Vitutusketju

• 10 688 603
  • 56 246

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Voi ristuksen vittu. Nyt syö mistä kuin.. No jätetään vertaukset laittamatta.

Kaverin piti hoitaa Canal + sopivasti ennen Valioliigan alkua (2 viikkoa toimitusaika) ja kuinka ollakkaan otin tänään asian puheeksi ja hänen lauseensa alkoi "ainiinjoo"...

Johan on tehokasta palvelua! Helsingissä riittää puhelinsoitto welholle ja kanavat näkyy kun digiboksin käy pistämässä päälle puhelen jälkeen.

edit: unohtuipa laittaa omat vitutuksen aiheet mukaan.. ja mitkäs muutkaan ne ovat kuin naisasiat ja pienellä varauksella myös raha-asiat. vittu.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vitun vittu!!!

Saako mun pomo sanoa mulle, että en saa ystävystyä asiakkaani kanssa ja viettää sen kanssa vapaa-aikaa?
Saahan se kai sanoa mitä vaan, mutta onko tolla vittu mitään perusteita.

Tähän juttuun liittyy paljon muutakin, mutta toi on se perusjuttu. Sanottakoon, että pomoni pyysi samaa asiakasta mukaansa tälle päivälle mukaansa miljoonarokkiin ja asiakas kieltäytyi.

Asiakas on tietysti kaunis nainen.

J.Petke

Jäsen
Vitun vittu!!!

Saako mun pomo sanoa mulle, että en saa ystävystyä asiakkaani kanssa ja viettää sen kanssa vapaa-aikaa?

Tähän juttuun liittyy paljon muutakin, mutta toi on se perusjuttu. Sanottakoon, että pomoni pyysi samaa asiakasta mukaansa tälle päivälle mukaansa miljoonarokkiin ja asiakas kieltäytyi.

Jos olet vanginvartija tai vastaava niin saa sanoa. Mutta jos olet ns. normaalissa työssä niin pomo saa pitää mielipiteet ominaan mikäli se koskee sinun vapaa-aikaasi.

Jos epäilyttää niin tee kuin Pulkkisessa ja soita liittoon.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun vittu!!!

Älä vaan sitten sano pomolle jos sitä panet. Tai katso ainakin uusi työpaikka etukäteen. Mutta J.Petke sen sanoikin, jollet vanginvartija ole, niin pomolla ei pitäisi olla oikeutta asiaan puutua.

julle-jr

Jäsen
Ai kun paha. Paljon pahempi, kun se että esim. olisi perhe ottanut ja lähtenyt tai omainen kuollut tai kuullut juuri omasta tappavasta taudista.

Oli pakko. Sori.
Kai vitutusketjussa nyt saa vitutuksenaiheita tuoda julki siinäkin tapauksessa, että maailmasta löytyisi suurempiakin aiheita vitutukseen? Vai onko tämä ketju kenties olemassa vain sitä varten, että tähän kirjoitetaan vasta sitten kun maailmanloppu saapuu?

Vituttaa ihmiset, jotka itsesäälissään rypien eväävät muilta oikeuden rehelliseen vitutukseen. Ai niin sori, ei kai tämä minua voi vituttaa, koska maailmassa sattuu pahempiakin asioita.

julle-jr

Jäsen
Hajoa siihen. Ja jollei kiinnosta opiskelu niin jätä menemäti kouluun ja mieti sitten elämää eteenpäin.
Vitun idiootti, pitäisikö ihmisten mielestäsi aina tehdä sitä mikä ei sillä hetkellä vituta?

Ei tietenkään kaikkia opiskelu jatkuvati kiinnosta, mutta voi kai ihminen opiskella vaikka ei kiinnostaisikaan? Vituttaa ihmiset jotka ovat idiootteja.

Edit. Jaa, ammatti maanviljelijä, ei enää vituta, enemmänkin huvittaa.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kai vitutusketjussa nyt saa vitutuksenaiheita tuoda julki siinäkin tapauksessa, että maailmasta löytyisi suurempiakin aiheita vitutukseen? Vai onko tämä ketju kenties olemassa vain sitä varten, että tähän kirjoitetaan vasta sitten kun maailmanloppu saapuu?

Vituttaa ihmiset, jotka itsesäälissään rypien eväävät muilta oikeuden rehelliseen vitutukseen. Ai niin sori, ei kai tämä minua voi vituttaa, koska maailmassa sattuu pahempiakin asioita.

Totta vitussa saa tuoda esiin, mutta jos noin vitun isolla kirjoittaa, niin on oleva varma, että kuitteja pukkaa. On sitä itseäkin pienempikin asia vituttanut ja kovaa.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Ai kun paha. Paljon pahempi, kun se että esim. olisi perhe ottanut ja lähtenyt tai omainen kuollut tai kuullut juuri omasta tappavasta taudista.

Oli pakko. Sori.

Anteeksi, kun minulla ei ole kuollut läheisiä, eikä perhe ole jättänyt. Kyllähän minua vituttaisi kovasti nuo asiat, mutta nytten vituttaa koulu.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun idiootti, pitäisikö ihmisten mielestäsi aina tehdä sitä mikä ei sillä hetkellä vituta?

Ei tietenkään kaikkia opiskelu jatkuvati kiinnosta, mutta voi kai ihminen opiskella vaikka ei kiinnostaisikaan? Vituttaa ihmiset jotka ovat idiootteja.

Edit. Jaa, ammatti maanviljelijä, ei enää vituta, enemmänkin huvittaa.

Hyvä että jostain huvia saat.

edit. Niin ja vittu vaan itelles.

Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vitunrumapallinaama Cheek Vituttaa.

Vituttaa myös yksi juttu mikä ei sinäänsä liity omaan elämääni yhtään, mutta ihmettelen vitutuksissani miten jotkut eivät huomaa ilmiselviä asioita tai sitten eivät välitä? kumpi sitten onkaan pahempi, en tiedä. Ärsyttää vaan katsoa vierestä yhden tyypin käyttäytymistä, mutta kun asia ei minulle kuulu yhtään niin antaapa olla.

Rocco

Jäsen
Vittu että ihmiset osaa olla niin vitun kaksinaamaisia.

secord

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Anteeksi, kun minulla ei ole kuollut läheisiä, eikä perhe ole jättänyt. Kyllähän minua vituttaisi kovasti nuo asiat, mutta nytten vituttaa koulu.

Vittu täällä tarvi anteeksi pyydellä! Ja läheisen kuollessa harvemmin kai vituttaa? Perheen jättäessä ehkä voisi vähän, mutta just ny ei vituta mikään.

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nyt kyllä vituttaa.

Eilen baari-illan jälkeen alkoi hurjat vatsakivut mitkä sitten kohdistuivat oikealla alas, kun jaksoi tunnustella. Ja eihän se tarkoita kuin yhtä asiaa. Umpilisäkkeen tulehdus tietenkin ja onneksi nyt on vähän rauhoittunut, mutta osaa olla ihan hemmetin kipeä siitä kohdasta. Noh huomenna lääkärille ja eniten tässä vituttaa se, että keskiviikkoinen Deep Purplen-keikka jää varmasti välistä jos alkavat isompiakin operaatioita tekemään.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
VOI PERKELEEN VITTU! Jätin sitten avainnipun kaverin autoon. Onneksi on vara-avain ja kotia pääsee, mutta vituttaa silti. No, posti kuljettaa avaimet toivottavasti jo ens viikolla. Vittu silti!

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Nyt kyllä vituttaa.

Eilen baari-illan jälkeen alkoi hurjat vatsakivut mitkä sitten kohdistuivat oikealla alas, kun jaksoi tunnustella. Ja eihän se tarkoita kuin yhtä asiaa. Umpilisäkkeen tulehdus tietenkin ja onneksi nyt on vähän rauhoittunut, mutta osaa olla ihan hemmetin kipeä siitä kohdasta. Noh huomenna lääkärille ja eniten tässä vituttaa se, että keskiviikkoinen Deep Purplen-keikka jää varmasti välistä jos alkavat isompiakin operaatioita tekemään.

Hah! Pilkulleen sama juttu tiistaina. Tosin mun oli lähdettävä lasarettiin jo yöllä. Leikkasivat keskiviikko aamuna. Leikkauksessa paljastui, että kivun aiheuttaja oli itseasiassa napatyrä. Suolet tulleet vatsanpeitteiden läpi. Pitäisi vittu oppia nostamaan niillä jaloilla. Mene ihmeessä heti sinne lekuriin. Se kun voi olla muutakin kuin tuo umppari.

Ja se mikä vitutti oli, että kolme eri lääkäriä kävi vuoronperään (toisistaan kai tietämättä) tuikkaamassa sormensa mun hannekseen. Kolmannen jälkeen mulla oli kalsarit niin täynnä sitä liukkarigeeliä, että hyvä kun pysyin enää sillä vitun lavetilla...

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Ja se mikä vitutti oli, että kolme eri lääkäriä kävi vuoronperään (toisistaan kai tietämättä) tuikkaamassa sormensa mun hannekseen. Kolmannen jälkeen mulla oli kalsarit niin täynnä sitä liukkarigeeliä, että hyvä kun pysyin enää sillä vitun lavetilla...
Ehkä lääkärien taukohuoneessa vain kiersi sana, että nyt siellä on niin herkullista berberiä tarjolla, että oksat pois!

Sitä kannattaa vähän ajatella...

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Vittu. Se on viimenen lomapäivä tänään ja huomenna taas kouluun takaisin. Unirytmikin tottakai ihan päin persettä loman jäljiltä. Noh, onneksi edes koulu alkaa vasta klo 12 vaikka tiukkaa se herääminen siltikin tekee. Vitun vittu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy