Mainos

Vitutusketju

• 10 701 437
  • 56 253

Harri2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Silmätulehdus.

Ei tässä muuta, silmätipoillahan tästä varmaan eroon pääsisi. Terveydenhoitaja tosin antoi rohdoksi jotain silmävoidetta. On juuri niin mukavaa tursottaa silmään, kuin miltä kuulostaakin.

Itellä oli sama feature alkuvuodesta ja lääkäri ekaksi määräsi tippoja. Eivät auttaneet. Sitten tuli vasta voidemuodossa. Silmät parantuivat. Eli koitan sanoa sitä, että pääset nyt 1/2 vitutuksella, jos sait suoraan äkäsemmät voiteet. Onnittelut!

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
I-Sanomista lueskelin, että Pohjanmaalla tai missä lie olikaan ovat jotkut hukuttaneet kissoja tiileskiven kanssa järven pohjaan ja kiduttaneet niitä kaatamalla happoja niiden päälle.

Mulla ei ole koskaan ollut kotieläimiä, eivätkä eläimet ole mulle mitään sen ihmeempiä kuin ihan sympaattisia otuksia, mutta mitä helvetin paskaa tuollaisten ihmisten aivoissa on jotka haluavat tehdä tuollaista suhteellisen aseettomille luontokappaleille? Menkää paskahousut eläintarhaan leijonan kanssa head to head, kun noin kovia kavereita olette?

Kyllä tuollasille kusipäille saisi antaa enemmän kuin isän kädestä. Ei mikään yhteiskunta tarvitse tuollaisia paskoja yhtään mihinkään.

MACK

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
I-Sanomista lueskelin, että Pohjanmaalla tai missä lie olikaan ovat jotkut hukuttaneet kissoja tiileskiven kanssa järven pohjaan ja kiduttaneet niitä kaatamalla happoja niiden päälle.MACK

Joo, minulla on se vika, että olen ollut käytännössä koko elämäni kissojen kanssa tekemisissä, joten tuo toiminta koskettaa minua jopa korkeakoulu-opiskelija MACKiakin kovemmin!

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kyllä tuollasille kusipäille saisi antaa enemmän kuin isän kädestä. Ei mikään yhteiskunta tarvitse tuollaisia paskoja yhtään mihinkään.

MACK

Kyllä, tuollaiset paskaperseet limaidiootit kaipaa nimenomaan sitä pesäpallomailaa kasseille niin että kituvat tuskissaan pitkään, vitun pallinaamat saatana. Kuolkaa paskaanne ja hukkukaa senjälkeen mutaan, muistattehan että kituutte mahdollisimman pitkään.

Vittukun kertatoisensa jälkeen tekee niin pahaa kuulla tällaisesta.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Perus vitutusketjuasiahan on kyllä selvästi se kun joku naapureista alkaa kerrostalossa poraamaan, piikkaamaan, tai tekemään jotain saatanallisen ärsyttävää ja ennenkaikkea epätasaista ääntä suurinpiirtein heti kun vaan aamulla kehtaa...

Ikinä ei kuitenkaan näitä ääniä kuulu esim. iltapäivällä, jolloin ne eivät häiritsisi niiden ihmisten unia jotka nukkuvat vähän eri aikoina kuin 8-16 -ihmiset..

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tällä hetkellä vituttaa vuosia sitten juurihoidettu hammas, joka on taas päättänyt muistuttaa itsestään vitunmoisen jomotuksen muodossa.

Joku paremmin asiaa tunteva valaiskoon minua, että miten juurihoidettu hammas edes voi kipeytyä? Eikö siitä ole kaikki elävä kudos poistettu juurikanavia myöten, eli eihän siinä pitäisi olla mitään kipua tuntevia hermopäätteitä enää?

-REDS-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin I.F.K, ULUVFC #54
Tällä hetkellä vituttaa vuosia sitten juurihoidettu hammas, joka on taas päättänyt muistuttaa itsestään vitunmoisen jomotuksen muodossa.

Joku paremmin asiaa tunteva valaiskoon minua, että miten juurihoidettu hammas edes voi kipeytyä?

Ei mitenkään. Kuten jo totesit hammas on kuollut. Epäilen, että kyseessä on toinen hammas, josta kipu säteilee ja tuntuu tuossa kohdassa. Tuo kivun säteily on omituinen juttu. Hajonnut ylähammas saattaa aiheuttaa kipua alaleuan hampaaseen.

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Voi ristuksen vittu. Nyt syö mistä kuin.. No jätetään vertaukset laittamatta.

Kaverin piti hoitaa Canal + sopivasti ennen Valioliigan alkua (2 viikkoa toimitusaika) ja kuinka ollakkaan otin tänään asian puheeksi ja hänen lauseensa alkoi "ainiinjoo"...

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Voi ristuksen vittu. Nyt syö mistä kuin.. No jätetään vertaukset laittamatta.

Kaverin piti hoitaa Canal + sopivasti ennen Valioliigan alkua (2 viikkoa toimitusaika) ja kuinka ollakkaan otin tänään asian puheeksi ja hänen lauseensa alkoi "ainiinjoo"...

Johan on tehokasta palvelua! Helsingissä riittää puhelinsoitto welholle ja kanavat näkyy kun digiboksin käy pistämässä päälle puhelen jälkeen.

edit: unohtuipa laittaa omat vitutuksen aiheet mukaan.. ja mitkäs muutkaan ne ovat kuin naisasiat ja pienellä varauksella myös raha-asiat. vittu.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vitun vittu!!!

Saako mun pomo sanoa mulle, että en saa ystävystyä asiakkaani kanssa ja viettää sen kanssa vapaa-aikaa?
Saahan se kai sanoa mitä vaan, mutta onko tolla vittu mitään perusteita.

Tähän juttuun liittyy paljon muutakin, mutta toi on se perusjuttu. Sanottakoon, että pomoni pyysi samaa asiakasta mukaansa tälle päivälle mukaansa miljoonarokkiin ja asiakas kieltäytyi.

Asiakas on tietysti kaunis nainen.

J.Petke

Jäsen
Vitun vittu!!!

Saako mun pomo sanoa mulle, että en saa ystävystyä asiakkaani kanssa ja viettää sen kanssa vapaa-aikaa?

Tähän juttuun liittyy paljon muutakin, mutta toi on se perusjuttu. Sanottakoon, että pomoni pyysi samaa asiakasta mukaansa tälle päivälle mukaansa miljoonarokkiin ja asiakas kieltäytyi.

Jos olet vanginvartija tai vastaava niin saa sanoa. Mutta jos olet ns. normaalissa työssä niin pomo saa pitää mielipiteet ominaan mikäli se koskee sinun vapaa-aikaasi.

Jos epäilyttää niin tee kuin Pulkkisessa ja soita liittoon.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun vittu!!!

Älä vaan sitten sano pomolle jos sitä panet. Tai katso ainakin uusi työpaikka etukäteen. Mutta J.Petke sen sanoikin, jollet vanginvartija ole, niin pomolla ei pitäisi olla oikeutta asiaan puutua.

julle-jr

Jäsen
Ai kun paha. Paljon pahempi, kun se että esim. olisi perhe ottanut ja lähtenyt tai omainen kuollut tai kuullut juuri omasta tappavasta taudista.

Oli pakko. Sori.
Kai vitutusketjussa nyt saa vitutuksenaiheita tuoda julki siinäkin tapauksessa, että maailmasta löytyisi suurempiakin aiheita vitutukseen? Vai onko tämä ketju kenties olemassa vain sitä varten, että tähän kirjoitetaan vasta sitten kun maailmanloppu saapuu?

Vituttaa ihmiset, jotka itsesäälissään rypien eväävät muilta oikeuden rehelliseen vitutukseen. Ai niin sori, ei kai tämä minua voi vituttaa, koska maailmassa sattuu pahempiakin asioita.

julle-jr

Jäsen
Hajoa siihen. Ja jollei kiinnosta opiskelu niin jätä menemäti kouluun ja mieti sitten elämää eteenpäin.
Vitun idiootti, pitäisikö ihmisten mielestäsi aina tehdä sitä mikä ei sillä hetkellä vituta?

Ei tietenkään kaikkia opiskelu jatkuvati kiinnosta, mutta voi kai ihminen opiskella vaikka ei kiinnostaisikaan? Vituttaa ihmiset jotka ovat idiootteja.

Edit. Jaa, ammatti maanviljelijä, ei enää vituta, enemmänkin huvittaa.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kai vitutusketjussa nyt saa vitutuksenaiheita tuoda julki siinäkin tapauksessa, että maailmasta löytyisi suurempiakin aiheita vitutukseen? Vai onko tämä ketju kenties olemassa vain sitä varten, että tähän kirjoitetaan vasta sitten kun maailmanloppu saapuu?

Vituttaa ihmiset, jotka itsesäälissään rypien eväävät muilta oikeuden rehelliseen vitutukseen. Ai niin sori, ei kai tämä minua voi vituttaa, koska maailmassa sattuu pahempiakin asioita.

Totta vitussa saa tuoda esiin, mutta jos noin vitun isolla kirjoittaa, niin on oleva varma, että kuitteja pukkaa. On sitä itseäkin pienempikin asia vituttanut ja kovaa.

Fedo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Coyotes
Ai kun paha. Paljon pahempi, kun se että esim. olisi perhe ottanut ja lähtenyt tai omainen kuollut tai kuullut juuri omasta tappavasta taudista.

Oli pakko. Sori.

Anteeksi, kun minulla ei ole kuollut läheisiä, eikä perhe ole jättänyt. Kyllähän minua vituttaisi kovasti nuo asiat, mutta nytten vituttaa koulu.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun idiootti, pitäisikö ihmisten mielestäsi aina tehdä sitä mikä ei sillä hetkellä vituta?

Ei tietenkään kaikkia opiskelu jatkuvati kiinnosta, mutta voi kai ihminen opiskella vaikka ei kiinnostaisikaan? Vituttaa ihmiset jotka ovat idiootteja.

Edit. Jaa, ammatti maanviljelijä, ei enää vituta, enemmänkin huvittaa.

Hyvä että jostain huvia saat.

edit. Niin ja vittu vaan itelles.

Viimeksi muokattu:

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vitunrumapallinaama Cheek Vituttaa.

Vituttaa myös yksi juttu mikä ei sinäänsä liity omaan elämääni yhtään, mutta ihmettelen vitutuksissani miten jotkut eivät huomaa ilmiselviä asioita tai sitten eivät välitä? kumpi sitten onkaan pahempi, en tiedä. Ärsyttää vaan katsoa vierestä yhden tyypin käyttäytymistä, mutta kun asia ei minulle kuulu yhtään niin antaapa olla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy