Vitutusketju

  • 10 550 228
  • 56 138

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Jäsen Pee kirjoitti:
Ja tulihan se sieltä.

http://www.iltalehti.fi/urheilu/200702225777501_ur.shtml

Ei jumalauta, eikö sitä voi vain myöntää et toiset oli parempia.

Mitä, olihan nuo Virpin selkäongelmat jo pitkän aikaa tiedossa. Ja Radio Suomessa Virpi kertoi kyllä heti kisan jälkeen että selkä on huonossa kunnossa. Ja kun suomalaisesta urheilijasta on kyse niin sehän oli odotettua että se alkaa vaivaamaan arvokisoissa.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Yön NHL kierroksella 8 tasapeliä, enkä itse löytänyt niistä kuin kolme lappuun!! Jännitin viimeistä ristiäni eli Van-Los, niin eikö perkele pidä se maali tehdä!! Vittu 56 minuuttia pelattu!! Ei ole pitkään aikaan vituttanut näin huolella!! 638euroa, ois maistunu!! VITTU!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Jäsen Pee kirjoitti:
Ja tulihan se sieltä.

http://www.iltalehti.fi/urheilu/200702225777501_ur.shtml

Ei jumalauta, eikö sitä voi vain myöntää et toiset oli parempia.
Kuitunen kertoi Radio Suomen haastattelussa, että kilpailutauon vuoksi ei ole kovin yllättynyt kivuista. Ja onhan hän valitellut selkäänsä voittojensakin jälkeen, joten en minä osaa pitää tuota minään selittelynä. Eilen radiossa hän ainakin sanoi olevansa todella tyytyväinen pronssiin, vaikka luuli vielä lopussa kykynevänsä voittoon.
 

Jäsen Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Kuhmon Kiva HT
No näin siinä käy kun ei tiedä mistä puhuu.
Eipä ole tullut seurattua tuota sivakointia eräitten surullisenkuuluisien douppi tapausten jälkeen.
Joten Kuitunen saakoon synninpäästön...
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
krobbe kirjoitti:
Armeija tekee sinusta miehen ja miehethän ei Salkkareita katsele.

Itse kun olin armeijassa, niin kaikki katsoivat aina salkkareita siinä tv:n katselu tilassa. Tosin eipä tuo Suomen järjestämä pellekoulu muutenkaan mitään miehiä tee.
 

scholl

Jäsen
repe_joke kirjoitti:
Itse kun olin armeijassa, niin kaikki katsoivat aina salkkareita siinä tv:n katselu tilassa. Tosin eipä tuo Suomen järjestämä pellekoulu muutenkaan mitään miehiä tee.

sinulle on ehkä jäänyt huomioimatta se, että naiset pääsevät armeijaan. Ja se, että jos joku katsoo salkkareita niin on jo sen verran huonolla tolalla, ettei sellaiseen armeija tai mikään muukaan vaikuta. Parempi olisi olla tuhlaamatta niitä verorahoja sellaiseen henkilöön
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
repe_joke kirjoitti:
Itse kun olin armeijassa, niin kaikki katsoivat aina salkkareita siinä tv:n katselu tilassa. Tosin eipä tuo Suomen järjestämä pellekoulu muutenkaan mitään miehiä tee.

Salkkarit oli alkanu pyörimään hiukan ennen omaa inttiaikaani kun menin saapumiserässä 2/00 ja kyllä oli sodessa hiljasta kun koko kööri kyyläs yhtäaikaa telkkarista pihlajakadun tapahtumia. Sen jälkeen on jäänyt kyseisen sarjan seuraaminen satunnaiseksi. Intissä tuli katsottu aina jos ei ollut näreessä.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
Että mua vituttaa monien Kärppäfanien huoli siitä ettei Kärpät ehkä mahollisesti voitakkaan mestaruutta. Siis jumalauta, pitääkö se olla saatana kirkossa kuulutettu että Oulussa nostellaan pyttyä keväällä, jotta fanit on tyytyväisiä?! :|
 

peikko#13

Jäsen
ropellikiekko kirjoitti:
Että mua vituttaa monien Kärppäfanien huoli siitä ettei Kärpät ehkä mahollisesti voitakkaan mestaruutta. Siis jumalauta, pitääkö se olla saatana kirkossa kuulutettu että Oulussa nostellaan pyttyä keväällä, jotta fanit on tyytyväisiä?! :|

Että mua vituttaa sitte tälläset tyypit. Ei ihme, jos suomalaiset nöyristelijät ei ikinä voita mitään, kun pitäs lähtä pelaamaan mestaruudesta paskat housuissa ja olla tyytyväisiä, kun joku kova jengi tiputtaa. Kärpillä on selvästi paras joukkue paperilla ja kaikki muut sijotukset kuin 1. on pettymyksiä. Pytty sille jolle se kuuluu.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Deke kirjoitti:
Tajusin just, että kun astun armeijaan tammikuussa jää aika monet salkkarit väliin.

Nauhoitus kuntoon ja lomat sujuu nopiaan..

Fanimatka Turkuun TuTo-Jukurit-peliin jäi väliin. Sen verran morkkis viime perjantain Joensuun matkasta. Viina ei miulle sovi, kunhan sen vaan muistas..

Nyt pätee viisas sana, muista viimeinen krapulasi..
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Juu. Jos olisin Oululainen ja kärpäsfani, niin toki tuolla matskulla ja viime vuosien historialla en odottaisi muuta kuin kultaa. Ainoa mahdollinen kompastuskivi on ehkä maalivahdit, jotka ovat kuitenkin melko kokemattomia ja varsinkin pleijareissa kun aletaan kunnolla ajamaan sinne maalille eikä enää paljoa ujostella. Silloin minua vituttaisi jos ei tappion tullessa voitaisi reilusti tunnustaa vaikkapa toista paremmaksi sillä hetkellä, oli rosterit mitä tahansa.

Kateellisten paskapuhetta tosiaan.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
scholl kirjoitti:
sinulle on ehkä jäänyt huomioimatta se, että naiset pääsevät armeijaan. Ja se, että jos joku katsoo salkkareita niin on jo sen verran huonolla tolalla, ettei sellaiseen armeija tai mikään muukaan vaikuta. Parempi olisi olla tuhlaamatta niitä verorahoja sellaiseen henkilöön

Arviolta 80% suomalaisista urhoista käy siis armeijan turhaan. Sen verta suuri kööri salkkareita katsoi päivittäin. Ainoastaan jääkiekon MM-kisoja katsoi suurempi prosentti palveluksessa olleista, kuin salkkareita.

Tosin itse olisi enemmän huolissaan, niistä jotka vetävät netissä jotain roolia, kuin siitä jos joku katsoo/ei katso salkkareita. Mutta kukin toki tyylinsä/roolinsa mukaisesti.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Nelonen ei sitten oikein toimi kunnolla täällä päin. Keskiviikkona tehtii Eurajoen lähetysantenniin jotain muutoksia digitv:n vuoksi ja nyt paikallinen puhelinyhtiö ei ilmeisesti osaa muuntaa signaalia digitaalisesta analogiseksi, minkä johdosta laajakuvalähetyksissä kuva ei skaalaudu oikein ja teksteistä jää osa näkymättä.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa oma ukko!!! Mikään ei ole vastemielisempää kuin marttyyri mies!!! On niin herkkä hipiä että. " Aina mä teen kaiken väärin..." No, vittu, älä tee! Tee saatana joskus oikein ja mielellään ekalla kerralla. Kuuntele, mitä sanotaan äläkä heti väitä vastaan tai kiellä jotain, kun jäät joka saatanan kerta kuitenkin kiinni. Vängätä ei kannata silloin, kun tietää häviävänsä... paitsi jossain muualla kuin himassa.

Mä vannoin joskus etten ala yhdenkään kakslahkeisen äidiksi. Ei kiinnosta vieläkään, mutta jotenkin asiat näyttää kääntyneen siihen suuntaan, että parivuotiaan lisäksi mulla on avuton mies nurkissa, joka ei kuitenkaan ole oikeasti pieni lapsi. Säälittävää, että toi lapsikin tajuaa nopeammin kuin isänsä, joka sentään on kai oikeasti ihan älykäs. Siis toi ukko on älykäs, kai. Se äly vaan jää jonnekin matkalla duunista himaan. Vittuvittuvittu... vituttaa.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Nyt vituttaa, piti viettää rauhallinen koti-ilta America`s armyn parissa ja siemailla hiukan viinaa kurkusta alas, mutta nielurisan tulehdus estää sen saatana, on hiukan hapokasta nimittäin. Kaipa sitä täytyy silti hiukan ottaa, että kehtaa hyvällä omatunnolla heittää nuo reikäiset seksin tappajat jalkaan.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vituttaa, että on olemassa miehiä, jotka ovat pirttihirmun tossun alla...
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Blackie kirjoitti:
Vituttaa, että on olemassa miehiä, jotka ovat pirttihirmun tossun alla...

Niin, ja sitten vielä kirjoittavat siitä internettiin vittuuntuneena, kun eivät uskalla muijalle valittaa.

Mutta älä Blackie välitä, on se päivä huomennakin, yritä silloin päästä tossun alta...

Että silleen...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös