Vitutusketju

  • 10 549 622
  • 56 138

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Vituttaa aivan suunnattomasti se, että missään ei myydä halvalla pingispöytää! Ihan kingi laji, mut kukaan ei ikinä halua myydä pois!
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vitun Eurosport.. Kattelen sivusilmällä Tour de France:a, mutta luultavasti Eurosportin oman mokan takia kuuluu suomalainen ja joku ruotsalainen selostus päällekäin (tietenkin Ruotsi kovempaa) tai siis on kuulunut varmaan joka kerta kun olen kanavaa vilkaissut. Ei kuitenkaan mutellakaan viitsisi pitää, kun jää sitten jo liian hiljaiseksi..
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vituttaa aivan suunnattomasti se, että missään ei myydä halvalla pingispöytää! Ihan kingi laji, mut kukaan ei ikinä halua myydä pois!

Tee itse. Tuli askarreltua semmoinen mökillä 80-luvulla ja erittäin hieno siitä tuli.
 

Matsku

Jäsen
Nyt vituttaa aivan älyttömästi. Muutaman kaverin kanssa sovittu jo viikko pari takaperin että tänä perjantaina mennään ulkoilemaan ja kattomaan tää uus Bätmäni. No iskin viime tai toissa vkolla hyvissä ajoin nettivarausta klo 22.00 alkavaan leffaan. Varausnumeroa tai mitään en ottanut ylös, koska tiesin että sen saa myöhemminkin vilkuiltua Finnkinon sivujen omista tiedoista. Noh, nyt tää vitun systeemi valittaa et mul ei oo voimassaolevia varauksia. Täh?

Valituksen iskin pikasesti sähköpostilla, kun en sivuilta löytänyt muuta kun yli euron maksavan lipunvarauspuhelinnumeron. Ja lisäks noita irtolippujahan on neljä vierekkäin tietenkin niin huima määrä myynnissä. Joo terve.


EDIT: Njaa, no mulla oli kai joku ennakkovaraus ku se oli tehty niin aikasin, ja liput ois pitäny lunastaa tiistaihin mennessä.
 
Viimeksi muokattu:

paistio

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Ottawa Senators
Naputellaan tänne viime viikon vastoinkäymisistä. Ei siis mitään ihmeellistä, mutta niitä asioita jotka saavat verenpaineen nousemaan ja korkin narahtamaan jos sellaiseen on taipumusta.

Koko setti alkaa viime perjantaista ja huipentuu toivottavasti tähän perjantaihin. Tai siis osaa asioista selvitellään ensi viikollakin.

Viime perjantaina piti mennä hammaslääkäriin hammaskiven poistoon klo 8. Ok, ennalta arvattavasti herätystä en muistanut laittaa, mutta onneksi sentään puhelimeen oli jäänyt äänet päälle. Eli siis nukuin "melkein pommiin" ja aikaa hampila-aikaan oli ruhtinaalliset 5 min kun kello hälyyttää. Noh, ripeästi suihkuun ja vaatteet päällä ja hammalääkäriin. Vain 10 min myöhässä paikalla. Asun onneksi lähellä. Noh, tämä meni siis hyvin ja sitten töihin.

Motarilla kivi tuulilasiin ja lasi rikki. Jeeesss.. Fiilikset kohdallaan. Onneksi oli lasivakuutus, eli sen piikkiin uutta tuulilasia hakemaan. Tässä vaiheessa teki mieli lähteä takaisin kotiin, mutta töihin siis. Seuraavat pari päivää seesteistä aikaa ja maanantaina aamulla töihin, parkkipaikalle mennään portin läpi ja sitä availlessa ihmettelen autosta kuuluuvaa rohisevaa ääntä. Jeess.. alkaa tämäkin viikko hyvin kun menee joku helvetin hihnan kiristin rikki. Keskiviikkona auto huoltoon, diagnoosi on rikkinäinen mokkula jossain, ei ole nyt hyllyssä tuo auto perjantaina uudelleen. prkl...

Keskiviikkona päätimme emännän kanssa käydä ostamassa uudet sängyt. Liike valittuna, sängyt testattuna ja kaiken huipuksi tuotteen saa kotiin perjantaina. Ok, kaupat lukkoon. Perjantaina kuljetusliike tuo sänkyja tasan silloin kun on sovittu, meikäläistä jo hieman huvittaa, että voiko tämä olla näin helppoa. Ei, ei se todellakaan ollut...

Lähetyksestä puuttuu puolet sängyn jaloista, ja jotain muuta pikkusälää. Kuljetusliikkeen kaverit ei sille mitään tietenkään voi. Soitan liikkeeseen ja heillä on osia varastossa, ei muuta kuin noutamaan ennenkuin aloitan nukkumispaikan kokoamiasen, tuo nainen joka meillä asuu, kun ei hirveästi tykkää sohvalla nukkua. Sain osat mukaan ja kotiin... Jalkoja paikalleen ruuvatessa ihmettelen runkopatjojen pohjassa olevia erilaisia kovuusleimoja, patjat ympäri ja KYLLÄ, ne on eri mallia... PERKELE... Nyt alkaa ja oikeasti ottamaan päähän, kaikkea tälläistä pikkupaskaa ja myyjäliike vielä hieman kitisee vastaan, että ei ne oikeasti voi olla erilaisia.. Nyt sitten tulee herra-iso-herra maanantaina ihan itse toteamaan että onko ne patjat samanlaisia vai ei.. Saatana, kun toinen on kova kuin kivi ja toinen on sopiva.

Ottaa sipuliin ja se alkaa jo hieman pehmenemään.. Kyllä tämä tästä, kait, eiks juu.. Onneksi ei mitään tämän ihmeempää, mutta sellaista peruspaskaa..
 

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Vitun Eurosport.. Kattelen sivusilmällä Tour de France:a, mutta luultavasti Eurosportin oman mokan takia kuuluu suomalainen ja joku ruotsalainen selostus päällekäin (tietenkin Ruotsi kovempaa) tai siis on kuulunut varmaan joka kerta kun olen kanavaa vilkaissut. Ei kuitenkaan mutellakaan viitsisi pitää, kun jää sitten jo liian hiljaiseksi..
Minulla oli viime vuonna vastaava ongelma useita kertoja Eurosportin kanssa ja silloin tehdasasetusten palauttaminen auttoi ongelmaan. Tänä vuonna täällä ei ole ollut ongelmia, mutta monilla muilla on ollut, koska Selinit saivat asiasta palautetta viime viikolla. Yhdessä heidän saamassaan tekstiviestissä kerrottiin myös kaapeliyhtiön antaneen ohjeeksi tehdasasetusten palautuksen ruotsinkielisen selostuksen poistamiseksi. Ilmeisesti kyseessä ei ole Eurosportin moka.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Masentaa ja isosti. Siinähän sitä vitutuksen aihetta. Nyt kun alkuun tässä avautumisessa ollaan päästy, niin vituttaa sekin, kun koko kesä on ollut pelkkää odottelua vaan. Tätä odottelua jatkuu vielä ainakin se kaksi viikkoa.

Kiitos ja anteeksi.
 

Bobcat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves

tutzba

Jäsen
Vittu kun yrittää tehdä töitään, ja käydä sopimassa haastattelusta, niin eiköhän joku vitun natsifeministilesbo hyökkää backstagella kimppuun. "Minä hoidan kaikki kommunikoinnit kaikille esiintyjille, minä minä minä, minä puhun, minä vittu".

Ei siinä mitään, jos kyseessä olisi esim. tietyn artistin manageri, ymmärtäisin asian. Samainen mimmi kuitenkin roudaa vesipulloja täällä ja muutenkin siivoilee, joten jättäisi vittu työt niille, jotka niitä oikeasti tekee. Pistää kyllä vihaksi tällainen wannabe-toiminta.

"Sä et saa tulla tänne, sä et saa puhua artistille". Siis tähän väliin todella iso kysymysmerkki!
 
Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
Olen SEINÄJOELLA! YKSIN! MIETTIKÄÄPÄ SITÄ!
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Vituttaa, kun jäi nappaamatta erään mielenkiintoisen persoonan puhelinnumero. Millä siihen ottaa yhteyttä? Ei vittu millään. Tosin työpaikka sattuu olemaan tiedossa, ja siellä tulee itseasiassa piipahdettua muutenkin parisen kertaa parissa kuukaudessa (eli tästä lähtien useammin), joten ei ilmeisesti syytä paniikkiin. Mutta silti, helvetti.
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuleeko kovakin olo, kun omassa mielessään saa rankata jengiä sen mukaan kuka ansaitsee ja ei ansaitse elää?

Kyllä mulla ainakin on ranking. Vittuako se muita haittaa?
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Nyt vituttaa päinkävely. Tein kaupungilla raskaita ostoksia ja kuorman painoksi tuli 10 kg. Eikös sitten kaikenmaailman idiootit kävele meikäläisen tielle. Tietenkin sen jolla on raskaat ostokset sylissä pitäisi väistää niitä joilla ei mitään kannettavaa. Kävellään eteen ja jäädään seisomaan eteen. Sitten vielä semmoinen katse päälle, että mitä siinä hermoilet eihän noi ostokset voi painaa mitään. Vanha sananlasku viisampi väistää kertoo kuinka tyhmiä suurin osa noista ruuhkassa liikkuvista ovat.

Sama ja vähänlisää. Vittu että vituttaa julkisissa liikennevälineissä reppua kantavat urpot. Siis mitä vittua? Täys reppu/rinkka selässä ängetään spåraan sisään ja ei tehdä elettekään että sen repun sais pois selästä, eilenkin yks apina meni mua ennen ratikkaan takaovesta ja jäis tottakai seisomaan heti oven eteen. Ei vittu kun ei voi edes sinne käytävälle kävellä että muut pääsisi sisään laitteeseen, vitutti muutenkin niin jyräsin ihan pokkana sen speden reppuineen ja tungin käytävälle missä oli tilaa vaikka muille jakaa. Vittu, ensikerralla katkon reppujen nyörit. Ainiin, ja sitten nää laukkumatkustajat jotka pitävät laukkujaan/reppujaan penkillä ettei kukaan vaan tulis istumaan viereen. Ei onnistu, istun laukun päälle tana.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Vitun hyvää syntymäpäivää vaan mullekki!
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Saatanan amispojat. Koko lähitienoo raikuu, kun Opelin subwoofer huutaa täysillä. Ilmeisesti bensabudjetti on loppunut, kun auto ei lähde pihasta mihinkään. Kuuntele sitten tuota koko ilta, kun tarkoitus on istua rauhassa kotona ja katsoa leffa.

Vitut, lähden baariin.
 

MacLean10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Terveet pelaajat, Espoo Blues
Vituttaa aivan helvetisti. Kaiken lisäksi vatsakaan ei toimi normaalisti.

Kun tulin ulkomailta, niin sen jälkeen on ollut vatsa enemmän tai vähemmän sekaisin. On todella raastavaa, kun mahassa on sellainen tunne, että ei pysty syömään kunnolla mitään. En tiedä mitä tämä on, koska ripulia taikka oksennustautia tämä ei ole.

Pakko kait se on huomenna arvauskeskukseen raahauduttava jos ei tämä paska ala loppumaan. Olisi kiva tietää, että mikä on vikana.
 

J-Ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lähettiin kaverin kans Hietsusta pois ja joku kebabbi pyöritti tuuninkiautoaaan monta rundia siinä hiekkaparkkiksella ja suditteli ja vaikka mitä. Siitä tietysti seurasi että kaikki muut autot olivat aivan pölyssä.
Lähinnä vitutti että en puuttunut asiaan. Pois maasta tuollaset.

edit: Niin joo, AKE:n kannan kautta hain tuon haltijan tiedot, mutta ei löytynyt kuin lankanumero. Olisi voinut tekstaria laittaa perään. Omistaja oli tietty joku rahoitusyhtiö.
 
Viimeksi muokattu:

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei sitten muistanut laittaa Hattrickissä illan kokoonpanoa kuntoon, nyt siellä tärkeässä matsissa keskikentällä pelaaja josta ei ole mitään apua ja tietenkin ollaan tappiolla puoliajalla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitun hyvää syntymäpäivää vaan mullekki!
Täysin sama. Pikkusisko tuosta äijänsä kanssa juuri lähti, nyt tässä sängyssä makailen ja ajattelin, että ehkä voisi katsoa vaikka jonkun leffan. Ei tän vittu näin pitäisi mennä. Mutta kun ei ole fiilistä, niin ei sitten ole.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vittu eihän tuolta maikkarilta edes leffaa voi katsoa, tekstitykset vituillaan kun jäljessä tulevat. Ei sillä että ymmärrän englantia kyllä ihan hyvin ja pärjään ilman tekstejä, mutta kun tulevat myöhässä ja päin helvettiä...

Pakkohan se on nähdä leffa jossa Steven Seagal kuolee!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Vittu eihän tuolta maikkarilta edes leffaa voi katsoa, tekstitykset vituillaan kun jäljessä tulevat. Ei sillä että ymmärrän englantia kyllä ihan hyvin ja pärjään ilman tekstejä, mutta kun tulevat myöhässä ja päin helvettiä...

Pakkohan se on nähdä leffa jossa Steven Seagal kuolee!

Ja muistaakseni sama leffa tuli aikoinaan samalla tekstisynkalla eli mitään ei olla opittu. Saatanan amatöörit...
 

kananlento

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins, ManU, NP Ice Hawks
Kyllä noi naiset taas vituttaa, niiden kanssa mikään ei ikinä toimi helposti tai odotetusti, vaan aina on väännettävä ongelma jostain tai on muuten vaan otettava stressiä jostain turhasta. Tai jos he eivät pysty näistä tekemään ongelmaa, niin sitten tuntuu olevan muuten vaan joku "paskamainen" olo. Vittu, miks pitää kestää tollasta touhua?
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Koko viikonloppuna en ole saanut kunnolla nukuttua ja vielä sekä eilinen että tämä päivä olleet työpäiviä. Nytkin olen kyllä yrittänyt saada unenpäästä kiinni mutta turhaan. Kaipa se johtuu epäsäännöllisistä vuorokausirytmeistä. Kun on yötyötä joka toinen viikko ja vapailla tulee valvottua vähintään kahteentoista. Onneksi tänään kuuden tunnin työpäivä ja maanantaina vapaa jolloin pystyy lataamaan taas akut täyteen virtaa jos vain tavoittaisi sen unen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös