Vitutusketju

  • 10 591 229
  • 56 164

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Vanhempien tuliaiset. Toivat laivalta jonkinlaisia ulkomaalaisia oluita ja jotain muuta alkoholipitoisia juomia. Ei kylläkään ollut mitenkään hääppöisiä, tosin mitäpä sitä voi odottaa. Flunssa vituttaa myös.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Vituttaa monikin asia enemmän tai vähemmän. Viimeisimpänä "vitutuksen" aiheena on viimeisimmät Nelosen IS Urheilu-uutiset - HIFK:n maaleista näytettiin 5 tai 6 ja Kärppien ei yhtään. Myöskin monesti isoimmat jutut lehdissä ovat pääkaupunkiseudun joukkueissa - enpä muista esimerkiksi yhtään Petri Sepän kirjoittamaa juttua, missä puhuttaisiin enemmän jostakin muusta joukkueesta kuin HIFK:sta tai Jokereista. Suomessa kun kuitenkin on myös muiden joukkueiden faneja...

Nelosen IS Urheilu-uutiset tosin pesee esimerkiksi MTV3:n vastaavat kyllä 100-0. Mielestäni vähän jokaisessa "koko Suomen" tiedotusvälineessä on huomattavissa pientä objektiivisuudesta lipsumista, vaikka ymmärtäähän sen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Panettaa niin saatanasti!!!
Kurinpidollisten syiden takia (älkää vain kysykö miksi) kohta parin viikon tauko ollut kaikesta seksuaalisesta toiminnasta ja alkaa näkymään...
Pari viikkoa sitten vaaka näytti painoksi 2kg vähemmän, kuin tänään. Luultavasti tuo 2 kiloa pyörii tuolla navan alapuolella odottamassa Vesuviuksen purkautumista...Painetta on enemmän kuin VPK:n pojilla konsonaan ja kohta tekee mieli naida vaikka naapurin leskirouvaa, jolla sentää ikää 85 vuoden pintaan.
Tässä lähellä asuu kaunis neito, jonka luona on tullut käytyä välillä "tarkastamassa tv-lupa", mutta kun ei nyt tietenkään satu vastaamaan puheluun. Pitää kohta lähettää viesti hänelle "hameet korville ja takaovi auki!" ja lähteä sitten sinne ovelle päivystämään milloin viidakon kuningas pääsee esittelemään mato matalaa...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei syytä huoleen, tuo on tyypillinen nuoruusiässä esiintyvä vaiva, joka kyllä iän myötä helpottaa. Krooninenkin vaiva saadaan kuriin lääkkeellä kauppanimeltään Vaimo ja jos sekään tehoa niin viimeistään Lapsi-niminen lääke poistaa vaivan.

Ei toimi ainakaan täällä. Ainakaan kokoaikaisesti. Mutta kun ottaa lääkettä nimeltä alkoholi näiden edellä mainittujen lisäksi oikein urakalla, niin panetus vähenee ainakin siksi aikaa, kun makaa sammuneena katuojassa (kotoa kumminkin ajetaan pois, jos siellä tarpeeksi kauan ja tarpeeksi paljon viunaa tinttaat). Varjopuolena sanoisin tässä variaatiossa olevan seuraavan aamun vieläkin kovempi panetus, mitä oli ennen kännäystä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Ei toimi ainakaan täällä. Ainakaan kokoaikaisesti. Mutta kun ottaa lääkettä nimeltä alkoholi näiden edellä mainittujen lisäksi oikein urakalla, niin panetus vähenee ainakin siksi aikaa, kun makaa sammuneena katuojassa (kotoa kumminkin ajetaan pois, jos siellä tarpeeksi kauan ja tarpeeksi paljon viunaa tinttaat). Varjopuolena sanoisin tässä variaatiossa olevan seuraavan aamun vieläkin kovempi panetus, mitä oli ennen kännäystä.
Naiivius on perseestä, mutta ollaaan nyt sitten mukana.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Saamattomuus. Vittu kun ei mitään voi tehdä ajallaan, vaan kaikki asiat siirtyy ja siirtyy, eikä mitään saa tehtyä silloin kun pitäisi. Perkele nytkin kirjoitan tätä elämää turhempaa viestiä tänne, vaikka olisi tsiljoona tärkeämpää asiaa odottamassa. VITTU!

Tämä on itsellänikin yleisesti esiintyvää. Ei ikinä jaksa tehdä mitään, ja sitten jättää kaiken viime tippaan, ja sitten kaikki menee päin vittua..
Tämäkin päivä on vietetty käytännössä kokonaan koneen ääressä, vaikka piti käydä pihallakin kun oli niin hieno keli. No huomena kuitenkin käyn varmaankin pyörällä kaupassa jos ei oo muuta tekemistä. (taatusti on..)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei toimi ainakaan täällä. Ainakaan kokoaikaisesti. Mutta kun ottaa lääkettä nimeltä alkoholi näiden edellä mainittujen lisäksi oikein urakalla, niin panetus vähenee ainakin siksi aikaa, kun makaa sammuneena katuojassa (kotoa kumminkin ajetaan pois, jos siellä tarpeeksi kauan ja tarpeeksi paljon viunaa tinttaat). Varjopuolena sanoisin tässä variaatiossa olevan seuraavan aamun vieläkin kovempi panetus, mitä oli ennen kännäystä.

No ehkä ei välttämättä toimikaan kokoaikaisesti, mutta väitän kuten alunperinkin väitin:

1. Tämä ns. panetus tulee iän myötä vähenemään, käytti sitten mainittuja lääkkeitä tai ei.

2. Naimisiinmeno ja lapsen saaminen vähensivät ainakin minun kohdallani tarvetta päästä höyläämään naapurin Mirkkua joka kolmas sekunti. Jos tämä ei toimi sinun kohdallasi niin sille tuskin voinemme paljoakaan.

3. Tätä katuojavariaatiota en ole henk.koht. kokeillut mutta uskon kyllä todisteluusi tässä asiassa. Pikemminkin olen havainnut ainakin ajoittain tämän alkoholi-nimisen "lääkkeen" useinkin vaikuttavan sekä itseeni että kuvailemaani "vaimo"-nimiseen lääkkeeseen enemmänkin panetusta lisäävästi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
2. Naimisiinmeno ja lapsen saaminen vähensivät ainakin minun kohdallani tarvetta päästä höyläämään naapurin Mirkkua joka kolmas sekunti. Jos tämä ei toimi sinun kohdallasi niin sille tuskin voinemme paljoakaan..


Sanoisin, että kävi melkeinpä niin, että toisen lapsen päästön jälkeen halut itsellä vain kasvoi, koska vaimolta ne loppuivat lähes tyystin. Ja kun noin käy, alkaa naapurin Mirkku kiinnostamaan kohtuu paljon.

3. Tätä katuojavariaatiota en ole henk.koht. kokeillut mutta uskon kyllä todisteluusi tässä asiassa. Pikemminkin olen havainnut ainakin ajoittain tämän alkoholi-nimisen "lääkkeen" useinkin vaikuttavan sekä itseeni että kuvailemaani "vaimo"-nimiseen lääkkeeseen enemmänkin panetusta lisäävästi.

Niin, itsekään en ole tätä kokeillut, mutta olenpa joskus muuten vain ollut sammuneena ja siinä tilassa ei kiinnosta sitten mikään. Sopivasti nautittuna alkoholi, kuten yllä mainitset, vain kasvattaa panohaluja.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Sitten työvuoron päättymisen olen juonut alkoholia eri muodoissa.

Miksi? Miksi näin? Kaveri, jolla oli elämä täysin edessään, on nyt poissa. Torstaina oli maanpäällinen vaellus tullut. Aivokasvain vei hyvän jätkän pois aivan liian aikaisin.

Aivan vitun itsekäs temppu vetää perskännit, mutta muutakaan ei pysty tekemään nyt.

Täällä minä sinkkustatuksella omaa terveyttäni vitutukseen ryyppään, kun toisen tyttösystävä pohtii samaa kuin minä: miksi Arin piti lähteä?

RIP 1983-2008. Toivottavasti Sinun nyt on parempi olla.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täällä minä sinkkustatuksella omaa terveyttäni vitutukseen ryyppään, kun toisen tyttösystävä pohtii samaa kuin minä: miksi Arin piti lähteä?

RIP 1983-2008. Toivottavasti Sinun nyt on parempi olla.

Yritä pärjätä. Itse olen ollut ainakin pariin kertaan samassa tilanteessa.
 

Wilzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Yritä pärjätä. Itse olen ollut ainakin pariin kertaan samassa tilanteessa.

Kiitos. Oikeasti.

Tuntuu vaan niin helvetin väärältä edelleen, miksi näin piti käydä. Ei vaan voi ymmärtää, vaikka ei tilanne sinänsä mikään uusi ole.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos. Oikeasti.

Tuntuu vaan niin helvetin väärältä edelleen, miksi näin piti käydä. Ei vaan voi ymmärtää, vaikka ei tilanne sinänsä mikään uusi ole.

Helpottaa ajan mittaan, mutta asiasta tuskin pääsee eroon ikinä. Siihen pitää vaan tottua.

Näin ainakin itselläni.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vituttaa että joutui heräämään ja herättämään pojan aamulla ajaakseen turhaan jäähallille huomaamaan että Ässien A olikin vienyt pojan joukkueen jäävuoron. En tiedä missä kohtaa tiedottaminen katkesi, mutta aika pelleilyä tällainen.
 

Rubicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vituttaa melko rankasti tällä hetkellä, kun on mahatauti sekä kuume jylläämässä ja kaiken bonukseksi joukkueellani olisi ollut kauden tärkeimmät pelit tänään ja huomenna joihin en pääse. Saatana sentään.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Spurs. Kiitti vaan kun kusitte mun pitkävetoni.

Ai niin, Jokerit myös. Kiinnosti teitäkin pelata tänään....
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Monikin asia vituttaa tällä hetkellä, tuoreimpana tietysti tuo SaiPan tappio mutta suurimpana vitutuksen aiheena on varmaan ihan tämä oma elämä, saamattomuus joka asiassa, olematon sosiaalinen elämä jne
 

Pantse67

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Detroit Red Wings, ManU, UFC
Vituttaa sellaisen munattomat pellet, jotka lyövät takaapäin mailalla vastustajajoukkueen junioripelaajia mailalla käteen, kun eivät raukat luistelemalla pysy perässä. Tällaiset hompahtavat "pelaajat" ovat toki varmastikin tottuneet lähestymään miehiä takaapäin, mutta rajansa kaikella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös