Tämä ehkä kuuluisi ihmettelyketjuun, koska varsinaisesti ei vituta, mutta siis ihmettelen, miten ihmisiä voi vituttaa niinkin mitättömän pieni asia kuin muiden ihmisten vitutuksenaiheet. Normaali-ihminenhän kuitenkin tuollaiset ohittaisi olankohautuksella.Vituttaa se, että ihmisiä vituttaa nykyään sellaiset pikkuasiat, jotka terve aikuinen normi-ihminen ohittaa olankohautuksella.
Olin koko illan odotatnut sitä! Löysin netistä, mitä oletin olevan maanmainiota pokea! Yhden palvelimen kautta hain sitä sitten 7ssä eri tiedostossa ja niitten välissä piti pitää taukoa. Nyt kun sain ne kaikki 7 huomaan että MINULLAHAN ON TÄMÄ! Voi kulli...
huoltoliikkeeseen soittaminen olisi miehen hommaa. Mies tosin on ollut niin tiiviisti töissä, ettei ole langan päähän päässyt, joten se yksi perkele makoilee edelleen siellä parkkiksella.
Olo on iha vitun lohduton ja vituttaa vaan aivan saatanasti.
Jaaha, meditaatiosta löytyikin apu - ei vittu, "aina" pitää löytyä jokin itsensä ulkopuolinen apuväline. Mää oon vanhanaikainen.
Totta. Lähinnä tuossa vitutti se, että ne "ilman omaa syytään" -tapaukset jäävät tällaisten pinnallisten vaivojen varjoon. Tuo mimmi on itse aiheuttanut ongelmansa, mutta hänelle löytyi apu. Se taas antaa valheellisen kuvan hyvinvointiyhteiskunnan kyvystä (=lue; halukkuudesta) antaa apua myös noille mainitsemilleni tapauksille. Niissä syynä voi jopa oikeasti olla itse yhteiskunta, sen viranhaltijoiden kyvyttömyys ja osaamattomuus hoitaa tehtäviään.Vaikeuksia on yleensä vaikea käsittää jos ne eivät ole omia.
Ikää sinulla ei liene kovin paljoa. Melko itsekästä olla vittuuntunut toiselle tärkeästä asiasta, tuskin hän sinne kiusallaan lähti ja sitä paitsi tuo nyt on aivan naurettavan lyhyt aika.
Tulitko aatelleeksi, että vitutus voi johtua muustakin syystä, ku tästä toiselle tärkeästä matkasta? Jos on kiintynyt toiseen kovasti ja on vaikea olla erossa niin kai sekin voi jo pelkästään vituttaa, että ei näe kyseistä ihmistä pariin viikkoon? Valoja tauluun.
Sinä pelaat väärin.Miksi nämä vedot kusee joka kerta näin?
Sinä pelaat väärin.
Vituttaa...
Ja todella arvostan itse niitä enemmän jotka on omasta pussista maksanut sen fanipaidan arvon! Eikä millään saatanan säälillä saanut sitä paitaa! Jos ei ole saatana varaa saada/ostaa sitä fanipaitaa, niin olkoot ilman!
Mutta nyt ei vituta enään yhtään, kun Ry mies saa maistaa ns. omaa lääkettään:)
Tattista vaan vilperi.
E: Kyllä se vaan on niin, että toisten vitutus virkistää mukavasti.