Vitutusketju

  • 10 559 956
  • 56 140

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kirurgi veti eilen ohimon kohdalta pään auki, ja poisti jonkun laajentuneen valtimon, ja poltti muutaman verisuonen samalla kiinni tai jtn. Teki muuten höpöä. Pää on kohtuu kipeä edelleen, eikä tässä mitään riehakkaita uudenvuodenjuhlia ole odotettavissa. Vituttaa sekin.
Outoa. Luulisi, ettei lobotomialeikkauksen jälkeen enää mikään vituta.
 

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Jotain pöpöä pukkaa, työterkkari epäili virusperäistä. Piti lähteä uudeksi vuodeksi Vierumäelle, mutta tuleepa sitten kotirottailtua. Toivottavasti menee levolla ohitse.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Tämä vituttaa: http://blogit.mtv3.fi/porttila/2008/12/18/isot-miehet-polvihousuissa/

Viestini kuuluisi ehkä Sporde-ketjuun, mutta vituttamaan tuo teksti lähinnä pisti. Linkissä on siis Porttilan kolumni jääkiekkotappeluista. Kannattaa lukea myös kommentit. Hienoja avauksia puolesta ja vastaan. Miksi tappeluihin haluavat aina puuttua ihmiset, jotka eivät edes aktiivisesti seuraa jääkiekkoa?
 

Simba

Jäsen
Olen lipitellyt tämän illan aikana runsaasi kaakaota, ja on tullut huomattua kuinka vituttavaa sitä on aina uudestaan valmistaa, kun tähän pieneen kippoon ei paljoa mahdu.. Menen omaan huoneeseen ja hörppäsen kerran ja muki tyhjä.. vituttaa

Mulla oli kanssa sama ongelma kunnes löysin itselleni 9dl kaakaomukin. Nyt riittää vain yksi mukillinen.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä vituttaa: http://blogit.mtv3.fi/porttila/2008/12/18/isot-miehet-polvihousuissa/

Viestini kuuluisi ehkä Sporde-ketjuun, mutta vituttamaan tuo teksti lähinnä pisti. Linkissä on siis Porttilan kolumni jääkiekkotappeluista. Kannattaa lukea myös kommentit. Hienoja avauksia puolesta ja vastaan. Miksi tappeluihin haluavat aina puuttua ihmiset, jotka eivät edes aktiivisesti seuraa jääkiekkoa?
Joo, noista kommenteista valtaosa on sellaista "Pitäisikö itkeä vai nauraa" -ketjun tyyppistä kamaa.

Minua on aina vituttanut murtomaahiihto kaikkinensa. En kuitenkaan ryhdy Porttilaksi ja tuomitse sitä, vaikka miten vetäisivät plasmaa ränniin ja olisivat kelju esimerkki kasvavalle nuorisolle. Suksikoot vaan metsässä räkä poskella, ei se minulta ole pois.

Jos nyt joku penska jättääkin vanhempiensa tahdosta menemättä matsiin "kun siellä tapellaan", niin mitä se tekee sillä aikaa? Nyplää pitsiä? Tuskinpa, eiköhän se pelaa jotain Counterstrikea tai katso räiskintäleffaa. Tai leivo naapurin Nico-Kustaata lättyyn pihalla.
 
Voi vittu että vituttaa. Jouluna riehunut flunssa jätti sitten taas jälkeensä selaisen yskän että huhhuh. Jumalauta jatkuvasti saa olla köhimässä niin, että meinaa oksennus lentää. Mitään tehokkaita kotikonsteja tuon hoitoon?

Jep. Jouluflunssa teki täälläkin viime yönä comebackin, kuumetta 37,9. Nenä vuotaa siihen malliin, että tekis mieli laittaa pari super-tamponia sieraimiin. Yskä on tietysti myös mukava bonus. Sitten tuo maanantain keikalla tullut violetti silmäkulma...

... ja 12 aamua inttiin.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Yritin tässä "tuppautua" ex-vaimon, poikani ja miniäni luokse katsomaan pojantytärtäni ja ottamaan vastaan Uutta Vuotta yhdessä, mutta vituilleen meni koko suunnitelma. Jo autossa matkalla "tapahtumapaikalle" minulle luettiin tilaisuuden käyttäytymiskoodia niinkuin olisin jokin holhouksen alla oleva dementikko.
Onneksi minulla on vielä kuitenkin valta päättää, mitä viitsin kuunnella ja mitä en!

Poikani saattoi ottaa nokkiinsa lähdöstäni, mutta jos valita saa, loukkaan mielummin toista poissaolollani kuin ehdoin tahdoin hankin itselleni pahaa mieltä ja ahdistusta kuunnellen toisten vittuilua - jokohan minäkin alan oppia olemaan terveesti itsekäs?
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yritin tässä "tuppautua" ex-vaimon, poikani ja miniäni luokse katsomaan pojantytärtäni ja ottamaan vastaan Uutta Vuotta yhdessä, mutta vituilleen meni koko suunnitelma. Jo autossa matkalla "tapahtumapaikalle" minulle luettiin tilaisuuden käyttäytymiskoodia niinkuin olisin jokin holhouksen alla oleva dementikko.
Onneksi minulla on vielä kuitenkin valta päättää, mitä viitsin kuunnella ja mitä en!

Poikani saattoi ottaa nokkiinsa lähdöstäni, mutta jos valita saa, loukkaan mielummin toista poissaolollani kuin ehdoin tahdoin hankin itselleni pahaa mieltä ja ahdistusta kuunnellen toisten vittuilua - jokohan minäkin alan oppia olemaan terveesti itsekäs?

Kuulostaa todella paskamaiselta tilanteelta...vaikka itse en osaakkaan aivan täysin tuohon tilanteeseen eläytyä niin ymmärrän kyllä tuon ärsyyntymisen täysin. Toivotavasti saat vielä uudenvuodn käyntiin jollain tavoin. Voimia sinne! Ja uusiavuosia myös.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Toivotavasti saat vielä uudenvuodn käyntiin jollain tavoin. Voimia sinne! Ja uusiavuosia myös.

Elähän "kyttyräselkä" huoli, kyllä minä tästä tokenen - nyt on jo parempi olla ja huomenna kuitenkin olen kutsuttu sinne syömään ja aion mennäkin :-)

Hyvää Uutta vuotta sinulle kuin myös muille Jatkoajan jäsenille - kaikesta huolimatta!!!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jep, kukulle parempaa vuotta täältäkin päin. Kertaalleen eronneena tiedän että joskus asiat kusee - ensimmäinen lapseni on eri äidin kuin loput. Aina ei ole helppoa sovitella asioita.

Jos nyt joku vitutus on keksittävä, kun kerran tähän ketjuun kirjoittaa, niin perjantaina on oltava jo töissä. Huominen loiventaminen on oltava loiventava, ei jyrkentävä.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kiitosta Evilille myös - äläkä syö ittees ihan ähkyyn sitä piirakkaa...
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Kouvostoliitto on täällä.

Ja sipsit loppui.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Prosessin alasajo pitäisi olla tuolla iällä hallussa.Jaa ei ole vai? Huh. Iisisti sitten.

Varokaa Ossin mauttomia kuittailuja. Mutta antakaamme vanhalle mahdollisuus. Evilille myös.
On se. Henki on aina vahva, mutta liha joskus hiukkasen heikko.
 

Theone

Jäsen
Laitetaan tännekkin.

Taitaa olla väärä ketju, mutta vituttaa kun paras kaveri tai siis ystävä vei sen muijan mistä itse oli itse kiinnostunut... vittu... voisin ensimmäisen kerran elämässä tappaa jonkun... Vituttaa, perkele.
 

Kempula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Liverpool, Leijonat, Team Jatkis
PELIHIMO!!! Tarviiko muuta sanoa? Summat on toistaiseksi pieniä ja ei ole vielä paljoa omaisuuttakaan mitä hävitä, mutta silti pelottaa. Onneksi olen seurustelun alusta kertonut vaimolleni tästä ongelmasta ja hän saanut esimerkiksi baariblackjak-pelaamisen kokonaan pois, mutta auta armias jos eukko menee ryyppyiltana nukkumaan ennen minua niin ei hyvää seuraa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kurkkukipu + kuume. Aina pitää lomilla sairastua. Ja vituttaa lippupalvelu, kun koetan varata lippuja huomiseen matsiin HIFK - Jokerit. Valitsen hintakategorian, mutta tämän jälkeen en saa valita mihin katsomoon liput haluaisin. Onhan se kiva, kun arpoo jonkun katsomon sieltä. Ennen ainakin sai valita, että mihin katsomoon haluaa, mutta ei nähtävästi enää.
 

J.Petke

Jäsen
Sir.Kwaakille

Resetoi se. Paina keski- ja menunäppäintä pohjassa tovi niin koneen pitäisi käynnistyä uudestaan. Tämä siis vaan näin vinkkinä jos et ole vielä tehnyt. Ja tulevaisuuden varalle, hommaa siihen soittimeen silikonikuoret (edelleen, jos et ole vielä näin tehnyt).
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vituttaa joku pelikauppa, mistä veljeni osti NHL 09:n.. (Nimi oli joku "Pelitalo" tjs..)

Niin siis, veli tosiaan osti tässä 12.12 NHL 09:n PS2:lle. No, me alettiin sitten sitä pelaamaan ja kas kummaa, peli jökitti aivan helvetisti.. No tarkistettiin sitten levyn kunto ja yhdessä kohtaa oli aika mukavat naarmut, joiden takia peli varmasti pätkikin.. Tuskin on tullut pleikkarista, koska ei se ole muille peleille samaa temppua tehnyt..

No, veli sitten lähetti sähköpostia firmaan ja kyseli, että mitä tässä kannattaisi tehdä, niin vastaus oli, että pistäkääpä postissa tänne vaan. Peli lähetettiin varmaan 15. tai 16. päivä joulukuuta, joten se oli varmasti perillä ennen joulua.. Tähänkään päivään mennessä ei ole kuulunut pelistä mitään.. Ei edes vastausta sähköposteihin ole tullut.. Perkele.. Jos eivät halua korvata, niin lähettäisivät edes pelin takaisin tai vastaisivat sähköpostiin...
 

J.Petke

Jäsen
Vituttaa joku pelikauppa, mistä veljeni osti NHL 09:n.. (Nimi oli joku "Pelitalo" tjs..)

Niin siis, veli tosiaan osti tässä 12.12 NHL 09:n PS2:lle. No, me alettiin sitten sitä pelaamaan ja kas kummaa, peli jökitti aivan helvetisti.. No tarkistettiin sitten levyn kunto ja yhdessä kohtaa oli aika mukavat naarmut, joiden takia peli varmasti pätkikin.. Tuskin on tullut pleikkarista, koska ei se ole muille peleille samaa temppua tehnyt..

No, veli sitten lähetti sähköpostia firmaan ja kyseli, että mitä tässä kannattaisi tehdä, niin vastaus oli, että pistäkääpä postissa tänne vaan. Peli lähetettiin varmaan 15. tai 16. päivä joulukuuta, joten se oli varmasti perillä ennen joulua.. Tähänkään päivään mennessä ei ole kuulunut pelistä mitään.. Ei edes vastausta sähköposteihin ole tullut.. Perkele.. Jos eivät halua korvata, niin lähettäisivät edes pelin takaisin tai vastaisivat sähköpostiin...

Veikkaan, että ovat lähettäneet pelin EASportsille. EaSportsilla varmaan talvilomat menossa ja pyhien takia homma hieman venähtänyt. Huonolla tuurilla EASportsin kaverit palaavat töihin 7.1 ja sen jälkeen tutkivat pelisi.

Kivaa olla jälkiviisas mutta olisit lähettänyt pelin itse suoraan EASportsille niin olisi sujunut hieman helpommin. ja olisi kerennyt jo ennen joulua.:)
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Naiset... Enempää ei tarvitse varmaan sanoakkaan.

Ei todentotta tarvitse. Naiset tässä itseäkin vituttaa

Lisäksi vituttaa se, että elämässä on ihan liian vähän sisältöä tällä hetkellä. Pitäisi keksiä joku harrastus tai sitten löytää uusi nainen näiden vittupeikkojen tilalle
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös