Vitutusketju

  • 10 561 144
  • 56 142

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi vittu täällä Hlinnan keskustassa on menossa jotkut perkeleen Capoeira-tanssit ja tuo helvetin rumpu on soinut nyt n.3 tuntia samalla biitillä. Ikkunatkin pistin jo kiinni ettei tuo rätinä kuuluisi mutta eipä auta. Menen kohta viiltämään nuo rumpukalvot silpuksi, tanssikaa siinä sitten saatana. Tulisi jo talvi ja nuo toritapahtumat loppuisi.

LOPETTAKAA NYT JO PERKELE!

Ettei vaan olisi SM liigan fanien kokoontuminen??
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi vittu täällä Hlinnan keskustassa on menossa jotkut perkeleen Capoeira-tanssit ja tuo helvetin rumpu on soinut nyt n.3 tuntia samalla biitillä. Ikkunatkin pistin jo kiinni ettei tuo rätinä kuuluisi mutta eipä auta. Menen kohta viiltämään nuo rumpukalvot silpuksi, tanssikaa siinä sitten saatana. Tulisi jo talvi ja nuo toritapahtumat loppuisi.

LOPETTAKAA NYT JO PERKELE!
Ettei vaan olisi JYP-fanit jo juhlimassa ensi kevään varmaa mestaruutta.
 

J.Petke

Jäsen
Eikös Kosseissa ole ikuinen takuu?

Toki on, ja pistinkin maahantuojalle kyselyä, että onko asialle tehtävissä jotain. En vaan tiedä miten nuo suhtautuu siihe, että kuori johdosta on ollut rikki ja tätä kautta rikkonut johdon. Mistä näistä tietää. Ja kuittia ei tietenkään ole tallella.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tää on itselleni kestovitutuksen aihe, mutta olen erään julkkisen täyskaima. Ottaa päähän se että välillä näkee oman nimensä lehtien sivuilla ja puhelinnumeronkin olen kyseisen seikan takia joutunut pistämään salaiseksi.
 

Rocco

Jäsen
Tää on itselleni kestovitutuksen aihe, mutta olen erään julkkisen täyskaima. Ottaa päähän se että välillä näkee oman nimensä lehtien sivuilla ja puhelinnumeronkin olen kyseisen seikan takia joutunut pistämään salaiseksi.
Kokeile kysyä operaattoriltasi, pystyykö numerosi lisätiedoksi määrittämään tietoja numeropalveluun. Se on ainakin joskus onnistunut.

Eli saat nimesi ja numerosi perään vaikka tiedon "EI SE JULKKIS" joten sen perusteella numeroasi ei pitäisi mitenkään saada yhdistettyä tähän julkisuuden henkilöön. Tällä tavalla voit saada numerosi ei-salaiseksi, mutta myös sellaiseksi ettei pitäisi tulla vääriä soittoja.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
vituttaa tää sunnuntai. Huomenna töihin.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
Vittu.

Minut sitten juuri irtisanottiin. Asia oli jo hivenen tiedossa, että yksiköllä menee huonosti, mutta nyt asia muuttui konkreettiseksi. Pikkaisen pistää hiljaiseksi. 2 kk vielä pitäisi sätkiä ja palkka juoksee, mutta motivazione ei juuri kantapäässäni olevaa syylää korkeammalle nouse. Pienen tauon jälkeen pääsee taas aina yhtä leppoisaan työnhakuun.

Hyvää työviikkoa!
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vittu mitä rahastusta HIFK:n paikallispelit Jokereita vastaan. Lisämaksu kyseisistä peleistä vaatimattomat 5,50e. Jätän suosiolla nämä pelit väliin. Kukahan tämän lisämaksun on päättänyt?? Viime vuonna kyseinen maksu oli vielä 3,50e.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Asunto pitäisi jostain pieraista. Stressi meinaa iskeä ja se jos mikä vituttaa. Kovasti saa aikaa kuluttaa etsimiseen ja puhelimessa puhumiseen tiedustellen mahdollisuuksia eri firmoista. Huoh.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Muija sitten päättikin käväistä vielä kotona. Ja toki veti herneet nenäänsä, kun äijä on otilla. No vittu siinäpä avautuu, mutta vituttaahan se, ettei voi harrastustoimintaa normaalisti ylläpitää.
 

Jindebyne

Jäsen
Maanantaina alkaa työt loman jälkeen ja unirytmi aika vituillaan. Viimeiseen viikkoon ei ole uni tullut ennen klo.04 ja sitten kun yritän tasoittaa tilanteen unettomalla yöllä niin ei vaan pysty siihen ja väkisinkin nukahtaa. Pitää varmaan mennä päivisin parkkikselle ottamaan 12h sessiot varjokendoa, ettei nukahda.
Eilen ajattelin jo pääseväni unirytmiin, mutta sitten klo.17 nukahdin kesken tv:n katselun ja heräsin klo.01 pirteänä kun peipponen.

Ja sitten vielä viikko sitten muutti naapuriini joku totaalinen Milla Magia. Joka päivä jos käyn pihallani kessulla, tai plärään läppäriä pöydällä hän tulee kuikuilemaan tosta meidän yhteisen aidan yli mikä luojan kiitos erottaa meidät, ja jaarittelee jotain aivan ylilyöntiä. Viimeisin pisara oli eilen kun tämä sanansaattaja koputti oveen ja ryntäsi sisään huutamaan jeesuksen vapahdusta. Silloin piti jo sanoa sille vitun sekopäälle, että nyt ne sukset jalkaan ja takas sinne Kakolaan. No eipä se muija ollu moksiskaan vaan tuli 15min päästä laulamaan mun pihalle kun lähdin asioille.

Viereisen talon naapurien kanssa ollaan ihmetelty, että mistä se kummajainen tohon pölähti kun tuolla se sekoilee kuulemma päivät pitkät, eikä se oikeasti henkisesti niin toimiva paketti ole, että sen voisi töihin laittaa. Kai se jonkun perinnön on saanut.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viimeiseen viikkoon ei ole uni tullut ennen klo.04 ja sitten kun yritän tasoittaa tilanteen unettomalla yöllä niin ei vaan pysty siihen ja väkisinkin nukahtaa.
Hattu kouraan ja lekurilta kinuamaan respaa nukahtamislääkkeelle. Ensin vittuilevat, että rytmiä ei olisi saanut päästää tuohon jamaan ja päälle selittävät kamomillateestä ja vastaavista, plus tietenkin liikunnasta, joka oikein harrastettuna tuo unen helpommin. Mutta jos nuo eivät auta ja osaat tarpeeksi vakuuttavasti tilanteesi selostaa, nin kyllä ne sulle sen reseptin kirjoittavat, pienen määrän (luultavasti kymmenen kappaletta) jotain normaalia unilääkettä, ainakin Imovane on toimiva ratkaisu lyhytaikaiseen unettomuuteen. Pari yötä tabuilla ja rytmi on taas kunnossa. Kannattaa ainakin kokeilla.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Kuplani särjettiin korjaamon pihassa. Niinkuin tuolla kesäkuun puolella juttelinkin. Olen nyt käynyt setä-korjaamonsetää patistelemassa säännöllisesti että josko se wagen siitä alkaisi pikkuhiljaa oikenemaan. Olen itse toimittanut herralle jo uudet ajovalot ("katos kun ei oo koko maassa näitä. Oon käynyt yhdellä romuttamolla Luopioisissa ja soittanut Vaasaan...")

Tänään siten alkoi vati menemään nurin äijän kanssa. "Onko siinä autossa kaskoa?"

"Mitä vittua?" kysyy Turkkari. Kaskoa? Saatana. Eikös yrittäjällä pitäisi olla vakuutukset tämmöisiä juttuja varten? Ukko sai nyt kolme viikkoa aikaa takoa nokkapelti suoraan ja maalauttaa sen/koko kiesin, asentaa ne lamput ja tehdä etukäteen sovitut korjaukset. Enkä aio juurikaan maksaa hänelle työstä. Ne ajovalot kun maksoivat alkuperäisten hitsaustöiden verran.

Metriäkään en sitten päässyt tällä lomalla ajelemaan kansanautolla.
 

Ruutiveijari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa pakottava tarve käydä täysin turhanpäiväisiä väittelyitä asioista. Noh, se loppu ny, sano.

Otan puolenvuoden henk.koht. jäähyn vapaan keskustelun puolelta. Joulutauolla täytyy taas päästä vitutus- tai onnellisuusketjuun, Lukosta riippuen.
 

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Mitä vittua?" kysyy Turkkari. Kaskoa? Saatana. Eikös yrittäjällä pitäisi olla vakuutukset tämmöisiä juttuja varten?

Yleisesti ottaen korjaamoilla ei ole vakuutuksia pihalla seisovia autoja varten. Itse tömäsin tähän jo joskus 1990 kun autoni nyysittiin korjaamon pihasta. Eli älkää makuuttako niin kaarojanne jonkun nyrkkipajan pihassa teollisuusaluella mikäli mahdollista.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nyt kyllä vituttaa aivan helvetisti. Opiskelut alkavat kuun viimeisellä viikolla eikä kämppää ole tiedossa. Hakemuksia on useemmalle vuokrafirmalle lähetellyt ja soitellutkin, mutta ketään ei tunnu kiinnostavan se, että Worrell on asunnoton kohta. Joopa joo.. Kohta taidetaan asua autossa.

Kaupungillekkin, kun soitin niin siellä vaan virkailijatäti mussutti että "voi voi, useammat opiskelijat ovat kyllä kämpän saaneet, mutta vielä on niin isot jonot, että kämpän saanti voi mennä ensi vuoteen..." ENSI VUOTEEN?? mitä helvettiä. Yksityisiä kai se on alettava pommittamaan kohta. Kävi miten kävi, niin tiukalle vetää..

Kohta vois vetää pään täyteen. Kiitos ja anteeksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt kyllä vituttaa aivan helvetisti. Opiskelut alkavat kuun viimeisellä viikolla eikä kämppää ole tiedossa.

Laita oma ilmoitus lehteen. Parilla tutulla on erittäin hyviä kokemuksia tästä. Yksi sai Kotkassa liioittelematta yli 10 soittoa. Uskoisin tämän johtuvan siitä, että vuokraajat eivät jaksa niitä kymmeniä soittoja vaan tällä tavalla saavat asian hoidettua kerralla. Tuotakin tapausta alkoi jo raivostuttamaan jatkuva soittelu asiasta, kun kämppä oli jo sovittu.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Näinpä täytyy tehdä. Kyllä yksityisiltä luulisi jonkinlaisen luukun saavan sitä kautta. Ainakin vois luulla.

Tuo tosiaan toimii. Itse olen tuon pari kertaa testannut ja muutama kaveri kanssa. Vaikka olisi minkälainen asuntopula olevinaan, niin aina muutama vuokranantaja soittaa ja tarjoaa kämppää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös