Vitutusketju

• 10 688 696
  • 56 246

JJT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumalauta että osaa kyrsiä ylimieliset ja ei nappaa -asenteella työskentelevät järkkärit. Tuossa aiemmin päivällä oli tarkoitus viedä kehitysvammainen pikkuveli rallien huoltoparkkiin. Joka aikaisempi vuosi pikkuveljen avustajakortti (kaupungin vammaispalvelun kortti, joka todistaa, että pikkuveli tarvitsee avustajan tapahtumiin yms.) on käynyt niin ralleissa kuin esimerkiksi JYPin peleissä, mutta tällä kertaa eräs alussa mainitulla asenteella liikkeellä ollut järkkäri ilmoittikin tylysti, että ei pääse. Kun kerroin, että mm. kaupungin lakien mukaan tällä pitää päästä sisälle, niin ukko ei kuunnellut, katsoi muualle ja heitti jotain tyyliin "joo, joskus on ehkä päässyt mutta nyt ei". No ei muuta kun toiselle portille, jossa olleet järkkärit sentään ymmärsivät yskän ja päästivät meikäläisen pikkuveljineen sisään.

Kyllä sen ymmärtää, että jollain epämääräisillä ilmaiskorteilla sisään halajavat käännytetään pois, mutta jumalauta kun on viemässä kehitysvammaista pikkuveljeä tapahtumaan, jossa tämä ei yksin pärjää, niin hyvä ettei järkkärit vittuile päin naamaa. Pitääpä ensi vuonna jäädä kotiin yksin juomaan kaljaa, niin eiköhän tämä yksi Ukko Ylijumala ole sitten tyytyväinen.

Tiedoksi siis nykyisille ja tuleville järjestyksenvalvojille: Ottakaa ihan oikeasti selvää, millä korteilla pääsee sisään ja millä ei, ja jos ette jostain kortista tiedä, niin ottakaa selvää.

Vittu saatana.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Vaimo vei auton, ja tajusin vasta nyt, etten pääse vuokraamaan leffaa. Ärräkin ehti mennä kiinni. Doh!

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mutta kun mä ehdotan esimerkiksi serkkutytön ja hänen miehensä - joka on hyvä ystävän - luona käymistä, johon liittyisi kunnon rosvopaistin syöminen yöllä ja samalla ehkäpä muutama tuikkunen jekkua tai viiniä, niin on nokka solmussa.

Niin makaa kuin petaa. Anna lisää siimaa.

Isle of Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, TuTo
Voi vittu. KLM jätti sitten saksalaisen esiintyjän lavasteet Amsterdamiin. Toivottavasti lavastus tulee tässä keskiyön koneessa tai ei hyvä heilu. Ja jos tulevat niin vittu pitää lähteä Helsinki-Vantaalle. Tulee melko lyhyet yöunet.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Siis sillä kuikkaparilla???

Hahahaha. Vittu mä kuolen nauruun.

Mieti perkele jos joutuisit juomaan fuckin' Myrna-kuppiparista kuumaa kahvia ja tunkemaan jotakin saatanan vehnästä tai korvapuustia kurkkuusi, niin tulisi sinullekin mieleen mutsi, miekka ja vatsa-aortta.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mieti perkele jos joutuisit juomaan fuckin' Myrna-kuppiparista kuumaa kahvia ja tunkemaan jotakin saatanan vehnästä tai korvapuustia kurkkuusi, niin tulisi sinullekin mieleen mutsi, miekka ja vatsa-aortta.

Mietin kyllä, mutta mahdottomalta se tuntuu.

Ei pitäisi valittaa. Ihan itse olet tuon valinnut vapaaehtoisesti. Sanoppa nohevana poikana seuraavalla kerralla, että ei paljon särpimet nappaa. Ai niin mutta eihän se käy. Voi jäädä rusinat pullasta syömättä seuraavana iltana.

Oletko kenties tumpelo ja naurettava pelle ja vieläpä lujasti tossun alla? Ei hätää ei se kestä enää kuin korkeintaan 50 vuotta. Osanottoni.

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Ilmeisesti olet 33 v. sinkku tai sitten tämä oli suoraan Kummelista poimittu kommentti.

Sää oot fakiiri. Kaikki oikein. Tosin on kokeiltu nuo samat kuppiparit ja tehty ainoa oikea päätös. Nyt on kiva vittuilla kaikille nysville, jotka täällä valittavat omasta vittumaisesta akastaan ja kuitenkin ovat kieli syvällä ahterissa silloinkin kun ei pitäisi.

"Vahingonilo on iloa puhtaimmillaan"

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sää oot fakiiri. Kaikki oikein. Tosin on kokeiltu nuo samat kuppiparit ja tehty ainoa oikea päätös. Nyt on kiva vittuilla kaikille nysville, jotka täällä valittavat omasta vittumaisesta akastaan ja kuitenkin ovat kieli syvällä ahterissa silloinkin kun ei pitäisi.

Aiheesta, josta 22 vuoden parisuhteen kokemuksella olisi kiva keskustella, on varmaan oma ketjunsa.

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika

Ja nyt on tilanne niin hyvin että viikon putkeen on ollut iltaisin ohjelmana kirjoittelu Jatkoajan "Kalsarikänniketjuun". Hyvin sää vedät. Pidä toi.

Myyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Spurs
Heath Ledgerin ylistäminen. Batman on Jokerin näytöstä. Oscar sille ja heti... Voi vittu kun jos kaveri ei olisi ottanut liikaa nappeja ja kuollut niin tuskinpa vaan olisi tällaista tullut. Ihme hinku medialla tehdä "traagisesti" kuolleesta kaverista joku supersankari. Ei voi yhtä lehteä lukea tai nettiä selailla ilman että johonkin uuteen ylistykseen törmäisi.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Heath Ledgerin ylistäminen. Batman on Jokerin näytöstä. Oscar sille ja heti...
Itseäni on häirinnyt ihan sama asia. En ole kyllä leffaa vielä nähnyt, joten en pysty kommentoimaan onko se oikeasti Oscarin arvoinen suoritus. Mutta oikeasti voisi tienata helpot rahat ja lyödä vetoa sen puolesta että Oscari menee Heath Ledgerille. Melkeen varmempi juttu kuin Haka – Allianssi.

tutzba

Jäsen
Heath Ledgerin ylistäminen. Batman on Jokerin näytöstä. Oscar sille ja heti... Voi vittu kun jos kaveri ei olisi ottanut liikaa nappeja ja kuollut niin tuskinpa vaan olisi tällaista tullut. Ihme hinku medialla tehdä "traagisesti" kuolleesta kaverista joku supersankari.

Tottahan on, että tämä Ledgerin kuolema lisäsi pientä myyttisyyttä tuon hahmon ympärille, ja aiheutti myöskin pikkuisen kohun. Sitä ei kuitenkaan voi kiistää, etteikö tuo rooli olisi helvetin hyvin näytelty! Onko se sitten Oscarin arvoinen, no, sitä minä en päätä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipahan taas mieleen että mä olinkin opiskelija. Varmaan puoleen vuoteen en ole koko asiaa edes ajatellut. Toista ylimääräistä vuotta kun tradenomiksi vedän. Viimeiseen vuoteen tai pariinkaan ei ole noi opinnot paljoa kylläkään edistyneet, äärimmäisen tylsät viis kurssia kun on vaan jäljellä, ohjelmointia ja jotain vastaavia. Taitaa kyllä jäädä koko koulu kesken. Tuntuu vaan jotenkin niin uskomattomalta tämä mun tilanne. Näin lähellä loppua. Mutta noi kurssit vaan on äärimmäisen vastenmielisiä. Montakin kertaa oon jo aloittanut ne kurssit, mutta on se vaan jotenkin niin käsittämättömän noloa istua siellä nörttien seassa silmät päästä häveten ja opiskella ohjelmointia vai mitä lie tietokantoja. Olisko sitten valmistuttua edes hyvä olo kun kynnys on ylitetty. Mitähän sitä tekis. Vituttaa.

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tottahan on, että tämä Ledgerin kuolema lisäsi pientä myyttisyyttä tuon hahmon ympärille, ja aiheutti myöskin pikkuisen kohun. Sitä ei kuitenkaan voi kiistää, etteikö tuo rooli olisi helvetin hyvin näytelty! Onko se sitten Oscarin arvoinen, no, sitä minä en päätä.

Olisikohan se ensimmäinen kerta, kun näyttelijä voittaisi Oscarin supersankari-/superroistoroolistaan? Mieleeni ei tule yhtään näyttelijää, joka olisi voittanut Oscarin tuollaisesta roolista. Kuitenkin noissa supersankarielokuvissa on ollut maineikasta näyttelijöitä, kuten Hackman, Pfeiffer, Basinger, Keaton, DeVito, Arska jne.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ryyppäis?

Vituttaa tämän hetkinen sää. Sitä jo tottui siihen mukavaan lämpöön, ja nyt sitten taivas harmaana.

Mä voisin vaihtaa näitä säätiloja sun kanssas, jos se olisi mahdollista. Täällä Varsinais-Suomessa on edelleen tuskastuttavan kuuma ja taivas pilvetön. Ei kiva. Onneksi hieman sentään tuulee tänään, mutta silti on hiki otsalla pienestäkin ponnistelusta.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
tuskastuttavan kuuma
Niinpä. Seksihalutkin menee aina helteellä. Ei ole tullut dippailtua viikkokausiin ton helteen takia. Eikä se varmaan muutenkaan ole kivaa nihkeenä hinkata samalla kun nenästä valuu hikipisaroita toisen perseelle. Kyllä jänistyyli on paras tyyli. Mutta siis tosta helteestä. Mulla on silmätkin tulehtuneet ton auringon takia. Tai mistä mä tiedän onko noi tulehtuneet kun ikinä ei mulle ole vielä selvinnyt mistä ne tulehdukset erottaa. Punaisena ja arkana on kuitenkin noi silmät.

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Voisit joskus kysyä, että mahtaako naapurin sahasta olla häiriönpoistokondensaattori rikki. Pieni palikka, eikä maksa montaakaan euroa, mutta vaikuttaa aika paljon asiaan. Tosin polttomoottorisahassa sellaista ei taida olla, mutta jos kyseessä olisikin sähkökäyttöinen ketjusaha.

Kyllä se polttomoottorisaha on, tai sitten ukko itse pitää helvetinmoista meteliä.
Formulat saa sentään katsoa rauhassa kun ukko on uskovainen, rakastaa ja pelkää jumalaansa sunnuntaisin..

JV

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinpä. Seksihalutkin menee aina helteellä. Ei ole tullut dippailtua viikkokausiin ton helteen takia. Eikä se varmaan muutenkaan ole kivaa nihkeenä hinkata samalla kun nenästä valuu hikipisaroita toisen perseelle.

Nyt pitääkin dippailla porealtaassa! Lämpö vain sopivan viileälle ja menoksi! Köyhät voivat sitten tehdä lisääntymisharjoittelunsa suihkussa.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kansanedustajien palkat nousevat jälleen. Pistää vähän vituttamaan, eikö ne jo sen päälle 6000€/kk tienaa? Kansanedustajien palkkoihin, kotimaan matkoihin ja kulukorvauksiin viiden prosentin lisäys. Kulut 21,7 miljoonaa euroa. Tuosta vajaasta 22miljoonasta olisi puolet voinut laittaa johonkin järkevempäänkin asiaan, palkkaisivat vaikka poliiseja lisää taikka antaisivat rahat terveydenhuoltoon tai vaikkapa pienten kylien vpk:lle.

Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Ei saunaa tänään

Kiitoksia vaan sille naapurille, joka saunoi ennen minua taloyhtiömme saunassa ja joka ei viitsinyt lukea saunalistaa ja huomata, ettei suinkaan ollut illan viimeinen saunoja. Oli sitten jättänyt saunan avaimen pukukoppiin lukkojen taakse. Tuo tehtävä kuuluu siis illan viimeiselle saunojalle. Pikku vitutus, mutta kuitenkin. No, ehdinpä ainakin katsoa Columbon alusta saakka.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy