Vitutusketju

  • 10 556 757
  • 56 140

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Mikä vittu noita naisia oikein vaivaa? Että ihan vitun hauskaa joulua vaan sinnekin, toivottavasti tukehdut kinkkuun lehmä.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itseäni sapettaa tällä hetkellä auton hajoaminen.

Tästä tulikin isompi soppa, joka ei juuri hymyilytä tällä hetkellä. Luulin jo saaneeni auton kuntoon, mutta sitten ilmenikin laakerivika moottorissa. Ei tarvitse vieläkään lähteä autolla liikenteeseen.
 

tutzba

Jäsen
Jälleen kerran vituttaa pokeri.

Minulla kädessä AJ, kummatkin ristiä. Blindit 1/2, korotan varovaisesti viiteen. Ainoastaan yksi kaveri jatkaa mukana. Flopin jälkeen pöydässä kaikki ristiä. Yksi korteista kutonen. No niin, mikäs siinä. Väri parhaalla mahdollisella hailla, joten korotetaan. Tämä mukana ollut kaveri heittää all-in. Lähden tietysti mukaan, mitä parempaakaan hänellä vois olla?

Turn: kutonen.
River: nelonen.

Arvaako kukaan, mitä kaverilla oli kädessä? Kiitos, ja hyvää yötä.
 
Viimeksi muokattu:

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Nyt kun yhtäkkiä onkin joku nainen joka pyytää kahville ja haluais viettää aikaa meikäläisen kanssa niin en oo yhtään kiinnostunu. Ehkä haluan vain olla poikamies ja juoda viinaa ja mennä ja tulla niinkuin itse haluaa. Ei sekään mielestäni väärin ole, mutta mistä löydään vetoa, että tämä naikkonen suuttuu ja loukkaantuu kun kerron sille näin. Mutta eikös se nyt ole satakertaa parempi kuin vain pitkittää ja leikkiä että on hauskaa. Perkele on se hienoa kun pesää saa kerran vuodessa, mutta pitääkö se nyt olla näin monimutkaista. Enkä minä edes sitä pesää ruinannut.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa hieman veljelle hankkimani joululahja. Veli on katellut hyvinkin intensiivisesti ennen vanhaan Emmerdalea ja ostin sitten tähän liittyvän dvd:n siinä toivossa että hän olisi siitä hyvinkin kiinnostunut.

No eipä tuo sitten ollut sitä katsellutkaan puoleen vuoteen enää niin tarmokkaasti, joten puihin meni osittain sekin lahja ja makso sentäs 40 euroa... No, onpahan ainakin minulle iloa siitä, joka olen sitäkin innokkaampi Emmerdale-fani... ;)
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Muutenkin on pieni vitutus päällä, kun olisin ihan mielelläni nukkunut vielä pari tuntia pidempään, mutta kissa oli eri mieltä..

Sitten siihen toiseen aiheeseen.. Minkä takia uutissivuilla ei mitään oikeita uutisia? (jouluna varsinkaan) Jos tästä nyt lähdetään luettelemaan esimerkiksi Iltalehti.fi -etusivua, niin ei siitä kovinkaan montaa mielenkiintoista tai "oikeaa" uutista löydy.

Suomeen julistettiin joulurauha. --- Älä.. Tuon tiesi sanomattakin.
Muutama kuva jostain äijistä ilman paitaa joulupukin kanssa. --- Ei kiitos.
Mistä Ville Valo pitäisi joulusaarnan --- Kiinnostaa vielä vähemmän. Ja muutenkin näitä turhia uutisia Ville Valosta on ympäri vuoden..
Kinkku kelpasi varkaille Turussa --- ?
Iltalehti toivottaa lukijoilleen hyvää joulua. --- Kiitos kiitos.


Anteeksi nyt tämä referointi, mutta vaikka on joulu, niin kai sitä voisi kuitenkin oikeita uutisia kertoa.
 
Vituttaa unettomuus. Toinen yö kolmen vuorokauden sisällä kokonaan ilman unta. Mikään ei tunnu auttavan. Pitkään jatkunut vaiva tosin, mutta vasta viime aikoina alkanut tulemaan näitä kokonaan unettomia öitä.Edes kännissä ei saa unen päästä kiinni. Sitä tulee sitten usein nukahdettua päivällä ja menee koko päivä ohi. Eli vuorokausirytmi pahasti päälaellaan ja konstit alkavat loppua.

On se perkele. Sitä olisi halunnut viettää joulupäivän pirteänä mutta turha toivo. Positiivista on ettei kuluvasta päivästä kai enää voi tulla eilistä vittumaisempi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Boston Bruins
Sisko kävi Montrealissa, ja ajatteli että osaisin arvostaa Canadiens paitaa jossa Kovalevin nimi. Ei juolahtanut mieleen että 22 vuotta on tullut Bruinsseja kannatettua, ja kämpällä kaikki perkeleen Bourquen pelipaidat seinällä. Sitten ku sanoin että eihän meikä tuommosta voi pitää päällä niin alko märinä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Sisko kävi Montrealissa, ja ajatteli että osaisin arvostaa Canadiens paitaa jossa Kovalevin nimi. Ei juolahtanut mieleen että 22 vuotta on tullut Bruinsseja kannatettua, ja kämpällä kaikki perkeleen Bourquen pelipaidat seinällä. Sitten ku sanoin että eihän meikä tuommosta voi pitää päällä niin alko märinä.

No eikös nyt ole kaikki hyvin sua vituttaa ja siskollasi pahamieli kun menit avautumaan lahjasta.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Kyllä nyt on juhlavaa. Ilmeisesti yön aikana onnistunut venäyttämään vasemman puolen selästä ja kipu on todella saatanallinen. Tällä hetkellä joudun istumaan ylävartalo vinossa, jotta olo on edes jotenkin siedettävä. Perkele.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Vitun virukset! Vitun tietokoneet!

Koko vitun yö meni tietokoneen uudelleen asentamiseen, onneksi oli varmuuskopiot kaikista tärkeistä asioista. Ei ne nyt hirveän tärkeitä asioita ollut mutta...kauan on tullut käyttettyä monien pelien säätämiseen yms. Joo vaikee selittää. VITTU!

Kerran vielä. VITTU!
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli katseltua Madventuresin jakso tv:stä, ja alkoi taas vituttamaan tämä äijien itkeminen "länkkäreistä". Eli sama mitä monet "tosi-travellerit" harrastavat. Turistit vinkuvat ja kiroilevat kun sattuvat paikkaan jossa on muita turisteja, koska turistit pilaavat ilmapiirin. Voi kilin vittu.

Olette osa ongelmaa apinat, jos ette sitä ymmärrä, olette typerämpiä kuin luulinkaan.

Muutenkin vituttaa tämä ihmisten tarve tuntea itsensä erikoisiksi. Samaa näkee siinä että kun jostain bändistä tulee suosittu, niin ihmiset jotka siitä pitivät aiemmin alkavat hyljeksiä ko. bändiä.

-Terveisin "Reise Reise on Rammsteinin paskin levy"
 

Rocco

Jäsen
Vituttaa kun ihmiset ei osaa olla leffassa hiljaa. Siis nauraminen ja muut ovat ihan normaaleita tapahtumia, mutta kun pikku-pikku-pissisten pitää juoruta kaikki tapahtumansa leffan aikana toisilleen niin hieman alkaa vituttamaan... Kilin kellit, leffateatteri ei ole mikään saatanan live-messenger. Mua oikeasti ei kiinnosta tietää, että "mun poikakaverit pelkää mun faijaa.."
 

J.Petke

Jäsen
Tuli katseltua Madventuresin jakso tv:stä, ja alkoi taas vituttamaan tämä äijien itkeminen "länkkäreistä". Eli sama mitä monet "tosi-travellerit" harrastavat. Turistit vinkuvat ja kiroilevat kun sattuvat paikkaan jossa on muita turisteja, koska turistit pilaavat ilmapiirin. Voi kilin vittu.

Toisaalta ymmärään heitä toisaalta en. On toki ikävää, että joillakin lomasaarilla alkuperäistä kulttuuria ei ole enää ollenkaan vaan kaikki on keskittynyt ruotsalaisten, tanskalaisten ja saksalaisten ympärille. Esimerkkinä Thaimaa ja Ko Phi Phi-saaret. Saarella ei juurikaan näy mitään aitoa vaan kaikki on rakennettu turisteja varten. On sitten kyse baareista tai rannoista.

Sitten taas jos ei halua "länkkärimestaan" niin ei sinne ole pakko lähteä. Maailmasta löytyy hyvin helposti monen monta paikkaa missä on vielä se alkuasutus ja kulttuuri voimissaan. Ne eivät tietenkään sijaitse lomasaarten vieressä vaan vaivaa joutuu näkemään hieman enemmän. Otetaan esimerkiksi Malesia ja Langawi. Hieno paikka mutta turisteja täynnä. Menet toiselle puolelle Malesiaa niin löydät Pulau Perhentianin missä pääset keskelle sitä oikeaa Malesiaa.

Siispä. Turha valittaa jos sinne vapaaehtoisesti menet.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Vituttaa kun ihmiset ei osaa olla leffassa hiljaa.. Mua oikeasti ei kiinnosta tietää, että "mun poikakaverit pelkää mun faijaa.."

*ei vittuilua* Avaa rehdisti suu, käänny kohti ja pyydä kohteliaasti olemaan hiljaa. Tämä yksinkertainen teko on ainakin omalla kohdalla toiminut aina.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
*ei vittuilua* Avaa rehdisti suu, käänny kohti ja pyydä kohteliaasti olemaan hiljaa. Tämä yksinkertainen teko on ainakin omalla kohdalla toiminut aina.

Juu, monta kertaa on pitänyt sanoa - ja ihan asiallisesti. Takaisin on tullut niskojen nakkelua, ihan suoraa vittuilua tai sitten anteeksipyyntö, mutta aina on tullut sen jälkeen myös hiljaista.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Mua oikeasti ei kiinnosta tietää, että "mun poikakaverit pelkää mun faijaa.."

Asian ohitse voi kommentoida sen verran, että aika monet tuntuvat pelkäävän appeaan. Siis jätkät pelkäävät. Itselläkin oli nuorempana sellaista pelonsekaista kunnioitusta tyttöystävän faijaa kohtaan. Mikähän siinäkin pelotti? Se, ettei hyväksytä vai mahdolliset turpakäräjät. Myöhemmin opin sitten ettei niiden vanhempien kanssa seurustella. Jos kelpaa tyttärelle niin on "aivan sama" kelpaako vanhemmille. Noin kärjistetysti todeten.
Minua vituttaa kipeä kurkku. Ei saatana mene pois. Ehkä sitten huomenna.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minua vituttaa kipeä kurkku. Ei saatana mene pois. Ehkä sitten huomenna.

Ei vittu mistä se taas tulee. Itellä ollu jo melkein viikon eikä lopu vittu ei sitten koskaan. Eikä varmastikaan huomenna.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Osittain ihan omaa syytä tämänkertainen vitutuksen aihe. Jouluviikolla ja vähän ennenkin sitä jo menivät vuorkausirytmi, nukkumisajat jne aivan päin persiitä. Ylensyönti, alkoholi ja melko vähäinen fyysinen aktiviteetti sen lisäksi vetää miehen aika nopeasti kehnoon kuntoon. Eikä asiaa auta kaamosmasennukseen taipuvainen mielenlaatu, sekä yleensäkin huono stressinsietokyky. Vittu että vituttaa!

Pitänee aloittaa kevyehkö kuntokuuri, jättää liiat rasvat, sokerit ja viinakset pois ja lähteä lenkille, kun päivällä hiukan on valoisaa aikaa. Jos se siitä sitten helpottaisi.
 
Viimeksi muokattu:

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Pitänee aloittaa kevyehkö kuntokuuri, jättää liiat rasvat, sokerit ja viinakset pois ja lähteä lenkille, kun päivällä hiukan on valoisaa aikaa. Jos se siitä sitten helpottaisi.

Omistatko kirkasvalolampun? Töykeästi ylihintaisia, mutta toisaalta toimivat helvetin hyvin. Kannattaa bongailla konkurssipesistä ja muuttoloppuunmyynneistä jne., niin alkaa hintalaatusuhde toimia helposti..
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Omistatko kirkasvalolampun? Töykeästi ylihintaisia, mutta toisaalta toimivat helvetin hyvin. Kannattaa bongailla konkurssipesistä ja muuttoloppuunmyynneistä jne., niin alkaa hintalaatusuhde toimia helposti..
En omista, mutta kyllä sellaisen hankinta on joskus mielessä käynyt. Jotenkin olen silti hieman kyyninen, että ei se minulle mitään auta. Toinen seikka on tietysti ollut tuo kyseisten laitteiden hinta. Mutta voisi olla kyllä terveyden kannalta ihan viisas sijoitus tuollainen lamppu. Tuskin ihan humpuukia ovat.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Jotenkin olen silti hieman kyyninen, että ei se minulle mitään auta...Tuskin ihan humpuukia ovat.

Puhut aikalailla samoja juttuja mitä itsekin mietiskelin ennen kuin löityi erään mainostoimiston tyhjennysmyynnistä 150 euron yksilö á 10e. Todella epäileväisesti suhtaiduin aluksi, mutta ainakaan omalta kohdalta en pysty toimivuutta kiistämään. Toki tämäkin lienee yksillöllistä.
 
Nyt vituttaa, olin ostamassa snakseja nesteellä tänään, hintaa tuotteissa oli noin 6 euroa. No menin maksamaan, annoin pankkikorttini kassatädille, ja hän veti sitä siinä koneessa ees takasin, ei toiminut. Sitten jouduin maksamaan 100€ setelillä, ei vittu, ärsyttää.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vituttaa tuollaiset selostajat, jotka eivät tiedä jääkiekosta mitään.. Siis tämä kaveri kuka selostaa MAX:lla alle 20-vuotiaiden MM-kisoja.

Säteri heitti mailansa kiekkoa kohti omassa päässä, niin selostaja oli ihan pihalla tilanteesta. "Ai se käännettiinkin rankkariksi??" Miten niin käännettiin? Eikös se ole ihan normaali menettelytyyli..

Ja sitten ensimmäisessä erässä kun tarkistettiin Suomen maalintekotilannetta videolta, niin selostajan kommentti oli seuraavanlainen: "Mitäs tässä nyt tapahtuu" tjs., vaikka videoita oli jo tovi kelailtu ja tuomari seisoskeli kaukalon laidalla kuulokkeet päässä..

Perkele.. Kisat takaisin Ylelle ja Mertaranta selostamaan..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös