Vituttaa flintin viikon huili. Eilisen pelin jälkeen olisi viihdearvo jatkiksessa ollut taattu.
Mitenkä nuo kuvat eroaa irc-gallerian kuvista? Kyllä sielläkin on kaikenmaailman teinisluttia esiintymässä puolialasti. Ja ei minua ainakaan stressaisi jos tyttäreni laittaisi kuviaan tuollaisiin, miten senkin pystyy estämään. Nykyään vaan teini-ikäiset kulkevat julkisesti noin, oli erilaista silloin kun itse oli nuori (vai oliko)...Jotakin kautta eksyin duunissa Kuvake.net sivustolla ja vitutus oli taattu. Ei jumalauta jos noiden teinihorojen äidit ja isit tietäs minkälaisia kuvia tytöt tuonne laittaa, niin huh huh...
Normaalisti tollaset kuvat panettas, mutta nyt kyllä enemmän vituttaa miten tyhmää sakkia tässäkin maassa sattuu asumaan. 23v muijiakin hyppii muuten puolialasti tuolla, ei vittu!
Työasiat vituttaa suunnattomasti. Meillä on duunissa useita vätyksiä, joiden ainoa päivän täyte on töiden välttely. Lisäksi heillä on hyvät suhteet terveysaseman lääkäreihin, jolloin sairaslomaa irtoaa pienellä valituksella sekä todistetusti myös lahjonnalla. Töissä ollessaan nämä paskiaiset keskittyvät jauhamaan scheissea ja pitämään itsensä mukakiireisinä jolloin varsinaiset työtehtävät jäävät joko hoitamatta tai peittyvät selityksiin. Lisäksi he vievät esimiestään kuin litran mittaa (tämä on tosin täysin esimiehen itsensä vika) eikä kellään firmassamme tunnu olevan keinoja laittaa tätä paskasakkia kuriin.
On se vaan. Onneksi on työpaikkoja.
Minäkin teen hommani, mutta myös valitan tai ainakin kyseenalaistan jos aihetta on. En siis vittuile enkä naljaile, vaan osoitan asian epäkohdan ja ehdotan toista ratkaisua. Tuntuu, että tuon takia olen toisen lähimmän esimieheni erityistarkkailussa, kun taas sellaiset lusmut, jotka eivät valita saavat jatkaa perseilyään päivästä toiseen.teen hommani enkä valita.