Vitutusketju

• 10 689 130
  • 56 246

Leicester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
On se vittu kumma, kun ei tuo Tukiaisen pärstä pysy pois eetteristä. Vituttaa ku Ylelläkin jo näkyy. No onneksi kaukosäädin toimi ja kanava vaihtui...

kymppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyl tää vaan vituttaa, mut minkäs teet.

tutzba

Jäsen
Nyt vituttaa ihan kaikki. Kaikki pikkuasiatkin. Syyhän on tietysti itsestäänselvä, mutta kauankohan tätäkin kestää.

Kai sitä tulee kohta mokailtua oikein kunnolla, eikä syyksi oikein kelpaa se, että kun Jokerit hävisivät. Varsinkaan naispuoleisille on tuota turha koittaa.

Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Jotakin kautta eksyin duunissa Kuvake.net sivustolla ja vitutus oli taattu. Ei jumalauta jos noiden teinihorojen äidit ja isit tietäs minkälaisia kuvia tytöt tuonne laittaa, niin huh huh...

Normaalisti tollaset kuvat panettas, mutta nyt kyllä enemmän vituttaa miten tyhmää sakkia tässäkin maassa sattuu asumaan. 23v muijiakin hyppii muuten puolialasti tuolla, ei vittu!

PS. Paris Hilton ja sen aiheuttama kohu vituttaa myös. Turha julkkis.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Jotakin kautta eksyin duunissa Kuvake.net sivustolla ja vitutus oli taattu. Ei jumalauta jos noiden teinihorojen äidit ja isit tietäs minkälaisia kuvia tytöt tuonne laittaa, niin huh huh...

Normaalisti tollaset kuvat panettas, mutta nyt kyllä enemmän vituttaa miten tyhmää sakkia tässäkin maassa sattuu asumaan. 23v muijiakin hyppii muuten puolialasti tuolla, ei vittu!
Mitenkä nuo kuvat eroaa irc-gallerian kuvista? Kyllä sielläkin on kaikenmaailman teinisluttia esiintymässä puolialasti. Ja ei minua ainakaan stressaisi jos tyttäreni laittaisi kuviaan tuollaisiin, miten senkin pystyy estämään. Nykyään vaan teini-ikäiset kulkevat julkisesti noin, oli erilaista silloin kun itse oli nuori (vai oliko)...

Itse ketjun aiheeseen, vituttaa oma työpaikka. On tämä vaan sellainen sirkus.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jahas, töllöstä ei näykään sitten kanavan kanavaa. Voi vitun digipaskat saatana. Samasta aiheesta olen jo avautunut tännekin useampaan kertaan ja saa näköjään avautua jatkossakin. On se nyt jumalauta. Ehkä kymmenen vuoden päästä voi luottaa siihen, että televisiosta näkyy joku kanavakin joskus ilman pätkimistä tai kokonaan katkolla olemista.

Pitäkää tunkkinne saatana ja haistakaa vittu siellä digitan, tai kenen vika tämä nyt sitten onkaan, konttorilla.

*edit* no voihan saatana. Kuvittelin laittaneeni uunin päälle, mutta olinkin vääntänyt hellan levyn kutoselle. Pikkuisen kärähtää tuollainen taivaanvanha teflonpannu, kun se vartin saa siinä kuiviltaan lämmitellä. Ei mene tänään putkeen, ei sitten alkuunkaan.

Viimeksi muokattu:

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Ou jeah! Kaverit kyseli baariin, mutta menen kohta töihin. Huomenna kysyn niitä niin eipä käy enää. Jumalauta ne on opiskelijoita, niiden pitäis jaksaa!

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Työasiat vituttaa suunnattomasti. Meillä on duunissa useita vätyksiä, joiden ainoa päivän täyte on töiden välttely. Lisäksi heillä on hyvät suhteet terveysaseman lääkäreihin, jolloin sairaslomaa irtoaa pienellä valituksella sekä todistetusti myös lahjonnalla. Töissä ollessaan nämä paskiaiset keskittyvät jauhamaan scheissea ja pitämään itsensä mukakiireisinä jolloin varsinaiset työtehtävät jäävät joko hoitamatta tai peittyvät selityksiin. Lisäksi he vievät esimiestään kuin litran mittaa (tämä on tosin täysin esimiehen itsensä vika) eikä kellään firmassamme tunnu olevan keinoja laittaa tätä paskasakkia kuriin.

On se vaan. Onneksi on työpaikkoja.

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Työasiat vituttaa suunnattomasti. Meillä on duunissa useita vätyksiä, joiden ainoa päivän täyte on töiden välttely. Lisäksi heillä on hyvät suhteet terveysaseman lääkäreihin, jolloin sairaslomaa irtoaa pienellä valituksella sekä todistetusti myös lahjonnalla. Töissä ollessaan nämä paskiaiset keskittyvät jauhamaan scheissea ja pitämään itsensä mukakiireisinä jolloin varsinaiset työtehtävät jäävät joko hoitamatta tai peittyvät selityksiin. Lisäksi he vievät esimiestään kuin litran mittaa (tämä on tosin täysin esimiehen itsensä vika) eikä kellään firmassamme tunnu olevan keinoja laittaa tätä paskasakkia kuriin.

On se vaan. Onneksi on työpaikkoja.

Samaa olen joutunu kokemaan omalla työpaikalla.
Kaiken lisäksi minut on leimattu huonoksi työntekijäksi ja yhteisön pettäjäksi koska teen hommani enkä valita.

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
teen hommani enkä valita.
Minäkin teen hommani, mutta myös valitan tai ainakin kyseenalaistan jos aihetta on. En siis vittuile enkä naljaile, vaan osoitan asian epäkohdan ja ehdotan toista ratkaisua. Tuntuu, että tuon takia olen toisen lähimmän esimieheni erityistarkkailussa, kun taas sellaiset lusmut, jotka eivät valita saavat jatkaa perseilyään päivästä toiseen.

Pitäisi varmaan vaan olla räikeistäkin epäkohdista hiljaa jotta en saisi tuollaista "erityiskohtelua" osakseni. Mutta kun mua ei ole tehty hissukaksi.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Sama juttuhan se mullakin on, eipä ole uralla etenemistä tapahtunut vielä kertaakaan... Itsekin olen sellainen että sanon epäkohdista ja koitan saattaa niitä kuntoon, mutta sellaiset jotka lusmuilevat kaiket päivät ja valittavat ihan joka asiasta ovat saaneet pelattua korttinsa paljon minua paremmin. Ja sekin vituttaa että resurssit ovat vähentyneet, mutta tuotanto kasvaa koko ajan ja suunnitelmat ovat todella positiiviset (paitsi että resursseja viedään ilmeisesti vielä lisää)...

Pakko silti sanoa että lähin esimies on mielestäni ihan ok, vaikka varsin moni täällä onkin häntä vastaan. On vaan niin täysi kusipääkin ollut joskus esimiehenä että oikein sääliksi käy TVO:laisia (siirtyi siis sinne).

Viimeksi muokattu:

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Piti lähteä tänään Paintballia räiskimään mutta juuri kun olin lähdössä niin tulee tekstari että tapahtuman organisoinut henkilö on sössinyt jotain eikä tänään sotimaan lähdetäkään. Nyt vituttaa enkä varmasti ole ainoa.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Piti mennä aamutuimaan uuteen kämppään remppaamaan, en menny ku heräsin just. Flunssa ja kuumetta ja pakko mennä duuniin yhdeksi. Kai sitä kevyttä remonttia voi tehdä sunnuntainakin.

Kalmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, LäKi, KK-V, PaRa, Suomalaiset NHL:ssä
Ollaan vuokrattu kavereiden kanssa mökki täksi päiväksi. Alkuviikosta Pekka Pouta ja muut insinöörit lupailivat kaunista säätä ja 15 astetta lämmintä täksi päiväksi. Paskan vitut, aneeminen ilma ja vettä tulee kuin saavista kaatamalla.

Kiitos Pekka.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Mahtavan pronssiottelun jatkuva vähättely. Vituttaa, koska viikonloppu on pielessä. Sunnuntaina kännit.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy