Vituttaa. Ja vituttaa muuten huolella.
Tossa noin muutama tunti sitten katselin streamina NHL ottelua ihan rauhassa yksin kotona. Valmistauduin siinä samalla nukkumaan menoa, että jaksaa huomenna rällästää. No, sitten soi ovikello. Ja muuten jostain niin vitun ärsyttävästä syystä rapussa jossa asun on ovikoodi auki kellon ympäri. Eli jos tietää koodin niin rappuun pääse koska tahansa. Tarina jatkuu. Useat kaverini tietävät koodin ja yksi näistä oli sitten oven takana hirveässä kännissä. Ajattelin, että se haluaa nukkumaan kun ei jaksa kävellä n.1km omaan himaansa. Avasin oven ja VITTU. Se kaveri oli jonkun n.40v bubiruusun kanssa mun ovella. Itse ollaan vajaa parikymppisiä, täysi-ikäisiä kuitenkin. Se ämmä oli ihan vitun hirveän näköinen. Kysyin kaverilta, että mitäs vittua oikeen meinaat? Se sano vaan, että ne aattelin sen lehmän kanssa tulla juomaan muutamat bisset mun kämppään. Arvaatte varmaan, että niillä mitään vitun omia kaljoja ollut. Ajattelin sitte tarjota kaljat ja jatkoin niistä välittämättä matsin seuraamista.
N.20min kuluu ja huomaan sen huoran sammuneen mun nojatuolille. Kaveri sano, että se lähtee nyt himaan, hoida sä toi ämmä jotenki. Ei kuulemma ollut tarpeeks hyvä sille. En ihmettele. Vaikkakaan se kaveri ei hirveän ronkeli olekaan. Kaveri lähti, jätti mut suu auki kattomaan sitä likasta bubiruusua. Ovi kävi ja mietin ehkä n.30s miten selviä nyt tästä. Se, että se ämmä ois tohon jäänyt ei tietenkään ollut vaihtoehto. Huusin sen hereille ja sanoin että "nyt sä lähet vittuun täältä". Se vitun lehmä sano, että ei suostu lähtemään. Arvaatte varmaan, että toiset n.30s myöhemmin se ämmä löys ittensä rapusta ja hetken päästä tavarat lens perässä. Sanoin sille vielä, että poltan röökin ja katon sitte ovisilmästä ja jos oot vielä siinä niin soitan sitte suoraan poliisille.
Te palstalaiset voitte varmasti ton tarinan jälkeen uskoa, että nyt on sellanen The Vitutus päällä. Mieli tekis vetää kännit, mutta emmä enää kehdannu. Huomenna, taino tänään sitte. Hyviä öitä ja hauskoja hetkiä ku luette ton. Mua ei kuitenkaan naurata yhtään.