Vitutusketju

  • 10 539 431
  • 56 130
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii! Sanokaa nyt vielä, että McCain on USA:n tuleva pressa, en ole vielä avannut teksti-TV:tä.

Edit: No ei sentään, Obama voitti. Päivä pelastettu(ko?).
 
Soita sinne poliisit joku ilta ja valita pari kertaa asukkaista, niin tehoaa toivottavasti.

Näin luultavasti teenkin joku kerta. Harmi kun ne kytät ei voi samalla tehdä pientä kotietsintää, naapurit kun vaikuttaa sekakäyttäjiltä. Ihmettelen etteikö ketään muuta naapuria häiritse näiden idioottien ryyppyillat. Tosin en ihmettele jos olen ainut työssä käyvä ihminen tässä talossa. Taloyhtiön puheenjohtaja on onneksi aika tiukka täti, joten sillekin valittaminen on yksi vaihtoehto. On jo aika monelle hankkinut häädön tästä talosta. Sen kämppään vaan ei tuo meteli taida kuulua, kun on eri rapussa. Toisinsanoen nyt vituttaa asua tässä kaupunginosassa, mutta ei tässä muutakaan voi. Katotaan kesällä, jos saan vakipaikan töistä ja asuntojen hinnat on tippuneet jne. Ostan kämpän jostain hevonvitunkuusesta, jossa ei ole naapureita puolen kilsan säteellä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa röökiä kiskovat mulkerot, jotka tulevat sauhujensa jälkeen työhuoneeseeni haisemaan. Kas kun eivät piereskele samalla. Hyi vittu, että osaa olla kammottavan hajuisia ihmisiä. Voitteko, sauhuttelijat, painua helvetin tuleen palamaan.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa röökiä kiskovat mulkerot, jotka tulevat sauhujensa jälkeen työhuoneeseeni haisemaan. Kas kun eivät piereskele samalla. Hyi vittu, että osaa olla kammottavan hajuisia ihmisiä. Voitteko, sauhuttelijat, painua helvetin tuleen palamaan.

Ei tupakan haju vielä mitään, mutta se kalman, kuoleman ja syövän haju, joka tuppaa ulos muutamien tupakoitsijoiden suusta on kyllä todella kuvottava. En tiedä onko näillä tupakoitsijoilla sitten joku vitun krooninen mätä hampaissa vai mistä moinen paskan haju voi olla lähtöisin.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joka paikasta pursuava BB-uutisointi. Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

Edit. Ja ainiin vituttaa joidenkin tiettyjen bändien yli-ihannointi. Duunipäivän aikana tulee esim. 6-7 kertaa radiosta joku Metallican biisi, ihan niiku muuta musiikkia ei olisikaan?!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tupakan haju vielä mitään, mutta se kalman, kuoleman ja syövän haju, joka tuppaa ulos muutamien tupakoitsijoiden suusta on kyllä todella kuvottava. En tiedä onko näillä tupakoitsijoilla sitten joku vitun krooninen mätä hampaissa vai mistä moinen paskan haju voi olla lähtöisin.
Enpä mä sitä itse röökin hajua tarkoittanutkaan, vaan juurikin näistä syöpäkääryleiden käyttäjistä lähtevää dunkkista. Hyi nyt saatana.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa. Ensinnäkin ne kaksi naista, joiden ansiosta tunnen itseni tällä hetkellä vedätetyksi, tyhmäksi, rumaksi ja moraalittomaksi saituriksi, kun en juottanut neitosia omalla kustannuksellani.

Sitten vituttaa rahatilanne.

Tepsi on runkkarissa jumbona, ja seura on konkurssikypsä. Lisäksi maaottelutauko on päällänsä, joten tilannetta ei edes pääse korjaamaan vähään aikaan.

Pieni kohmelo, jonka takia hengittäminen on raskasta, ja kaikki vituttaa ja pelottaa yhtäaikaa.

On sitä joskus muistaakseni paremminkin mennyt. Elämä on vaimitensenytoli?
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ihan pakko tulla purkautumaan, vaikka ei tämäkään auta!

Kaikki menee töissä päin P******Ä!

Myyjän olotilaa kaupattomuuteen voisi kuvailla - maalintekijän maalittomuuteen. Tai itseasiassa en edes kehtaa nimittää itseäni myyjäksi enää, vaan onnettomaksi hyypiöksi joka keskustelee henkilöiden kanssa ja kuuntelee ihmisten "EI" vastauksia.

Olen siis psykiatri joka saa kuulla ihmisten ongelmat "EI" vastauksen muodossa.

Yritän siis tehdä B - to - B kauppaa ja ennen olen luullut olevani todella hyvä työssäni, nyt ajatukseni on siirtyä kaupan kassaksi joka voisi olla lähempänä osaamistani, jossa tapauksessa kyllä varmaan kyseinen kauppakin menisi konkkaan kun kukaan ei halua ostaa mitään!

Jep, jep...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa dna. Sotin kahvitauolla valittaakseni liittymääni liittyvistä ongelmista. Ensinnäkin, jonottaa sai vitun kauan. Sitten kun vastattiin, oli väärä osasto luurin toisessa päässä. Olin kyllä näppäillyt juuri niitä näppäimiä, mitä se vastaaja siinä aluksi käskee painaa, mutta silti. No, kaveri yhdisti oikealle henkilölle. Joka totesi, että hänen pitää yhdistää eteenpäin, koska ei hänkään pystynyt tekemään asialle mitään. Tässä vaiheessa oli valitettavasti vain lopetettava puhelu kesken, koska kahvitauko oli armottomasti päättynyt. Eli arviolta kymmenen minuuttia meni asian hoitamiseksi, enkä saanut asiaa edes hoidettua.

Elämä on.

Ei tämä tosiaan ole ollut niitä ihan mukavimpia vuorokausia meikäläisen elämässä. Suomeksi sanottuna: paska päivä.
 

tutzba

Jäsen
Vituttaa pintaliitäjät.

Numero 1 on eräs tuttu, numero 2 olen minä.

1: kuulitko, se tummaihoinen voitti ne presidentin vaalit Amerikassa!
2: joo, Barack Obama nimeltään.
1: niin justiinsa se joo. Tosi hyvä että se voitti, sillä on niin hyviä mielipiteitä ja mä oon sen kanssa niistä samaa mieltä!
2: no mitä mielipiteitä tiedät?
1: öö..öh...äh.

Jos ei tiedä asiasta mitään, niin miksei yksinkertaisesti voisi olla hiljaa?
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jos naisasia -ketjussa valittaa naisasioista, niin tullaankohan sinnekin pian sanomaan: "No itsepä aloit naisten kanssa värkkäämään, kokeile vaikka miehiä seuraavaksi, jos vaikka sitten ei enää vitutuksia ilmaantuisi".

Ei, koska Naisasiat-ketjussa keskustellaan naisasioista ja koitetaan pysyä jotensakin asiasssa. Vitutusketjusta luulisi keskimääräisen jatkiksen verkkolippispään tajuavan jo ketjun nimenkin puolesta, että siellä ei sääliä tipu. Vituttaa tommoset omien ja toisten vitutuksien puolustelijat.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vituttaa tommoset omien ja toisten vitutuksien puolustelijat.
Vituttaa kaikki ne, jotka muka saavat määritellä mikä saa vituttaa ja mikä ei. Vain ne seikat mitkä itseä saavat vituttaa, saavat muka vain muitakin vituttaa.

Ja nyt vitutan itseänikin, kun minua vituttaa toisen vitutus.
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vituttaa kun sovittiin että muija lopettaa sen vitun valokuvien lähettelyn viesteinä kännykästä sähköpostiin kun maksaa kuitenkin euron viesti. Mutta eikö mitä, ämmä oli saanut tuplattua sen summan tämän kuun kännykkälaskuun. Ja hauskintahan on että koittaa sitäkin asiaa kääntää minun viakseni.

Vittu, ei ole hauskaa olla naimisissa ihmisen kanssa jossa itsessään ei ikinä ole vikaa.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei voi olla yhden puhelimessa hoidettavan asian suorittaminen niin vaikeaa, että ensin pyöritetään litania "paina sitä, paina tätä" -settiä ja lopulta jonottamisen jälkeen vastaa väsynyt ääni, joka toteaa puhelun tulleen väärälle henkilölle ja yhdistää sen seuraavaksi johonkin varattuun numeroon. Saatana!
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Niin ja mikä vittu on BB-tähti? Joku saatanan uusi taivaankappale vai?

BB-Anu, BB-Aki, BB-Niko...kaikki ovat BB-tähtiä...kaikki jotka ovat olleet BB:ssä ovat "BB-tähtiä".
 

d2uce

Jäsen
BB-Anu, BB-Aki, BB-Niko...kaikki ovat BB-tähtiä...kaikki jotka ovat olleet BB:ssä ovat "BB-tähtiä".

Kovin BB-tähti mun mielestä on se tyyppi, jonka nimi ei just nyt tule mieleen. Se joka oli edellisessä BB:ssä. Se kalju. Kyllä te sen tiiätte. Se, jonka teki kovasti mieli tupakkia. Nimi alkoi ehkä J:llä.
 

Tuamas

Jäsen
Vituttaa kun sovittiin että muija lopettaa sen vitun valokuvien lähettelyn viesteinä kännykästä sähköpostiin kun maksaa kuitenkin euron viesti. Mutta eikö mitä, ämmä oli saanut tuplattua sen summan tämän kuun kännykkälaskuun. Ja hauskintahan on että koittaa sitäkin asiaa kääntää minun viakseni.

Vittu, ei ole hauskaa olla naimisissa ihmisen kanssa jossa itsessään ei ikinä ole vikaa.

Ei kiinteä datapaketti emännälle olisi mitään?
Alkaen kai 7,9e/kk ja saa lähetellä valokuvia ihan niin paljon kuin jaksaa...
 

Tavares

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins & HIFK
Vituttaa flunssa!

Vitutttaa tämä saatanan flunssa. Räkää valuu, päätä särkee ja keuhkot tulee pihalle yskiessä. Miten tästä vitusta pääsee eroon?!
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Vituttaa poliisilaitos. Toimitin niille kolme viikkoa sitten ajohakemuksen ja passikuvat. Soittivat, että passikuvat eivät kelpaa ja kävin ottamassa uudet kuvat. Siitä viikkoa myöhemmin (Eli viikko sitten) soittivat, ettei nuorisoterveystodistuksen näkö riitä kuorma-autoon. Tänään kävin passittamassa niille näkötodistuksen, jossa on terveydenhoitajan lausunto näköarvoista ilman laseja ja lasien kanssa. Kun vein heille, niin "Ehkä tämä kelpaa, soitamme jos ei..."

Siis ei vittu. Eivät voineet kertoa asiasta pari viikkoa sitten, ettei nuorisoterveystodisuksen näkö riitä kuorma-autoon passikuvien yhteydessä ja nytkin oli epävarmuutta, että kelpaako se näkötodistus, vaikka paperi sisältää nimmarin vesileimoineen. Voisivat vaan passittaa ne paperit Helsinkiin, että pääsen ajokortin hankinnassa eteenpäin...
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Miten tästä vitusta pääsee eroon?!

Thaimaassa tekevät leikkauksia halvalla. Jos varman päälle haluat pelata, niin Suomessa leikkauksia tekee tietääkseni muutama yksityinen. Voin antaa nimiä privassa, jos haluat.
Hinnat kylläkin kymmeniä tuhansia, kun taas Thaimaassa pääset viidellä tonnilla, tai jopa alle.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei kiinteä datapaketti emännälle olisi mitään?
Alkaen kai 7,9e/kk ja saa lähetellä valokuvia ihan niin paljon kuin jaksaa...
Niin siis tuolloin saa lähettää dataa kyllä, esim GPRS:n kautta? Mutta jos daami lähettää niitä viesteinä (MMS) niin nehän maksetaan yksittäisinä viesteinä? Tai riippuu mitä viestejä se lähettää mutta käsitin että MMS oli kyseessä eikä esim mailiviesti.
 

d2uce

Jäsen
Niin siis tuolloin saa lähettää dataa kyllä, esim GPRS:n kautta? Mutta jos daami lähettää niitä viesteinä (MMS) niin nehän maksetaan yksittäisinä viesteinä? Tai riippuu mitä viestejä se lähettää mutta käsitin että MMS oli kyseessä eikä esim mailiviesti.

Saa niitä MMS-pakettejakin nykyään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös