Niin, pääasiassahan ei ollut tuo sana, vaan sen lipsahtaminen äidinkielen ylioppilaskirjoituksista kertovaan juttuun. Tosin itse olen sitä mieltä, että tuollainen typo ei ansaitsisi pääsyä kyseiseen ketjuun. Hauskaa olisi ollut jos tekstissä olisi lukenut "yli oppilas kirjoitukset" tmv.Mane kirjoitti:Joo, ollaan kyllä kauas menty ketjun aiheesta, kun esimerkiksi "ovat"-sana "oavt"-muodossa ylittää "Hupaisa virhe mediassa"-kynnyksen.
Master Chief kirjoitti:Nyt vituttaa etten laittanut Supermonarissa Gymnasticille nolla maalia, piti tyytyä 1,85€:oon 60:n sijasta.
TouZa kirjoitti:Älkää ikinä ostako LG:n tuotteita!!! Älkää ainakaan puhelinta! Mulla meni puhelimennäyttö pimeäksi ja vein takuunhuoltoon, jossa todettiin kosteusvaurio. Aika hassua, että puhelimelle ei ollut käynyt mitään, joka olisi voinut aiheuttaa tämän (esim. tippunut lätäkköön, käyny pesukoneessa). LG:n asiakaspalvelusta sanottiin näin, kun kyselin korvauksista: "no onhan se ainakin ulkona sulla mukana ollut, että siitä se vaurio on sitten tullut." Ja lisättiin vielä: "meiltä ei ainakaan ole tulossa minkäänlaista selvitystä asiasta".
Tästä lähtien pitää varmaan puhua pelkästeen sisätiloissa, ja kaukana esimerkiksi keittiöstä, jossa voi olla kosteutta. Makuuhuone ja olohuonekin kannattaa unohtaa, siellä on voitu juoda vaikka mehua, josta on voinut vapautua runsaasti kosteutta, joka näin ollen voi pilata LG-"PUHELIMESI"!
Täytyy sanoa, että todella järkyttävää toimintaa!
Master Chief kirjoitti:Nyt vituttaa etten laittanut Supermonarissa Gymnasticille nolla maalia, piti tyytyä 1,85€:oon 60:n sijasta.
mtmela kirjoitti:Ota ihmeessä yhteys kuluttaja-asiamieheen. Voihan se vaurioitua myöskin jos parvekkeen ovi on auki ja ulkoilmaa tulee sisään, tai ikkunastakin tulevasta ilmasta. Tai hei, mistäs se ilma tulee sisälle? Ilmastointihormit tukkoon heti.
rivet kirjoitti:Sama, mulla oli arsenalille 1,2, ¨kun aluksi mietin 0,1 kun Henrykin on pois. Päädyin 1,2:een ja aamulla vitutti. Noh. lappu maksoi 1.60e joten voittoa tuli 25snt:D
Master Chief kirjoitti:Tossa Vares-leffassa vituttaa noi sade-kohtaukset. Taustalla näkyy kuinka aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja pitäsi muka sataa kaatamalla. Yrittäisivät edes.
Ei siinä mitään, mutta luulis että siellä tarkkaamossa tai jossain joku sen huomais ja korjais asian. Ihmeellistä touhua.Mane kirjoitti:Tuo on kyllä käsittämätöntä, että MTV3 onnistuu vuodesta toiseen kelailemaan elokuviaan mainoskatkon aikana 10-15 minuuttia taaksepäin.
Footless kirjoitti:Ei siinä mitään, mutta luulis että siellä tarkkaamossa tai jossain joku sen huomais ja korjais asian. Ihmeellistä touhua.
Eikä minua vituta vaikka luen mielenkiinnosta näitä viestejä. Joskus jopa huvittaa kun ihmiset tulevat tänne purkamaan kaikenlaisia pikkuharmeja. Tappara hävisi TPS:lle ja koko maailma kaatuu päälle:)Maglor kirjoitti:"Hupaisia virheitä mediassa" -ketju jonne kaikki Jatkoajan pilkunnussijat kilvan kerääntyvät ilmoittamaan median tekemistä pikku mokista. Edit: Sitä paitsi niitten pitäisi olla "Hupaisia" virheitä. Miks mua ei vittu naurata?
HCM kirjoitti:Näyttäkää mulle tältä kaudelta ottelu, jonka voittomaali on tehty viimeisellä minuutilla? Vittu.
Se jotain salaa joka pieruaan pidättää, vai miten se meni. Alat kuule petomaaniksi ja pyydät maksua komeista töräyksistä, antaa torvien soida.Veijari kirjoitti:Pakko juosta koko ajan vessan piereskelemään. Vituttaa kun hanuri huutaa kuin hinaaja ja aivan taukoomatta.