Vitutusketju

  • 10 550 052
  • 56 138

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Vituttaa se, etten löytänyt taksitolppaa ja kävelin reilut 12km kotio. Muija jossain vanhalla frendillään tampereella eli ei ees sääli piparia ole luvassa voi vittu.
 

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkele.. Kisat takaisin Ylelle ja Mertaranta selostamaan..
Puoliksi oikein toivottu.

Kisat tosiaan YLElle mutta Mertarannan sijaan Jussi "legenda" Saarinen selostamaan, kuten vielä muutama vuosi sitten. Voi vittu sitä katsomisen ja kuuntelemisen riemua kun Saarinen selosti tai pikemminkin kyseli matsit läpi kommentaattorinaan joko Petteri Sihvonen tai Ville Nieminen.

Ensimmäisiä kertoja tv-urheilua katsellessa, kun ihan oikeasti selostaja vitutti ja hengästytti niin paljon että piti välillä laittaa töllöstä äänet pois ettei lennä vastaanotin seinään. Pienen tauon jälkeen pystyi taas hetken kuuntelemaan ennen seuraava lepotaukoa.

"Tervetuloa nuorten MM-kiekon pariin, kiekko putoaa jäähän. Mikä on Sutterin veljesten pelifilosofia erikoistilanteissa, mikä on Kanadan ylivoimapelin filosofia verrattuna alivoimapeliin, mikä on USA:n ailahtelevan maalivahtipelin salaisuus, mikä on Sutterin veljesten pelifilosofian vaikutus kanadalaiseen kiekkoiluun, mikä on Suomen alivoimapelin ns. suuri kuva, mikä erottaa kanadalaisen ja suomalaisen juniorikiekkoilijan toisistaan, millä tavalla Sutterin veljesten pelifilosofia eroaa suomalaisesta valmentamisesta, mikä on Kanadan alivoimapelin suurin heikkous, kiekko käy tolpassa, millä tavalla USA:n ylivoimakuvio eroaa Sutterin veljesten pelifilosofiasta, miten Venäjän ylivoimapelissä näkyy vanhan Neuvostoliiton pelifilosofia, miten Neuvostoliiton pelifilosofia erosi Sutterin veljesten peluuttamisesta, millä tavalla Suomen pitäisi parantaa ylivoimapeliänsä juuri pohjois-amerikkalaisia joukkueita vastaan, miksi juuri Sutterin veljesten pelifilosofia on osoittautunut niin menestyksekkääksi, siinä nähtiin hyvää ylivoimapeliä, miten alivoimapelaaminen vaikuttaa joukkueen yleiseen vireystasoon, miksi juuri kanadalaiset juniorijoukkueet pääsevät nuorten MM-kisoissa pelaamaan paljon ylivoimaa, miten Sutterin veljesten pelifilosofia edistää kanadalaista kiekkokulttuuria, miten yhdysvaltojen materiaali eroaa Kanadan pelaajamateriaalista, millä tavalla Suomen maajoukkueen tulisi kehittää ylivoimapelinsä filosofiaa, miten Kanadaa vastaan tulisi pelata alivoimalla, mihin perustuu kanadalaisten juniorikiekkoilijoiden kova fyysinen taso, miten Sutterin veljesten filosofia on näkynyt kanadalaisten juniorikiekkoilijoiden fyysisessä ylivertaisuudessa, onko mahdollista murtaa Kanadan vahvaa alivoimapeliä, miksi juuri Sutterin veljesten filosofia pitää Kanadan muiden maajoukueiden yläpuolella, paljon kello on, millä tavalla NHL on taustalla vaikuttamassa pohjois-amerikkalaisten juniorikiekkoilijoiden kehittymisessä, miten Suomen ylivoimapeliä on mahdollista kehittää, kenellä olisi ns. avaimet käsissään lähteä kehittämään Suomen alivoima- ja ylivoimapeliä, onko Kanadan maalivahtipeli niin hyvää miltä se vaikuttaa, onko Yhdysvaltojen alivoimapelissä samoja piirteitä kuin Kanadan ja Sutterin veljesten alivoimafilosofiassa, erä lähestyy loppuaan, onko Suomen juniorivalmennuksessa parantamisen varaa, onko juniorivalmennus Kanadassa vahvalla pohjalla, onko Suomessa mahdollista kenenkään nousta Sutterin veljesten tasolle, kuinka arvostettuja Sutterin veljekset ovat kotimaassan, millä tavalla kisojen valtava mediahuomio näkyy kanadalaisessa juniorikiekkoilussa, miksi Venäjän alivoimapeli ei toimi ja miten Venäjän ylivoimapeli eroaa Suomen ylivoimasta ja miten nämä molemmat vertautuvat Kanadan ja etenkin Sutterin veljesten ylivoimapelin filosofiasta? Hyvät katsojat, summeri soi ja pelaajat luistelevat erätauolle, pian jatketaan toisen erän merkeissä.
 
Viimeksi muokattu:

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Perkeleen joulupyhät ja meikä vanha juoppo. Nyt jatkojen seurauksena punainen irokeesi päässä ja tiliotetta en halua edes katsella. Ajattelin eka levätä pyhät kotona, mutta kolme iltaa riekuin baareissa ja aamuyostä jatkoilta kotiin kömpiessä tuli taas oltua ylpeä itsestäni.

Aamulla duuniin ja kaikki nauraa mulle.. ei, saatana, miks aina mä?
 
Lippupalvelu.

Olen toki tiennyt jo entuudestaan lafkan erinomaisuuden, mutta nyt meni yli hilseen. En käsitä tätä, että kun maksan netissä liput ja tulostan ne pdf:nä, niin saan tästä hyvästä maksaa heille 2€, vaikka helpotin heidän elämää suunnattomasti. Dorkat!
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Vituttaa suunnattomasti, kun kakarat paukuttelevat jo uudenvuoden pommeja. Mun puolesta noiden myynti voisi alkaa vasta tiistaina, ei tarvitsisi niin montaa päivää kuunnella, eikä koiran pelätä. Vanhemmatkin voisivat hiukan katsoa, koska niitä saa alkaa räjäytellä ja antaa ne muksuille vasta sitten.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Vituttaa suunnattomasti, kun kakarat paukuttelevat jo uudenvuoden pommeja. Mun puolesta noiden myynti voisi alkaa vasta tiistaina, ei tarvitsisi niin montaa päivää kuunnella, eikä koiran pelätä.

Osittain samaa mieltä. Itseäni myös satunnaisesti vituttaa tuo ulkona käytävä sota. Kuitenkin koira kannataa kouluttaa jo pentuna sietämään paukkuja ja ukkosta. Muuten voi olla aika vittumaiset vähintään 10 vuotta.

Mutsin koira hyppii pirtin ruokapöydälle jo vähintään tunnin ennen ukkosta. Hyvin koulutettu ja niin edespäin. Toki koira vaistoaa, kun omistaja pelkää. Sigh.
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa tämä Itunes. Ennen kun oli pelkkä Ipod niin kaikki sujui hyvin mutta nyt kun on tuo Iphone niin tuntuu takkuavan tuo ohjelma ja käyttäjä. Ennen kun sain poistaa kaikki kappaleet melkein mistä vaan mutta nyt taas huomasin (toista kertaa tänään) että kaikki yli 1600 biisiä oli hävinnyt puhelimesta. Oppisimpa jo käyttämään tuota synkronointia. Perkele.
 

Haidekkeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat, Corey Perry
Minua vituttaa vaikkei ole mitään mikä antas siihen syytä. Ehkä mie oon tottunut liiaksi siihen että aina löytyy jotain joka vituttaa. Pitäsköhän vähän rukata omaa asennetta tähän elämään?

Meikäläinen on puolen vuoden ajan nyt stressannut helvetisti kaikista asioista ja nyt joululomallakin vaikkei mitään velvoitteita ole, tulee silti stressattua olemattomia.
 

pjotrborodin

Jäsen
Suosikkijoukkue
tunturikiekko
Ja jos kuolen, pelkurina kuole en.
Vaan puolesta kunnian, hengen vedon viimeisen säästän kuollakseni
huokaisten

Liiaan helppoa.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Osittain samaa mieltä. Itseäni myös satunnaisesti vituttaa tuo ulkona käytävä sota. Kuitenkin koira kannataa kouluttaa jo pentuna sietämään paukkuja ja ukkosta. Muuten voi olla aika vittumaiset vähintään 10 vuotta.

Mutsin koira hyppii pirtin ruokapöydälle jo vähintään tunnin ennen ukkosta. Hyvin koulutettu ja niin edespäin. Toki koira vaistoaa, kun omistaja pelkää. Sigh.

Meillä ei koira piittaa ukkosesta, eikä paljon sisällä ilotulitteistakaan. Ulkona tahtoo poukkoilla hieman hihnassaan kun paukkuu, eikä asiointi tahdo silloin sujua. Illalla joku saatana noita paukutti taas puoli yhteentoista saakka. Ja nyt pääsee töihin leikkimään räjähteillä, illalla voi sitten kuunnella samankaltaista jyskytystä kotona, voi vittu!
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Illalla joku saatana noita paukutti taas puoli yhteentoista saakka. Ja nyt pääsee töihin leikkimään räjähteillä, illalla voi sitten kuunnella samankaltaista jyskytystä kotona, voi vittu!

Eilen ja tänään pitkin päivää joku porukka ammuskeli noita duunipaikan (sairaalan) läheisyydessa. Ei taas pysty käsittämään.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eilen ja tänään pitkin päivää joku porukka ammuskeli noita duunipaikan (sairaalan) läheisyydessa. Ei taas pysty käsittämään.

Itse olin jo tulossa kirjoittamaan ennen nukahtamista, kun tuossa puoli yhden aikaan perkeleen teinarit paukuttelivat tuossa läheisessä leikkipuistossa mitä ilmeisemminkin. Mutta onneksi loppui muutaman suhauksen ja paukauksen jälkeen.

Nyt sen vasta tajuaa miten vittumaista se töihin meneville oli, kun itse oli tuossa iässä. Turhaa hommaa tuo.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Vituttaa suunnattomasti, kun kakarat paukuttelevat jo uudenvuoden pommeja. Mun puolesta noiden myynti voisi alkaa vasta tiistaina, ei tarvitsisi niin montaa päivää kuunnella, eikä koiran pelätä. Vanhemmatkin voisivat hiukan katsoa, koska niitä saa alkaa räjäytellä ja antaa ne muksuille vasta sitten.
Sama.

Mistä kakarat noita saa jo tässä vaiheessa? Olen ollut siinä ymmärryksessä, että mitään ilotulitteita papateista alkaen ei myydä alle 18-vuotiaille. Ehkä olen siis väärässä tai sitten idioottivanhemmat antavat niitä yhtä idiooteille mankuville pikku räkänokilleen. Kiinari tekisi mieli työntää kaikkien näiden dorkien, niin isukkien, äitylien kuin pikku-janipettereiden perseeseen.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Sama.

Mistä kakarat noita saa jo tässä vaiheessa? Olen ollut siinä ymmärryksessä, että mitään ilotulitteita papateista alkaen ei myydä alle 18-vuotiaille. Ehkä olen siis väärässä tai sitten idioottivanhemmat antavat niitä yhtä idiooteille mankuville pikku räkänokilleen. Kiinari tekisi mieli työntää kaikkien näiden dorkien, niin isukkien, äitylien kuin pikku-janipettereiden perseeseen.

Kaippa vanhemmat ostaa ja pojat tietysti lupaa, että paukuttelee vasta kun saa..
Itsellä ei ole vielä yhtäkään pommia ja tuskinpa ostankaan. Ennemmin katselen muiden pommeja, kuin raavin kädet jäässä tulitikkuja ja kuuntelen papattimaton rätinää.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
12-vuotiaat saavat ostaa näitä papattimattoja yms, 18 vuoden ikä tarvitaan sitten isompiin raketteihin.

Ja nykyään ei saa edes kunnon pommeja kaupasta. Toista se oli ennen.
Niin, ja vittu kinkku loppui eilen illalla. Oisko se perskule kolmannen kinkun paisto edessä, vai antaisko periksi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuollaiset saa kyllä ihan oikeasti vihaiseksi! Perkele että viattomia luontokappaleita pitää kiduttaa tuolla tavalla, kai tuon vitun idiootin olisi pitänyt tietää jo koiran hoitoon ottaessaan että koiranpentu saattaa ehkä haukkuakin.
 
Vituttaa myöskin noi kakarat jotka jo nyt ampuu rakettejaan. Vituttaa etukäteen myös se että pitää olla töissä uutena vuotena. Muuten siinä ei mitään ongelmaa, säästyy rahat ainakin. Mutta kyllä sen jo arvaa että taatusti joku idiootti päättää ampua raketilla liikkuvaa bussia tai heittää jonkun pommin alle. Puhumattakaan jos joku idiootti saa päähänsä sellaisen ampua auton sisällä. En takaa mitä sille nulikalle sen jälkeen tapahtuu. Onneksi autoissa on kättäpidempää. Yhtään rakettia en taida itse tänä vuonna ostaa, vaikka en niitä muuten vastusta, on sitä itsekin penskana niillä leikkinyt. Sen verran järkeä päässä ollut kuitenkin ettei sivullisille ole siitä aiheutunut vaaraa. Tämänkin viestin kirjoittamisen aikana on kuulunut ainakin kolme räjähdystä. Toivottavasti ampuvat sormensa irti. Onneksi kissat ei niitä pelkää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin, ja juuri jokunen päivä sitten luin tarinaa kotinsa viime uutena vuotena menettäneestä perheestä kuinka ikävää on kun menettää käytännössä kaiken. Kyllähän vakuutuksesta tietysti saa sen verran että uuden talon saa pykättyä tilalle mutta sekään ei tuo takaisin valokuvia, tärkeitä henkilökohtaisia tavaroita ja muistoja. Tämäkin palo oli syttynyt kun joku vitun vatipää oli saanut vaan hetken päähänpiston että ampuu muutaman raketin kohti tämän perheen kotitalon kuistia. Siellä sattuikin olemaan joku herkästi syttyvä nyytti terassilla ja se sytytti koko talon. Sen lisäksi että meni talo niin tältä perheeltä kuoli palossa myös kaksi koiraa.

Minun puolestani saisi laittaa luvanvaraisiksi koko vitun paukut, ihan pienintäkin kissanpierua myöden. Ei nuo ole ikinä erityisemmin innostaneet ja kun ihmiset näyttää olevan niin perkeleen idiootteja etteivät osaa olla niiden paukkujen kanssa ihmisiksi niin kai se pitäisi sitten opettaa heille vaikeimman kautta.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.

Vittu, kuinka sairas paskiainen pitää olla, että tekee tuollaista. Ei tuonne olisi mitään poliisia hälyttää, vaan mennä porukalla hakkaamaan äijä niin, ettei paskiainen hakkaa koskaan ketään, eikä kävele omin jaloin. Voi vittu, että tuollainen saa meikäläisen kiehumaan!
Taidan olla hieman sairas itsekin, kun eläimiin kohdistuva väkivalta saa raivostumaan paljon enemmän, kuin jos se kohdistuu aikuiseen mieheen...
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Taidan olla hieman sairas itsekin, kun eläimiin kohdistuva väkivalta saa raivostumaan paljon enemmän, kuin jos se kohdistuu aikuiseen mieheen...

Mä olen tätä asiaa monesti itsekin miettinyt. Eläimeen kohdistuva väkivalta herättää pahemmat inhoreaktiot kuin väkivalta, joka kohdistuu ihmiseen. Tässä on turha vedota siihen, miten puolustuskyvytön eläin on koska ihmisetkin ovat kyvyttömiä puolustautumaan vahvempiaan kohtaan.

Ehkäpä ihmisen, joka symppaa enemmän eläintä kuin omaa lajiaan tulisi oikeasti olla itsekin syntynyt eläimenä. Verrataan esim. ihmisiin, jotka tekevät sukupuolenvaihdoksen tms. Eihän me eläimistä niin kaukana olla...? Aiheena aika hauska. Kuka nostaa ensimmäisen käden:)
 

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Kyllähän se taitaa riippua vaan siitä "söpöydestä". Tuskin syntyisi niin kova mekkala jos joku hakkaisi kärmeen. Kyllähän niitä mätkitään lapiolla poikki kesäisin. Toisaalta en tiedä kumpaa sattuu enemmän käärmettä vai koiraa.

Koirapentu nyt sattuu vaan olemaan söpö ja monen mielestä söpömpi kuin moni ihminen. En itsekään tietenkään hyväksy tuollaista toimintaa. On sitä ihmeellistä jengiä maailma täynnä.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Taidan olla hieman sairas itsekin, kun eläimiin kohdistuva väkivalta saa raivostumaan paljon enemmän, kuin jos se kohdistuu aikuiseen mieheen...

En tiedä, näin se on minullakin. Itse asiassa uutiset aikuisiin kohdistuneesta väkivallasta eivät hetkauta pätkääkään.

Koiranpennun kiduttajat saisi minun puolestani kiduttaa saunan takana samaan kuntoon ja jättää sinne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös