Vitutusketju

  • 10 556 310
  • 56 140

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
OT: Tilkka on nykyisin kokonaan toisessa käytössä. Siihen on rakennettu vanhusten hoivakoteja hyvätuloisille vanhoille ihmisille.

Joo, tiedän tietysti, mutta kai sotilaille joku sairaala on vai mennäänkö sinne minne mahtuu?

Tuommoisesta matkustuskiellosta en ole koskaan kuullutkaan, mutta tuskin semmoisestakaan puhelimessa tai varsinkaan itse päätetään. Pointti oli siinä, että aivan varmasti täytyy olla joku muukin ratkaisu tuohon kuin veksiin meno.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Joo, tiedän tietysti, mutta kai sotilaille joku sairaala on vai mennäänkö sinne minne mahtuu?

Tuommoisesta matkustuskiellosta en ole koskaan kuullutkaan, mutta tuskin semmoisestakaan puhelimessa tai varsinkaan itse päätetään. Pointti oli siinä, että aivan varmasti täytyy olla joku muukin ratkaisu tuohon kuin veksiin meno.

Silloin kun itse jouduin lomilta kuumeessa lähtemään, menin ilmoittamaan päivystäjälle, että tää menee veksiin, jossa olinkin sitten vuodeosastolla yötä.
 
Viimeksi muokattu:

Belenoss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Ottawa ja Real Madrid
Vituttaa baarit! 194e sain menemään ja muistikuvat on suunilleen siinä illanaikana että muistan jonottaneeni taksia pois lähteissäni! Miks änkyräkännis oleville on pakko juottaa (tai niitten kavereita mutta sen änkyräkännisen piikkiin)

VITTU!

(kuiteista päätellen menin paikalle hieman yhden jälkeen illalla)
 
Viimeksi muokattu:

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perkeleen perkele. Koti-Jyväskylässä pelataan sekä SM-liigaa, että Mestistä, ja itselle olisi pelipaikka salibandy-alasarjaporukassa. Mutta kun olen viikot Kajaanissa tetsaamassa. Torstaiaamuna onneksi satasesta poksahtaa nollat rikki.
 

Meikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Arsenal FC, NFL, O_______O
Vitun vittu, että sitä on ajoituksen mestari. Kävi näin kun olin menossa suihkuun ja pelkät bokserit jalassa marssin hakemaan kaapista alimmalta hyllyltä viimeistä puhdasta pyyhettä. Menin kyykkyyn ja kurotin pyyhettä, samalla päästin äänekkään pierun ja koska olin kyykyssä on naamani noin 35cm päässä persreiästä ja juurikin silloin pääsi vitunmoinen kananmunapaska.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Koirallemme iski vatsatauti jälleen syksyn saavuttua. Saa taas urakalla siivota koiran jätöksiä sisältä, vaikka miten juoksuttaisi koiraa ulkona tekemässä tarpeitaan. Noh tämä menee ohi parissa päivässä, jos vanhat merkit pitävät paikkansa.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
Koirallemme iski vatsatauti jälleen syksyn saavuttua. Saa taas urakalla siivota koiran jätöksiä sisältä, vaikka miten juoksuttaisi koiraa ulkona tekemässä tarpeitaan. Noh tämä menee ohi parissa päivässä, jos vanhat merkit pitävät paikkansa.

Sama vika täällä. Uusi matto sai juuri kyytiä. Onneksi tuo koira ymmärtää haukkua kun on hätä, niin isäntä juoksentelee pitkin yötä sitten pihalla koiran kanssa.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vitun vittu, että sitä on ajoituksen mestari. Kävi näin kun olin menossa suihkuun ja pelkät bokserit jalassa marssin hakemaan kaapista alimmalta hyllyltä viimeistä puhdasta pyyhettä. Menin kyykkyyn ja kurotin pyyhettä, samalla päästin äänekkään pierun ja koska olin kyykyssä on naamani noin 35cm päässä persreiästä ja juurikin silloin pääsi vitunmoinen kananmunapaska.

:D Ei hitto, että repesin..
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun koira repinyt kahdesta isohkosta sohvatyynystä pehmusteita ulos. Ihmettelin että mikä vitun lumisade olohuoneeseen on iskenyt, mutta se olikin sohvatyynyjen puhmeusteita. Vittu että voi vituttaa ja varsinkin vituttaa alkaa siivoomaan noita vitun rämmäleitä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Näin toimii veli venäläinen.

Todennäköisesti nuokin palikat kohtaavat jossain vaiheessa noutajansa.
Ois voinut Kauhajoen kaveri käydä tuolla pyörähtämässä niin olis päästy noistakin. Ei voi ymmärtää mutta kertoo paljon kavereista kun eivät uskalla päin naamaa hyökätä vaan suurin osa iskuista annetaan takaapäin. Hienoja ihmisiä todellakin.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Surettaa Kauhajoen tapahtuma, mutta vituttaa jo nyt siihen liittyvä jälkipyykki. N. 4/5 kirjoittajista on tälläkin palstalla jo ihan sekaisin ja lukuisat naiivit mielipiteet ääripäästä toiseen törmäilevät vailla mitään tolkkua. Uhrit eivät ole vielä edes jäähtyneet, kun kaikki isotkin mediat oireilevat samalla tavalla ja heittävät lisää vettä myllyyn. Kuntavaalitkin tulevat varmaan hukkumaan samaan kohinaan, kun ehdokkaat hurskastelevat kilpaa toimittajien myötävaikutuksella.
 

tutzba

Jäsen
Etenkin teini-ikäiset mukulat tuuppivat toisiaan, nauravat ja kikattavat, kuiskivat ja keskustelevat. Ja vain yksi minuutti pitäisi olla hiljaa, kunnioittaa muita ja ottaa osaa suruun.

Nämä ovat juuri niitä, jotka eivät ymmärrä tällaisten asioiden merkitystä. Heitetään vitsiä eikä osata ottaa vakavasti. En nyt mikään nipottaja haluaisi olla, mutta yksikin vitsi jota tästä tämän päivän ja Jokelan tilanteesta on heitetty, osoittaa kertojalta jonkinlaista älykkyyden puutetta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
HIFK:n huikeat peliesitykset. Miten ihmeessä voi olla noin saamatonta toi alkukauden pelaaminen. Ihan sama kuka siellä tolppien välissä seisoo, niin kuitenkin tappio tulee. Tappioputki alkaa vetämään vertoja Mike Eavesin ajan petolaumalle.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nämä ovat juuri niitä, jotka eivät ymmärrä tällaisten asioiden merkitystä. Heitetään vitsiä eikä osata ottaa vakavasti. En nyt mikään nipottaja haluaisi olla, mutta yksikin vitsi jota tästä tämän päivän ja Jokelan tilanteesta on heitetty, osoittaa kertojalta jonkinlaista älykkyyden puutetta.

Lähinnä se osoittaa, että ihmiset reagoivat asioihin kukin eri tavalla. Tietysti iän mukana karttuu myös kokemus siitä miten on korrektia reagoida mihinkin. Huumori voi kuitenkin olla luonteva keino lähestyä vaikeaa asiaa, josta ei osaa muuten puhua. Ja huumorintajuhan sitten on sinänsä jokaisella ihmisellä vähän erilainen, muttei voi sanoa, että joku olisi jotain toista huumorintajuisempi. No tuo ei enää liittynyt aiheeseen...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Surettaa Kauhajoen tapahtuma, mutta vituttaa jo nyt siihen liittyvä jälkipyykki. N. 4/5 kirjoittajista on tälläkin palstalla jo ihan sekaisin ja lukuisat naiivit mielipiteet ääripäästä toiseen törmäilevät vailla mitään tolkkua. Uhrit eivät ole vielä edes jäähtyneet, kun kaikki isotkin mediat oireilevat samalla tavalla ja heittävät lisää vettä myllyyn. Kuntavaalitkin tulevat varmaan hukkumaan samaan kohinaan, kun ehdokkaat hurskastelevat kilpaa toimittajien myötävaikutuksella.

Samaa mieltä. Tässä ei haluta tai kyetä näkemään metsää puilta.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huh. Jos vietetään HILJAINEN hetki, voisi jokainen opetella pitämään turpansa tukossa. Soiville kännyköille sitä nyt ei välttämättä voi mitään jossei ole tiennyt etukäteen tuollaista olevan tulossa, mutta jumalauta.

Niin. Kyllä sille soivalle kännykällekin vaan jotain voi. Usean kännykän voi esimerkiksi laittaa äänettömäksi tahi sulkea kokonaan. Ja tsädää, ei enää kännykäkään pidä ääntä hiljaisen hetken aikana. Yksinkertaista?
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minua ei oikeastaan ota päähän valmiiksi tiedettävissä oleva iltapäivälehtien repostelu Kauhajoen tapahtumilla. Sen koneiston jo jollain tapaa tuntee. Sen sijaan jossain määrin kaivelee nämä jannut, jotka tietävät, kuinka asiaan tulisi suhtautua, mikä oikeasti mättää ja mihin tulisi puuttua. Väärin surtu, väärin reagoitu ja väärin sitä sun tätä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Minua ei oikeastaan ota päähän valmiiksi tiedettävissä oleva iltapäivälehtien repostelu Kauhajoen tapahtumilla. Sen koneiston jo jollain tapaa tuntee. Sen sijaan jossain määrin kaivelee nämä jannut, jotka tietävät, kuinka asiaan tulisi suhtautua, mikä oikeasti mättää ja mihin tulisi puuttua. Väärin surtu, väärin reagoitu ja väärin sitä sun tätä.
Kyllä, vitutti kympillä jo aamuinen iltapulun otsikko "Miksi tämän annettiin tapahtua" tjsp. Voihan vee, miten niin ANNETTIIN...
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vituttaa Matti "kielletään kaikki" Vanhanen. Vaalit tulossa ja syntipukki pitää löytyä, viitsimättä paneutua asian oikeisiin syihin.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vittu, että meni kirjastossa hermot äsken. Kuten meistä varmaan useimmat tietävät, kirjastossa tulee käyttäytyä rauhallisesti ja puhua hillityllä äänenvoimakkuudella. No eikös siellä sitten yksi harmaahiuksinen mummo kirjastovirkailijalle avautunut helvetin äänekkäästi. "Minulle sanottiin, että se teos on täällä lainattavissa", johon kirjastovirkailija "Tarkistin, sitä teosta ei ole täällä. Minä näen tästä päätteestä kaikki teokset, jotka lainattavissa ovat, ja sitä teosta ei ole täällä nyt". Ja tätä vääntöä siinä sitten jatkui minuuttitolkulla.

Ja mummon äänenvoimakkuus oli tosiaan sitä luokkaa, että se taatusti kuului suht ison kirjastorakennuksen perimmäiseen nurkkaankin. Kyllä minä ymmärrän sen kroonisen katkeruuden, joka seuraa vanhenemisesta, rintojen näivettymisestä ja lärvin muuntumisesta kurttusekamelskaksi, mutta oikeuttaako se tuollaiseen moukkamaiseen, muita kirjaston asiakkaita häiritsevään käytökseen? Mielestäni ei. Juuri nämä vanhat ämmänkropsot olivat niitä, joiden takia aikoinaan asiakaspalveluhommissa proput useimmin paloivat. Ja juuri nämä akat ovat niitä, jotka ensimmäisenä ovat arvostelemassa nuoria näiden käytöstavoista. Perkele!!
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ei tullut nuoren(?) miehen omahyväiseen mieleesi, että kyseinen kroonisesti katkera ämmänkropso, kurttusekamelska, näivötissi - millä nimillä nyt häntä kutsuitkaan - saattoi kärsiä huonosta kuulosta?
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ei tullut nuoren(?) miehen omahyväiseen mieleesi, että kyseinen kroonisesti katkera ämmänkropso, kurttusekamelska, näivötissi - millä nimillä nyt häntä kutsuitkaan - saattoi kärsiä huonosta kuulosta?

Sitten kannattaisi varmaan hankkia kuulolaite. Tai mitä tahansa, kunhan me muut voimme keskittyä lukemiseemme ilman äänekkään kälätyksen rikkomaa hiljaisuutta. Eikä kova ääni ollut ainoa, mikä tuossa vitutti. Myös se lapsellinen jankkaaminen tyyliin: "Minulle sanottiin, että se kirja on täällä... Miksi minulle sanottiin, että se kirja on täällä, jos ei se ole täällä... Kyllä sen kirjan pitäisi olla täällä, kun minulle kerran näin sanottiin...", vaikka kirjastovirkailija kuinka yritti tehdä selväksi, että hän kyllä näkisi tietokannasta, jos teos paikalla olisi, eikä voi sille mitään, jos joku toinen virkailija jossakin toisessa paikalliskirjastossa on puhunut paskaa.
 

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
Kaikkitietävät turkulaiset. Kaverin isä sanoi kerran,että sivistys on lähtenyt Turusta, eikä ole sinne koskaan palannut...Toki enemmän vituttaa case-Kauhajoki. Pelottaa,että tästä koulusurmaamisesta tulee jokavuotinen traditio, mitä todellakaan en toivo. Toivon todellakin että näitä ei enää tapahdu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös