voihan vitun vitun vittu. Koko vitun skenaarion näkee jo niin sadan kilometrin päästä. Ei tarvitse olla Einstein. Saatanan savikiekko!
Hyvä runkosarja, pari sankaria, jee! :) :):):)
Neljäs kerta putkeen, vittu neljäs kerta1
SM-liigan pudotuspelit meneillään ja Jatkoajan keskustelupalsta ei toiminnassa. Hienoa toimintaa.
Vitun TPS ja Jatkoaika perseilee, not bad, perfect timing.
Ei siinä mitään, parempi voitti.
Lisäksi vituttaa jääkiekon muuttuminen niin HMV touhuksi ettei kauden loppu jaksa vituttaa. Lisäksi se että kehäkolmosen asukit ja maalaistollot eivät ole vittuilemassa tepsin paskuudesta. nytkö se on tapahtunut TPS on pieni ja sympaattinen?
noin, helpotti kummasti.
Lisäksi se että kehäkolmosen asukit ja maalaistollot eivät ole vittuilemassa tepsin paskuudesta. nytkö se on tapahtunut TPS on pieni ja sympaattinen?
noin, helpotti kummasti.
olen edelleen katkera
Kolme sanaa: Otto, korkea, maila. Alkoi vituttamaan pelkkä ajatuskin tuosta.
En ikinä. Siitä maalin takaa katsottuna se oli korkea maila ja sellaisena se tulee minun mielessäni pysymään. Voi olla, ettei ollut, mutta oli silti.Get over it!
Taisit maksaa omasta laiskuudestasi kun et vienyt kamoja itse kierrätysasemalle.
No jos se yhtään lohduttaa niin mä olen edelleen katkera joistakin 90-luvun matseista ja nautin hiukan Tupsin rämpimisestä ja olen edelleen sitä mieltä että Turun voisi hakata irti mantereesta.
Oon istunut viimeisen 12 tunnin aikaan 7 kertaa paskalla. Vatsatauti ftw