Palataanpa tähän. Asiat menivät loppujen lopuksi ihan tyydyttävästi. Liike tilaa uuden peililasioven (Tanskasta), ja lupautuivat kokoamaan myös kaapin paikan päällä (todella vittumainen kasata). Ainut vituttava aihe enää on 3 viikon toimitusaika.Vitun huonekaluliike Vepsäläinen. Tänään luvattiin vaatekaapin toimitus 11.30-13.00 meidän kämpälle. Ensin soitetaan, että ei kerkeä ennen kahta millään. No ei siinä mitää, ihan ok, ymmärtäähän tuon. No äsken soitettiin, että "pojille" kävi jokin vahinko matkalla, ja toinen peiliovi on mennyt jotenkin paskaksi. Vittu hommaisi kunnon "poikia" sinne töihin, eikä mitään vitun amisviiksitunareita. Siellä on isä odotellut 11.30 lähtien koska toimitus saapuisi, koska itse olen töissä. Voi vittu kun vituttaa!!
Kyseessä vielä liikeen sell out tuote. 4000 euron vaatekaappi 1000 euroon. Oli ainut kappale. Samanlaisen vaadin tilalle, rahana en suostu ottamaan, sillä tolla tonnilla ei saa minkäänlaista kunnon vaatekaappia. Johan tämä muutto onkin mennyt liian hyvin tähän mennessä...
Lupasivat soitella kohta uudestaan kun selvittävät asian kunnolla. Palaan ehkä asiaan, jos/kun vielä sitten vituttaa.
Meni sitten itse asiassa pitkään odottamani keikka vituiksi suunnattoman kiusaantuneen olon takia. Ei tarvitse enää vissiin mennäkään tuonne Sedun Apollo Live Clubille. Kyllä kävi sääliksi bändiä (Boycott) kun tämä saatanan kermaperseporukka (jota tosin oli hävettävän vähän) näytti parastaan.
Jotenkin vähän vituttaa, kun niin hyvin vielä noustiin kolmannessa erässä ja sitten pam. Ensi kaudella uudestaan, paremmalla valmennuksella.12 kuukautta, ei vaan jaksa odottaa...
Jotenkin vähän vituttaa, kun niin hyvin vielä noustiin kolmannessa erässä ja sitten pam. Ensi kaudella uudestaan, paremmalla valmennuksella.
Vituttaa flintin viikon huili. Eilisen pelin jälkeen olisi viihdearvo jatkiksessa ollut taattu.
Mitenkä nuo kuvat eroaa irc-gallerian kuvista? Kyllä sielläkin on kaikenmaailman teinisluttia esiintymässä puolialasti. Ja ei minua ainakaan stressaisi jos tyttäreni laittaisi kuviaan tuollaisiin, miten senkin pystyy estämään. Nykyään vaan teini-ikäiset kulkevat julkisesti noin, oli erilaista silloin kun itse oli nuori (vai oliko)...Jotakin kautta eksyin duunissa Kuvake.net sivustolla ja vitutus oli taattu. Ei jumalauta jos noiden teinihorojen äidit ja isit tietäs minkälaisia kuvia tytöt tuonne laittaa, niin huh huh...
Normaalisti tollaset kuvat panettas, mutta nyt kyllä enemmän vituttaa miten tyhmää sakkia tässäkin maassa sattuu asumaan. 23v muijiakin hyppii muuten puolialasti tuolla, ei vittu!