Vitutusketju

  • 10 548 240
  • 56 138

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Jep Italian liimatukkafanit on varmaan otettuja tästä deutschlandin tappiosta. No onneks Hollanti jyrää huomenna Ranskan,toivottavasti.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vituttaa toi palavasta pressanlinnasta tuleva savu ja käry. Tee tässä sitten töitä. Perjantai 13.

Edit: jaa, se olikin linnan vieressä oleva työ- ja elinkeinoministeriö. Lieskat löivät aika hyvin 3. kerroksen ikkunasta.
 
Viimeksi muokattu:

Puster

Jäsen
Vituttaa Nordea. Käsittämätöntä joustamattomuutta ja pykälien taakse piiloutumista. Asiakkaan tilanteen huomioon ottaminen, missä pelaa?!

Ja nyt vituttaa tuo sanonta 'missä pelaa'.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Eräs eurooppalainen maa. Vitun Irlanti. Tällä hetkellä näyttää siltä että kansanäänestyksessä hylkäävät Lissabonin sopimuksen. Voi vittujen kevät, kaiken muun riemun rinnalla vielä eurooppalainen poliittinen kriisi. Ihanniinkuin tavaroiden hinnannousuissa ei olisi kriisiä tarpeeksi.

Yle uutiset kirjoitti: Sopimuksen vastustajat ovat muun muassa väittäneet, että Lissabonin sopimus vie Irlannilta sotilaallisen liittoutumattomuuden ja sallii abortit, minkä pääministeri on jyrkästi kiistänyt.

Linkki uutiseen

VOI VITTU.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eräs eurooppalainen maa. Vitun Irlanti.

Näinhän siinä olisi todennäköisesti käynyt Suomessakin koska 99 prosenttia suomalaisista ei tiedä mitä tuo sopimus pitää edes sisällään.

Ei sillä, onhan Kanervan tekstiviestit ja vaalirahoitusjupakat paljon tärkeimpiä asioita kuin kertoa kansalle, mitä asioita Suomen eduskunta on hyväksynyt hyväksyessään Lissabonin sopimuksen ja mitä se ennen kaikkea tarkoittaa käytännön tasolla.

Tästä nyt voi katsata jotain ylimalkaista listausta:
http://europa.eu/lisbon_treaty/glance/index_fi.htm

ps. Mielenkiintoista olisi nähdä näiden kansanedustajien tiedot tuosta Lissabonin sopimuksesta.
 
Viimeksi muokattu:

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Eräs eurooppalainen maa. Vitun Irlanti. Tällä hetkellä näyttää siltä että kansanäänestyksessä hylkäävät Lissabonin sopimuksen. Voi vittujen kevät, kaiken muun riemun rinnalla vielä eurooppalainen poliittinen kriisi. Ihanniinkuin tavaroiden hinnannousuissa ei olisi kriisiä tarpeeksi.



Linkki uutiseen

VOI VITTU.

Vittutaa nämä EU:n kannattajat. Irlanti on sentään tekemässä oikeata ratkaisua, jos ei ole tietoa asiasta tarpeeksi, koska sitä eivät ole päättäjät kertoneet on parempi äänestää sitä vastaan GO Irlanti GO!
 

Tsorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wings
Vituttaa juhannuksen työvuorot. Piti olla osittain juhannus töissä mutta tänään sain tietää että koko juhannuksen olen töissä. Yövuorossa. V***U
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Vituttaa tämä jo jonkin aikaa ollut uusi paitsiosääntö. Puolustajalle vittumaista kun katsoo että selkeästi pelaaja paitsiossa, mutta toisella puolella oleva ei ookkaan jolle pallo syötetään. Paskin sääntö ikinä.

Tsekki siis teki 1-0 maalin juuri tätä "uutta" sääntöä hyödykseen käyttäen. Vittu.

Nyt teki Italia maalin Romaniaa vastaan joka hylättiin, vaikka pelaaja jolle pallo pelattiin ei ollut paitsiossa. VIttu tuota sääntöä :D
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vituttaa juhannuksen työvuorot. Piti olla osittain juhannus töissä mutta tänään sain tietää että koko juhannuksen olen töissä. Yövuorossa. V***U

Minäkin liityn tähän "kuoroon". Itsellänikin on juhannus yövuoroja. Tosin ei se minua nyt sinänsä vituta, kun ei tuo juhannus kauheasti ittelleni mitään merkitse. Juhannus on vain yksi lisäsyy juoda itsensä humalaan, ei muuta.

Joulu on ainoa juhla jolloin en mielelläni töihin mene, itse asiassa en mene töihin ollenkaan jos ei ole pakko ja tähän asti ei tällaista pakkoa ole ollut. Joten jussina öiksi töihin ja se siitä...
 

Tsorro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wings
Ei minuakaan itse juhannus sinänsä kiinnosta, olisi vaan ollut mukava mennä tyttöystävän+kavereitten kanssa mökille viettämään aikaa.
Toiseksi, juhannus teettää kohtalaisen paljon lisähommia duunissa. Vaikka ei täälä Hämeenlinnassa taideta juurikaan juhannusta mitenkään juhlia? Ihmiset taitavat olla mökeillään tai festareilla.
 

Matsku

Jäsen
Duuni, naiset ja se, ettei jaksa rankan duunivkon jälkeen lähteä tänään edes ulkoilemaan.

Lisäksi vituttaa persaukisuus. Noh, onneksi sitä massia tulee kerralla runsaasti kuun lopussa. Sitä odotellessa.
 

Wilson-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kaverin ilmiantaminen ja syiden toisen niskaan vierittäminen täysin mitättömässä asiassa, jossa olisi voinut ne pienet syytteet ottaa omaan niskaan. Itse olisin takuuvarmasti ottanut vastuun asioista, joihin kyseinen henkilö jopa osallistui ja oli yhtä "syyllinen" kuin minäkin. Oikein iljettää. niin neitimäistä. Tässä pahinta oli se, että kun tämä eräs henkilö minut ilmiantoi, asiat muuttuivat kymmenen kertaa pahemmiksi. Ei tässä tiedä mitä pitäisi ajatella. Täysin mitättömästä asiasta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuolla on alaovella lappu, että tähän kiinteistöön ei sitten tule kiinteistöliittymää. Tottahan minulla on nykyiselläänkin jo full rate eli pyöritään jossain 10M tienoilla, mutta olisihan 100M maistunut samaan hintaan.

Ettekö te vitun köyhät/urpot/mikäteitävaivaa tajua? No, tästä äänestettiin demokraattisesti, muistaakseni demokratia takaa onnen ihmisille. Lapussa kerrottiin myös asian voivan olla listoilla jo vuoden 2009 yhtiökokouksessa.

Tämä menee juuri vastaavaan tuon Irlannin äänestyksen kanssa. Vittu, ihmiset äänestää ei, koska ne eivät tiedä mistä äänestetään, niin se on se turvallisempi ratkaisu.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vitutus iski jälleen yllättäen kuin salama kirkkaan puun takaa. Alkava työviiko,onneksi vajaa sellainen, ei tosin vituta vaan pikemminkin ahdistaa, mutta kaikki muu onkin sitten taas kerran menossa lahjakkaasti päin vittua.

Finanssipuoli on tuttuun tapaansa vakaasti epävakaa, naiset ovat tämän pallon vaikeimpia eläimiä ja juhannuksen meininki saattaa kaatua omaan mahdottomuuteensa. Luvassa kuppikuntien muodostamista, kireää tunnelmaa ja näillä näkymin vesisadetta. Taidan vetää torstaista sunnuntaihin pelkkää tiukkaa ja niin paljon, etten tajua mistään mitään, jolloinka en pysty keskustelemaan kenenkään kanssa ja vältän kireän tunnelman lisäämisen ainakin omalta osaltani.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Piti ottaa "muutama" kalja eilen ja katsella matseja. Kaupungilta löysin itseni ja kadotin muistini, tänään olin niin helevetin ylpeänä itsestäni töissä. Kiire tuli duuniin ja paitakin oli nurinpäin päällä, taisivat nyt ihmiset oikeasti tuijottaa, eikä ollut kanuunan aiheuttamia harhoja.

Tietysti piti naapurin yksinhuoltaja raahata kämpille, vaikka olen itselleni luvannut, etten sitä enää pane. Anteeksi pippelini, elä vaan ala kirvellä ja kutiamaan, ethän..
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Mahtawa krapulapäivä (kaverin maisteris -juhlat oli kyl loistavat)..
Aamulla sai herätä mukavaan lemuun omassa kämpässä, kun yksi tyyppi oli laatoittanut nukkuessaan oikein huolella.. siinä se oli kieritellyt vielä koko aamun.. Noh, poika siivoili jälkensä ei siinä mitään ja hain marketista jotain sumutetta mitä on nyt ilmassa sen verran ettei kärpäset ainakaan täällä lentele. Pyykkiä on pesty koko päivän, kaikki mahdollinen joka on saattanut olla kosketuksissa tähän parkettini laatoittajaan. Noh, parempi se oli ottaa kaveri sisälle nukkumaan eikä jättää mihinkään ulos pyörimään siinä kondiksessa, eli eipä tässä mitään.

Ulkona kun poikkesin iltapäivällä, sain ilokseni huomata että joku piripää on monottanut auton tuulilasin paskaksi. Vähän raapaleita kyljessä ja konepellillä kun sinne on kavuttu saappaat jalassa tekemään tuota suunnatonta urotekoa. Laskuja on sen verran pöydällä etten juuri nyt olisi ottanut tuulilasin vaihtoa, kattoo nyt mitä vakuutusyhtiössä meinataan, ainakaan osakasko ei korvaa ilkivaltaa. Kotivakuutus voinee toimia eli lasinvaihto menisi omavastuulla, mikä sekin vituttaa maksaa kun ei itse ole aiheuttanut koko asiaa millään tapaa. Veikkaan että unet jää aika paskoiksi ja huominen liitetään niiden kaikkien muiden paska-aamujen joukkoon mitä nää maanantait pukkaa olemaan.. Noh kesäloma häämöttää sentään torstaina. Vituttaa sekin kun kaikki treenit ja liikunta jäi miltei koko viikon väliin, töitä ja muiden töitä joka välissä perkele.
 

Teddy_H

Jäsen
Suosikkijoukkue
T-73, Pantserfaust
Ei hitto että jotkut haluaa tehdä elämästä ihan tekemällä hankalaa. Viikko sitten olin työhaastattelussa erästä paikkaa varten. Haastattelun aikana ilmoitettiin että olisi toinenkin paikka tarjolla ja kysyttiin että olisinko kiinnostunut. Perjantaina mulle ilmoitettiin että alun perin hakemani paikka on mennyt toiselle, mutta mä saan halutessani tämän toisen paikan..ainoa vaan kyseinen työ olisi ulkomailla. Sain viikonlopun aikaa miettiä ja nyt sitten selvisikin että paikka onkin vielä harkinnassa. Toki paikka on tarjolla vain mulle, mutta täysin varmaa paikan saanti ei kuitenkaan ole. Justiinsa kun on saanut sopeuduttua ajatukseen ulkomailla asumisesta, niin todetaankin että täytyy miettiä.

Melkein alkaa jo toivoa että homma menisikin jäihin..eipä ainakaan tarvitsisi koko ajan jännittää mitä tuleman pitää. Ei,juu ja vaarinhousut vaan koko kiskalle.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Taannoin sairastuin keskivaikeaan masennukseen, joka vei työ/opiskelukyvyn totaalisesti. Luonnollisestikin opiskelut keskeytyivät. No ei siinä mitään, depis on nyt selätetty ja työ/opiskelukyky jo hyvää vauhtia palaamassa. Opiskelemaan olisi tarkoitus palata syksyllä ja saattaa viittä vaille valmiit opinnot päätökseen.

Mutta noiden opiskelujen keskeytymisten myötä Kelan opintotukikeskus ilahdutti meikäläistä reilun tuhannen euron laskulla liikaa maksettujen opintotukien johdosta. Ja nyt on turha ruveta kettuilemaan siitä, että mitäs et tarkkaillut työstä saamiesi tulojen määrää opiskelun aikana. Minä tyhmällä päälläni kun alun perin ymmärsin täysin väärin nuo vapaiden tulojen ynnä muiden tulojen vaikutuksen opintotukeen, vaikka kuinka noista Kelan "selkeistä" esitteistä tuon olin ymmärtävänäni. Joka ainoa vuosi lisäksi etukäteen peruuttelin opintotukia kahden-kolmenkin kuukauden ajalta. Nyt ei voi kun kädet ristissä toivoa, että saan Kelan kanssa sovittua jonkun inhimillisen maksujärjestelyn.

On se hienoa, kuinka Kela rankaisee siitä, että nostamani naurettavansuuruisen opintotuen lisäksi olen opintojen ohessa koko ajan painanut myös töitä, tästä kaikesta huolimatta toimeentulon äärirajoilla kituutellen.

Eli ei muuta kuin VOI VITUN VITUN VITTU!!!
 

JZZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Piraattiryhmä, Caps, ManU
Nyt ei voi kun kädet ristissä toivoa, että saan Kelan kanssa sovittua jonkun inhimillisen maksujärjestelyn.
Itselle tuli myös takaisinperuminen yhden kevään osalta, koska kuulemma en ole päätoiminen opiskelija jos en käy koulussa (kirjoitin päättötyötä, olin kirjoilla koulussa jne). Tämä oli tietenkin sovittu Kelan tädin kanssa että kaikki on OK (niinkuin mielestäni olikin, en vieläkään ymmärrä miksen saanut tukia). No, kun tuli kutsu selvittelemään takaisinmaksua ilmoitin olevani varaton ja pystyväni maksamaan 5€ kuussa takaisin. Pitkin hampain täti hyväksyi tämän kun ilmoitin etten todellakaan pysty maksamaan tätä enempää. Vuoden päästä tuli ilmoitus että verotietojen mukaan tuloni ovat parantuneet niin paljon, että maksutahtia pitäisi kiristää. Neuvottelin n. tunnin verran, itse olin sitä mieltä että 7€ on mielestäni aivan maksimisumma jonka voin maksaa kun täti ehdotti röyhkeästi useampaa kymppiä. Päädyimme 10€ kuukausitahtiin. Sen jälkeen Kelasta ei olekaan mitään kuulunut, ja joka kuukausi (ihan hyvistä) tuloistani lähtee 10€, lähes 10 vuoden ajan.

Kiusa se on pienikin kiusa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Nyt ei voi kun kädet ristissä toivoa, että saan Kelan kanssa sovittua jonkun inhimillisen maksujärjestelyn...

Kelan kanssa saat sovittua asiallisen maksujärjestelyn esim. 50 €/kk, kunhan perustelet asia hyvin. Lisäksi sinun täytyy muistaa, että verotustasi korjataan kyseiseltä vuodelta kun maksat tukesi takaisin eli saatat saada jopa veronpalautuksia.

Toisaalta voit jättää kyseisen laskun maksamatta ja se menee aikanaan (vuoden parin sisällä) ulosottoon ja sillonkin saat sovittua itsellesi sopivan maksuaikataulun. Tosin tällöin joudut maksamaan viivästyskorkojen lisäksi ulosottomaksun, mikä korottaa "lainan" hintaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kelan kanssa saat sovittua asiallisen maksujärjestelyn esim. 50 €/kk, kunhan perustelet asia hyvin.

Ei sitä sen enempää joudu perustelemaan tai minä en ainakaan aikoinani joutunut. Yhdellä puhelinsoitolla jonkun diilin sai tehtyä.

Tuosta ei todellakaan tarvitse stressata miten tuon hoitaa, onnistuu kyllä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Muija 24/7 töissä, lompakko hävinny johonkin, vaikka epäilen edelleen sen olevan aika helpossa "piilossa".

Kyllä vituttaaa.....
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös