Vituttaa Canal+ joka näyttää samat "huippu" elokuvat jokaisena viikon päivänä höystettynä ranskalaisilla paskaleffoilla. Olisi mukava nytkin katsoa jotain oikeasti hyvää elokuvaa kun tältä miestä isommalta krapulalta ei rauhaa saa että voisi nukkua.
Pitääkin varmaan sanoa siellä gigantissa, että pitäkää tunkkinne!
Mikään ei ole parempaa motivointia kuin viime hetken paniikki. Tulee luovaa tekstiä ja ei ole mennyt koko kuukautta siihen..Oi, miksi en opi tekemään asioita ajoissa.
Huomenna pitäisi palauttaa seminaarityö ja tässä sitä vielä naputellaan, aiheeseen olisi voinut tutustua paremmin, niin olisi helpompaa nyt.
Helvetti, kuukausi olisi ollut aikaa, aina se se jää viimoiseen iltaan. Olisiko kannattanut tehdä viime viikolla kun olisi ollut aikaa? Ei, pleikkarin pelaaminen ja kaljan juonti oli hauskempaa.
Vittu mä olen idiootti, kun vielä kirjoittelen tännekkin nyt.
Vituttaa niinkin pieni asia, kuin eri sivustojen mainokset, joista alkaa kuulua hirveellä äänellä (yleensä niin kovalla, että säikähtää) ääntä kohdistimen niihin osuessa...Miksi ihmeessä nyt kutsutaankaan, niin aivan hemmetin ärsyttäviä ovat, esimerkkinä nyt mtv3.fi:n mainos, jossa on Tuuli Matinsalo. Eihän noita edes kärsi katsoa loppuun.
Olin kirjastossa lukemassa, kävin pienellä tauolla ehkä 20min ja joku saatanan narkki pölli mun repun tänä aikana.
Firefox ja Adblock käyttöön niin loppuu se vituttaminen teidänkin perheessä.Ja meikäläisellä kun ei ole mikään maailman nopein nettiyhteys, niin nuo vitun saatanan paskamainokset hidastavat sivujen avautumistakin niin vitusti, saatana!
Muutenkin kyseinen äijä vaikuttaa niin tekopyhältä hymistelijältä kuin olla ja voi. Niinkin hengelliseksi tyypiksi, mitä antaa ymmärtää, on aika maallistuneen ja egoistisen oloinen tapaus kaiken kaikkiaan.Toivottavasti jesse antaa sille potkut.
Lähin kauppaliikkeeni on Shellin huoltoasema Brahenkentän itäpäässä. Olin matkalla himaan Club Libertestä, ja ajattelin ostaa jotain evästä himaan- onhan paikka auki joka päivä puolille öin. Ei onnistunut, piha täynnä poliiseja jotka räiskivät kuvia. Ryöstö? Luultavasti.