Vituttaa ihmiset jotka eivät vaan osaa.X+vista= totaalinen katastrofi. X=mikä tahansa atk-laite. Ei montaa viikkoa, kun tuttuni osti xp:n ja asensi sen vistan tilalle. Vista on paska.
Vituttaa ihmiset jotka eivät vaan osaa.
nimim. Vista omassa koneessa 5 kk ilman ensimmäistäkään ongelmaa
Lucky you. Taidatkin olla ainoa kastissasi. No, poikkeus vahvistaa säännön.
Varmasti sekoittaakin, jos asennat Vistan vanhaan koneeseen. Läheskään kaikille oheislaitteille kun ei toimivia Vista-ajureita ole. Ihan sama ongelma XP:n kanssa oli silloin kun se oli uusi. Mulla taas kun kone on uusi ja alunperinkin Vista-asennuksella, ei mitään ongelmia ole ollut.Tulipa mieleeni, että kaverini Vista sekoitti koneen niin, että XP oli asennettava uudelleen takaisin. Paska mikä paska.
Juuri nyt vituttaa erittäin paljon tuore tyttöystävä, joka vikisee ja valittaa kaikesta mahdollisesta. Vittu koko ajan pitää varoa sanojaan, kun ei tiedä, minkälaisen reaktion se käynnistää. Ja yksi suhteen pluspuolista piti olla luonteva ja helppo yhdessäolo. Vitut sanon minä.
Kannattaisiko harkita pihalle pistämistä jos heti tuoreeltaan aiheuttaa itkua ja hampaiden kiristystä? Ei sillä että asia vittuakaan mulle kuuluisi, mutta ajattelin vaan kun olit tänne kirjoitellut.
Yleensä on kuitenkin silleen, että niitä "pahoja" puolia emännistä alkaa ilmenemään vasta ns. koejan jälkeen. Sama pätee kyllä myös miehiin. Voisi siis kuvitella, että ei se ainakaan tuosta ajan myötä helpotu..
Jep, tätä juurikin kannattaisi harkita. Ja juuri se mua kummastuttaakin, kun yleensä nää tulee eteen vasta sitten, kun ollaan vähän pidempään oltu. Joo, puhuttiin tossa taannoin kuukauden tapailun jälkeen, että jos vaikka sit nyt seurusteltais, mutta kovin pitkää suhdetta tämä ei ennustele.
Juuri nyt vituttaa erittäin paljon tuore tyttöystävä, joka vikisee ja valittaa kaikesta mahdollisesta. Vittu koko ajan pitää varoa sanojaan, kun ei tiedä, minkälaisen reaktion se käynnistää. Ja yksi suhteen pluspuolista piti olla luonteva ja helppo yhdessäolo. Vitut sanon minä.
Juo kaljaa, piereskele tai mitä nyt haluatkaan tehdä, jos ei kelpaa neidille niin "ei oo just nyt käyttöä"-fraasi peliin ja uutta matoa koukkuun.
No ehkä vähän ääreistetty esimerkki, eikö?
Kävi pikku kämmi.
Heh, vieläkö vituttaa?Mihin jäi se eilinen taistelu?
Heh, vieläkö vituttaa?
Vituttaa isäukon Kärpillä egoilu. Menee ilo katsoa hyvää tasaista finaalisarjaa, kun toinen vieressä kohottaa egoaan ylistämällä toista tiimiä.
Kommentit tyyliin "Kärpät tekee kohta maalin" saavat vitutuksen ja hilpeyden tunnetta ilmaan, kun samaan aikaan Blues pyöritti Kärppien päädyssä peliä. Itse kun en kumpaakaan joukkuetta suuremmin fanita, niin sitä vaan haluaisi nauttia tuosta pelisarjasta kuitenkin, mutta mahdotonta se on kun viereisessä nojatuolissa istuu HC-Kärppäfani. Uskomatonta puusilmäisyyttä muutenkin. Ihan kuin Kärpät olisi ainoa joukkue joka sm-liigassa osaa pelata tuota peliä.
Ja tämän purkauksen tarkoitus ei ole vittuilla kenellekkään tämän palstan Kärppien fanille. Tympii vaan tuo isäukon puusilmäisyys ja hc-fanittaminen. Ei tässä muuta, kiitos ja anteeksi.