Opiskeluaika ON ihmisen parasta elämää!
Jaa on? Itsestäni ei ole tuntunut yhtään tältä tiistaista lähtien. Tosin ennen tiistaita se vielä sitä olikin.
Opiskeluaika ON ihmisen parasta elämää!
Oletko tietoinen siitä, että MIKSI nämä uudet opiskelijatoverit puhuvat jo nyt sinusta ei-niin-mukavaan-sävyyn? Oletko hölmöillyt? Vaikka ei muiden puheet niin kiinnostaisikaan, niin kannattaisiko ITSE tehdä jotain sellaista, että nämä puheet vaikenisivat?
Sopiiko kysyä millaisessa koulussa opiskelet? AMK, yliopisto, ammattioppilaitos, lukio...?Suurin osa opiskelijatovereistani ovat minua muutaman vuoden vanhempia, mutta henkisesti meininki on välillä samanlaista kuin jossain yläasteella.
Sopiiko kysyä millaisessa koulussa opiskelet? AMK, yliopisto, ammattioppilaitos, lukio...?
Krapularohtovinkit olisi nyt tarpeen...
Eivätkö nuo perkeleet ole jo vähän muodista jääneitä?
Maikkarilta parhaillaan tuleva leffa. 20 minuuttia sitä katsottuani olen varma, että voin jakaa Maailman paskimman leffan palkinnon uudestaa. Vittu maikkari näyttää käytännössä yhden leffan prime time -aikaan. Milläköhän lottokoneella näitä valitaan??
Vituttaa työnhausta aiheutuva kauhea stressi, joka uhkaa muuttua masennukseksi tätä menoa.
Siis jumalauta, eikö tuo nyt ole jo katsojien halveksimista tarjota noin korkealentoista ohjelmaa. Mitähän seuraavassa jaksossa, varmaankin selvitellään sitä, kuinka koira kakkaa ja törkitään oksennusta ja mietitään voisiko sitä käyttää johonkin.