Voi saakeli tätä elämää!
Polvi vaivannut satunnaisesti useiden vuosien ajan, aina silloin tällöin kovemmassa rasituksessa kipeytyy.
Reilu viikko sitten polveen osui vähän pahempi isku ja se kipeytyi entisestään. Kyllä vituttaa kun töitä tekisi mieli tehdä ja tienata rahaa, mutta kun pienestäkin rasituksesta kipeytyy niin ei mahda mitään saatana. Pelottaa, että jos se menee vielä pahemmin kun tarpeeksi rasittaa. Pääsisi ainakin nopeasti leikkaukseen.
Kunnallisen terveydenhuollon kanssa en jaksanut enää pelleillä kun selvisi, että mulla on sairasvakuutus. Kerkesin mä röntgenissä käydä kunnallisella (vähän turhaa kun lääkäri ja minä tiedettiin, ettei siellä mitään luita ole mennyt, mutta kuulemma "käytäntö", että ensin röntgeniin.) Eli suoraan yksityiselle vaan. Eilen kävin Mehiläisessä ja ortopedi väänteli ja käänteli polvea ja laittoi samantien lähetteen magneettikuvaukseen. Nyt vaan odotetaan vakuutusyhtiön (Tapiola) päätöstä kun kävin jättämässä eilen maksusitoumushakemuksen. Kauanko noiden käsittely kestää? Ajattelin jos ei viikossa tule päätöstä niin pitää soitella pari puhelua ja painostaa vähän. Onneksi on sairausvakuutus.