En todellakaan haekkaan, mutta ei jaksaisi kuunnella sitä vitun inttämistä ja vikisemistä. " pliis pliis pliis" Vittu!
Hieman karski tokaisu lopettaa vinkunan, tyttö loukaantuu mutta toipuu kyllä.
En todellakaan haekkaan, mutta ei jaksaisi kuunnella sitä vitun inttämistä ja vikisemistä. " pliis pliis pliis" Vittu!
Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."
...
"Välimaa sanoo poliisin varautuneen siihen, että rekkamiehet katkaisevat liikenteen Kuutostiellä ja Imatran rajanylityspaikalle johtavalla tiellä."Eikö uhkaus ollut suunnattu Venäjän lähetystölle?? Poliisi vaan toimi ennalta ehkäisevästi.
Näistä kissojen/koirien tai minkä tahansa kiduttajista/rääkkääjistä kuulee valitettavasti liikaa. Reiluinta olisi, että kissanpentujen hukuttajat menisivät machoilemaan kiukkuisen leijonan kanssa häkkiin ja koiranpennun pahoinpitelijät ottaisivat yhteen ärsytetyn koiralauman kanssa, rotuja vaikka sieltä pelottavimmasta päästä.
MACK
"Välimaa sanoo poliisin varautuneen siihen, että rekkamiehet katkaisevat liikenteen Kuutostiellä ja Imatran rajanylityspaikalle johtavalla tiellä."
Vaikka lahtelaiset kovasti muuta yrittävätkin väittää, niin Lappeenranta, Kuutostie ja Imatra ovat vielä Suomen puolella. Kuten varmasti Venäjän suurlähetystökin, joten suomalaisia tässä on uhkailtu.
Kyllä ne on lutusia nämä meidän rakkaat itänaapurimme.
Ryssien tulli kusee, ryssät uhkailee Suomen puolen liikenteen katkaisemisella, jollei suomalaiset ruoki niitä.
Siinä on saatana ABC ynnä muuta ihan vieressä. Ei muuta kuin tukemaan eteläkarjalalaista yrittäjyyttä!
Vittu.
Sano vaan ei ja pyydä kääntymään vanhempiensa puoleen, jos tekee mieli viinaksia. Voit olla "paskapää" tai muuta tahansa, mutta itsesi kannalta on helpointa ja oikeinkin ettet käy hakemassa tytöille brenkkua. Siis pelkkä ei riittää.Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."
PS. Asiaan/rotuun voi tutustua vaikka YouTuben välityksellä enkä lietso tässä mitään tappajakoira-imagoa kaukkareille, sillä sitähän ne eivät osaavissa käsissä ole ;-)
EDIT: Ettei kellekään jäisi epäselvyyttä, mitä tarkoitan, vosi oheisen clipin: Caucasian Ovcharka and German Shepherd avustuksella miettiä, miltä tuntuu ajatus kohdata tuossa esiintyvä rotunakin niin kovin tuttu schäfer ja sitten tuo kaukkari - jo pelkkä kokoero kertonee paljon, mutta lähempi tutustuminen rotuun vielä enemmän.
Tässä amerikkalainen näkemys asiasta: Caucasian mountain dog
EDIT: Miksi hän ei pyydä sisarukseltaan (kaveriltasi)? Vai onko tämäkin liian nuori.
Eihän hänelläkään ikää ole. Ei siinä mitään, jos olisi kysynyt kerran, että haenko, mutta kun ei tunnu menevän millään päähän että en hae!
Itse muistan kyllä jos joskus tarvitsi viinaksia, ja kysyi joltain kuka ei suostunut hakemaan, niin ymmärsin kyllä sanoa, että selvä homma, ei sitte mitään. Tai muuta vastaavaa.
Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."
Mites muuten muut, mitä te sanotte tämmöisille ketkä ei tajua sitten millään?
Ensimmäisessä klipissä taitaa kyllä olla Schaeferin lisäksi Pyreineiden mastiffi eikä Kaukasian paimenkoira. Enivei, vitun isoja ja vahvoja.
Vituttaa. Ja vituttaa muuten huolella........
Outoa. Luulisi, ettei lobotomialeikkauksen jälkeen enää mikään vituta.Kirurgi veti eilen ohimon kohdalta pään auki, ja poisti jonkun laajentuneen valtimon, ja poltti muutaman verisuonen samalla kiinni tai jtn. Teki muuten höpöä. Pää on kohtuu kipeä edelleen, eikä tässä mitään riehakkaita uudenvuodenjuhlia ole odotettavissa. Vituttaa sekin.
Olen lipitellyt tämän illan aikana runsaasi kaakaota, ja on tullut huomattua kuinka vituttavaa sitä on aina uudestaan valmistaa, kun tähän pieneen kippoon ei paljoa mahdu.. Menen omaan huoneeseen ja hörppäsen kerran ja muki tyhjä.. vituttaa
Joo, noista kommenteista valtaosa on sellaista "Pitäisikö itkeä vai nauraa" -ketjun tyyppistä kamaa.Tämä vituttaa: http://blogit.mtv3.fi/porttila/2008/12/18/isot-miehet-polvihousuissa/
Viestini kuuluisi ehkä Sporde-ketjuun, mutta vituttamaan tuo teksti lähinnä pisti. Linkissä on siis Porttilan kolumni jääkiekkotappeluista. Kannattaa lukea myös kommentit. Hienoja avauksia puolesta ja vastaan. Miksi tappeluihin haluavat aina puuttua ihmiset, jotka eivät edes aktiivisesti seuraa jääkiekkoa?