Piru, nyt hajosi kossin kuulokkeetkin, noh, rahalla saa uusia.
Eikös Kosseissa ole ikuinen takuu?
Piru, nyt hajosi kossin kuulokkeetkin, noh, rahalla saa uusia.
Eikös Kosseissa ole ikuinen takuu?
Kokeile kysyä operaattoriltasi, pystyykö numerosi lisätiedoksi määrittämään tietoja numeropalveluun. Se on ainakin joskus onnistunut.Tää on itselleni kestovitutuksen aihe, mutta olen erään julkkisen täyskaima. Ottaa päähän se että välillä näkee oman nimensä lehtien sivuilla ja puhelinnumeronkin olen kyseisen seikan takia joutunut pistämään salaiseksi.
Tää on itselleni kestovitutuksen aihe, mutta olen erään julkkisen täyskaima. Ottaa päähän se että välillä näkee oman nimensä lehtien sivuilla ja puhelinnumeronkin olen kyseisen seikan takia joutunut pistämään salaiseksi.
Kiitti neuvosta. Täytyy miettiä tota vaihtoehtoa.Kokeile kysyä operaattoriltasi, pystyykö numerosi lisätiedoksi määrittämään tietoja numeropalveluun. Se on ainakin joskus onnistunut.
Ike, lopeta jo. ;)Johanna Tukiainen, olet elämäni nainen!
Hattu kouraan ja lekurilta kinuamaan respaa nukahtamislääkkeelle. Ensin vittuilevat, että rytmiä ei olisi saanut päästää tuohon jamaan ja päälle selittävät kamomillateestä ja vastaavista, plus tietenkin liikunnasta, joka oikein harrastettuna tuo unen helpommin. Mutta jos nuo eivät auta ja osaat tarpeeksi vakuuttavasti tilanteesi selostaa, nin kyllä ne sulle sen reseptin kirjoittavat, pienen määrän (luultavasti kymmenen kappaletta) jotain normaalia unilääkettä, ainakin Imovane on toimiva ratkaisu lyhytaikaiseen unettomuuteen. Pari yötä tabuilla ja rytmi on taas kunnossa. Kannattaa ainakin kokeilla.Viimeiseen viikkoon ei ole uni tullut ennen klo.04 ja sitten kun yritän tasoittaa tilanteen unettomalla yöllä niin ei vaan pysty siihen ja väkisinkin nukahtaa.
"Mitä vittua?" kysyy Turkkari. Kaskoa? Saatana. Eikös yrittäjällä pitäisi olla vakuutukset tämmöisiä juttuja varten?
Nyt kyllä vituttaa aivan helvetisti. Opiskelut alkavat kuun viimeisellä viikolla eikä kämppää ole tiedossa.
Laita oma ilmoitus lehteen.
Näinpä täytyy tehdä. Kyllä yksityisiltä luulisi jonkinlaisen luukun saavan sitä kautta. Ainakin vois luulla.
Tuo tosiaan toimii. Itse olen tuon pari kertaa testannut ja muutama kaveri kanssa. Vaikka olisi minkälainen asuntopula olevinaan, niin aina muutama vuokranantaja soittaa ja tarjoaa kämppää.