Vitutusketju

• 10 688 757
  • 56 246

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tehkää niin kuin minä. Syökää pelkkiä kananmunia
Mitähän kolestroliarvoille tekisi tuollainen ruokavalio. Ja lieneeköhän Lannistumaton Luke lempileffasi!?

Itseäni vituttaa pilipalimaajoukkueturnaukset. Mieluummin kävisin tälläkin viikolla Raksilassa masokistin unelmaa - nykyistä Kärppien peliä katsomassa - kuin noita turhia maajoukkueturnauksia seuraisin tv:stä (mitä en edes tee).

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Teetkö Uleaborgir kananmunasta monenlaistakin apetta?

Teen kananmunista pelkästään kovaksi keitettyjä kananmunia. Voisin keittää ne pehmeiksikin, mutta taloudessamme ei ole munakuppia.

Mitähän kolestroliarvoille tekisi tuollainen ruokavalio.

Kolesteroli toki nousee hetkellisesti, mutta veren rasva- ja sokeriarvot laskevat. Hiilihydraatittomuus johtaa ketoosiin ja läskiä lähtee. Muistaakseni vuonna 1994, kun Paavo Väyrynen oli vielä mukana presidenttipelissä, noudatti Väykkä samaa kananmunadieettiä.

Käyn täten Väykän viitoittamaa tietä pitkin. Itse en tosin kykene lukemaan koko MMM-sarjaa lennolla Helsingistä Kemijärvelle, mutta onhan tuokin alku.

Ja lieneeköhän Lannistumaton Luke lempileffasi!?

Ihan viitäkymmentä kananmunaa en kerralla syö, mutta elokuva kyllä kuuluu suosikkeihini. Paul Newmanin paras roolisuoritus. Päivässä kulutan noin 7 kananmunaa, 1,5 litraa kahvia ja 1 l appelsiinitäysmehua ja 25 savuketta.

ComPadre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Man Utd
Vituttaa Dna Mokkula ja oma tyhmyys ku on tämmönen pitäny hankkia. Vittu.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tuo naistennis vedonlyöjän silmin yhtä skeidaa. Ihan sama mikä "maailman ykkönen" tai "maailman kakkonen" siellä pelaa, 4-1, 5-1 johdot ovat yhtä tyhjän kanssa kun kuitenkin se johto menetetään. Vaipat tytöille, kun ei pää todellakaan kestä. Williamsit suoraan lomarannoilta voittoon.

MACK

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Vituttaa minä, veljeni ja se että minulla on veljiä. Voi vittu ois ollu muutakin tekemistä kun kaitsea ja rahoittaa aikuisen miehen touhuja joista ei tule yhtään mitään. Vittu!

Viimeksi muokattu:

stigers

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Suomi
Kyllä pisti vituttamaan!! Ajelin autolla tuossa Iisalmen ja Lapinlahden välissä ja mitä vittua! Suola-auto ajaa n. 50km/h ja tiputtaa asfalttiin sitä pahinta autojen ruostuttajaa! Tämän perässä piti ajaa vielä reilu 10 kilsaa, ja kaiken lisäksi mitä vittua ne sitä suolaa ajaa, kun lämpötila on +7 celsiusta!

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa minä, veljeni ja se että minulla on veljiä. Voi vittu ois ollu muutakin tekemistä kun kaitsea ja rahoittaa aikuisen miehen touhuja joista ei tule yhtään mitään. Vittu!

Mulle oli pieni yllätys, että Kansas City sijaitsee Missourissa. Siellä on YLE Teksti-tv:n mukaan väärät vaalilistat käytössä.

Millä vitun flippereillä ne idiootit äänestää? Ja onko siellä taas käynnissä paikallisen apusheriffin/pormestarin sihteerin/uimavalvojan/rankkurin äänestys reikäkorteilla yht'aikaa pressavaalin kanssa?

Vituttaa alakerran naapurit. Yleensä ne riehuu ja tappelee keskellä yötä, just kun pitää aamulla nousta perkeleen aikaisin töihin. Nyt ne sitten polttaa tupakkaa sisätiloissa. Ja tottakai oma kämppä haisee siltä myös. Ja tupakan haju on yksi vastenmielisimmistä hajuista mitä tiedän. Mieluummin kuuntelisi vaikka sitä tappelua, ties vaikka onnistuisivat saamaan toisensa hengiltä. Kun huomenna on kuitenkin iltavuoro.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vituttaa alakerran naapurit.

Soita sinne poliisit joku ilta ja valita pari kertaa asukkaista, niin tehoaa toivottavasti.

Itse valitin ensin yläkerran juopon karjumisesta ja musiikin huudattamisesta yöllä, samaten kuin alakerran teinien popituksista. Alakerran teineihin ilmeisesti koko rapulla mennyt hermo kun häädettiin kohtuu nopeasti ja nyt alakerrassa jo uuden asukkaat.

Yläkertaan kun ei valitukset tehonneet, niin soitin kylmästi keskellä arkiyötä sinne poliisit ovelle koputtelemaan. Sen jälkeen on ollut kovin hiljaista ja ihan rauhassa olen saanut olla.

Itseäni vituttaa vielä jatkuva työttömyys, tarttis nyt töitä jotta uskaltais noita säästöjäkin vähän tuhlata ja toki ei tarvis kotona lusmuilla. Mut eiköhän tää pian tästä.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hei huomenta Suomi, hyvin pyyhkii! Sanokaa nyt vielä, että McCain on USA:n tuleva pressa, en ole vielä avannut teksti-TV:tä.

Edit: No ei sentään, Obama voitti. Päivä pelastettu(ko?).

Soita sinne poliisit joku ilta ja valita pari kertaa asukkaista, niin tehoaa toivottavasti.

Näin luultavasti teenkin joku kerta. Harmi kun ne kytät ei voi samalla tehdä pientä kotietsintää, naapurit kun vaikuttaa sekakäyttäjiltä. Ihmettelen etteikö ketään muuta naapuria häiritse näiden idioottien ryyppyillat. Tosin en ihmettele jos olen ainut työssä käyvä ihminen tässä talossa. Taloyhtiön puheenjohtaja on onneksi aika tiukka täti, joten sillekin valittaminen on yksi vaihtoehto. On jo aika monelle hankkinut häädön tästä talosta. Sen kämppään vaan ei tuo meteli taida kuulua, kun on eri rapussa. Toisinsanoen nyt vituttaa asua tässä kaupunginosassa, mutta ei tässä muutakaan voi. Katotaan kesällä, jos saan vakipaikan töistä ja asuntojen hinnat on tippuneet jne. Ostan kämpän jostain hevonvitunkuusesta, jossa ei ole naapureita puolen kilsan säteellä.

Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa röökiä kiskovat mulkerot, jotka tulevat sauhujensa jälkeen työhuoneeseeni haisemaan. Kas kun eivät piereskele samalla. Hyi vittu, että osaa olla kammottavan hajuisia ihmisiä. Voitteko, sauhuttelijat, painua helvetin tuleen palamaan.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vituttaa röökiä kiskovat mulkerot, jotka tulevat sauhujensa jälkeen työhuoneeseeni haisemaan. Kas kun eivät piereskele samalla. Hyi vittu, että osaa olla kammottavan hajuisia ihmisiä. Voitteko, sauhuttelijat, painua helvetin tuleen palamaan.

Ei tupakan haju vielä mitään, mutta se kalman, kuoleman ja syövän haju, joka tuppaa ulos muutamien tupakoitsijoiden suusta on kyllä todella kuvottava. En tiedä onko näillä tupakoitsijoilla sitten joku vitun krooninen mätä hampaissa vai mistä moinen paskan haju voi olla lähtöisin.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Joka paikasta pursuava BB-uutisointi. Vituttaa niin, ettei veri kierrä!

Edit. Ja ainiin vituttaa joidenkin tiettyjen bändien yli-ihannointi. Duunipäivän aikana tulee esim. 6-7 kertaa radiosta joku Metallican biisi, ihan niiku muuta musiikkia ei olisikaan?!

Suosikkijoukkue
HIFK
Ei tupakan haju vielä mitään, mutta se kalman, kuoleman ja syövän haju, joka tuppaa ulos muutamien tupakoitsijoiden suusta on kyllä todella kuvottava. En tiedä onko näillä tupakoitsijoilla sitten joku vitun krooninen mätä hampaissa vai mistä moinen paskan haju voi olla lähtöisin.
Enpä mä sitä itse röökin hajua tarkoittanutkaan, vaan juurikin näistä syöpäkääryleiden käyttäjistä lähtevää dunkkista. Hyi nyt saatana.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa. Ensinnäkin ne kaksi naista, joiden ansiosta tunnen itseni tällä hetkellä vedätetyksi, tyhmäksi, rumaksi ja moraalittomaksi saituriksi, kun en juottanut neitosia omalla kustannuksellani.

Sitten vituttaa rahatilanne.

Tepsi on runkkarissa jumbona, ja seura on konkurssikypsä. Lisäksi maaottelutauko on päällänsä, joten tilannetta ei edes pääse korjaamaan vähään aikaan.

Pieni kohmelo, jonka takia hengittäminen on raskasta, ja kaikki vituttaa ja pelottaa yhtäaikaa.

On sitä joskus muistaakseni paremminkin mennyt. Elämä on vaimitensenytoli?

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Ihan pakko tulla purkautumaan, vaikka ei tämäkään auta!

Kaikki menee töissä päin P******Ä!

Myyjän olotilaa kaupattomuuteen voisi kuvailla - maalintekijän maalittomuuteen. Tai itseasiassa en edes kehtaa nimittää itseäni myyjäksi enää, vaan onnettomaksi hyypiöksi joka keskustelee henkilöiden kanssa ja kuuntelee ihmisten "EI" vastauksia.

Olen siis psykiatri joka saa kuulla ihmisten ongelmat "EI" vastauksen muodossa.

Yritän siis tehdä B - to - B kauppaa ja ennen olen luullut olevani todella hyvä työssäni, nyt ajatukseni on siirtyä kaupan kassaksi joka voisi olla lähempänä osaamistani, jossa tapauksessa kyllä varmaan kyseinen kauppakin menisi konkkaan kun kukaan ei halua ostaa mitään!

Jep, jep...

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa dna. Sotin kahvitauolla valittaakseni liittymääni liittyvistä ongelmista. Ensinnäkin, jonottaa sai vitun kauan. Sitten kun vastattiin, oli väärä osasto luurin toisessa päässä. Olin kyllä näppäillyt juuri niitä näppäimiä, mitä se vastaaja siinä aluksi käskee painaa, mutta silti. No, kaveri yhdisti oikealle henkilölle. Joka totesi, että hänen pitää yhdistää eteenpäin, koska ei hänkään pystynyt tekemään asialle mitään. Tässä vaiheessa oli valitettavasti vain lopetettava puhelu kesken, koska kahvitauko oli armottomasti päättynyt. Eli arviolta kymmenen minuuttia meni asian hoitamiseksi, enkä saanut asiaa edes hoidettua.

Elämä on.

Ei tämä tosiaan ole ollut niitä ihan mukavimpia vuorokausia meikäläisen elämässä. Suomeksi sanottuna: paska päivä.

tutzba

Jäsen
Vituttaa pintaliitäjät.

Numero 1 on eräs tuttu, numero 2 olen minä.

1: kuulitko, se tummaihoinen voitti ne presidentin vaalit Amerikassa!
2: joo, Barack Obama nimeltään.
1: niin justiinsa se joo. Tosi hyvä että se voitti, sillä on niin hyviä mielipiteitä ja mä oon sen kanssa niistä samaa mieltä!
2: no mitä mielipiteitä tiedät?
1: öö..öh...äh.

Jos ei tiedä asiasta mitään, niin miksei yksinkertaisesti voisi olla hiljaa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy