Vitutusketju

  • 10 566 858
  • 56 146

werty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitutaa nipottajat jotka tulevat fani katsomossa itkemään, että ei saa seistä, että takaalta näkyis jotain.
Vittu siellä on parikymmentä muuta katsomoa jossa ei tarvii seistä koko pelin aikana ollenkaan. Häiritseekö teitä myös se, että katsomossa lauletaan? Selvä, lopetetaan sekin.
VITTU!
 

Erik Loka

Jäsen
Kotipizza! Ei jesus sentään.

Oli tarkoitukseni mennä pizzalle, minulla oli kolme vaihtoehtoa. Kaksi ulkomaalaisten pyörittämää pizzeriaa ja Kotipizza. Huomasin KP:n edessä olevan kyltin jossa mainostettiin Opera-lättyä halvalla, 4,90. Päätin sitten valita sen, ja käydä vaihteeksi suomalaisessa pizzeriassa.

Tein virheen.

Jumaleissön sentään että se oli pieni. Pienin pizza minkä olen koskaan saanut ravintolassa, ehkä vain hieman Saarioisten pikkupizzaa isompi. Aiempina kertoina KP:ssa käydessäni ne lätyt ovat olleet sentään lähes 'etnisten pizzerioiden' tarjoamaa kokoa. No maku nyt oli ihan hyvä, mutta että kun joutuu lähtemään suoraan kauppaan hankkimaan lisää ruokaa, niin ei voi sanoa että olisi ollut kovinkaan onnistunut ateria.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Vituttaa monikin asia, tosin aivan liian moni vitutuksen aiheista kulminoituu sairauteeni - alkaen yksinäisyydestä ja päätyen loputtomaan terapiakierteeseen. Ei tämä tällainen ole enää ihmisenarvoista elämää, ei missään nimessä. Edes piakkoin koittava viikonvaihde ei tuo millään muotoa helpotusta tilanteeseen kun tilanne on ja pysyy ennallaan kaikesta huolimatta.

Tuntuu siltä, että psyykkisillä sairauksilla on lähtemätön leima - kun kertoo rehellisesti ongelmastaan niin eipä taida kulua kovinkaan kauaa aikaa kun aletaan kartella ja katsella kieroon, lopulta sitten välit pistetään poikki tai vain lakataan pitämästä yhteyttä. Tämän kaiken olen kokenut elämässäni sen verran monta kertaa, että kaava alkaa olla jo selvä mutta ei viitsisi huijata ihmisiäkään ja jättää kertomatta ongelmasta kun se kuitenkin jossain vaiheessa paljastuisi.

Mielenkiintoisinta tässä on kuitenkin se ettei sairauteni näy ulospäin millään muotoa, olen kuin kuka tahansa meistä, en kuolaa kävellessäni, en puhu yksikseni (paitsi kotona, johon varmaan moni toisinaan syyllistyy), enkä kanna kirvestä mukanani julkisilla paikoilla...

Onneksi löytyy kuitenkin edes muutama ihminen joka hyväksyy minut tällaisenaan, ikävä vain heitä tapaan niin kovin harvoin - parasta heissä on se, että heidän kanssa voi olla vapautuneesti juuri sellainen kuin on. Mikäli on tarvetta jutella jostain vakavammasta aiheesta niin sellaisesta voi jutella, mikäli taasen heittää kevyttä läppää niin sekin passaa - kukaan ei vaadi toiselta ylimääräistä tai vaadi toista tekemään mitään sellaista mihin ei pysty tai mitä ei halua. Tässä suhteessa olen kuitenkin onnellisessa asemassa, kaikilla mt-ongelmaisilla ei ole asiat edes näin hyvin, osa viettää elämäänsä likipitäen täydellisen yksin. Minä sentään näen silloin tällöin ystäviäni, nykyään tosin harvemmin kuin ennen kun ei täällä pk-seudulla niitä ystäviä niin kovinkaan montaa ole...

...mutta silti, tälläkin hetkellä vituttaa kun ajattelee tulevaa pimeää talvea, yksinäisiä iltoja...

vlad.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Japa Levonen ja Mika Niskanen. Toivottavasti olitte maksaneet pääsylipuista, sillä sen verran katsojia olitte. Niskasen puolustukseksi pitää mainita komea lonkkataklaus kolmannessa erässä, josta Japa "ansiokkaasti" puhalsi estämisjäähyn.
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
werty kirjoitti:
Vitutaa nipottajat jotka tulevat fani katsomossa itkemään, että ei saa seistä, että takaalta näkyis jotain.
Vittu siellä on parikymmentä muuta katsomoa jossa ei tarvii seistä koko pelin aikana ollenkaan. Häiritseekö teitä myös se, että katsomossa lauletaan? Selvä, lopetetaan sekin.
VITTU!

Jatkakaa vaan samaan malliin. Jopa minä kaikessa kriittisyydessäni tykkään teidän meiningistä.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Voi vittu tuota linda lampista Hytösen paska-showssa.Viimeiset kymmenen vuotta se on puhunut kaikista perkeleen projekteista ja koko maailman valloituksista, mutta mitä on tapahtunut? Soitti viulua kyykyssä hirveässä kusihädässä tissit lätkyen.Eronnut seitsemästä kyrpänaamasta lisäksi.
 

#28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Vitun Eloranta ja munattomat paskajohtajat. Vittu mistä tossa vitun hyväveli-organisaatiossa kellekään maksetaan? Vittu tekisi mieli avautua Ilvespuolella tai otteluketjussa, mutta mitään painokelvollista ei tällä hetkellä mielessä pyöri, niinpä piehtaroin tässä vitutuksessa ihan keskenäni.

Vittu juhlakausi ja kaikki. Onneksi tämä vitun rypeminen kuitenkin helpottaa tulevien kausien yhteistyökumppaneiden etsinnässä.
 

laredo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sipoon Wolf, Malaga, Barcelona, työväen ampujat
Niinpä

vlad kirjoitti:
...mutta silti, tälläkin hetkellä vituttaa kun ajattelee tulevaa pimeää talvea, yksinäisiä iltoja...

vlad.

Ei voi olla yksinäisiä iltoja kun on nettiyhteydet ja tietokone...

Sen takia voidaan kiertää kaukaa kun pelätään että huomaat itse toisen oman matalapaineen/masennuksen. Se on asia jota pelätään, sama kun läheiselle ystävälle tapahtuu perheessä kuolemantapaus. Helpompi ottaa etäisyyttä. Kyllä tässä itse kukin joutuu välillä taistelemaan pitääkseen pään pinnalla. Itse olen muuten huomannut että mitä fiksumpi sälli, sitä todennäköisemmin masennuspotilas. Mahdollisimman fiksu = krooninen masennus.
 

jlammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jokerit, TPS, TuTo
Voi vittu, kadotin sitten Electron-kortin automaatilta lähdön jälkeen enkä löytänyt, huomasin vasta kaupassa että kortti oli kadonnut, meni onneksi samantien sulkuun eikä tililtä ollut kadonnut rahaa. Mutta silti vituttaa säätäminen että saa uuden tilalle.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Le Banner kirjoitti:
Voi vittu tuota linda lampista Hytösen paska-showssa.Viimeiset kymmenen vuotta se on puhunut kaikista perkeleen projekteista ja koko maailman valloituksista, mutta mitä on tapahtunut? Soitti viulua kyykyssä hirveässä kusihädässä tissit lätkyen.Eronnut seitsemästä kyrpänaamasta lisäksi.
Pääsihän se Playboy:hin (montako suomalaista naista sinne on päässy?) ja useamman kiekkoilijan makuuhuoneeseenkin on päässyt..seitsemästäkö se on virallisesti eronnut? Ja eikö sillä ollu oma siiderikin?! Ehtivä tyttö.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Lumet lähtee, menee pimeäksi ja sohjoiseksi. Onpa perseestä!

vlad kirjoitti:
Tässä suhteessa olen kuitenkin onnellisessa asemassa, kaikilla mt-ongelmaisilla ei ole asiat edes näin hyvin, osa viettää elämäänsä likipitäen täydellisen yksin. Minä sentään näen silloin tällöin ystäviäni, nykyään tosin harvemmin kuin ennen kun ei täällä pk-seudulla niitä ystäviä niin kovinkaan montaa ole...

Vladin vitutuksen aiheeseen sen verran, että vaikken mt-ongelmista kärsikään (kai), niin eipä kavereita enää niin hirveästi ole. Ja vaikka vaimo onkin, niin se nyt ei todellakaan ole sama asia. Kaverit ovat kavereita ja vaimo on vaimo. Sen enempää dissaamatta. Iän myötä kai suhteet kavereihin viilenevät väkisinkin tai sitten on itte muuttunut niin vittumaiseksi. En tiedä, onko niin, mutta siltä on viime vuodet tuntunut. Perseestä.
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nyt vituttaa vielä enemmän ku hokasin että eihän mullakaan ole kavereita. Kiitos siitä.

Ja työt vituttaa rankasti just ny, toivottavasti viikonloppu helpottaa. Jos perkele 68 tuntia viidessä päivässä ei riitä niin soitelkaa ketaleet, empä vastaa, jätä viesti vastaajaan. Nyt kalsarit!
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
K. Pahero kirjoitti:
Täällä kerääntyy näköjään yksinäisten kerho. Ilmoittaudun.

Yksinäisten kerhoon ilmottautuu täten uusi jäsen. Näellisesti kavereita on paljon (tai siis henkilöitä joita tunnen nimeltä) mutta todellisuudessa ei yhtään. Näin se vain menee.
 

Taskusorsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Ilves
K. Pahero kirjoitti:
Täällä kerääntyy näköjään yksinäisten kerho. Ilmoittaudun.

Nimenomaan. Ilmoittaudun myös tähän uljaasen ja niin taianomaiseen kerhoon.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Osaapas pieni asia vituttaa. Heijastimia olisi ihan hyvä käyttää nyt, mutta ihmeen vaikea oli mistään sellaista löytää. No, Stockan leluosastolta löytyi lopulta nalleheijastin, mutta on sen nyt perkele ettei sen heijastimen mukaan voi laittaa hakaneulaa! Pelkkä langanpätkä paljon ilahduta.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vitun Kalpa, kun ehditte vaihtaa valmentajaa ennen meitä. Mulla jäi hyvät rahat saamatta. Itsehän veikkasin, että Piri saa ensimmäisenä kenkää... kerroin oli vähintäänkin mukava... Vittu!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ihan kuin siinä ei olisi ollut tarpeeksi, että faijalla on Alzheimerin tauti, niin tänään mutsi kertoi, että hänelläpä onkin Parkinsonin tauti, mutta lohdutteli neurologin sanoin, että lääkkeillä se pysyy kurissa ja ei ole noin vanhalle (66 v.) enää niin vakava kuin jos se olisi havaittu nuoremmalla iällä.

Iskällä Alzheimer ja äiskällä Parkinson, tää on kuin jostain huonosta farssista, mutta jostain syystä mua ei naurata yhtään.
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Eipä ole vielä viikkoakaan kun kirjoitin siitä että vaimo vituttaa. Ja sama juttu jatkuu. Kauhea herne meni taas nenään jostain aivan ihmeellisestä. Ilta oli siihen mennessä mennyt ihan hyvin mutta sitten taas yhtäkkiä ei saanut edes halata kun toinen meni nukkumaan.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
korkki kirjoitti:
Eipä ole vielä viikkoakaan kun kirjoitin siitä että vaimo vituttaa. Ja sama juttu jatkuu. Kauhea herne meni taas nenään jostain aivan ihmeellisestä. Ilta oli siihen mennessä mennyt ihan hyvin mutta sitten taas yhtäkkiä ei saanut edes halata kun toinen meni nukkumaan.

Ehdottaisin kyseiseen probleemaan pikapalaveria ihan feistöfeis.
Mieti ennen kyseistä palaveria mahdollisia syitä moiseen käytökseen tarkasti.
Mahdotonta sanoa tilanteestasi enempää, mutta olisiko perkele pää mennyt pyörälle jostain könsikkäästä? Toivottavasti homma aukeaa suuntaan tahi toiseen.
 

JsL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sharks
Vituttaa paskat pokerinpelaajat. Ohi tullaan jatkuvasti Q7o 45o jne. Ei kiinnosta enää tämä.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
JsL kirjoitti:
Vituttaa paskat pokerinpelaajat. Ohi tullaan jatkuvasti Q7o 45o jne. Ei kiinnosta enää tämä.

Tuttu tunne. Vaikka yrität kuinka panostuksella antaa merkkejä vahvasta kädestä niin visut maksavat ja tulevat ohi milloin milläkin vedoilla. Ei vaan tunnu omalla kohdalla toimivan.

Edittiä. Esim. kuva vihulla on sellainen kortti josta ei luovuta ennen riveriä vaikka mikä olisi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös