Vitutusketju

• 10 688 757
  • 56 246

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
12-vuotiaat saavat ostaa näitä papattimattoja yms, 18 vuoden ikä tarvitaan sitten isompiin raketteihin.

Ja nykyään ei saa edes kunnon pommeja kaupasta. Toista se oli ennen.
Niin, ja vittu kinkku loppui eilen illalla. Oisko se perskule kolmannen kinkun paisto edessä, vai antaisko periksi.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tuollaiset saa kyllä ihan oikeasti vihaiseksi! Perkele että viattomia luontokappaleita pitää kiduttaa tuolla tavalla, kai tuon vitun idiootin olisi pitänyt tietää jo koiran hoitoon ottaessaan että koiranpentu saattaa ehkä haukkuakin.

Vituttaa myöskin noi kakarat jotka jo nyt ampuu rakettejaan. Vituttaa etukäteen myös se että pitää olla töissä uutena vuotena. Muuten siinä ei mitään ongelmaa, säästyy rahat ainakin. Mutta kyllä sen jo arvaa että taatusti joku idiootti päättää ampua raketilla liikkuvaa bussia tai heittää jonkun pommin alle. Puhumattakaan jos joku idiootti saa päähänsä sellaisen ampua auton sisällä. En takaa mitä sille nulikalle sen jälkeen tapahtuu. Onneksi autoissa on kättäpidempää. Yhtään rakettia en taida itse tänä vuonna ostaa, vaikka en niitä muuten vastusta, on sitä itsekin penskana niillä leikkinyt. Sen verran järkeä päässä ollut kuitenkin ettei sivullisille ole siitä aiheutunut vaaraa. Tämänkin viestin kirjoittamisen aikana on kuulunut ainakin kolme räjähdystä. Toivottavasti ampuvat sormensa irti. Onneksi kissat ei niitä pelkää.

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Niin, ja juuri jokunen päivä sitten luin tarinaa kotinsa viime uutena vuotena menettäneestä perheestä kuinka ikävää on kun menettää käytännössä kaiken. Kyllähän vakuutuksesta tietysti saa sen verran että uuden talon saa pykättyä tilalle mutta sekään ei tuo takaisin valokuvia, tärkeitä henkilökohtaisia tavaroita ja muistoja. Tämäkin palo oli syttynyt kun joku vitun vatipää oli saanut vaan hetken päähänpiston että ampuu muutaman raketin kohti tämän perheen kotitalon kuistia. Siellä sattuikin olemaan joku herkästi syttyvä nyytti terassilla ja se sytytti koko talon. Sen lisäksi että meni talo niin tältä perheeltä kuoli palossa myös kaksi koiraa.

Minun puolestani saisi laittaa luvanvaraisiksi koko vitun paukut, ihan pienintäkin kissanpierua myöden. Ei nuo ole ikinä erityisemmin innostaneet ja kun ihmiset näyttää olevan niin perkeleen idiootteja etteivät osaa olla niiden paukkujen kanssa ihmisiksi niin kai se pitäisi sitten opettaa heille vaikeimman kautta.

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.

Vittu, kuinka sairas paskiainen pitää olla, että tekee tuollaista. Ei tuonne olisi mitään poliisia hälyttää, vaan mennä porukalla hakkaamaan äijä niin, ettei paskiainen hakkaa koskaan ketään, eikä kävele omin jaloin. Voi vittu, että tuollainen saa meikäläisen kiehumaan!
Taidan olla hieman sairas itsekin, kun eläimiin kohdistuva väkivalta saa raivostumaan paljon enemmän, kuin jos se kohdistuu aikuiseen mieheen...

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Taidan olla hieman sairas itsekin, kun eläimiin kohdistuva väkivalta saa raivostumaan paljon enemmän, kuin jos se kohdistuu aikuiseen mieheen...

Mä olen tätä asiaa monesti itsekin miettinyt. Eläimeen kohdistuva väkivalta herättää pahemmat inhoreaktiot kuin väkivalta, joka kohdistuu ihmiseen. Tässä on turha vedota siihen, miten puolustuskyvytön eläin on koska ihmisetkin ovat kyvyttömiä puolustautumaan vahvempiaan kohtaan.

Ehkäpä ihmisen, joka symppaa enemmän eläintä kuin omaa lajiaan tulisi oikeasti olla itsekin syntynyt eläimenä. Verrataan esim. ihmisiin, jotka tekevät sukupuolenvaihdoksen tms. Eihän me eläimistä niin kaukana olla...? Aiheena aika hauska. Kuka nostaa ensimmäisen käden:)

Valkohuulikyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkue, Samurai Blue, Arsenal
Kyllähän se taitaa riippua vaan siitä "söpöydestä". Tuskin syntyisi niin kova mekkala jos joku hakkaisi kärmeen. Kyllähän niitä mätkitään lapiolla poikki kesäisin. Toisaalta en tiedä kumpaa sattuu enemmän käärmettä vai koiraa.

Koirapentu nyt sattuu vaan olemaan söpö ja monen mielestä söpömpi kuin moni ihminen. En itsekään tietenkään hyväksy tuollaista toimintaa. On sitä ihmeellistä jengiä maailma täynnä.

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

En tiedä, näin se on minullakin. Itse asiassa uutiset aikuisiin kohdistuneesta väkivallasta eivät hetkauta pätkääkään.

Koiranpennun kiduttajat saisi minun puolestani kiduttaa saunan takana samaan kuntoon ja jättää sinne.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kyllä ne on lutusia nämä meidän rakkaat itänaapurimme.

Ryssien tulli kusee, ryssät uhkailee Suomen puolen liikenteen katkaisemisella, jollei suomalaiset ruoki niitä.

Siinä on saatana ABC ynnä muuta ihan vieressä. Ei muuta kuin tukemaan eteläkarjalalaista yrittäjyyttä!

Vittu.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Ryssien tulli kusee, ryssät uhkailee Suomen puolen liikenteen katkaisemisella, jollei suomalaiset ruoki niitä.

Siinä on saatana ABC ynnä muuta ihan vieressä. Ei muuta kuin tukemaan eteläkarjalalaista yrittäjyyttä!

Vittu.

Eikö uhkaus ollut suunnattu Venäjän lähetystölle?? Poliisi vaan toimi ennalta ehkäisevästi.

dimmu

Jäsen
Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."

Kysyin, että mitäs jos joku kavereistasi ottaa muiltakin vähän juomaa, ja oksentaa ittensä rikki ja jää kiinni vanhemmille, kuka on kusessa silloin? Vastaukseksi : " no mitä sit ei noin käy kuitenkaan turhaan sä tämmösistä hei stressaat!!"

Kyllähän sen nyt tietää aika varmaksi, ettei mitään satu, mutta mitäs jos juuri nyt sattuisi?

Mites muuten muut, mitä te sanotte tämmöisille ketkä ei tajua sitten millään?

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."

Kysyin, että mitäs jos joku kavereistasi ottaa muiltakin vähän juomaa, ja oksentaa ittensä rikki ja jää kiinni vanhemmille, kuka on kusessa silloin? Vastaukseksi : " no mitä sit ei noin käy kuitenkaan turhaan sä tämmösistä hei stressaat!!"

Kyllähän sen nyt tietää aika varmaksi, ettei mitään satu, mutta mitäs jos juuri nyt sattuisi?

Mites muuten muut, mitä te sanotte tämmöisille ketkä ei tajua sitten millään?

Älä hae, ole aikuinen, ei sinun tarvitse selittää lapselle yhtään mitään.

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Tai viet sille alkoholitonta siideriä, eiköhän mene viesti perille.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...

Minun neuvoni on, että kehoita häntä kääntymään niiden aikuisten puoleen, jotka hänestä ovat muutenkin vastuussa - hänen omat vanhempansa. He voivat tehdä tässä asiassa päätöksiä, joihin sinulla ei ole edes mitään oikeutta, ei eettisesti eikä laillisesti!!!

Joten - Be a Man :-))))

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näistä kissojen/koirien tai minkä tahansa kiduttajista/rääkkääjistä kuulee valitettavasti liikaa. Reiluinta olisi, että kissanpentujen hukuttajat menisivät machoilemaan kiukkuisen leijonan kanssa häkkiin ja koiranpennun pahoinpitelijät ottaisivat yhteen ärsytetyn koiralauman kanssa, rotuja vaikka sieltä pelottavimmasta päästä.

MACK

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Eikö uhkaus ollut suunnattu Venäjän lähetystölle?? Poliisi vaan toimi ennalta ehkäisevästi.
"Välimaa sanoo poliisin varautuneen siihen, että rekkamiehet katkaisevat liikenteen Kuutostiellä ja Imatran rajanylityspaikalle johtavalla tiellä."

Vaikka lahtelaiset kovasti muuta yrittävätkin väittää, niin Lappeenranta, Kuutostie ja Imatra ovat vielä Suomen puolella. Kuten varmasti Venäjän suurlähetystökin, joten suomalaisia tässä on uhkailtu.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Näistä kissojen/koirien tai minkä tahansa kiduttajista/rääkkääjistä kuulee valitettavasti liikaa. Reiluinta olisi, että kissanpentujen hukuttajat menisivät machoilemaan kiukkuisen leijonan kanssa häkkiin ja koiranpennun pahoinpitelijät ottaisivat yhteen ärsytetyn koiralauman kanssa, rotuja vaikka sieltä pelottavimmasta päästä.

MACK

Juu - tommoiselle koiranhakkaajalle, kuten tänään saimme taas lehdestä lukea, tekisi niin pirun eetvarttia viettää tovi kaukasianpaimenkoiran kanssa häkissä paljain käsin - tai vittu vaikka sen saatanan halkonsa kanssa.
Voin ihan tietopohjaani ja kokemukseeni nojaten kertoa, ettei voittajasta liene epäselvyyttä, jos asiat menevät hakauksiien siellä häkissä - eikä senpuoleen välttämättä tarvita edes haudankaivajiakaan, jos niin halutaan, kunhan joku vain siivoaa sen häkin koiranpaskasta muutaman päivän jälkeen :-)))

PS. Asiaan/rotuun voi tutustua vaikka YouTuben välityksellä enkä lietso tässä mitään tappajakoira-imagoa kaukkareille, sillä sitähän ne eivät osaavissa käsissä ole ;-)

EDIT: Ettei kellekään jäisi epäselvyyttä, mitä tarkoitan, vosi oheisen clipin: Caucasian Ovcharka and German Shepherd avustuksella miettiä, miltä tuntuu ajatus kohdata tuossa esiintyvä rotunakin niin kovin tuttu schäfer ja sitten tuo kaukkari - jo pelkkä kokoero kertonee paljon, mutta lähempi tutustuminen rotuun vielä enemmän.
Tässä amerikkalainen näkemys asiasta: Caucasian mountain dog

Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Välimaa sanoo poliisin varautuneen siihen, että rekkamiehet katkaisevat liikenteen Kuutostiellä ja Imatran rajanylityspaikalle johtavalla tiellä."

Vaikka lahtelaiset kovasti muuta yrittävätkin väittää, niin Lappeenranta, Kuutostie ja Imatra ovat vielä Suomen puolella. Kuten varmasti Venäjän suurlähetystökin, joten suomalaisia tässä on uhkailtu.

Mutta uhkavaatimus oli osoitettu Venäjän lähetystölle. Eli jos Venäjän ähetystö ei suostu vaatimuksiin, rekkamiehet toimivat. Eli poliisi toimi ennalta ehkäisevästi.

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Vittu.

Eiköhän tuossa olisi Vekarajärven varuskuntakin ihan vieressä? Tuossahan olisi ollut sellainen perinteinen Raatteentien mottitaistelu hollilla tuohon samoilla kulmilla pöhistyyn harkkasotaan? Ei niitä tarvis ruokkia, vaan pistää vaikka sellanen 50€/½vuorokautta tullia liikenteen vaarantamisesta etelä-suomen teillä.

-duud-

7,62 feed them with that!

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Sano vaan ei ja pyydä kääntymään vanhempiensa puoleen, jos tekee mieli viinaksia. Voit olla "paskapää" tai muuta tahansa, mutta itsesi kannalta on helpointa ja oikeinkin ettet käy hakemassa tytöille brenkkua. Siis pelkkä ei riittää.

EDIT: Miksi hän ei pyydä sisarukseltaan (kaveriltasi)? Vai onko tämäkin liian nuori.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy