Vitutusketju

  • 10 567 480
  • 56 146
Suosikkijoukkue
HIFK
Matopeli on paskaa, mutta E. Lokan mainitsemat kierrätyskeskuksen viestiketjut ovatkin jo vähintään veristä ripulia. Yhtä vitun äänestystä ja pelaamista kaikki tyynni.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nuo vitun eliminointi-geimit kierrätyskeskuksessa. Eikö modet voisi vähitellen pyyhkiä nuo paskat pois sieltä? Ja samoin kaikkia saatanan dream-team -saasta. Tunkekaa vaikka ne äänestyksenne sinne, mihin aurinko ei paista.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Master Chief kirjoitti:
Mua vituttaa matopeli ja sitä pelaavat ihmiset.

Pelaako sitä muka joku enää? Eiks se ole niin 2000 jotain? Mua vituttaa taasen se, että portit työpaikan vaihdon ja samalla siis maiseman vaihdon tiellä nousevat pystyyn yksi kerrallaan, aivan kuin olisin joku luopio, joka on suututtanut niin vihollisjoukon kuin omat entiset kaverinsa ja etsii nyt epätoivon vimmassa pääsyä linnakkeeseen ja turvaan.
 

Petr T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks | Kärpät | SoJy
Sysipaska Kalpa. Pitikin mennä luottamaan vedoissa että liigaporukka on kuitenki liigaporukka. Mitä vielä, voitto jatkoajalla erittäin onnekkaasti. Supistakaa äkkiä tuota SM-liigaa.
No, tarkemmin ajateltuna, eihän tuota liigajengiksi voi sanoa pelaajalistankaan perusteella, mestisjanareita täynnä.
Että kai itteeki voi syyttää (:
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Individual kirjoitti:
Pelaako sitä muka joku enää? Eiks se ole niin 2000 jotain?

Näköjään jotkut. Ainoan kerran pelasin kauppiksessa (joskus -95) kun alkoi ATK-tunnit ja koneissa oli se. Sen ekan päivän jaksoin pelata kunnes alkoi vituttaa koko peli. SItten vitutti kun eräs jannu pelasi koko ajan sitä.
 

Erik Loka

Jäsen
Master Chief kirjoitti:
Näköjään jotkut. Ainoan kerran pelasin kauppiksessa (joskus -95) kun alkoi ATK-tunnit ja koneissa oli se. Sen ekan päivän jaksoin pelata kunnes alkoi vituttaa koko peli. SItten vitutti kun eräs jannu pelasi koko ajan sitä.

No joo, en mäkään sitä nyt sentään ruvennu pelaamaan, vaikka sekin on mielekkäämpää kuin lukea noita kyseisiä ketjuja. Huomasin muuten että koko matopeli on pilattu noilla hienoilla grafiikoilla ja muilla yleellisyyksillä, kun mulla taas pitkästä pitkästä aikaa on nokialainen käytössä.
 

scholl

Jäsen
Aamulla luki lehdissä, että Shakira esiintyi eilen Helsingissä. Loistava uutinen. Varsinkin kun siitä kerrotaan näin jälkeenpäin. Olin ostanut viime vuonna lipunkin siihen konserttiin, mutten laittanut päivämäärää sen kummemmin mieleen, koska ajattelin, että kun se hype iskee päälle joku viikko ennen keikkaa niin sitä voi sitten varata sen asianomaisen illan sille tapahtumalle.

On se kyllä käsittämättömän heikkoa duunia levy-yhtiöltä etukäteen. Viikko sitten kun tuli pari rumia puhuvaa neekeriä Suomeen niin tuli himaan bilekutsua ja kaikkea muuta vastenmielistä, julkisuudessa hehkutettiin jo monta päivää ennen keikkaa kybällä. Samoin jos Amin Asikainen menee Areenalle niin hehkutus on mieletöntä. Nyt levy-yhtiö ei saanut ylitettyä edes uutiskynnystä asialla.

Vaikka en olekaan henkilö, joka koskaan konserteissa kävisi (poikkeuskin meni vituilleen) niin kyllä silti ihmettelen, että kenen tomppeleiden käsissä jonkun artistin levymyynnin edistäminen on Suomessa. Nyt tekisi mieli kiroilla lujaa Espanjaksi. Täytyy nyt katsoa, että pitääkö laittaa palautetta asiasta Kolumbiaan vai USA:han.

Pablo Escobar, täällä olisi levy-yhtiön jannuja hainruoaksi.
 

Aurora

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jännittää aivan sairaasti, pääsenkö töihin samaan paikkaan kuin viime kesänä. Tuntuu siltä, että kun sinne ehdottomasti haluan, niin ei varmasti onnistu. Vituttaa, kun ei tule tietoa, en pysty keskittymään mihinkään muuhun. Ja vituttaa, että edes pitää pelätä pahinta, olisi luullut, että viime vuotisella panoksella olisi päässyt ilman avointa hakuakin uudestaan.
Joka kevät sama rumba.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
scholl kirjoitti:
Aamulla luki lehdissä, että Shakira esiintyi eilen Helsingissä. Loistava uutinen. Varsinkin kun siitä kerrotaan näin jälkeenpäin. Olin ostanut viime vuonna lipunkin siihen konserttiin, mutten laittanut päivämäärää sen kummemmin mieleen, koska ajattelin, että kun se hype iskee päälle joku viikko ennen keikkaa niin sitä voi sitten varata sen asianomaisen illan sille tapahtumalle.

Otan osaa.

Jotta vitutus olisi vielä suurempi niin täytyy todeta että tuo konsertti oli muuten oikein hieno tapahtuma. Shakira on upea esiintyjä, todella komea ääni yhdistettynä hienoon lavaliikehdintään. Olin täysin myyty

Se minua yllätti että täällä ei ole edes avattuna keskustelua tuosta Shakiran konsertista, ilmeisesti meitä Shakiran faneja ei täällä ole liiemmälti. Stereotypisesti nuo kiekkomiehet taitaa olla enemmän näitä raskaamman musiikin ystäviä.
 

scholl

Jäsen
Ohmi kirjoitti:
60 kilon juoksijanvartalolle riittää varmasti tuo six pack coronaa...

Scholl painaa 69,5 kiloa ja viinaakin vetänyt kilpamielessäkin sen verran paljon, että saa olla aikamoisen itseluottamuksen omaava dokaaja, että tuolla mielellä lähdetään kirjoittelemaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vittu kun vituttaa kun piti perua Ilveksen fanimatka Jaffalaan, perkele kun elämä on.
 

scholl

Jäsen
Toinen vitutus saman päivän ajalle. Yleensä katupöly iskee huomattavasti myöhemmin keväällä. Nyt on taas kivaa, kun kurkku murautuu ikäänkuin kiinni. Tai se osa joka roikkuu kitalaesta on paisunut ja ottaa kiinni puhuessa tai niellessä ja kurkussa limaa. Se on jokakeväinen ilmiö. Allergiatestit on tehty ja allergiaa ei löydetty, mutta silti en kestä juurikaan olla ulkona katupölyn aikana. Välillä meinaa jopa tukehtua. Ei saa henkeä. Sen takia ei viitsi hirveästi ihan keväällä moottoripyörälläkään ajaa. Siistiä.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Nyt on sitten kaksi vitutuksen aihetta. Vituttaa tuo katupöly, joka käy kurkun päälle. Schollilla näköjään sama vaiva...
Toinen vitutuksen aihe on KalPan "pelailu" Mikkelissä. Turpaan näyttäisi tulevan mestiksen kakkosjengiltä. Woo-hoo HalPa!
 

tty_01

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa all inin laittaminen AK suitedilla MTT:n finaalipöydässä, kun 6 pelaajaa jäljellä. Pöydässä 2 oikeaa ministackkia ja minä sijalla 4. Lopputuloksena 6 sija ja pihalle. Jos olisin ollut sitouttina lopun ajan, niin sijoitus olisi ollut se 4 ja eihän se olisi tehnyt kuin puolet enemmän rahaa kuin nyt.

No oppia ikä kaikki.
 

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Sm-liigan & finhockeyn sivut..
Ei voi olla niin vaikea tehdä, että toimisivat edes silloin kun jotain tapahtuu..
Lisätään nyt vielä yksi vitutuksen aihe, kun Jukurit kun johtaa ammattilaisporukkaa.
 

Tobias

Jäsen
Vituttaa mm. Big Brotherit, Idolsit, niin kutsutut Reality-sarjat, niin kutsutut saippuasarjat, Salatut Elämät, KissFM, Energy, iltapäivälehdet. Siis kaikki ihmisiä tyhmentävä media. Jonkinlainen haittavero kyllä täytyisi olla olemassa.

Omasta mielestäni kyseinen ihmisiä tyhmentävät ja henkistä vajavaisuutta ja suoranaista kusipäisyyttä ja idiotismia aiheuttavat ohjelmat ja kanavat ja lehdet tulisi kieltää ihan lainsäädännöllä.

Lisäksi vituttaa kaiken maailman lässyttäjät, sössöttäjät, paskan jauhajat, puun halailijat, utopistit ja muut reaalimaailmasta erkaantuneet haihattelijat.

Tässähän näitä, älkääkä kommentoiko tätä viestiä tai tekin vitutatte mua. Hyvä päivä tänään kuten huomaatte.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Tobias kirjoitti:
Hyvä päivä tänään kuten huomaatte.

Sitten en kyllä halua tietää millainen on huono päivä.

Että silleen...
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Vitun tietokone päätit sitten ihan itse valita ne ohjelmat käynnistyessäsi mitkä poistetaan ja päätit sitten saatana poistaa kaikki, kiitti vitusti.
 

FlyingFinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + muut turkulaiset
Hiukan jäi vituttamaan yksi eilinen liikennetapaus.

Olin ajamassa Turussa Uudenmaankatua pitkin keskustaa kohti, ja Hämeenkadun kohdalla seisoin valoissa erään Toyotan takana jota ajoi semmoinen pulskahko nuori naisihminen. Kello oli varmaan jotain 16, eli ruuhka oli melkein pahimmillaan ja autojono meni sinne Uudenmaankadun mäen päälle asti. No siinä sitten kun valo vaihtui vihreäksi niin edessä oleva auto ei lähtenytkään liikkeelle, ja näin kun nainen kaiveli etupenkillä olevaa kassiaan tjms. Odotin vielä hetken, ja kun mitään liikkeellelähtemisen merkkejä ei ollut havaittavissa niin päästin sellaisen pienen "tut"-tööttäyksen. No sitten tämä nainen painoi kaasua ja teki heti perään äkkijarrutuksen eteeni, jolloin oli kohtuullisen lähellä etten ajanut auton perään. Jätin sen jälkeen melko reilusti turvaväliä, ja sitten seuraavissa valoissa nainen tuijotti minua taustapeilistä ja huusi aivan helvetisti autonsa sisällä.

Miksi ihmiset ottavat pienen tööttäyksen niin henkilökohtaisesti? Enhän minä mitään pahaa tarkoittanut, äärimmäisen kiltti ihminen kun olen noin ylipäänsä. Keski-Eurooppalaista (tai mitälie) tööttäyskulttuuria voisi kyllä hiukan Suomeen juurruttaa.
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
FlyingFinn kirjoitti:
Hiukan jäi vituttamaan yksi eilinen liikennetapaus.

Olin ajamassa Turussa Uudenmaankatua pitkin keskustaa kohti, ja Hämeenkadun kohdalla seisoin valoissa erään Toyotan takana jota ajoi semmoinen pulskahko nuori naisihminen. Kello oli varmaan jotain 16, eli ruuhka oli melkein pahimmillaan ja autojono meni sinne Uudenmaankadun mäen päälle asti. No siinä sitten kun valo vaihtui vihreäksi niin edessä oleva auto ei lähtenytkään liikkeelle, ja näin kun nainen kaiveli etupenkillä olevaa kassiaan tjms. Odotin vielä hetken, ja kun mitään liikkeellelähtemisen merkkejä ei ollut havaittavissa niin päästin sellaisen pienen "tut"-tööttäyksen. No sitten tämä nainen painoi kaasua ja teki heti perään äkkijarrutuksen eteeni, jolloin oli kohtuullisen lähellä etten ajanut auton perään. Jätin sen jälkeen melko reilusti turvaväliä, ja sitten seuraavissa valoissa nainen tuijotti minua taustapeilistä ja huusi aivan helvetisti autonsa sisällä.

Aja oikein Turussa ja jää silti henkiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös