Olen ollut siinä ymmärryksessä, että mitään ilotulitteita papateista alkaen ei myydä alle 18-vuotiaille.
12-vuotiaat saavat ostaa näitä papattimattoja yms, 18 vuoden ikä tarvitaan sitten isompiin raketteihin.
Olen ollut siinä ymmärryksessä, että mitään ilotulitteita papateista alkaen ei myydä alle 18-vuotiaille.
12-vuotiaat saavat ostaa näitä papattimattoja yms, 18 vuoden ikä tarvitaan sitten isompiin raketteihin.
Taidan olla hieman sairas itsekin, kun eläimiin kohdistuva väkivalta saa raivostumaan paljon enemmän, kuin jos se kohdistuu aikuiseen mieheen...
Taidan olla hieman sairas itsekin, kun eläimiin kohdistuva väkivalta saa raivostumaan paljon enemmän, kuin jos se kohdistuu aikuiseen mieheen...
Kyllä ne on lutusia nämä meidän rakkaat itänaapurimme.
Ryssien tulli kusee, ryssät uhkailee Suomen puolen liikenteen katkaisemisella, jollei suomalaiset ruoki niitä.
Siinä on saatana ABC ynnä muuta ihan vieressä. Ei muuta kuin tukemaan eteläkarjalalaista yrittäjyyttä!
Vittu.
Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."
Kysyin, että mitäs jos joku kavereistasi ottaa muiltakin vähän juomaa, ja oksentaa ittensä rikki ja jää kiinni vanhemmille, kuka on kusessa silloin? Vastaukseksi : " no mitä sit ei noin käy kuitenkaan turhaan sä tämmösistä hei stressaat!!"
Kyllähän sen nyt tietää aika varmaksi, ettei mitään satu, mutta mitäs jos juuri nyt sattuisi?
Mites muuten muut, mitä te sanotte tämmöisille ketkä ei tajua sitten millään?
Älä hae, ole aikuinen, ei sinun tarvitse selittää lapselle yhtään mitään.
En todellakaan haekkaan, mutta ei jaksaisi kuunnella sitä vitun inttämistä ja vikisemistä. " pliis pliis pliis" Vittu!
Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."
...
"Välimaa sanoo poliisin varautuneen siihen, että rekkamiehet katkaisevat liikenteen Kuutostiellä ja Imatran rajanylityspaikalle johtavalla tiellä."Eikö uhkaus ollut suunnattu Venäjän lähetystölle?? Poliisi vaan toimi ennalta ehkäisevästi.
Näistä kissojen/koirien tai minkä tahansa kiduttajista/rääkkääjistä kuulee valitettavasti liikaa. Reiluinta olisi, että kissanpentujen hukuttajat menisivät machoilemaan kiukkuisen leijonan kanssa häkkiin ja koiranpennun pahoinpitelijät ottaisivat yhteen ärsytetyn koiralauman kanssa, rotuja vaikka sieltä pelottavimmasta päästä.
MACK
"Välimaa sanoo poliisin varautuneen siihen, että rekkamiehet katkaisevat liikenteen Kuutostiellä ja Imatran rajanylityspaikalle johtavalla tiellä."
Vaikka lahtelaiset kovasti muuta yrittävätkin väittää, niin Lappeenranta, Kuutostie ja Imatra ovat vielä Suomen puolella. Kuten varmasti Venäjän suurlähetystökin, joten suomalaisia tässä on uhkailtu.
Kyllä ne on lutusia nämä meidän rakkaat itänaapurimme.
Ryssien tulli kusee, ryssät uhkailee Suomen puolen liikenteen katkaisemisella, jollei suomalaiset ruoki niitä.
Siinä on saatana ABC ynnä muuta ihan vieressä. Ei muuta kuin tukemaan eteläkarjalalaista yrittäjyyttä!
Vittu.
Sano vaan ei ja pyydä kääntymään vanhempiensa puoleen, jos tekee mieli viinaksia. Voit olla "paskapää" tai muuta tahansa, mutta itsesi kannalta on helpointa ja oikeinkin ettet käy hakemassa tytöille brenkkua. Siis pelkkä ei riittää.Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."