Vitutusketju

  • 10 549 869
  • 56 138

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Piti mennä Lintsille tänä lauantaina, mutta enpä ole menossa tämmöisellä säällä. Kesä on paras vuodenaika, mutta vituttaahan se, että se alkaa juuri nyt ja pilaa suunnitelmat.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Vituttaa ihan saatanasti oma itseni. Olen onnistunut järkkäämään itseni todella pahaan kuseen. Kaikkea tätä ei olisi jos olisin aamuyöllä tehnyt erään asian toisin... Voihan vittu, mitähän tästä tulis?
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool, New York Rangers
Huomasin just tänään, että en pääse Sex Pistolsin keikalle, enkä päässyt Santanaa katsomaan, enkä Järvenpään puistobluesiin. Ainoa mihin on mahdollisuus mennä on p...kele katsomaan jotain PMMP:tä ja Eppuja, sinnekin pitää mennä vaimon mieliksi, itsellä ei ole suuresti innostusta. Miksi kaikki hyvät keikat järjestetään silloin, kun itsellä ei ole mahdollisuutta mennä. Jos Led Zeppelin tulee, niin ihan varmasti jään jonkun yliajamaksi, etten pääse sinnekkään.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200807248000449_uu.shtml

Mitä Vittua täällä tapahtuu saatanan saatana. Kusipäät!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eikö näistäkin voisi tehdä ennakkotapauksen ja repiä vaikka raaja irti jokaiselta? Luulisi pikkuisen rauhoittavan. Ja sama koskee sitä helvetin hullua joka tappoi tytön että pääsee hoitoon. Sanokaa mun sanoneen, niin ei mene kauaa ennen kuin sitäkin hippiä säälitään ja voivotellaan. Vittu kuula kalloon vaan, ei se ansaitse mitään toista mahdollisuutta. Kysyn vaan että saako se tyttö toisen mahdollisuuden?
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Eikö näistäkin voisi tehdä ennakkotapauksen ja repiä vaikka raaja irti jokaiselta? Luulisi pikkuisen rauhoittavan. Ja sama koskee sitä helvetin hullua joka tappoi tytön että pääsee hoitoon. Sanokaa mun sanoneen, niin ei mene kauaa ennen kuin sitäkin hippiä säälitään ja voivotellaan. Vittu kuula kalloon vaan, ei se ansaitse mitään toista mahdollisuutta. Kysyn vaan että saako se tyttö toisen mahdollisuuden?

Yhtään tätä tekoa tai tekijöitä puolustelematta: Koska kukaan meistä fiksuista jatkikseen kirjoittavista ei luonnollisesti itse koskaan tee virheitä - saati muutakaan rikosta, niin olisitko sinä valmis hyväksymään sen, että jos vaikka velipoikasi tai paras ystäväsi tekisi jotain tällaista ja hänelle tarjottaisiin ysimillistä rangaistuksena tai vaikka näpistäisi kaupasta suklaapatukan ja käsi vietäisiin pölkylle? Tai herra paratkoon Anssi Salmela, sehän olisi tällä logiikalla pitänyt kolttostensa takia viedä saunan taakse ja annettava sakinhivutusta aamuunkoittoon saakka eikä mitään maajoukkuepaikkaa hunsvotille.
 

J.Petke

Jäsen
Yhtään tätä tekoa tai tekijöitä puolustelematta: Koska kukaan meistä fiksuista jatkikseen kirjoittavista ei luonnollisesti itse koskaan tee virheitä - saati muutakaan rikosta, niin olisitko sinä valmis hyväksymään sen, että jos vaikka velipoikasi tai paras ystäväsi tekisi jotain tällaista ja hänelle tarjottaisiin ysimillistä rangaistuksena tai vaikka näpistäisi kaupasta suklaapatukan ja käsi vietäisiin pölkylle? Tai herra paratkoon Anssi Salmela, sehän olisi tällä logiikalla pitänyt kolttostensa takia viedä saunan taakse ja annettava sakinhivutusta aamuunkoittoon saakka eikä mitään maajoukkuepaikkaa hunsvotille.

Niin tai odota sinä sitä hetkeä kun se on sinun tyttäresi joka tapetaan tai raiskataan ja mietitään taas uudestaan sen jälkeen. Huonoja vertauksia muutenkin tuossa sinun tekstissäsi. Jos kaveri tieten tahtoen tappaa jonkun niin onko se mielestäsi sopiva rangaistus sille, että hänet viedään sairaalaan jossa on paremmat oltavat kuin monella kodittomalla Helsingin kaduilla?
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Niin tai odota sinä sitä hetkeä kun se on sinun tyttäresi joka tapetaan tai raiskataan ja mietitään taas uudestaan sen jälkeen. Huonoja vertauksia muutenkin tuossa sinun tekstissäsi. Jos kaveri tieten tahtoen tappaa jonkun niin onko se mielestäsi sopiva rangaistus sille, että hänet viedään sairaalaan jossa on paremmat oltavat kuin monella kodittomalla Helsingin kaduilla?

Niin, se vaan taitaisi olla siinä vaiheessa ihan sama, onko se kaveri linnassa vai kilon palasina upotettuna meren pohjaan. Se tyttäreni ei siitä enää henkiin heräisi eikä kosto tee tehtyä tekemättömäksi. Hetkellistä lumelääkettä tuskaan.

Tokihan rangaistusten kovuudesta voidaan aina keskustella ja olen sitä mieltä, että vakavista teoista pitää rangaista kovilla rangaistuksilla ja murhasta kuuluu tuomita elinkautinen vankeus.

Halusit sinä sitä tai et, niin rikoksentekijälläkin on ihmisoikeudet siinä missä sinulla ja minulla. Jos paloittelemme ja silppuamme rikoksentekijät, emme ole heitä kummempia murhaajia, vaikka sellaisina haluamme itsemme nähdä.
 
Viimeksi muokattu:

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Vittu pudotin digikameran Puuhamaassa ja tottakai oletin, että sen voi noutaa infosta. Vitun kellit. Joku mulkvisti sai kelpo kameran, toivottavasti tulee hyviä kuvia. Rehellisyys maan perii ja pah ja viis vittua päälle. Ei siinä, mutta meni parin kuukauden ikäisestä pojasta napsitut kuvat. Sapettaa ihan saatanasti.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tokihan rangaistusten kovuudesta voidaan aina keskustella ja olen sitä mieltä, että vakavista teoista pitää rangaista kovilla rangaistuksilla ja murhasta kuuluu tuomita elinkautinen vankeus.

Halusit sinä sitä tai et, niin rikoksentekijälläkin on ihmisoikeudet siinä missä sinulla ja minulla. Jos paloittelemme ja silppuamme rikoksentekijät, emme ole heitä kummempia murhaajia, vaikka sellaisina haluamme itsemme nähdä.

Niin tuokaan apina tuskin ikinä vankilaa tulee näkemäänkään. Ja Suomen elinkautinen on aivan vitsi tällaisissa rikoksissa. Niin, sieltähän se hippikortti vedettiin esiin. Missä on koripalloa heitelleen tytön ihmisoikeudet? Entä kun seuraava hullu keksii että näin pääsee ilmaiseksi hoitoon? Silitelläänkö vielä? Kenties Auvisenkin olisi kuulunut säästyä ja päästä hoitoon, ja sitten hyvällä käytöksellä joskus vapaalle Fouganthinen hengessä.

Kaupasta suklaapatukan näpistävä henkilö ja koripallokentälle toisen kylmäverisesti murhaava henkilö ovat siis rinnastettavissa, niinkö?
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Haista YLE pitkä vittu, olisi varmaan voinut antaa Olli Lindholmin laulaa biisi loppuun kun enää minuutti oli jäljellä ja Olli olisi varmaan halunnut kiittää yleisöä, mutta YLE:llä toki oli kiire jonkun ö-luokan jännityssarjan pariin!
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Niin tuokaan apina tuskin ikinä vankilaa tulee näkemäänkään. Ja Suomen elinkautinen on aivan vitsi tällaisissa rikoksissa. Niin, sieltähän se hippikortti vedettiin esiin. Missä on koripalloa heitelleen tytön ihmisoikeudet? Entä kun seuraava hullu keksii että näin pääsee ilmaiseksi hoitoon? Silitelläänkö vielä? Kenties Auvisenkin olisi kuulunut säästyä ja päästä hoitoon, ja sitten hyvällä käytöksellä joskus vapaalle Fouganthinen hengessä.

Kaupasta suklaapatukan näpistävä henkilö ja koripallokentälle toisen kylmäverisesti murhaava henkilö ovat siis rinnastettavissa, niinkö?

Niin, kuten sanoin jo heti ensimmäisessä lauseessa, että en hyväksy murhaajan tekoa millään muotoa ja tyyppi kuuluu telkien taa tai suljettuun hoitolaitokseen. Mutta ne fiilispohjalta tehtävät lynkkaukset voitaisiin suosiolla jättää sinne lännenelokuviin.

Suomen oikeusjärjestelmän antamista rangaistuksista, kuten jo sanoin, voidaan olla montaa mieltä, mutta näillä mennään. Vaikka tälle kaverille tehtäisiin kaikki kuviteltavissa olevat kamaluudet, mikään ei tuo tätä nuorta tyttöä takaisin, vaikka se voisi hetkellisesti helpottaa tuskaa ja tuntua oikeudenmukaiselta.

En missään vaiheessa rinnastanut näpistelijää ja murhaajaa samalle tasolle. Kommentoin vain lähinnä sitä, että jos tämä kuula kalloon ja raajat irti -meininki olisi vallitseva oikeuskäytäntö, niin silloinhan varkailta pitäisi poistaa rikoksentekoväline eli käsi, eikö?

Ja entä kun seuraava hullu keksii, että näin pääsee ilmaiseksi hoitoon? Tuo kommentti kuulostaa siltä kuin laitoshoito olisi verrattavissa ilmaiseen Karibian-risteilyyn täysihoidolla. Itse ainakin olen kokenut sairastamisen lähinnä äärimmäisen vittumaisena asiana, vaikka mielikuvissa se voikin vaikuttaa helpolta ja mukavalta verrattuna ahtaaseen vankikoppiin. Sen kuin makaa vaan ja hyvin syö, kun muut käyvät työssä tai pänttäävät koulun penkissä.

Voit toki jatkaa valitsemallasi tiellä eli pointtini kiertämistä ja yrittää vääntää tekstistäni jotain sellaista mitä se ei ole. Enempää en kuitenkaan viitsi asiasta jatkaa, koska olen sanottavani sanonut.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Voit toki jatkaa valitsemallasi tiellä eli pointtini kiertämistä ja yrittää vääntää tekstistäni jotain sellaista mitä se ei ole. Enempää en kuitenkaan viitsi asiasta jatkaa, koska olen sanottavani sanonut.

No puhun sitten itsekseni vielä. Kyllä minä sinun pointtisi huomasin, mutta olen pahoillani siitä etten pysty millään sitä ymmärtämään. Se ei myöskään tuo tyttöä takaisin että jannu pääsee hoitoon. Pääsee siksi että se on motiiviksi kerrottu.

Ja ei, näpistelijältä ei leikata kättä vaan hän voi palauttaa patukan, tai maksaa sakkonsa. Homman pitäisi olla sillä selvä. Mutta kun ihmiset kidnappaavat naisen autoonsa, ja mahdollisesti ovat tätä vielä hyväksikäyttäneet, niin taas loppuu minun ymmärrykseni aivan totaalisesti.

Ja puukottaja, oli mielisairas tai mitä tahansa, niin minä en näe mitä ihmeen hyötyä häntä nyt on hoitaa? En vaan kertakaikkiaan ymmärrä. Tuomio rikoksen mukaan jne. Tämä "ihminen" ei ole osoittanut mitään katumusta, ei minkäänlaista, ja pelkäänpä että hän jopa kokee saavuttaneensa tavoitteensa. Joku vitun yhteiskunnallinen kannanotto!

Melkein väitän että kyllä hänen ihmisoikeutensa on nyt käytetty ja ainoa oikea paikka olisi puulaatikko mullan alla. Mutta tämähän on vain minun typerän ihmisen mielipiteeni.

Miettiköön siinä viimeisinä päivinään kuinka hienoa oli päästä pois ulkomaailmasta.

Varmaan mielisairaiden hoito on huonolla tolalla, en minä sitä väitä. En tiedä siitä mitään. Ja teko saattoi olla epätoivoinen, ja avunhuuto jne, mutta en minä tajua miten hänen ihmisoikeuksistaan huolehtiminen palvelee ketään.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Ja puukottaja, oli mielisairas tai mitä tahansa, niin minä en näe mitä ihmeen hyötyä häntä nyt on hoitaa? En vaan kertakaikkiaan ymmärrä. Tuomio rikoksen mukaan jne. Tämä "ihminen" ei ole osoittanut mitään katumusta, ei minkäänlaista, ja pelkäänpä että hän jopa kokee saavuttaneensa tavoitteensa. Joku vitun yhteiskunnallinen kannanotto!
Sä olet siis ihan oikeasti sitä mieltä että sairasta ihmistä ei hoideta, vaan oikea tapa on tappaa kyseinen yksilö? Et sä voi olla noin kassalla.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Sä olet siis ihan oikeasti sitä mieltä että sairasta ihmistä ei hoideta, vaan oikea tapa on tappaa kyseinen yksilö? Et sä voi olla noin kassalla.

Mää olen siis sitä mieltä että kyseinen henkilö ei ansaitse elää enää päivääkään oman tekonsa jälkeen. Piste.
 
Miten vitussa joku voi puhua aivan kaiken aikaa sanomatta kuitenkaan yhtään mitään?

Menee nimittäin maku niin aamukahvista kuin päivän Keskisuomalaisestakin, kun samassa huoneessa hengailee henkilö, jonka puhemylly jauhaa täysillä 24/7 ja ulosanti on yhtä tyhjän kanssa. Sitä haluaisi aloittaa työpäivänsä ihan rauhassa em. toimenpiteillä, mutta vaikeaahan se on tällaisissa olosuhteissa.

Mitään työhön tai mihinkään muuhunkaan liittyvää tältä henkilöltä on aivan turha tiedustella, sillä vastaukseksi saa parin minuutin ja tuhannen desibelin huutomonologin henkilön omasta elämästä. Vastausta kysymykseen tähän metelivyöryyn ei sisälly.

"Tiedätkö mistä löytyy kaupungin sisäisten puhelinnumeroiden luettelo?"

"JOO! MINÄ OON KANSSA VÄHÄN SEMMOINEN, ETTÄ EN MUISTA PUHELINNUMEROITA ULKOA! KÄNNYKKÄÄKÄÄN EN OSAA KUNNOLLA KÄYTTÄÄ, MUTTA MINUN POIKA TALLENSI MINULLE NE KAIKKI NUMEROT SINNE MUISTIIN! POIKA OPISKELEE TALOUSTIETEITÄ TAMPEREELLA! TIIÄTKÖ SINÄ TAMPEREEN!? NO ETHÄN SÄÄ VOI TIETÄÄ! HAH-HAH-HAA! JA MEIDÄN TYTÄR TULEE VIIKONLOPPUNA NYT TÄNNE MEILLE VIERAILEMAAN AVOPUOLISONSA KANSSA VANTAALTA, MEINATTIIN LÄHTEÄ POIMIMAAN LAKKOJA! EI OLLUT VIIME VIIKONLOPPUNA VIELÄ LAKAT KYPSIÄ, MUTTA VARMAAN NYT ON JO! HAH-HAH-HAA! MINÄ MENEN LEIPOMAAN PULLAA!"

"Aha" ja etsimään kaivattua numeroa netin syövereistä.

Sinällään ihan mukava ja sympaattinen hahmo, mutta perkele, ääntä pienemmälle ja lisää asiaa puheisiin, niin hyvä tulee.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt vituttaa päinkävely. Tein kaupungilla raskaita ostoksia ja kuorman painoksi tuli 10 kg. Eikös sitten kaikenmaailman idiootit kävele meikäläisen tielle. Tietenkin sen jolla on raskaat ostokset sylissä pitäisi väistää niitä joilla ei mitään kannettavaa. Kävellään eteen ja jäädään seisomaan eteen. Sitten vielä semmoinen katse päälle, että mitä siinä hermoilet eihän noi ostokset voi painaa mitään. Vanha sananlasku viisampi väistää kertoo kuinka tyhmiä suurin osa noista ruuhkassa liikkuvista ovat.
 

Hasse

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Hertha BSC, HIFK
Nyt vituttaa päinkävely. Tein kaupungilla raskaita ostoksia ja kuorman painoksi tuli 10 kg. Eikös sitten kaikenmaailman idiootit kävele meikäläisen tielle. Tietenkin sen jolla on raskaat ostokset sylissä pitäisi väistää niitä joilla ei mitään kannettavaa. Kävellään eteen ja jäädään seisomaan eteen. Sitten vielä semmoinen katse päälle, että mitä siinä hermoilet eihän noi ostokset voi painaa mitään. Vanha sananlasku viisampi väistää kertoo kuinka tyhmiä suurin osa noista ruuhkassa liikkuvista ovat.

en tiedä missä kaupungissa asut, mutta tosiasiassa - en kyllä itse kävelisi päin - painavat ostoksesi eivät anna sinulle "etuajo-oikeutta" ruuhka helsingissä tai missään muuallakaan jossa tilaa kaduilla tai käytävillä on vähän. Huomaa helposti ihmisiä jotka kuvittelevat omaavansa pitää oman linjansa jossain tilanteissa vaikka heidän väistöliikkeensä olisi yksinkertaisempi/vähä vaivaisempi kuin omani, toki väistän koska en välitä tehdä asista episodia. Silti äärimmäisen vittumaista...
 

msg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sopimustekninen verovelka
Haista YLE pitkä vittu, olisi varmaan voinut antaa Olli Lindholmin laulaa biisi loppuun kun enää minuutti oli jäljellä ja Olli olisi varmaan halunnut kiittää yleisöä, mutta YLE:llä toki oli kiire jonkun ö-luokan jännityssarjan pariin!

Ei se ollut Ö-luokan jännityssarja, vaan ihan dokkari. Oli muuten vitun paljon parempi kuin se vitun porilaisen määkijän räppäys. Laulaisi edes, mutta ei vittu tommosta puhemääkimistä kuuntele kuin työtön hitsari irokeesissa.
 

Stolk-2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
en tiedä missä kaupungissa asut, mutta tosiasiassa - en kyllä itse kävelisi päin - painavat ostoksesi eivät anna sinulle "etuajo-oikeutta" ruuhka helsingissä tai missään muuallakaan jossa tilaa kaduilla tai käytävillä on vähän. Huomaa helposti ihmisiä jotka kuvittelevat omaavansa pitää oman linjansa jossain tilanteissa vaikka heidän väistöliikkeensä olisi yksinkertaisempi/vähä vaivaisempi kuin omani, toki väistän koska en välitä tehdä asista episodia. Silti äärimmäisen vittumaista...

En minä mitään "etuajo-oikeutta" ole vaatimassa. Väistän aina kun voin, mutta väistää voi vain tietyn määrän. Mihin minä väistän, kun kapealla jalkakäytävällä tulee ihmisiä vastaan koko jalkakäytävän leveyden verran rinnakkain. Kukaan ei väistä. Muutunko ilmaksi vai mitä? Tai kun yritän päästä Elielin aukion puolelta junaan, niin kahdeksan ihmistä kävelee vastaan rinnakkain. Kenellekkään ei tule mieleen ajatusta, että minä väistän. Kierränkö Mannerheimin patsaan kautta, niin ettei kenenkään tarvitse väistää? Noita esimerkkejä voisi luetella koko päivän. Väistäminen kuuluu hyviin tapoihin, etenkin niitä kohtaan joilla on raskaat kantamukset.
 

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Vituttaa eilinen oma saamattomuus baarissa. Vittu, että oon jäässä. Ehkäpä tänään lähdetään eri taktiikalla pelittämään naikkosia.

No ei se vahvasti taaskaan mennyt. Vitusti euroja meni, mutta ei oikein mitään jäänyt käteen. Vituttaa edelleen oma saamattomuus.
 

J.Grönvall

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Newcastle United, Philadelphia Eagles
Tuleeko kovakin olo, kun omassa mielessään saa rankata jengiä sen mukaan kuka ansaitsee ja ei ansaitse elää?

Ei tule, mutta en ollut yhtään pahoillani myöskään Saddamin kohtalosta. Kaveri sai mitä ansaitsi, eikä tämä puukottaja ansaitse yhtään enempää.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Vituttaa ettei Tommi Evilä selviytynyt Kalevan Kisojen huomiseen finaaliin. Voi vittu Tommi, etkö voinut hypätä sitä 730 vaikka viiden askeleen vauhdilla niin olisit pysynyt lankun takana?

En olisikaan halunnut nähdä kaupungin omaa poikaa ja suurinta yu-tähteä pitkästä aikaa kotistadionillaan.

PS: Ei muuten lupaa Pekingiä varten hirveästi se että Tommilla on koko kauden ollut sellainen suuntaus että hyppy alkaa luistaa vasta viimeisillä kierroksilla. Olympialaisissa pitäisi hypätä ensin karsinnassa varmasti yli kahdeksan kolmella hypyllä, ja finaalissa sama homma. Kädet kyynärpäitä myöden ristiin jne...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös