Vitutusketju

  • 10 558 394
  • 56 140

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Mistä helvetistä osa ihmisiä ammentaa käytöstapojaan? Olin eilen kohtuulliseen ruuhka-aikaan jonottelemassa junalippuja kun eräs keski-iän ohittanut frouva päätti tulla eteeni jonossa. Ei siinä mitään, jos tilanne olisi ns. härdelli-tasoa, mutta kun ei; jono oli ihan selkeä ja tämä frouva ehti säätämään huoneessa jo tovin ennen kuin päätti tulla suoraan minun eteen jonoon. Mitä vittua, miten voi ja mikä oikeutta käyttäytymään noin törkeästi. Eihän minunkaan elämä ole muutamasta minuutista kiinni, mutta missä helvetissä on käytöstavat? Vai oikeuttaako ikä/sukupuoli/vähäjärkisyys/vast. elämään niinkuin pellossa. Olin niin hämmästynyt tästä täysin törkeästä käyttäytymisestä etten edes avautunut tälle pellelle!

Anteeksi mutta en ymmärrä tätä vitutusta. Tuohan on mukavin mahdollinen tilanne mitä kuvitella saattaa. On helppoa ohittaa rouva ja kohteliaasti ilmoittaa, että luukulle pääsee saapumisjärjestyksessä. Tähän voi tietysti sarkastisesti sitten lisäillä kommentteja näkökyvystä tai ymmärryksestä kohteliaasti hymyillen. Nyt kaikki pojat kaivakaa pientä rohkeutta ja toimikaa irl nettiin kirjoittamisen sijasta niin teidän yli ei joka paikassa kävellä. Muistakaa, että tuollaiset arkipäivän konfliktit voi hoitaa sen kummemmin kiihtymättä ilman huutamista ja polven sijoittamista naamatauluun. Suu on hyvä väline jos sitä käyttää vaikkapa puhumiseen.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Anteeksi mutta en ymmärrä tätä vitutusta. Tuohan on mukavin mahdollinen tilanne mitä kuvitella saattaa. On helppoa ohittaa rouva ja kohteliaasti ilmoittaa, että luukulle pääsee saapumisjärjestyksessä. Tähän voi tietysti sarkastisesti sitten lisäillä kommentteja näkökyvystä tai ymmärryksestä kohteliaasti hymyillen. Nyt kaikki pojat kaivakaa pientä rohkeutta ja toimikaa irl nettiin kirjoittamisen sijasta niin teidän yli ei joka paikassa kävellä. Muistakaa, että tuollaiset arkipäivän konfliktit voi hoitaa sen kummemmin kiihtymättä ilman huutamista ja polven sijoittamista naamatauluun. Suu on hyvä väline jos sitä käyttää vaikkapa puhumiseen.

Ei varmasti mukavin tilanne, mitä kuvitella saattaa. Hyvä pointti kuitenkin, ja olen samaa mieltä. Sinänsä samastun kyllä edelliseenkin kirjoittajaan, jota tuo vitutti. Vituttaa minuakin, suunnattomasti. Minulla on vain tapana tehdä asialle jotakin, juuri tuo sarkastinen kommentointi kyseisen henkilön havainnointikyvystä tms toimii. Se pitää hyvin kierrokset itsellä kohtalaisissa lukemissa, ja ne karkaavat vasta silloin, jos henkilö itse ei huomaa väistyä.

Vituttaa muuten selän takana mutiseminen ja kyräily. Jos edellä oleva on mielestään rikkonut sääntöjä, niin miksi siihen ei voida reagoida kuin sisäisesti? Se ihme mutina ei kuulu edes mummoille, jotka mielellään tuota päivittelyä harrastavat. Jospa nuorempi sukupolvi oppisi ilmaisemaan tunteitaan paremmin, olisi itselläkin taatusti parempi olo. Ei sitten tarvitsisi kotonakin vielä siitä puhista.

Yksi itseä huvittava tapa on olla yliasiallinen tällaisia etuilijoita käsitellessä. Tyyli "Anteeksi rouva, ette huomanneetkaan että tässä takana onkin jonoa?" -tyylinen heitto vaatii jonkin verran pokan pitelemistä, mutta onhan se sen arvoista.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Ei varmasti mukavin tilanne, mitä kuvitella saattaa. Hyvä pointti kuitenkin, ja olen samaa mieltä. Sinänsä samastun kyllä edelliseenkin kirjoittajaan, jota tuo vitutti. Vituttaa minuakin, suunnattomasti. Minulla on vain tapana tehdä asialle jotakin, juuri tuo sarkastinen kommentointi kyseisen henkilön havainnointikyvystä tms toimii. Se pitää hyvin kierrokset itsellä kohtalaisissa lukemissa, ja ne karkaavat vasta silloin, jos henkilö itse ei huomaa väistyä.

Vituttaa muuten selän takana mutiseminen ja kyräily. Jos edellä oleva on mielestään rikkonut sääntöjä, niin miksi siihen ei voida reagoida kuin sisäisesti? Se ihme mutina ei kuulu edes mummoille, jotka mielellään tuota päivittelyä harrastavat. Jospa nuorempi sukupolvi oppisi ilmaisemaan tunteitaan paremmin, olisi itselläkin taatusti parempi olo. Ei sitten tarvitsisi kotonakin vielä siitä puhista.

Yksi itseä huvittava tapa on olla yliasiallinen tällaisia etuilijoita käsitellessä. Tyyli "Anteeksi rouva, ette huomanneetkaan että tässä takana onkin jonoa?" -tyylinen heitto vaatii jonkin verran pokan pitelemistä, mutta onhan se sen arvoista.


Juuri noin, retardia on parasta käsitellä retardina mutta tyylillä.

Tämä seuraava nyt ei vituta, mutta kuitenkin liippaa asiaa hyvin läheltä. Mullahan siis on hierojan vastaanotto jota pidän ihan yksinäni. Hiihtoloman aikaan olin töissä normaalisti ja yhtäkkiä oveeni koputetaan. Peittelen sitten asiakkaan ja menen katsomaan mitä siellä odotushuoneessa oikein tapahtuu. Siellä on pariskunta jolla on lähettämäni etukupongin sisältävä tarjous matkassa. He ilmoittavat saaneensa kuponkitarjouksen ja tulleensa. Hei kamaan, kuka nyt tulee vaan soittelematta ennakkoon!? Nämähän tietysti häiritsivät mua siinä mittakaavassa, että nopea suunnitelma-A kehkeytyy mieleen: mies vaikutti vahvemmalta joten aloitanpa hänestä. Nopea hämyjabi vasurilla ja siitä sitten heti oikean jalan sääriluulla potku munille niin kovaa kun irtoaa. Viimeistelen äijän ottamalla niskasta vauhtia ja vedän vastapalloon polven naamaan. Katkaisen eukon pakotien ja hyökkään kärppänä polvitaipeisiin. Nosto ja kääntö ja akka on tontissa. Ohitan guardin helposti ja menen suoraan mountiin. Taon akan tajuttomaksi. Sitten kiskon ne pihalle ja heitän ne taloyhtiön isoon roskikseen.

No mutta jos kuitenkin miettisi, että onkohan tämä niin iso asia jotta hermostua pitää? Eihän se ole, joten kohteliaasti ilmoitan pariskunnalle vastaanottoni toimivan ajanvaraus-periaatteella. Kerron myös, että aikani kuuluu pöydällä makaavalle maksavalle asiakkaalle ja pyydän pariskuntaa soittamaan ja varaavan multa ajan sitten kun se heille parhaiten sopii. Toivottelen vielä hyvät lomanjatkot ja palaan töihin. Soittoa ei kyllä ole vielä kuulunut mutta tällaista tämä on.
 

Jarzki

Jäsen
Vituttaa, kun on hirveä yskä ja nukkuessa tuntui myös, että olisi helvetillinen kuume, mutta nyt kun herää niin olo on melko terve. Eihän siinä muuten, mutta kun yöllä ei unta meinaa kunnolla saada ja kroppa käy ihan kierroksilla. Eikä uloskaan voi lähteä urheilemaan vaikka kelit olisivatkin aivan loistavat.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Vaihteeksi asiaa tähän ketjuun. Tässä viime aikoina on tapahtunut yhtä sun toista ja nimenomaan töissä. Eräs pomo mokailee ja vierittää syyt mun niskoille vaikka itse en ole mitään syytöksiä ansainnut. Sitten tämä ylimielinen henkilö ei suostu tekemään omia hommiaan vaan delegoi ne mulle. Kohta keittää ihan kunnolla jo töissäkin eikä se mikään hyvä asia ole. Tähän mennessä olen puhissut agressioni muualla. Uuteen asuntoon muutto maanantaina ja muuttostressikin vielä päällä. Täähän on niin vitun hienoa taas.
 

d2uce

Jäsen
Yksi itseä huvittava tapa on olla yliasiallinen tällaisia etuilijoita käsitellessä. Tyyli "Anteeksi rouva, ette huomanneetkaan että tässä takana onkin jonoa?" -tyylinen heitto vaatii jonkin verran pokan pitelemistä, mutta onhan se sen arvoista.

Tuohan on se paras tyyli, ehdottomasti. Mielellään vielä niin, että annetaan kuva etuilevalle frouvalle, että tässä sattui tällainen hassunhauska kömmähdys, kun frouva ei huomannutkaan jonoa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Salibandyn "suomettuminen" tietyistä syistä, sipsit, joissa ei ole mitään makua(löysin porukoiden varastosta) sekä tuo jatkuva Kanervan viesteistä jauhaminen. Vituttaa yli kaiken jo sekin kun näkee tuon ketjun tuossa aina melkein ylimpänä. Antakaa nyt helvetti jo olla!
 

Siren

Jäsen
Suosikkijoukkue
Man City, Bolts
Valioliigan dumari matsissa Birmingham - Man City, kannattaisiko painua sinne aladivareihin ihan suosiolla puhaltamaan, kun ei Valjuun taso riitä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, LA Kings, Raiders, Concordia Stingers
Kiitos Virginia. Voi vittu etta voi ystavan puukotus hajotta ja pahasti. Mutta kiitamme siita mita oli ja hyvaa matkaa omilla teilla. Vittu ja kohta hajoaa kuuppa
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ei jumalauta! Onko jääkiekon selostaminen ja kommentointi todellakin noin vaativaa!? Rauma, Kalle, Rauma, Kalle. Kalle on mun kaveri Raumalta. Haistakaa molemmat vittu. Ketä kiinnostaa Rauma tai joku vitun Kalle "Kalle" Sahlsted? Rasittava kommentaattori, hyi vittu!
 

Grezky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,L.A.Kings,Jukurit ja Tukion luistimet
Visa "haistavittu" Electron. Toimii kun haluaa, tänään ei halunnut. Ei Areenalla, ei R-kioskilla, ei Kotipizassa.
No ehkä se rupeaa toimimaan joskus 3000-luvulla?
 

lade

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa, että Blues on niin paska. Vitun vittu, mitä paskahousuja. Hävitkää nyt vielä pronssipeli (kuten todennäköisesti tapahtuu), niin olette taas onnistuneet fanienne kusettamisessa yhtä hyvin kuin ennenkin.

Ja Brückler on ihan perseestä. Jokaiseen maaliin olisi samantien voinut merkata TM.
 

Blunttis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat KalPa
Voihan Virtumonde! Siinäpä oli vittumainen ad/spyware. Kiitokset Sun Microsystemsille Javasta ja tästä ihanuudesta. Menihän se viikonloppu näinkin. Jos jatkoaikakin sinulla mainostaa rihannaa,forex-kauppaa,usan greencardia,pkr.com, sentti.fi:tä, haastaa leuanvetoon jne..osanottoni. Turha on perus spywaren poisto-ohjelmia testailla.Tänne vaan:
http://www.atribune.org/forums/index.php?

Häijysti peittelee sivujen oikeat mainokset omillaan, että ei välttämättä edes tajua mitään vikaa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä vittua, ketään ei muka oo vituttanu yli puoleen vuorokauteen! VITTU.

vittuun kaikki.
Kyllä on vituttanut. Ei vaan ole jaksanut avautua vielä, mutta nyt aion. Tämä kesäaikaan siirtyminen. Vaikka se on yksi vaivainen tunti, mutta saa kyllä sellaisen tokkuran aikaan että vitutusta pukkaa. Muutenkin viikonloppuna unirytmi oli mitä sattui ja sitten vielä se tunnin riisto sunnuntaiaamusta. Nyt tuntuu, että stressaantuu aivan mitättömistäkin jutuista, keskittymiskyky on olematonta ja väsyttää aivan älyttömästi. Vittu!
 

JHOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Yksi raivostuttavista flunssan oireista on aivastus - tai puolitiehen jäänyt sellainen. Voiko vituttaa yhtään enempää kun tunnin sisällä about 20 kertaa meinaat aivastaa, mutta juuri viime hetkillä aivastus ei tulekaan aivastuksena vaan silmien kirvelynä ja nenän kutituksena.

Muutenkin, vittu että oli pakko saada flunssa juuri tässä kevään korvilla. Väsyttää niin perkeleesti ja nenä vuotaa kokoajan. Vitdu.
 

Leiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SuKiKa
Olin pilkillä ja mukanani oli mp3-soitin. Lähdin pilkiltä ja mp3-soitin ei ollut enää mukanani. Nousin jakkaralta lähdön takia ja omalla tutuksi tulleella huonolla tuurilla, soitin putoaa siihen ainoaan lähimailla olevaan avantoon - ja uppoaa. Voi jumalauta!! Ainoa asia mikä tuo lohtua on se, että kyseessä oli "vain" 60 euron väline, mutta siitä huolimatta. Jäätä on ympärillä vaikka muille jakaa ja tämä päättää sitten tippua siihen ainoaan reikään mikä siinä lähellä on. Voi vittu.
 

Supreme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Olin pilkillä ja mukanani oli mp3-soitin. Lähdin pilkiltä ja mp3-soitin ei ollut enää mukanani. Nousin jakkaralta lähdön takia ja omalla tutuksi tulleella huonolla tuurilla, soitin putoaa siihen ainoaan lähimailla olevaan avantoon - ja uppoaa. Voi jumalauta!! Ainoa asia mikä tuo lohtua on se, että kyseessä oli "vain" 60 euron väline, mutta siitä huolimatta. Jäätä on ympärillä vaikka muille jakaa ja tämä päättää sitten tippua siihen ainoaan reikään mikä siinä lähellä on. Voi vittu.

sympatiat! kaveri pudotti pari päivää sitten puhelimensa avantoon...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös