Alkoholiton on todennäköisesti ihan ok, mutta mun jakeluun ei vaan mene ne ihmiset, kenen mukaan lihaton ruokavalio olisi terveellinen. En yhtään ihmettele, että lihaa syömättömät ovat kipeinä...
Arvasin kyllä, että tähän tartutaan. Ilman lihaa ilmeisesti on anorektikko luuta ja nahkaa oleva kituva ja kärsivä ihmisraunio? No joo, ennakkoluuloja on monenlaisia ja tuo on yksi niistä. Terveelliseen elämäntapaani kuuluu lähinnä paskaruokien välttely ja siinä sivussa olen huomannut, ettei huvita lihaakaan enää juuri syödä. Uunimakkara öllötti ja sianlihaleike piti jättää lautaselle, kun ei viitsinyt oksentaa siellä ihmisten keskellä. Yritin minä sitä kovasti syödä, oli kova nälkä. D-vitamiinia on muuten maidossa ja maitoa juon paljon.
Minä en mitään muoteja enkä hössötyksiä seuraa minkään vertaa. Jos valitsemani elämäntapa on muotia, niin minkä minä sille mahdan. En edes tiedä, että onko tuo muotia. Ihan sama.
Ja sitä alkoholia kyllä ajattelin vielä joskus juoda. Luultavasti 18.7.2009 seuraavan kerran. Tämä alkoholittomuus on aiheuttanut jo nyt sen, että en tiennytkään olevani näin hyväntuulinen ihminen, tosin nyt nämä kivut toki rassaavat pääkoppaa, kirjaimellisesti ja olo on siksi vittuuntunut.
EDIT: Jos lapsia olisi, niin toki he saisivat syödä liharuokia. Ääriesimerkkinä vegaanilapset ovat sairaalloisten mielien tuotoksia, olen mieltä sitä.