Saatananvitunperkeleen Sammon verkkopankki. Ei tää voi olla VIELÄKIN näin vaikeeta. "Ole hyvä ja odota", nyt mennyt about vartti...
Ei millään jaksaisi ryhtyä vaihtamaan pankkia, mutta kohta on pakko - enkä tasan tarkkaan kysy teiltä vittupäiltä auto- tai mitään muutakaan jatkossa mahd. tarvittavaa lainaa. Runkkarit.
Vaihtakaa vittu pankkia.
Ou jeah! Kaverit kyseli baariin, mutta menen kohta töihin. Huomenna kysyn niitä niin eipä käy enää. Jumalauta ne on opiskelijoita, niiden pitäis jaksaa!
No, Juhani Tami Tamminen taisi eilen sanoa, että Raksilassa pelataan taas isolla jäällä niin Blues ei pääse enää yhtä hyvin iholle tjsp.Joka paikassa hoetaan tuota "Raksilassa on pienempi kaukalo".
On joo tosi merkittävästi.
Just katsoin pari vuotta vanhan leffan nimeltä München. Vituttaa suuresti kun nykyään jokaiseen elokuvaan pitää pistää tunteilua mukaan, vaikkakaan toi leffa ei mikään paras esimerkki siitä ole. Mutta kyllä tuonkin leffan jälkeen jotenkin vitutti. Varsinkin jos leffan ihan lopussa on jotain hömppää, niin sehän se just sit jää mieleen viimeisenä ajatuksena leffasta.
Ahon siirtyminen Tapparaan.
Eniten asiassa vituttaa se, että oisi nyt ostopäätös hetkellä pitänyt kuunnella itseään ja ymmärtää HP+Vista=Katastrofi, mutta kun niin halvalla sai niin sekin jäi.
Se on meikäläisen koulut ohi tältä lukuvuodelta. Työt alkaisivat tuossa toukokuun alkupuolella.
Tänään ensimmäinen päivä himassa pelkästään. Ja on niin helvetin tylsää, kuin voi vain olla. Pitäisi kuukausi tälläistä jaksaa. Kun ei päivällä oikein keksi mitään järkevää, kun kaverit koulussa ja ei rahatilanne salli kovin suuria shoppailureissujakaan.
Keksikääs nyt meikäläiselle jotain tekemistä tuleville arkipäiville? Kun muuten on luvassa niin tylsää olemista että ihan kauhistuttaa...
Voi jumalauta vittu perkele saatana. Kissa kusi taas. Soffalle tälläkertaa. Nyt syyllistän kyllä isompaa, pienen näin omin silmin käyvän hiekkalaatikolla itse. ARF! Mä vihaan inhoan ja vittu. Löin pyykkikoneen päälle ja toivon ettei nuo soffatyynyt pissaantuneet mutta voi perkele. Mä vien hyvin pian pois täältä molemmat. Mä en oikeasti jaksa niitä. Olkoonkin kuinka kivoja lemmikeitä vaan niin tää ei kyllä enää huvita. Kelpaisko jollekkin?