Voi ristuksen vittu. Nyt syö mistä kuin.. No jätetään vertaukset laittamatta.
Kaverin piti hoitaa Canal + sopivasti ennen Valioliigan alkua (2 viikkoa toimitusaika) ja kuinka ollakkaan otin tänään asian puheeksi ja hänen lauseensa alkoi "ainiinjoo"...
Vitun vittu!!!
Saako mun pomo sanoa mulle, että en saa ystävystyä asiakkaani kanssa ja viettää sen kanssa vapaa-aikaa?
Saahan se kai sanoa mitä vaan, mutta onko tolla vittu mitään perusteita.
Tähän juttuun liittyy paljon muutakin, mutta toi on se perusjuttu. Sanottakoon, että pomoni pyysi samaa asiakasta mukaansa tälle päivälle mukaansa miljoonarokkiin ja asiakas kieltäytyi.
Asiakas on tietysti kaunis nainen.
Vitun vittu!!!
Saako mun pomo sanoa mulle, että en saa ystävystyä asiakkaani kanssa ja viettää sen kanssa vapaa-aikaa?
Saahan se kai sanoa mitä vaan, mutta onko tolla vittu mitään perusteita.
Tähän juttuun liittyy paljon muutakin, mutta toi on se perusjuttu. Sanottakoon, että pomoni pyysi samaa asiakasta mukaansa tälle päivälle mukaansa miljoonarokkiin ja asiakas kieltäytyi.
Asiakas on tietysti kaunis nainen.
Kesäloma loppuu... koulu alkaa.. VOI VITTU
Kesäloma loppuu... koulu alkaa.. VOI VITTU
Kai vitutusketjussa nyt saa vitutuksenaiheita tuoda julki siinäkin tapauksessa, että maailmasta löytyisi suurempiakin aiheita vitutukseen? Vai onko tämä ketju kenties olemassa vain sitä varten, että tähän kirjoitetaan vasta sitten kun maailmanloppu saapuu?Ai kun paha. Paljon pahempi, kun se että esim. olisi perhe ottanut ja lähtenyt tai omainen kuollut tai kuullut juuri omasta tappavasta taudista.
Oli pakko. Sori.
Vitun idiootti, pitäisikö ihmisten mielestäsi aina tehdä sitä mikä ei sillä hetkellä vituta?Hajoa siihen. Ja jollei kiinnosta opiskelu niin jätä menemäti kouluun ja mieti sitten elämää eteenpäin.
Kai vitutusketjussa nyt saa vitutuksenaiheita tuoda julki siinäkin tapauksessa, että maailmasta löytyisi suurempiakin aiheita vitutukseen? Vai onko tämä ketju kenties olemassa vain sitä varten, että tähän kirjoitetaan vasta sitten kun maailmanloppu saapuu?
Vituttaa ihmiset, jotka itsesäälissään rypien eväävät muilta oikeuden rehelliseen vitutukseen. Ai niin sori, ei kai tämä minua voi vituttaa, koska maailmassa sattuu pahempiakin asioita.
Ai kun paha. Paljon pahempi, kun se että esim. olisi perhe ottanut ja lähtenyt tai omainen kuollut tai kuullut juuri omasta tappavasta taudista.
Oli pakko. Sori.
Vitun idiootti, pitäisikö ihmisten mielestäsi aina tehdä sitä mikä ei sillä hetkellä vituta?
Ei tietenkään kaikkia opiskelu jatkuvati kiinnosta, mutta voi kai ihminen opiskella vaikka ei kiinnostaisikaan? Vituttaa ihmiset jotka ovat idiootteja.
Edit. Jaa, ammatti maanviljelijä, ei enää vituta, enemmänkin huvittaa.
Anteeksi, kun minulla ei ole kuollut läheisiä, eikä perhe ole jättänyt. Kyllähän minua vituttaisi kovasti nuo asiat, mutta nytten vituttaa koulu.
Noh huomenna lääkärille
Sama. Ja vitun naiset myös.Vittu että ihmiset osaa olla niin vitun kaksinaamaisia.
Vittu että ihmiset osaa olla niin vitun kaksinaamaisia.
Nyt kyllä vituttaa.
Eilen baari-illan jälkeen alkoi hurjat vatsakivut mitkä sitten kohdistuivat oikealla alas, kun jaksoi tunnustella. Ja eihän se tarkoita kuin yhtä asiaa. Umpilisäkkeen tulehdus tietenkin ja onneksi nyt on vähän rauhoittunut, mutta osaa olla ihan hemmetin kipeä siitä kohdasta. Noh huomenna lääkärille ja eniten tässä vituttaa se, että keskiviikkoinen Deep Purplen-keikka jää varmasti välistä jos alkavat isompiakin operaatioita tekemään.
Ehkä lääkärien taukohuoneessa vain kiersi sana, että nyt siellä on niin herkullista berberiä tarjolla, että oksat pois!Ja se mikä vitutti oli, että kolme eri lääkäriä kävi vuoronperään (toisistaan kai tietämättä) tuikkaamassa sormensa mun hannekseen. Kolmannen jälkeen mulla oli kalsarit niin täynnä sitä liukkarigeeliä, että hyvä kun pysyin enää sillä vitun lavetilla...