Vituttaa saamani pysäköintisakko kotini edustalla! Olihan auto toki pysäköintikielto-alueella, joten olen syyllinen. Kuitenkin tuo kielto-alue oli sen verran älyttömässä paikassa (ei pelastustietä/suojatietä missään. Ihan tavallinen tien reuna), ettei siinä kenellekään aiheudu mitään haittaa jos yön yli pitää autoa. Joku saamarin tunari oli omalle paikalleni ajanut eilis iltana auton ja enpä jaksanut rueta enää siihen aikaan etsimään syyllistä. Ajattelin, että kai tämä tässä nyt yön yli menee. Paskat, joku virkaintoinen kusipää oli klo 5.40 lauantai (!) aamuna käyny laittamassa lapun tuulilasiin!
Jotenkin pientä vainoamismeininkiä. No onneksi olin menossa salille aamulla jolloin pääsin pahimmat höyryt päästämään pihalle...
Voin kyllä omasta kokemuksestani rohkaista, että kun alku shokista pääset, niin rupeat melko nopeaan tahtiin huomaamaan niitä hyviä puolia. Vittumaista tuollainen on kuulla!
Jotenkin pientä vainoamismeininkiä. No onneksi olin menossa salille aamulla jolloin pääsin pahimmat höyryt päästämään pihalle...
NemI kirjoitti:Sinä oot mulle hirveen tärkee päläpäläja minä en halua menettää sinua vaan olla kaveri päläpälä ja soitella niinku ennenkipäläpäläpäläpälä.
Tuota minä en taas olis halunnu kuulla.Noh meikä on sitten vapaata riistaa. Kai tästä jotain hyvääkin oistaas revittävä. Vittu oo kavereita keskenäs.
Voin kyllä omasta kokemuksestani rohkaista, että kun alku shokista pääset, niin rupeat melko nopeaan tahtiin huomaamaan niitä hyviä puolia. Vittumaista tuollainen on kuulla!