Vitutusketju

  • 10 556 352
  • 56 140

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Kävin tänään "Mäkkärissä" kiireessä kahvilla. Mietin siinä josko olisi oikein käteistä matkassa. Huokasin muistaessani, että kokonaista 50 euron seteli piti olla lompakossa. Kaffi ja bulla maksoi sellasen pari euroa, avasin lompakkoni: Järkytyksekseni viiskymppinen olikin muuttunut 10 euron seteliksi.

Sitten muisti palasi. Olin hyväsydämisyytäni tehnyt torstaina lahjoituksen. Tarkoitukseni oli silloin luopua 10 eurostani, mutta olinkin sitten näköjään luopunut viisikymppisestäni...

Ikääntyminen ja kiire tuo jo 3-kymppisellekin näköjään monenlaisia ongelmia, kuten hajamielisyyttä, värisokeutta jne...niin eikä kannata kovin taitella seteleitä lompakkoon..

Tänään "investoin" myös uuteen pakoputkeen: 400 euroa. Ja huomenna hammaslääkäriin..

Elämä on...kyrsii niin maan perusteellisesti
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
... Keskiverto suomalainen ei varmasti tienaa 4000€/kk.

Kuka niin on väittänyt? Etkö huomannut, että pistin linkin juttuunkin missä toi luki. Nuohan perustuvat kyselyihin, joita lähetetään ihmisille, lähinnä liittojen jäsenille luulisin. Luulisin myös, että Ollila ei vastaa noihin kyselyihin jos vaikka vahingossa joku perille tulisinkin.

Kyllä 4000 IT alan insinöörille on ihan normipalkka edelleen tai sitten olen työskennellyt yrityksissä missä maksetaan selkeitä ylipalkkoja, mitä en usko.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Vitun vittu, melkein kiinnostaa koulunkäynti. Nyt pitäisi vääntää pari tehtävää yön aikana, mutta melkein jaksan... Meneepähän tää perseelleen. Noh, täytyy jostain pieraista motivaatio koulunkäyntiä varten.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Vittu se joulu on JOULUKUUSSA! Miks vitussa joka vuosi alkaa aiemmin joulukrääsän mainostaminen ja hömpöttäminen. Hyvä esimerkki: LIDL ja uusi tv-spotti. Taustalla pauhaa we wish you a merry xmas ja rannetta auki.

Samaa mieltä asiasta. Seuraavaksi odotellaan, milloin tavarataloissa alkaa pauhaamaan joululaulut ostoksia tekevien ihmisten kauhuksi. Perkele, muistan, kun aikoinaan joulukuun puolivälissä menin syntymäpaikkakuntani "ostosparatiisiin" ja kaiuttimista soi Prodigyn Breathe. Vittu että oli nuori jolppi tohkeissaan jouluostoksia tehdessään.

Ei muuta aihetta vitutukseen, jatkakaa.
 

tutzba

Jäsen
Vittu se joulu on JOULUKUUSSA!

Aamen. Meinasi pää räjähtää kun äsken radiossa lähti soimaan joku Kirkon ulkomaanavun versio Koska meillä on joulu -biisistä.

Nyt on jumalauta vasta 4. marraskuuta, eiköhän sitä joulustressiä ehdi hankkia myöhemminkin!

Ellei tässä sitten ole muuten salaliitto takana. Radio ja tv huudattavat joulumainoksia ja lehdistö saa kertoa vinkkejä joulustressin välttämiseen. Lehtien myynti moninkertaistuu, ja perinteiset ohjeethan sieltä löytyy. Osta lahjat ajoissa, tee ruoat ajoissa, kuuntele radiota ja tv:tä että saat joulutunnelman jne.
 

Trixie

Jäsen
Vituttaa olla siellä kaupassa töissä näin joulun alla. Joululaulut alkaa soida viimeistään ensiviikolla ja valikoima on tasan yksi levy. Siinä sitten kuunnellaan Talven ihmemaata ja katsotaan kyrpiintyneitä asiakkaita.
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Vituttaa olla siellä kaupassa töissä näin joulun alla. Joululaulut alkaa soida viimeistään ensiviikolla ja valikoima on tasan yksi levy. Siinä sitten kuunnellaan Talven ihmemaata ja katsotaan kyrpiintyneitä asiakkaita.

Juuri aioin kirjoittaa kuinka paljon alkaa riipoa joululaulut kaupassa jo nyt, mutta jotenkin tämä viesti laski kuitenkin vitutustani välittömästi. Aina joskus on kiva huomata että jollain on asiat vielä ihan vitusti huonommin. Pahoittelut kuitenkin.

Suosittelen sellaista mystistä levyn hajoamista tai vaihtoehtoisesti pieni teipinpalanen cd-soittimen linssiin. Oletettavasti tuo on kuitenkin vain tie ojasta allikkoon, mutta ainakin levy vaihtuu.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kyllä 4000 IT alan insinöörille on ihan normipalkka edelleen tai sitten olen työskennellyt yrityksissä missä maksetaan selkeitä ylipalkkoja, mitä en usko.

Kyllä mahtaa vituttaa jos insinöörit tuolla palkalla duuniaan tekevät. Johan meillä perusasiantuntijoillakin palkka on lähes tuolla tasolla. Ylitöiden, päivystyksien ym. lisien kanssa tuon verran tulee jo nettoakin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vituttaa ruoan hinnan nousu. Taas paloi kauppareissulla pari kymppiä, eikä jääkaappiin ilmestynyt oikein mitään. Eikä tuohon pariinkymppiin ollut laskettu edes tänään ostamaani dvd-elokuvaa. Niin ja se bensakin on kallista, ja tankki on - kuinkas muuten - melkein tyhjä taas. Ei hyvältä näytä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Vituttaa ruoan hinnan nousu. Taas paloi kauppareissulla pari kymppiä, eikä jääkaappiin ilmestynyt oikein mitään. Eikä tuohon pariinkymppiin ollut laskettu edes tänään ostamaani
Sama. Justiin laskin että kolmeksi päiväksi ostin itelle ruokaa, jossa ei mitään ylimääräistä, niin reilu kakskymppiä. Tuntuu että +30% tullut hintoihin muutaman vuoden kuluessa!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa ruoan hinnan nousu...


Tehkää niin kuin minä. Syökää pelkkiä kananmunia.

Jokainen varmaan tuntee palavereista, luennoilta, kokouksista yms. sen tyypin, joka irrottaa pikkuasian suuresta asiayhteydestä. Siitä pikkuasiasta, jolla ei ole mitään merkitystä kokonaisuuteen, saadaan sitten jauhaa 50 prosenttia sovitusta ajasta ja tärkeät asiat jäävät unholaan.
 

zorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Jok, Jokerit
itteäni vituttaa kanssa ruoan kalleus, ostelen sitten näitä viimeisen päivän tuotteita ja jännään meneekö maha sekasin. Teetkö Uleaborgir kananmunasta monenlaistakin apetta?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tehkää niin kuin minä. Syökää pelkkiä kananmunia
Mitähän kolestroliarvoille tekisi tuollainen ruokavalio. Ja lieneeköhän Lannistumaton Luke lempileffasi!?

Itseäni vituttaa pilipalimaajoukkueturnaukset. Mieluummin kävisin tälläkin viikolla Raksilassa masokistin unelmaa - nykyistä Kärppien peliä katsomassa - kuin noita turhia maajoukkueturnauksia seuraisin tv:stä (mitä en edes tee).
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Teetkö Uleaborgir kananmunasta monenlaistakin apetta?

Teen kananmunista pelkästään kovaksi keitettyjä kananmunia. Voisin keittää ne pehmeiksikin, mutta taloudessamme ei ole munakuppia.

Mitähän kolestroliarvoille tekisi tuollainen ruokavalio.

Kolesteroli toki nousee hetkellisesti, mutta veren rasva- ja sokeriarvot laskevat. Hiilihydraatittomuus johtaa ketoosiin ja läskiä lähtee. Muistaakseni vuonna 1994, kun Paavo Väyrynen oli vielä mukana presidenttipelissä, noudatti Väykkä samaa kananmunadieettiä.

Käyn täten Väykän viitoittamaa tietä pitkin. Itse en tosin kykene lukemaan koko MMM-sarjaa lennolla Helsingistä Kemijärvelle, mutta onhan tuokin alku.

Ja lieneeköhän Lannistumaton Luke lempileffasi!?

Ihan viitäkymmentä kananmunaa en kerralla syö, mutta elokuva kyllä kuuluu suosikkeihini. Paul Newmanin paras roolisuoritus. Päivässä kulutan noin 7 kananmunaa, 1,5 litraa kahvia ja 1 l appelsiinitäysmehua ja 25 savuketta.
 

ComPadre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Man Utd
Vituttaa Dna Mokkula ja oma tyhmyys ku on tämmönen pitäny hankkia. Vittu.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On tuo naistennis vedonlyöjän silmin yhtä skeidaa. Ihan sama mikä "maailman ykkönen" tai "maailman kakkonen" siellä pelaa, 4-1, 5-1 johdot ovat yhtä tyhjän kanssa kun kuitenkin se johto menetetään. Vaipat tytöille, kun ei pää todellakaan kestä. Williamsit suoraan lomarannoilta voittoon.


MACK
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Vituttaa minä, veljeni ja se että minulla on veljiä. Voi vittu ois ollu muutakin tekemistä kun kaitsea ja rahoittaa aikuisen miehen touhuja joista ei tule yhtään mitään. Vittu!
 
Viimeksi muokattu:

stigers

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Suomi
Kyllä pisti vituttamaan!! Ajelin autolla tuossa Iisalmen ja Lapinlahden välissä ja mitä vittua! Suola-auto ajaa n. 50km/h ja tiputtaa asfalttiin sitä pahinta autojen ruostuttajaa! Tämän perässä piti ajaa vielä reilu 10 kilsaa, ja kaiken lisäksi mitä vittua ne sitä suolaa ajaa, kun lämpötila on +7 celsiusta!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Vituttaa minä, veljeni ja se että minulla on veljiä. Voi vittu ois ollu muutakin tekemistä kun kaitsea ja rahoittaa aikuisen miehen touhuja joista ei tule yhtään mitään. Vittu!

Mulle oli pieni yllätys, että Kansas City sijaitsee Missourissa. Siellä on YLE Teksti-tv:n mukaan väärät vaalilistat käytössä.

Millä vitun flippereillä ne idiootit äänestää? Ja onko siellä taas käynnissä paikallisen apusheriffin/pormestarin sihteerin/uimavalvojan/rankkurin äänestys reikäkorteilla yht'aikaa pressavaalin kanssa?
 
Vituttaa alakerran naapurit. Yleensä ne riehuu ja tappelee keskellä yötä, just kun pitää aamulla nousta perkeleen aikaisin töihin. Nyt ne sitten polttaa tupakkaa sisätiloissa. Ja tottakai oma kämppä haisee siltä myös. Ja tupakan haju on yksi vastenmielisimmistä hajuista mitä tiedän. Mieluummin kuuntelisi vaikka sitä tappelua, ties vaikka onnistuisivat saamaan toisensa hengiltä. Kun huomenna on kuitenkin iltavuoro.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vituttaa alakerran naapurit.

Soita sinne poliisit joku ilta ja valita pari kertaa asukkaista, niin tehoaa toivottavasti.

Itse valitin ensin yläkerran juopon karjumisesta ja musiikin huudattamisesta yöllä, samaten kuin alakerran teinien popituksista. Alakerran teineihin ilmeisesti koko rapulla mennyt hermo kun häädettiin kohtuu nopeasti ja nyt alakerrassa jo uuden asukkaat.

Yläkertaan kun ei valitukset tehonneet, niin soitin kylmästi keskellä arkiyötä sinne poliisit ovelle koputtelemaan. Sen jälkeen on ollut kovin hiljaista ja ihan rauhassa olen saanut olla.

Itseäni vituttaa vielä jatkuva työttömyys, tarttis nyt töitä jotta uskaltais noita säästöjäkin vähän tuhlata ja toki ei tarvis kotona lusmuilla. Mut eiköhän tää pian tästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös