Vitutusketju

  • 10 565 956
  • 56 146

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Kyllä ne on lutusia nämä meidän rakkaat itänaapurimme.

Ryssien tulli kusee, ryssät uhkailee Suomen puolen liikenteen katkaisemisella, jollei suomalaiset ruoki niitä.

Siinä on saatana ABC ynnä muuta ihan vieressä. Ei muuta kuin tukemaan eteläkarjalalaista yrittäjyyttä!

Vittu.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä ne on lutusia nämä meidän rakkaat itänaapurimme.

Ryssien tulli kusee, ryssät uhkailee Suomen puolen liikenteen katkaisemisella, jollei suomalaiset ruoki niitä.

Siinä on saatana ABC ynnä muuta ihan vieressä. Ei muuta kuin tukemaan eteläkarjalalaista yrittäjyyttä!

Vittu.

Eikö uhkaus ollut suunnattu Venäjän lähetystölle?? Poliisi vaan toimi ennalta ehkäisevästi.
 

dimmu

Jäsen
Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."

Kysyin, että mitäs jos joku kavereistasi ottaa muiltakin vähän juomaa, ja oksentaa ittensä rikki ja jää kiinni vanhemmille, kuka on kusessa silloin? Vastaukseksi : " no mitä sit ei noin käy kuitenkaan turhaan sä tämmösistä hei stressaat!!"

Kyllähän sen nyt tietää aika varmaksi, ettei mitään satu, mutta mitäs jos juuri nyt sattuisi?

Mites muuten muut, mitä te sanotte tämmöisille ketkä ei tajua sitten millään?
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."

Kysyin, että mitäs jos joku kavereistasi ottaa muiltakin vähän juomaa, ja oksentaa ittensä rikki ja jää kiinni vanhemmille, kuka on kusessa silloin? Vastaukseksi : " no mitä sit ei noin käy kuitenkaan turhaan sä tämmösistä hei stressaat!!"

Kyllähän sen nyt tietää aika varmaksi, ettei mitään satu, mutta mitäs jos juuri nyt sattuisi?

Mites muuten muut, mitä te sanotte tämmöisille ketkä ei tajua sitten millään?

Älä hae, ole aikuinen, ei sinun tarvitse selittää lapselle yhtään mitään.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Tai viet sille alkoholitonta siideriä, eiköhän mene viesti perille.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."
...

Minun neuvoni on, että kehoita häntä kääntymään niiden aikuisten puoleen, jotka hänestä ovat muutenkin vastuussa - hänen omat vanhempansa. He voivat tehdä tässä asiassa päätöksiä, joihin sinulla ei ole edes mitään oikeutta, ei eettisesti eikä laillisesti!!!

Joten - Be a Man :-))))
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näistä kissojen/koirien tai minkä tahansa kiduttajista/rääkkääjistä kuulee valitettavasti liikaa. Reiluinta olisi, että kissanpentujen hukuttajat menisivät machoilemaan kiukkuisen leijonan kanssa häkkiin ja koiranpennun pahoinpitelijät ottaisivat yhteen ärsytetyn koiralauman kanssa, rotuja vaikka sieltä pelottavimmasta päästä.


MACK
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Eikö uhkaus ollut suunnattu Venäjän lähetystölle?? Poliisi vaan toimi ennalta ehkäisevästi.
"Välimaa sanoo poliisin varautuneen siihen, että rekkamiehet katkaisevat liikenteen Kuutostiellä ja Imatran rajanylityspaikalle johtavalla tiellä."

Vaikka lahtelaiset kovasti muuta yrittävätkin väittää, niin Lappeenranta, Kuutostie ja Imatra ovat vielä Suomen puolella. Kuten varmasti Venäjän suurlähetystökin, joten suomalaisia tässä on uhkailtu.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Näistä kissojen/koirien tai minkä tahansa kiduttajista/rääkkääjistä kuulee valitettavasti liikaa. Reiluinta olisi, että kissanpentujen hukuttajat menisivät machoilemaan kiukkuisen leijonan kanssa häkkiin ja koiranpennun pahoinpitelijät ottaisivat yhteen ärsytetyn koiralauman kanssa, rotuja vaikka sieltä pelottavimmasta päästä.

MACK

Juu - tommoiselle koiranhakkaajalle, kuten tänään saimme taas lehdestä lukea, tekisi niin pirun eetvarttia viettää tovi kaukasianpaimenkoiran kanssa häkissä paljain käsin - tai vittu vaikka sen saatanan halkonsa kanssa.
Voin ihan tietopohjaani ja kokemukseeni nojaten kertoa, ettei voittajasta liene epäselvyyttä, jos asiat menevät hakauksiien siellä häkissä - eikä senpuoleen välttämättä tarvita edes haudankaivajiakaan, jos niin halutaan, kunhan joku vain siivoaa sen häkin koiranpaskasta muutaman päivän jälkeen :-)))

PS. Asiaan/rotuun voi tutustua vaikka YouTuben välityksellä enkä lietso tässä mitään tappajakoira-imagoa kaukkareille, sillä sitähän ne eivät osaavissa käsissä ole ;-)

EDIT: Ettei kellekään jäisi epäselvyyttä, mitä tarkoitan, vosi oheisen clipin: Caucasian Ovcharka and German Shepherd avustuksella miettiä, miltä tuntuu ajatus kohdata tuossa esiintyvä rotunakin niin kovin tuttu schäfer ja sitten tuo kaukkari - jo pelkkä kokoero kertonee paljon, mutta lähempi tutustuminen rotuun vielä enemmän.
Tässä amerikkalainen näkemys asiasta: Caucasian mountain dog
 
Viimeksi muokattu:

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
"Välimaa sanoo poliisin varautuneen siihen, että rekkamiehet katkaisevat liikenteen Kuutostiellä ja Imatran rajanylityspaikalle johtavalla tiellä."

Vaikka lahtelaiset kovasti muuta yrittävätkin väittää, niin Lappeenranta, Kuutostie ja Imatra ovat vielä Suomen puolella. Kuten varmasti Venäjän suurlähetystökin, joten suomalaisia tässä on uhkailtu.

Mutta uhkavaatimus oli osoitettu Venäjän lähetystölle. Eli jos Venäjän ähetystö ei suostu vaatimuksiin, rekkamiehet toimivat. Eli poliisi toimi ennalta ehkäisevästi.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä ne on lutusia nämä meidän rakkaat itänaapurimme.

Ryssien tulli kusee, ryssät uhkailee Suomen puolen liikenteen katkaisemisella, jollei suomalaiset ruoki niitä.

Siinä on saatana ABC ynnä muuta ihan vieressä. Ei muuta kuin tukemaan eteläkarjalalaista yrittäjyyttä!

Vittu.

Eiköhän tuossa olisi Vekarajärven varuskuntakin ihan vieressä? Tuossahan olisi ollut sellainen perinteinen Raatteentien mottitaistelu hollilla tuohon samoilla kulmilla pöhistyyn harkkasotaan? Ei niitä tarvis ruokkia, vaan pistää vaikka sellanen 50€/½vuorokautta tullia liikenteen vaarantamisesta etelä-suomen teillä.

-duud-

7,62 feed them with that!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."
Sano vaan ei ja pyydä kääntymään vanhempiensa puoleen, jos tekee mieli viinaksia. Voit olla "paskapää" tai muuta tahansa, mutta itsesi kannalta on helpointa ja oikeinkin ettet käy hakemassa tytöille brenkkua. Siis pelkkä ei riittää.

EDIT: Miksi hän ei pyydä sisarukseltaan (kaveriltasi)? Vai onko tämäkin liian nuori.
 

sixtus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Barcelona
PS. Asiaan/rotuun voi tutustua vaikka YouTuben välityksellä enkä lietso tässä mitään tappajakoira-imagoa kaukkareille, sillä sitähän ne eivät osaavissa käsissä ole ;-)

EDIT: Ettei kellekään jäisi epäselvyyttä, mitä tarkoitan, vosi oheisen clipin: Caucasian Ovcharka and German Shepherd avustuksella miettiä, miltä tuntuu ajatus kohdata tuossa esiintyvä rotunakin niin kovin tuttu schäfer ja sitten tuo kaukkari - jo pelkkä kokoero kertonee paljon, mutta lähempi tutustuminen rotuun vielä enemmän.
Tässä amerikkalainen näkemys asiasta: Caucasian mountain dog

Ensimmäisessä klipissä taitaa kyllä olla Schaeferin lisäksi Pyreineiden mastiffi eikä Kaukasian paimenkoira. Enivei, vitun isoja ja vahvoja.
 

dimmu

Jäsen
EDIT: Miksi hän ei pyydä sisarukseltaan (kaveriltasi)? Vai onko tämäkin liian nuori.

Eihän hänelläkään ikää ole. Ei siinä mitään, jos olisi kysynyt kerran, että haenko, mutta kun ei tunnu menevän millään päähän että en hae!

Itse muistan kyllä jos joskus tarvitsi viinaksia, ja kysyi joltain kuka ei suostunut hakemaan, niin ymmärsin kyllä sanoa, että selvä homma, ei sitte mitään. Tai muuta vastaavaa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Eihän hänelläkään ikää ole. Ei siinä mitään, jos olisi kysynyt kerran, että haenko, mutta kun ei tunnu menevän millään päähän että en hae!

Itse muistan kyllä jos joskus tarvitsi viinaksia, ja kysyi joltain kuka ei suostunut hakemaan, niin ymmärsin kyllä sanoa, että selvä homma, ei sitte mitään. Tai muuta vastaavaa.

Tytöt on tyttöjä.. Ei niille riitä yksi kerta.
 

Benamy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, HPK ja Hokki
Näinkin pieni asia vituttaa kuin se, että kaverin pikkusisko (15v) yrittää saada minua hakemaan alkoholia uudeksi vuodeksi. Tai siis hänelle ja viidelle muulle kaverilleen. Olen tässä pari päivää sanonut, etten aio hakea kavereilleen enkä hänelle, koska jos jotain sattuu, on se sitten "minun vikani."

Mites muuten muut, mitä te sanotte tämmöisille ketkä ei tajua sitten millään?

Ei muuta kuin siirrät vitutuksen seuraavalle suoritusportaalle. Lupaat käydä natiaisen puolesta Alkossa, otat rahat ja vietät niillä hyvän uuden vuoden. Luulisi oppivan ettei inttäminen kannata.

Ei suinkaan, propsit suoraselkäisyydestä. Pidä pääsi, mitä väliä sillä on jos joku 15-vuotias pitää sinua inhottavana. Sano seuraavalla kerralla että sinulta on turha pyydellä ja jos aikoo juoda uutena vuotena niin kannattaisi pikimmiten alkaa vänkäämään joltakulta muulta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Ensimmäisessä klipissä taitaa kyllä olla Schaeferin lisäksi Pyreineiden mastiffi eikä Kaukasian paimenkoira. Enivei, vitun isoja ja vahvoja.

Taidat olla oikeassa - mietin sitä itsekin lähinnä tuon värityksen ja karvan laadun perusteella: liian tasaisia molemmat kaukkarille.

Niin - periaatteessahan molemmat on jalostettu/jalostuneet samaan tarkoitukseen, pitämään pedot erillään kotieläinlaumosita eikä esim. yksinäisellä sudella ole mitään mahdollisuuksia näitä vastaan, jollei pääse pakoon.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Voi vittu että vituttaa. Jouluna riehunut flunssa jätti sitten taas jälkeensä selaisen yskän että huhhuh. Jumalauta jatkuvasti saa olla köhimässä niin, että meinaa oksennus lentää. Mitään tehokkaita kotikonsteja tuon hoitoon?

Tilannetta ei tietenkään muuta yhtään positiivisemmaksi se, että päällä on kaiken lisäksi kanuuna ja hulppea väsymys. Mutta nuo nyt tulikin huolella hommattua, joten turha niistä valittaa.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Vituttaa Belgia kokonaisuudessaan. Tarkemmin ottaen talojen eristykset sekä lämpöpatterit. Ulkona -4 astetta, sisällä ~+8-10 astetta. Kaikki lämmittimet olleet päällä 2½ tuntia putkeen, ei suurempaa vaikutusta. Suomeen kuukauden kuluttua, halleluujaa...
 

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Olen lipitellyt tämän illan aikana runsaasi kaakaota, ja on tullut huomattua kuinka vituttavaa sitä on aina uudestaan valmistaa, kun tähän pieneen kippoon ei paljoa mahdu.. Menen omaan huoneeseen ja hörppäsen kerran ja muki tyhjä.. vituttaa
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olin hilkulla tästä oman ketjun avata, kun en hakutoiminnolla löytänyt vastaavaa, varmaan tällaisen joku neropatimpi löytäisi täältä.

Vituttaa taas sukulaiset.

Siskolleni olin eilen muuttoapuna veljeni ja isäni kanssa. Siskon poikaystäväkin siellä oli mukana. Homma meni sitten siten, että minä ja veljeni kannoimme seitsemännestä kerroksesta sohvat ja sängyt. Vanhan talon hissiin kun eivät mahtuneet, oli raskasta puuhaa. Hiki valui solkenaan. Samaan aikaan siskoni pakkasi astioita ja vähän ruuvaili pöytiä ym, tosin isäni ruuvaili sitten lopulta akkuporakoneellaan nopeasti ne ja siskoni joi poikakaverinsa kanssa kahvia ja tupakoi, sen mitä sieltä uudelleen tavaraa hakiessa aina ehti ohimennen nähdä. Samaan aikaan veljeni kanssa rehkimme raskaimmasta päästä tavaraa peräkärryyn.

Ja lopputulos oli se, että minä ja veljeni olemme laiskoja kusipäitä, kun emme tuon satsin jälkeen enää muutamia lautapaloja, paria jätesäkillistä kevyttä tavaraa ja 3-4 pahvilaatikkoa lähteneet hakemaan 50 km päästä kantamaan ja hakemaan vaan sanoimme, että jos pakkaavat itse ja me sitten kannamme ne pois. Eihän se käynyt kun olettamus oli näemmä, että me hoidamme koko heidän muuttonsa, kantopuolen siis. On se hirveää kun joutuivat omaan muuttokantohommaansa osallistumaan. Amnestylle viestiä.
 
Viimeksi muokattu:

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Vituttaa. Ja vituttaa muuten huolella.

Tossa noin muutama tunti sitten katselin streamina NHL ottelua ihan rauhassa yksin kotona. Valmistauduin siinä samalla nukkumaan menoa, että jaksaa huomenna rällästää. No, sitten soi ovikello. Ja muuten jostain niin vitun ärsyttävästä syystä rapussa jossa asun on ovikoodi auki kellon ympäri. Eli jos tietää koodin niin rappuun pääse koska tahansa. Tarina jatkuu. Useat kaverini tietävät koodin ja yksi näistä oli sitten oven takana hirveässä kännissä. Ajattelin, että se haluaa nukkumaan kun ei jaksa kävellä n.1km omaan himaansa. Avasin oven ja VITTU. Se kaveri oli jonkun n.40v bubiruusun kanssa mun ovella. Itse ollaan vajaa parikymppisiä, täysi-ikäisiä kuitenkin. Se ämmä oli ihan vitun hirveän näköinen. Kysyin kaverilta, että mitäs vittua oikeen meinaat? Se sano vaan, että ne aattelin sen lehmän kanssa tulla juomaan muutamat bisset mun kämppään. Arvaatte varmaan, että niillä mitään vitun omia kaljoja ollut. Ajattelin sitte tarjota kaljat ja jatkoin niistä välittämättä matsin seuraamista.

N.20min kuluu ja huomaan sen huoran sammuneen mun nojatuolille. Kaveri sano, että se lähtee nyt himaan, hoida sä toi ämmä jotenki. Ei kuulemma ollut tarpeeks hyvä sille. En ihmettele. Vaikkakaan se kaveri ei hirveän ronkeli olekaan. Kaveri lähti, jätti mut suu auki kattomaan sitä likasta bubiruusua. Ovi kävi ja mietin ehkä n.30s miten selviä nyt tästä. Se, että se ämmä ois tohon jäänyt ei tietenkään ollut vaihtoehto. Huusin sen hereille ja sanoin että "nyt sä lähet vittuun täältä". Se vitun lehmä sano, että ei suostu lähtemään. Arvaatte varmaan, että toiset n.30s myöhemmin se ämmä löys ittensä rapusta ja hetken päästä tavarat lens perässä. Sanoin sille vielä, että poltan röökin ja katon sitte ovisilmästä ja jos oot vielä siinä niin soitan sitte suoraan poliisille.

Te palstalaiset voitte varmasti ton tarinan jälkeen uskoa, että nyt on sellanen The Vitutus päällä. Mieli tekis vetää kännit, mutta emmä enää kehdannu. Huomenna, taino tänään sitte. Hyviä öitä ja hauskoja hetkiä ku luette ton. Mua ei kuitenkaan naurata yhtään.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Vituttaa. Ja vituttaa muuten huolella........

Heh, hauska kaveri sulla. Ei sitten viitsinyt viedä "löytöään" mukanaan, vaan jätti sulle riesaksi. Reilu kaveri. Olisit vetässy sauhut siitä, tai no, ihan hyvä ettet, kun noita kuvauksia lukee, taisi olla aika herkku kyseessä.

Itseäni vituttaa olla hereillä tähän aikaan, mutta ei paljon nukkumisesta tullut mitään. Kirurgi veti eilen ohimon kohdalta pään auki, ja poisti jonkun laajentuneen valtimon, ja poltti muutaman verisuonen samalla kiinni tai jtn. Teki muuten höpöä. Pää on kohtuu kipeä edelleen, eikä tässä mitään riehakkaita uudenvuodenjuhlia ole odotettavissa. Vituttaa sekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös