Tobias kirjoitti:Hyvä päivä tänään kuten huomaatte.
Sitten en kyllä halua tietää millainen on huono päivä.
Että silleen...
Tobias kirjoitti:Hyvä päivä tänään kuten huomaatte.
koohela kirjoitti:En ole vieläkään päässyt exästä yli...
koohela kirjoitti:En ole vieläkään päässyt exästä yli...
FlyingFinn kirjoitti:Hiukan jäi vituttamaan yksi eilinen liikennetapaus.
Olin ajamassa Turussa Uudenmaankatua pitkin keskustaa kohti, ja Hämeenkadun kohdalla seisoin valoissa erään Toyotan takana jota ajoi semmoinen pulskahko nuori naisihminen. Kello oli varmaan jotain 16, eli ruuhka oli melkein pahimmillaan ja autojono meni sinne Uudenmaankadun mäen päälle asti. No siinä sitten kun valo vaihtui vihreäksi niin edessä oleva auto ei lähtenytkään liikkeelle, ja näin kun nainen kaiveli etupenkillä olevaa kassiaan tjms. Odotin vielä hetken, ja kun mitään liikkeellelähtemisen merkkejä ei ollut havaittavissa niin päästin sellaisen pienen "tut"-tööttäyksen. No sitten tämä nainen painoi kaasua ja teki heti perään äkkijarrutuksen eteeni, jolloin oli kohtuullisen lähellä etten ajanut auton perään. Jätin sen jälkeen melko reilusti turvaväliä, ja sitten seuraavissa valoissa nainen tuijotti minua taustapeilistä ja huusi aivan helvetisti autonsa sisällä.
Kyllä! Suomessa vedetään kauheat pultit jos joku uskaltaa töötätä. Olen tämän havainnut koska mielellään annan pientä muistutusta kanssakulkijoille töötin muodossa.FlyingFinn kirjoitti:Miksi ihmiset ottavat pienen tööttäyksen niin henkilökohtaisesti? Enhän minä mitään pahaa tarkoittanut, äärimmäisen kiltti ihminen kun olen noin ylipäänsä. Keski-Eurooppalaista (tai mitälie) tööttäyskulttuuria voisi kyllä hiukan Suomeen juurruttaa.
kakkonen kirjoitti:Kyllä! Suomessa vedetään kauheat pultit jos joku uskaltaa töötätä.
Aurora kirjoitti:Jännittää aivan sairaasti, pääsenkö töihin samaan paikkaan kuin viime kesänä. Tuntuu siltä, että kun sinne ehdottomasti haluan, niin ei varmasti onnistu. Vituttaa, kun ei tule tietoa, en pysty keskittymään mihinkään muuhun. Ja vituttaa, että edes pitää pelätä pahinta, olisi luullut, että viime vuotisella panoksella olisi päässyt ilman avointa hakuakin uudestaan.
Joka kevät sama rumba.
FlyingFinn kirjoitti:Miksi ihmiset ottavat pienen tööttäyksen niin henkilökohtaisesti? Enhän minä mitään pahaa tarkoittanut, äärimmäisen kiltti ihminen kun olen noin ylipäänsä. Keski-Eurooppalaista (tai mitälie) tööttäyskulttuuria voisi kyllä hiukan Suomeen juurruttaa.
Ei ainakaan työntekijän valinta perustu taloudellisiin näkökohtiin, jos aikaisempaa työkokemusta ei arvosteta. Yleensä juuri työkokemus on ratkaisevin asia (varsinkin jos on ollut samassa paikassa aikaisemmin) paikan saamisessa. Kun yksi ovi menee kiinni, usein toinen aukeaa. Saattaa olla että pääset parempaan mestaan loppujen lopuksi töihin. Hetkellisen vitutuksen toki ymmärrän.Aurora kirjoitti:Että kävi sitten juuri niin kuin pelkäsin. "Mä haluan tähän projektiin nyt näitä graduntekijöitä ja kun sulla se aihe on jo valmiina, niin ne menee sun ohi". Turha se olisikaan ottaa sinne sellaista ihmistä, joka hommat jo ennestään osaa.
Tässä vaiheessa kevättä projektit ovat lyöneet työntekijänsä jo lukkoon, joten uuden paikan saamisen todennäköisyys on lähellä nollaa. Kyseinen duuni oli kuitenkin oman alan töitä ja nimenomaan omalta suuntaumisalalta, läheltä omaa gradunaihetta. Lisäksi tykkäsin älyttömästi siitä porukasta ja työympäristöstä, hyvä ystäväni aloittaa kesällä projektissa jatko-opiskelijana ja koko kesän saisi pyöriä merellä ja asua saaristossa, lämmittää iltaisin vaikka saunan tai istua kalliolla katselemassa ruotsinlaivoja. En viitsi edes jatkaa, olo ei ainakaan parane hyviä puolia muistelemalla.Stranger kirjoitti:Kun yksi ovi menee kiinni, usein toinen aukeaa. Saattaa olla että pääset parempaan mestaan loppujen lopuksi töihin. Hetkellisen vitutuksen toki ymmärrän.
Jarner kirjoitti:Voi vittu, että tietokoneet vituttaa saatana. Tääki paska jumittaa sen minkä ehtii, eikä buuttauskaan auta mitään. ctrl+alt+deleteä pitää painaa joka vitun sivun aukasemisen jälkeen, että pääsee eteenpäin. Kohta tää persereikä on tuhantena osana tossa lattialla.
Satellite kirjoitti:
repe_joke kirjoitti:Kylläpä toimii maikkarin F1 anytime hienosti. Lataa, lataa mutta mitään ei tapahdu. Ja tottakai ilmaisjutut toimivat kuten pitääkin.
Lisää avautumista luvassa, jos ei homma toimi silloin, kun autot seuraavan kerran radalle liikahtavat.
Jussi77 kirjoitti:Saakeli, astianpesukone on pyörinyt yöllä n. 6 tuntia "huuhtelu" asennossa. Edelleenkään ei tuosta etene minnekään vaikka tuota vaihe-nappulaa pyörittelee miten, samanlainen huuhtelu-vaiheen ääni vain jatkuu vaikka tekisi mitä.
Amen to that, brother! On nimittäin tänään esikoisen 8-vuotissynttärit, kiva pestä käsineen tuo tiski normaalin lisäksi. Vettähän tuo näyttää hieman jättäneen tuonne, mutta virtojen katkaisu/töpselin poisvetäminen pidemmäksikään aikaan ei päästä etenemään. Täytyy tyhjentää käsineen tuo poistovesi, katsotaan josko se tuosta heräilee...turbo kirjoitti:Toi muuten vituttaa, kun se tapahtuu aina just jouluna tai muuten väärään aikaan.