Saikka kirjoitti:LrNMKY:ssä pelaat? Ketäs oli semeissä vastassa?
En. Kyseessä oli Peli-Karhujen ja Pussihukkien välinen välierä Naisten SM-sarjassa...ja en...en ole pelaaja.
Saikka kirjoitti:LrNMKY:ssä pelaat? Ketäs oli semeissä vastassa?
Kaiser Soze kirjoitti:Kesärenkaita ei olisi vielä kannattanut tänään vaihtaa... No, torstaina on taas 7 astetta lämmintä. Kun vaan huomenna pääsee töihin lipsuttelemaan :P
KingNothing kirjoitti:Näin ihmettelyketjussa. Huominen työmatka vituttaa jo valmiiksi kun tietää että täällä Etelä-Suomessa on samankaltaisia liukastelijoita tiet väärällään. On se kumma ettei opita mitään ikinä.
Kaiser Soze kirjoitti:Äh. Siellä on vesikeli, suolaa tiet täynnä ja aamulla tiet sulana. Sitäpaitsi, uudet kesärenkaat pitää taatusti paremmin, kuin suurella osalla liikkellä olevien paskat, kuluneet kitka/nastapyörät.
J.Petke kirjoitti:Tämä taitaa mennä siihen "kuuluisat viimeiset sanat"-kategoriaan.
Itseäni vituttaa nuo katkerat Sdp:läiset televisiossa.
Kaiser Soze kirjoitti:Noh, katsellaan amusella mikä on tilannee teillä. Jos näyttää pahalta, niin vaihdetaan nastakiekot takasin. Eipä siinä mene käsipelillä kuin reipas puoltuntinen.
Niin, pääasiassahan ei ollut tuo sana, vaan sen lipsahtaminen äidinkielen ylioppilaskirjoituksista kertovaan juttuun. Tosin itse olen sitä mieltä, että tuollainen typo ei ansaitsisi pääsyä kyseiseen ketjuun. Hauskaa olisi ollut jos tekstissä olisi lukenut "yli oppilas kirjoitukset" tmv.Mane kirjoitti:Joo, ollaan kyllä kauas menty ketjun aiheesta, kun esimerkiksi "ovat"-sana "oavt"-muodossa ylittää "Hupaisa virhe mediassa"-kynnyksen.
Master Chief kirjoitti:Nyt vituttaa etten laittanut Supermonarissa Gymnasticille nolla maalia, piti tyytyä 1,85€:oon 60:n sijasta.
TouZa kirjoitti:Älkää ikinä ostako LG:n tuotteita!!! Älkää ainakaan puhelinta! Mulla meni puhelimennäyttö pimeäksi ja vein takuunhuoltoon, jossa todettiin kosteusvaurio. Aika hassua, että puhelimelle ei ollut käynyt mitään, joka olisi voinut aiheuttaa tämän (esim. tippunut lätäkköön, käyny pesukoneessa). LG:n asiakaspalvelusta sanottiin näin, kun kyselin korvauksista: "no onhan se ainakin ulkona sulla mukana ollut, että siitä se vaurio on sitten tullut." Ja lisättiin vielä: "meiltä ei ainakaan ole tulossa minkäänlaista selvitystä asiasta".
Tästä lähtien pitää varmaan puhua pelkästeen sisätiloissa, ja kaukana esimerkiksi keittiöstä, jossa voi olla kosteutta. Makuuhuone ja olohuonekin kannattaa unohtaa, siellä on voitu juoda vaikka mehua, josta on voinut vapautua runsaasti kosteutta, joka näin ollen voi pilata LG-"PUHELIMESI"!
Täytyy sanoa, että todella järkyttävää toimintaa!
Master Chief kirjoitti:Nyt vituttaa etten laittanut Supermonarissa Gymnasticille nolla maalia, piti tyytyä 1,85€:oon 60:n sijasta.
mtmela kirjoitti:Ota ihmeessä yhteys kuluttaja-asiamieheen. Voihan se vaurioitua myöskin jos parvekkeen ovi on auki ja ulkoilmaa tulee sisään, tai ikkunastakin tulevasta ilmasta. Tai hei, mistäs se ilma tulee sisälle? Ilmastointihormit tukkoon heti.
rivet kirjoitti:Sama, mulla oli arsenalille 1,2, ¨kun aluksi mietin 0,1 kun Henrykin on pois. Päädyin 1,2:een ja aamulla vitutti. Noh. lappu maksoi 1.60e joten voittoa tuli 25snt:D
Master Chief kirjoitti:Tossa Vares-leffassa vituttaa noi sade-kohtaukset. Taustalla näkyy kuinka aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta ja pitäsi muka sataa kaatamalla. Yrittäisivät edes.
Ei siinä mitään, mutta luulis että siellä tarkkaamossa tai jossain joku sen huomais ja korjais asian. Ihmeellistä touhua.Mane kirjoitti:Tuo on kyllä käsittämätöntä, että MTV3 onnistuu vuodesta toiseen kelailemaan elokuviaan mainoskatkon aikana 10-15 minuuttia taaksepäin.