Vitutusketju

  • 10 550 196
  • 56 138

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nälkäpäivän kerääjistä osa on huijareita

Kummankohan pitäisi harmittaa enemmän: " kanasallispukuiset kerääjät" vaiko antajat?

Tästä olin juuri tulossa avautumaan. Miksi nämä eivät ikinä satu tulilinjalle kun Auvinen, Saari ja kumppanit purkavat vihaansa? Ai niin, eihän niihin ainakaan koulussa tai työpaikalla vahingossakaan osu.

Vituttaa tuo yksinäisten vanhusten hyväksikäyttö. Maaseudulla on paljon mummoja ja vaareja, jotka eivät ymmärrä, että ovea ei tule jokaiselle kolkuttavalle mannelle avata.
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Blues ja nämä kuuluisat loukkaantumiset... VITTU!

Sama. Enää ei voi kuin nauraa, sen verran uskomatonta tämä jatkuva pelaajien klesanaolo on. Paskaa tuuria, siitähän tuossa on lähes joka loukkaantumisessa kyse. Kiekkoa nilkkaan, selkään tuleva taklaus jne.

Mitä nyt neljä parasta puolustajaa ja kaksi kolmasosaa ykköskentästä puuttui tuostakin eilisestä kärppäpelistä. Olisi edes pelaajia, joilla ei periaatteessa ole suurtakaan väliä.

Voi vittu.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?
Sportin pelaajat ja Juhani "Aurinkokuningas" Tamminen. Saisi se aurinko paistaa tänne Vaasaan, edes kerrankin...
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Ei jumalauta mulla menee hermo tohon tepsin puolelle kirjoittavaan lonkkataklaukseen. Ensiksi kun hävitään pari harjoituspeliä jotain vitun hv:ta vastaan, niin kaveria on avaamassa ties mitä "ranteet auki-itkumuuri-ketjua". "Tps kriisissä" jne. No sitten kun tosi peleissä otetaan turpaan kolme kertaa putkeen niin eikö tämän meisseliotan mielestä kaikki muut vaan ylireagoi ja oikeasti tepsillä ei ole mitään hätää. Joka vitun ketjuun kirjoitellaan jonain pasi positiivarina monta viestiä siitä, miten me muut ei vaan nähdä niitä hyviä asioita palloseuran pelissä. No voi olla et on oikeassakin mut vituttaa silti.Kippis!
 
Suosikkijoukkue
Anaheim
Entinen tyttökaverini pyyti ystäväkseen kasvokirjassa, hyväksyin kutsun. Sen jälkeen katoin sen kuvia hänen sivuiltaan.

Nyt hän näköjään seurustelee siloposkisen lakimies- opiskelija pojan kanssa, ja minä olin partainen humanisti. No ehkä hän löyti sieltä sielun veljensä. Saatana.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Entinen tyttökaverini pyyti ystäväkseen kasvokirjassa, hyväksyin kutsun. Sen jälkeen katoin sen kuvia hänen sivuiltaan.

Nyt hän näköjään seurustelee siloposkisen lakimies- opiskelija pojan kanssa, ja minä olin partainen humanisti. No ehkä hän löyti sieltä sielun veljensä. Saatana.

Otan osaa. Mua vituttaa kanssa saatanasti tällä hetkellä. Muija lähti menemään eikä vastaa puheluihin/viesteihin vaan todennäköisesti vehtaa toisen miehen kanssa. Kaiken lisäksi on muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja jättää mut yksin kaiken paskan keskelle.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Otan osaa. Mua vituttaa kanssa saatanasti tällä hetkellä. Muija lähti menemään eikä vastaa puheluihin/viesteihin vaan todennäköisesti vehtaa toisen miehen kanssa. Kaiken lisäksi on muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja jättää mut yksin kaiken paskan keskelle.

been there, dun that. Silloin kun muija lähti toisen matkaan luulin että maailma loppuu.Ei ollut työtä, paska auto ja armoton vitutus aina. Ja nyt pian 3 vuotta tapahtuman jälkeen olen naimisissa, 2 lapsen "isä", joulun seudulla kolmen, vakityö, auto, mp ja oma talo. Ja minä kun luulin silloin ettei elämä enää mitään hyvää voi tuoda tullessaan. Nokka ylös ja kohti uusia tuulia...
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Otan osaa. Mua vituttaa kanssa saatanasti tällä hetkellä. Muija lähti menemään eikä vastaa puheluihin/viesteihin vaan todennäköisesti vehtaa toisen miehen kanssa. Kaiken lisäksi on muuttamassa toiselle paikkakunnalle ja jättää mut yksin kaiken paskan keskelle.

Kyllä se siitä. Parempi vaan, että lähtee toiselle paikkakunnalle. Älä soita, älä laita viestiä, vaan yritä päästä yli ASAP. Luultavasti enemmän paskaa olisit saanut, jos tuo suhde olisi jatkunut yhtään pidempään. Nyt vaan viinaa koneeseen mies.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jees. Kiitti vaan Tykille ja Mobylle kannustavista sanoista. Toivotaan että tästä jotenkin yli pääsee. Tällä hetkellä kaikki tuntuu ylivoimaiselta, ei voi mitään.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Tästä olin juuri tulossa avautumaan. Miksi nämä eivät ikinä satu tulilinjalle kun Auvinen, Saari ja kumppanit purkavat vihaansa? Ai niin, eihän niihin ainakaan koulussa tai työpaikalla vahingossakaan osu.

Vituttaa tuo yksinäisten vanhusten hyväksikäyttö. Maaseudulla on paljon mummoja ja vaareja, jotka eivät ymmärrä, että ovea ei tule jokaiselle kolkuttavalle mannelle avata.
Ihmisiä on moneen junaan. Jos haluaa tukea SPR:n toimintaa niin lahjoittakaa tarpeetonta roinaanne kirpputorille ja/tai ostakaa kirppikseltä. Apu menee 100% varmasti oikeisiin käsiin.
 
Naiset ne vituttaa täälläkin. Onneksi sellaisen kanssa ei tarvitse seurustella. Tai pikemminkin vituttaa eräs naispuoleinen kaveri (samankaltainen miespuolinenkin kaveri on, joten tasoissa ollaan) joka taas viime hetkellä peruu suunnitelmat. Vittu en olisikaan halunnut lähteä Lappeenrantaan baareihin (kuten vielä eilen onnellisuusketjussa kirjoitin) ja tänään sitten oisin mennyt SaiPan peliin. Kivempihan se toki on kotonaan vaan nysvätä ja juoda lonkeroa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pedofiliasta epäilty "sekundajulkkis" kävi äsken työpaikallani asiakkaana. Miks noi saa kävellä vapaana??
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Luulin,että KalPan pelien nettilähetyksen alkaa tänään...paskanmarjat. Vasta 30.9. Ja HPK:n Radio Janne ei suostu pelittämään...Kai se pitää sit lähtee ajelee prätkällä.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
ja tänään sitten oisin mennyt SaiPan peliin. Kivempihan se toki on kotonaan vaan nysvätä ja juoda lonkeroa.

Sulla saattaa olla tänään vielä uusikin vitutuksen aihe. Mee baariin, lähe menee kun vielä ehdit (saada suojaavan nousuhumalan ennen kolmannen erän loppua)!

Muakin vituttaa tänään, jos tää pilkka osuu omaan crocsiin.
 
Sulla saattaa olla tänään vielä uusikin vitutuksen aihe. Mee baariin, lähe menee kun vielä ehdit (saada suojaavan nousuhumalan ennen kolmannen erän loppua)!

Muakin vituttaa tänään, jos tää pilkka osuu omaan crocsiin.

Joo, oikeastaan ei enää niin vitutakaan ettei päässyt peliin. Kuitenkin ens viikolla on taas mahdollisuus, kun sattuu työvuorot ja vapaat aika hyvin. Kaikesta huolimatta ajattelin mennä kenties paikalliseen kuppilaan parille korjaavalle.
 
No nyt ei enää vituta niin paljon, olkoonkin ettei sinne peliin päässyt. Ja onneksi en vielä ehtinyt sinne paikalliseen.
 

Hevosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Sulla saattaa olla tänään vielä uusikin vitutuksen aihe. Mee baariin, lähe menee kun vielä ehdit (saada suojaavan nousuhumalan ennen kolmannen erän loppua)!

Muakin vituttaa tänään, jos tää pilkka osuu omaan crocsiin.
SAATANAN LEHMIPOIKA, VITTU! Ej nej helvete, eikö tämä opettanut, että ikinä, ei ikinä enää ilkuta vastustajille kesken ottelun! Ääliö, hylje, lehmä!

Tavattaisiin kalsarikänniketjussa, mutta ei tällainen perseily oikeuta edes alushousujen pukemiseen.
 
Joo ei kannata nauraa etukäteen, ei myöskään vittuuntua. Vituttaa että tuhlasin aikani tietsikan ääressä, enkä vieläkään ole paikallisessa räkälässä. Kalsareita ei voi vetää, kun jääkaapissa ainoastaan yksinäinen lonkero ja hirveän makuista likööriä. Siis vituttaa. Ja kun ukkokin kohta kai tulossa. Perkule pilaa miun yksin nysväämisen ilon. Ei vaan jaksa mitään suhdejuttuja just nyt.
 

Lecavalier4

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bolts
Nyt on alkanut vituttamaan oikeen toden teolla tämän palstan kirjoittajat. Kirjoittajat tarttuvat joka asiohin ja ovat ihan vitunmoisia tosikkoja (suurin osa). Alkaa pikkuhiljaa itseenikin tarttua tämmöinen möllöttäminen. No, tämäkin oli aika raju yleistys, mutta kuitenkin aivan ylimääräinen pilkunnussiminen, pikkuaisoihin tarttuminen käy keittämään ja pahinpana vielä kun monilta puuttuu huumori kokonaan, kuten minulta, ainakin tämän viestin perusteella. Joskus tulee mieleen, että voisi laittaa lukollisen ketjun minne voisi kirjoittaa vain oman joukkueen kannattajat. Tämäkin viesti saattaa mennä poistoon aamulla, kun alkaa kaduttamaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Voisi olla pienoisen avautumisen paikka. Vituttaa tämä yksinäisyys. Oikeastaan sitä on ollut aina, mutta viimeisen kuukauden tämä on tuntunut kyllä täydeltä helvetiltä.

Tätä yksinäisen tunnetta on tullut paikkailtua ystävälläni alkoholilla. Ei siinä mitään, onhan se kiva välillä korkata muutama, mutta kun tätä ei osaa lopettaa sitten millään. Tämäkin viikonloppu piti olla ilman alkoholia, mutta kun ei sitten mennykkään suunnitelmat nappiin, niin mitäs muutakaan sitä tässä tekisi kuin vetäis muutaman naamaan. En kyllä juo edes aina itseäni humalaan, mutta aina sitä on pakko ainakin se pari korkata, että osaisi vähän ottaa rennosti eikä masentua suotta.

Toinen asia mikä myös hiemaan vituttaa ja mikäli ei vituta, niin ainakin harmittaa on se, että nämä minun uudet opiskelijatoverit puhuvat jo nyt ei-niin-mukavaan-sävyyn meikäläisestä. Ei sillä, että se minua kauheasti liikuttaisi, mutta yritä siinä innostua lähtemään kavereiden kanssa baariin tai jonnekkin, kun tietää että kuitenkin siellä joku yrittää nälviä.

Motivaatio työhön, elämään ja kaikkeen lopahtaa kyllä samantien, jos jossain tulee takkiin. Joskus tuntuu, että sitä voi masentua jopa yhdestä lauseesta.

Kiitos ja anteeksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Voisi olla pienoisen avautumisen paikka. Vituttaa tämä yksinäisyys. Oikeastaan sitä on ollut aina, mutta viimeisen kuukauden tämä on tuntunut kyllä täydeltä helvetiltä.

Tätä yksinäisen tunnetta on tullut paikkailtua ystävälläni alkoholilla. Ei siinä mitään, onhan se kiva välillä korkata muutama, mutta kun tätä ei osaa lopettaa sitten millään. Tämäkin viikonloppu piti olla ilman alkoholia, mutta kun ei sitten mennykkään suunnitelmat nappiin, niin mitäs muutakaan sitä tässä tekisi kuin vetäis muutaman naamaan. En kyllä juo edes aina itseäni humalaan, mutta aina sitä on pakko ainakin se pari korkata, että osaisi vähän ottaa rennosti eikä masentua suotta.

Sama se meikäläistäkin vituttaa. Etenkin näinä rankkoina aikoina ei vaan jaksais olla yksin vaan haluais että olis joku jonka kanssa jakaa surut ja jolta saada tukea.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös