Footless kirjoitti:Ei siinä mitään, mutta luulis että siellä tarkkaamossa tai jossain joku sen huomais ja korjais asian. Ihmeellistä touhua.
Ei niitä kiinnosta.
Footless kirjoitti:Ei siinä mitään, mutta luulis että siellä tarkkaamossa tai jossain joku sen huomais ja korjais asian. Ihmeellistä touhua.
Eikä minua vituta vaikka luen mielenkiinnosta näitä viestejä. Joskus jopa huvittaa kun ihmiset tulevat tänne purkamaan kaikenlaisia pikkuharmeja. Tappara hävisi TPS:lle ja koko maailma kaatuu päälle:)Maglor kirjoitti:"Hupaisia virheitä mediassa" -ketju jonne kaikki Jatkoajan pilkunnussijat kilvan kerääntyvät ilmoittamaan median tekemistä pikku mokista. Edit: Sitä paitsi niitten pitäisi olla "Hupaisia" virheitä. Miks mua ei vittu naurata?
HCM kirjoitti:Näyttäkää mulle tältä kaudelta ottelu, jonka voittomaali on tehty viimeisellä minuutilla? Vittu.
Se jotain salaa joka pieruaan pidättää, vai miten se meni. Alat kuule petomaaniksi ja pyydät maksua komeista töräyksistä, antaa torvien soida.Veijari kirjoitti:Pakko juosta koko ajan vessan piereskelemään. Vituttaa kun hanuri huutaa kuin hinaaja ja aivan taukoomatta.
Veijari kirjoitti:Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan kun oma vatsa ollut nyt kolmatta päivää ihmeellisessä metaanin tuotantotilassa. Emännältä on mennyt hermot jo pari päivää siten ja tämä alkaa oikeasti haitaamaan jo työpaikallakin olemista. Pakko juosta koko ajan vessan piereskelemään. Vituttaa kun hanuri huutaa kuin hinaaja ja aivan taukoomatta.
Veijari ja hanu, keväällä kaikilla kunnon kiakkofaneilla käy noin. Naisilla tietenkin tuoksuu vain vienosti ruusu tai kielo, ja miehillä sitten hiukan voimakkaammin, mutta nainen tai mies niin nauttikaa tuota Aktimel jogurttia. Maha toimii eikä varmana ole pieruongelmia.hanu kirjoitti:Sama.
Ja sitten kun se hajukin on vielä aivan käsittämättömän hirveä. Palaverit ovat tuskaa, kun ei millään kehtaisi lähteä muutaman minutin välein piereskelemään.
t. hanu
Pärde kirjoitti:Ja Gears of War odottaa tossa hyllyssä pelaamista, olkoon saatana.