Vitutusketju

• 10 688 645
  • 56 246

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mikko Kaukokari
Voi perse!

Tänään piti ottaa oikein kunnolla. Tätä iltaa on odoteltu jo useampi viikko ja tarkoitus oli saada kamina sillä tavalla mustaksi että tuntuu. Vaan kaveripa joutui vastoin omaa tahtoaan perumaan illanvieton ihan viime hetkillä, häntä vituttaa yhtä paljon kuin minua.

Tässä istun ja odottelen saunan lämpiämistä yksikseni. Perkele.

Ehkä huomenna sitten.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Voi perse!

Tänään piti ottaa oikein kunnolla. Tätä iltaa on odoteltu jo useampi viikko ja tarkoitus oli saada kamina sillä tavalla mustaksi että tuntuu. Vaan kaveripa joutui vastoin omaa tahtoaan perumaan illanvieton ihan viime hetkillä, häntä vituttaa yhtä paljon kuin minua.

Tässä istun ja odottelen saunan lämpiämistä yksikseni. Perkele.

Ehkä huomenna sitten.

Tervetuloa KKK-ketjuun! Palstaveljeä ei jätetä!

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vituttaa taas kerran nämä Karjalalippisten kokoontumisajot täällä meilläpäin. Juu, hienoa on ja kansainvälistä ynnä noin kahdeksan miljardia euroa tulee taas talousalueelle rallituristien mukana. Vituttaa silti ettei kaupungilla voi asioida koko viikonloppuna, kävelykatu muuttuu maailman pisimmäksi kusiränniksi sun muut aiheeseen liittyvät.

Menkää Tampereelle, siellä olette paljon enemmän kotonanne.

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
.Tiedättekö miltä vittu tuntuu menettää tyttöystävä ja paras kaveri samalla iskulla? Saatana!

Tiedetään. Enpä osaa muuta neuvoa antaa kuin, älä ole niinkuin mä. Itse en osannut antaa periksi, ja edelleen monen eroamisen jälkeen ollaan yhdessä. Molemmat on satuttanut paljon toisiaan, mutta silti annetaan anteeksi. Tai ainakin yritetään. Välillä tuntuu hullulta edes pitää koko hommaa pystyssä, mutta näin se vaan menee.

Eniten mua satutti nimenomaan se, kun näin että EX pitää hauskaa jossain bileissä muiden kanssa. En pystynyt käsittelemään sitä mitenkään normaalisti.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tiedättekö miltä vittu tuntuu menettää tyttöystävä ja paras kaveri samalla iskulla? Saatana!

En tiedä samalla kertaa menettämisestä, mutta kummatkin on menetetty täälläkin päin. En osaa muuta sanoa, kuin meidän Manun sanoin "Kyllä se siitä" ja huiskaista isoa kämmentä huolettomasti.

Pari päivää huilia, ja läheisten tukea. Sitten se ajatusmaailma pikkuhiljaa taas selkenee, ja ehkä sitä vielä sittenkin ois mahdollisuus? Jos ei, niin kauniita ja luotettavia naisia on Turku pullollaan.

Edit: No ethän sä profiilisi mukaan asukaan Turussa, mutta eiköhän Tampereeltakin niitä naikkosia löydy, ja huoooomattavasti ulospäinsuuntautuneempia ja avoimempia kuin jotku Turun nirppanokat, eikö?

Viimeksi muokattu:

Kennedy79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Rops, NUFC ja Detroit RW
Tiedetään. Enpä osaa muuta neuvoa antaa kuin, älä ole niinkuin mä. Itse en osannut antaa periksi, ja edelleen monen eroamisen jälkeen ollaan yhdessä. Molemmat on satuttanut paljon toisiaan, mutta silti annetaan anteeksi. Tai ainakin yritetään. Välillä tuntuu hullulta edes pitää koko hommaa pystyssä, mutta näin se vaan menee.

Eniten mua satutti nimenomaan se, kun näin että EX pitää hauskaa jossain bileissä muiden kanssa. En pystynyt käsittelemään sitä mitenkään normaalisti.

Pakko kompata kaveria.. Itselläkin viim. vakituisesta suhteesta jo 1v ja vaikka sen jlk. ei olla yhteyksiä pidetty niin aina se nousee mieleen.. Mutta eikun uutta hakuun ja silleen.. Toi on vielä vattumoista että samoissa piireissä pyörii niin että muttakuin kestämistä ja uutta matoa koukkuun, vaikka se pahaa tekis..

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Saku11. Paskaahan toi on, mutta sä turrut vielä. Kännissä tuntuu asiat vielä pahemmalta, mutta kun tosta heräät ja selviät niin oot saanut tohon ikävään asiaan enemmän etäisyyttä eikä tuleva kaipauskaan tunnu enää niin pahalta, kun olet tuolla aallonpohjassa käväissyt. Jatkossa sun varmaan kannattaa mennä pitämään hauskaa jonnekin muualle ja olla mies ja jättää känniset puhelutkin kokonaan tekemättä.

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Hissi paskana ensi viikkoon asti, digiboxi 100 % paskaksi, uuden haku Helsingistä ja kaikki systeemit uusiksi, nettiyhteys vuorokauden jumissa, kaikki nettiyhteyden asetukset ym. härvelit piti uusia, lämmintä vettä ei tule hanasta...

Paljon saa yksi isku aikaan. Kerrostalossa. Kaupungissa.

Vittu.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Porin kaupunki

Kaiken maailman jazzeja ja rmj:tä hyysätään ja tehdään mitättömiä kukka-asetelmia, mutta yhtä päivystävää pieneläinlääkäriä ei saada aikaiseksi. Paneliasta, Eurajoelta ja Raumalta löytyy, mutta Porista ei muuta kuin puhelinvastaaja.

Sama homma tulvien kanssa. Kaikki oli ennalta tiedossa ja joka vuosi on viemäriverkosto mennyt tukkoon ja vedotaan muka ennenen näkemättömään sademäärään.

Vittu koira kuoli Paneliassa ja vedet on aina kellarissa.. On tää paska kaupunki ja oikeesti!!!

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaiken maailman jazzeja ja rmj:tä hyysätään ja tehdään mitättömiä kukka-asetelmia, mutta yhtä päivystävää pieneläinlääkäriä ei saada aikaiseksi. Paneliasta, Eurajoelta ja Raumalta löytyy, mutta Porista ei muuta kuin puhelinvastaaja.

Sama homma tulvien kanssa. Kaikki oli ennalta tiedossa ja joka vuosi on viemäriverkosto mennyt tukkoon ja vedotaan muka ennenen näkemättömään sademäärään.

Vittu koira kuoli Paneliassa ja vedet on aina kellarissa.. On tää paska kaupunki ja oikeesti!!!

Pahoittelut koiran kuoleman takia, eläinlääkäripäivystys on suuri ongelma. Itsellä kotona pari hevosta, koira ja kissa. Emme ole itse joutuneet koskaan vielä sellaiseen tilanteeseen, jossa olisi tarvittu eläinlääkäriä päivystyksenä, mutta olemme kuulleet tapauksista.

Tulva ongelmasta on suunnitelma olemassa, kunhan rahoitus tulisi politiikoilta.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tiedättekö miltä vittu tuntuu menettää tyttöystävä ja paras kaveri samalla iskulla? Saatana!

Tiedän kyllä. Tosin kyseessä oli poikaystävä ja naispuolinen paras kaveri, ei yksi ja sama ihminen. Samaan aikaan kuitenkin. Jos yhtään lohduttaa, niin kolmen vuoden kuluttua asia oli menettänyt merkityksensä ja nyt - seitsemän vuotta myöhemmin - asun yhdessä sellaisen miehen kanssa, jonka rinnalle se eksä ei ollut mitään.

Viimeksi muokattu:

J.Petke

Jäsen
Voi vittu täällä Hlinnan keskustassa on menossa jotkut perkeleen Capoeira-tanssit ja tuo helvetin rumpu on soinut nyt n.3 tuntia samalla biitillä. Ikkunatkin pistin jo kiinni ettei tuo rätinä kuuluisi mutta eipä auta. Menen kohta viiltämään nuo rumpukalvot silpuksi, tanssikaa siinä sitten saatana. Tulisi jo talvi ja nuo toritapahtumat loppuisi.

LOPETTAKAA NYT JO PERKELE!

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi vittu täällä Hlinnan keskustassa on menossa jotkut perkeleen Capoeira-tanssit ja tuo helvetin rumpu on soinut nyt n.3 tuntia samalla biitillä. Ikkunatkin pistin jo kiinni ettei tuo rätinä kuuluisi mutta eipä auta. Menen kohta viiltämään nuo rumpukalvot silpuksi, tanssikaa siinä sitten saatana. Tulisi jo talvi ja nuo toritapahtumat loppuisi.

Ettei vaan olisi SM liigan fanien kokoontuminen??

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät

Ettei vaan olisi JYP-fanit jo juhlimassa ensi kevään varmaa mestaruutta.

J.Petke

Jäsen
Eikös Kosseissa ole ikuinen takuu?

Toki on, ja pistinkin maahantuojalle kyselyä, että onko asialle tehtävissä jotain. En vaan tiedä miten nuo suhtautuu siihe, että kuori johdosta on ollut rikki ja tätä kautta rikkonut johdon. Mistä näistä tietää. Ja kuittia ei tietenkään ole tallella.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Tää on itselleni kestovitutuksen aihe, mutta olen erään julkkisen täyskaima. Ottaa päähän se että välillä näkee oman nimensä lehtien sivuilla ja puhelinnumeronkin olen kyseisen seikan takia joutunut pistämään salaiseksi.

Rocco

Jäsen
Tää on itselleni kestovitutuksen aihe, mutta olen erään julkkisen täyskaima. Ottaa päähän se että välillä näkee oman nimensä lehtien sivuilla ja puhelinnumeronkin olen kyseisen seikan takia joutunut pistämään salaiseksi.
Kokeile kysyä operaattoriltasi, pystyykö numerosi lisätiedoksi määrittämään tietoja numeropalveluun. Se on ainakin joskus onnistunut.

Eli saat nimesi ja numerosi perään vaikka tiedon "EI SE JULKKIS" joten sen perusteella numeroasi ei pitäisi mitenkään saada yhdistettyä tähän julkisuuden henkilöön. Tällä tavalla voit saada numerosi ei-salaiseksi, mutta myös sellaiseksi ettei pitäisi tulla vääriä soittoja.

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
vituttaa tää sunnuntai. Huomenna töihin.

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat

TmiT

Jäsen
Suosikkijoukkue
<Your ad here>
Vittu.

Minut sitten juuri irtisanottiin. Asia oli jo hivenen tiedossa, että yksiköllä menee huonosti, mutta nyt asia muuttui konkreettiseksi. Pikkaisen pistää hiljaiseksi. 2 kk vielä pitäisi sätkiä ja palkka juoksee, mutta motivazione ei juuri kantapäässäni olevaa syylää korkeammalle nouse. Pienen tauon jälkeen pääsee taas aina yhtä leppoisaan työnhakuun.

Hyvää työviikkoa!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy