoden alusta ja sillä se vissiin minuun iski.
Olen ollut pian 4 viikkoa alkoholitta ja myös tammikuun paria poikkeusta lukuun ottamatta lihattomalla ja terveellisellä ruokavaliolla ja tässä on nyt viisi reseptilääkekuuria määrätty ja niistä 3 on vielä meneilläänkin. Ja huomenna paikkaavat vielä hampaan ja niulurisa tulehtui ja leikattiin, sulkapalloillessakin lapalihas revähti ja ja ja...

Eli vitut se kannata elellä terveellisesti ja alkoholitta, ainakin jos terveenä haluaa olla!
 

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Olen ollut pian 4 viikkoa alkoholitta ja myös tammikuun paria poikkeusta lukuun ottamatta lihattomalla ja terveellisellä ruokavaliolla ja tässä on nyt viisi reseptilääkekuuria määrätty ja niistä 3 on vielä meneilläänkin. Ja huomenna paikkaavat vielä hampaan ja niulurisa tulehtui ja leikattiin, sulkapalloillessakin lapalihas revähti ja ja ja...

Eli vitut se kannata elellä terveellisesti ja alkoholitta, ainakin jos terveenä haluaa olla!

Alkoholiton on todennäköisesti ihan ok, mutta mun jakeluun ei vaan mene ne ihmiset, kenen mukaan lihaton ruokavalio olisi terveellinen. En yhtään ihmettele, että lihaa syömättömät ovat kipeinä. Siinä jää saamatta proteiineja, rautaa, vitamiineja ym. vastaavia, jotka ovat kuitenkin suhteellisen tärkeitä ihmiselle.

Terveellisesti voi elää muutenkin kuin alkamalla noudattamaan jotain naurettavia muotihössötyksiä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Alkoholiton on todennäköisesti ihan ok, mutta mun jakeluun ei vaan mene ne ihmiset, kenen mukaan lihaton ruokavalio olisi terveellinen. En yhtään ihmettele, että lihaa syömättömät ovat kipeinä. Siinä jää saamatta proteiineja, rautaa, vitamiineja ym. vastaavia, jotka ovat kuitenkin suhteellisen tärkeitä ihmiselle.

Terveellisesti voi elää muutenkin kuin alkamalla noudattamaan jotain naurettavia muotihössötyksiä.
Lihaton ruokavalio on terveellinen. Kaikkea mainitsemaasi saa myös kasviksista, ainoa, jota suositellaan otettavaksi ravinnonlisäksi on B12-vitamiini.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös