Anteeksi, kun minulla ei ole kuollut läheisiä, eikä perhe ole jättänyt. Kyllähän minua vituttaisi kovasti nuo asiat, mutta nytten vituttaa koulu.
Noh huomenna lääkärille
Sama. Ja vitun naiset myös.Vittu että ihmiset osaa olla niin vitun kaksinaamaisia.
Vittu että ihmiset osaa olla niin vitun kaksinaamaisia.
Nyt kyllä vituttaa.
Eilen baari-illan jälkeen alkoi hurjat vatsakivut mitkä sitten kohdistuivat oikealla alas, kun jaksoi tunnustella. Ja eihän se tarkoita kuin yhtä asiaa. Umpilisäkkeen tulehdus tietenkin ja onneksi nyt on vähän rauhoittunut, mutta osaa olla ihan hemmetin kipeä siitä kohdasta. Noh huomenna lääkärille ja eniten tässä vituttaa se, että keskiviikkoinen Deep Purplen-keikka jää varmasti välistä jos alkavat isompiakin operaatioita tekemään.
Ehkä lääkärien taukohuoneessa vain kiersi sana, että nyt siellä on niin herkullista berberiä tarjolla, että oksat pois!Ja se mikä vitutti oli, että kolme eri lääkäriä kävi vuoronperään (toisistaan kai tietämättä) tuikkaamassa sormensa mun hannekseen. Kolmannen jälkeen mulla oli kalsarit niin täynnä sitä liukkarigeeliä, että hyvä kun pysyin enää sillä vitun lavetilla...
Ehkä lääkärien taukohuoneessa vain kiersi sana, että nyt siellä on niin herkullista berberiä tarjolla, että oksat pois!
Sitä kannattaa vähän ajatella...
Hah! Pilkulleen sama juttu tiistaina. Tosin mun oli lähdettävä lasarettiin jo yöllä. Leikkasivat keskiviikko aamuna. Leikkauksessa paljastui, että kivun aiheuttaja oli itseasiassa napatyrä. Suolet tulleet vatsanpeitteiden läpi. Pitäisi vittu oppia nostamaan niillä jaloilla. Mene ihmeessä heti sinne lekuriin. Se kun voi olla muutakin kuin tuo umppari.
Ja se mikä vitutti oli, että kolme eri lääkäriä kävi vuoronperään (toisistaan kai tietämättä) tuikkaamassa sormensa mun hannekseen. Kolmannen jälkeen mulla oli kalsarit niin täynnä sitä liukkarigeeliä, että hyvä kun pysyin enää sillä vitun lavetilla...
Vitun Urheilukanavan selostaja joka repeili sille että Portsmouthilla epäonnistui rankkarit.. Vittu.. Joku saatanan ManU:n kannattaja ilmeisesti. Jos katoitte niin tiiätte kyllä mitä tarkoitan.
Umpilisäkkeen napsaisu pitäisi olla ihan perusjuttuja, eikä sairaalassa sinua kovinkauaa pidetä jos ei mitään komplikaatioita tule. Itsellänihän tuo ehti puhjeta joten sairaalareissu kesti vähän kauemmin, joten täältäkin tulee puolto sille että ajoissa lääkärille.Leikkasivatkos sitten heti sen aikailematta pois kuleksimasta sieltä? Entäs millonkas Reds pääsit pois sairaalasta?
Leikkasivatkos sitten heti sen aikailematta pois kuleksimasta sieltä? Entäs millonkas Reds pääsit pois sairaalasta?
Vitun Urheilukanavan selostaja joka repeili sille että Portsmouthilla epäonnistui rankkarit.. Vittu.. Joku saatanan ManU:n kannattaja ilmeisesti. Jos katoitte niin tiiätte kyllä mitä tarkoitan.
Tiistai yönä sisään ja keskiviikkoaamuna leikkaus. Torstaina pääsin pois. Helvetin kipeitähän nuo haavat on, mutta kyllä niistä selviää. Hienoa palvelua sain (näin vakavasti puhuen). Erittäin ammattitaitoista ja varmaa. Ei siellä sairaalassa kyllä mielellään makaa yhtään kauempaa kuin on pakko. Viereisessä sängyssä seitsemänkymppinen gubbe korisi kuin ilmankostutin ja haisi aika kytkimelle. Niille jutuillehan kukaan ei mitään tietenkään voi, mutta kyllä sitä mielellään kotiin lähtee.
PS: leikkasivat joo myös sen umpisuolen samalla. Ei ollut tulehtunut, mutta ehkä aluillaan. Termi taisi olla paksuuntunut tai vastaavaa.
Se on viimenen lomapäivä tänään ja huomenna taas kouluun takaisin. Unirytmikin tottakai ihan päin persettä loman jäljiltä.