Ehhehee, naurattaa ja vituttaa
Aijai, johan oli mukava kuulla esimieheltään tänään, mitä talon isot pojat oli päättäneet kaikessa fiksuudessaan. Kaikki määräaikaiset työsopimukset jäävät ilman jatkoa, minä ilmeisesti mukaanlukien. Itselläni on työn alla projekteja, jotka ulottuvat 2008 keväälle, ellei pidemmällekin. Tästä syystä en nyt liiemmin ole asiasta stressannut. Enkä ole katsellut työpaikkailmoituksia, koska en ole tietääkseni ollut työpaikan tarpeessa.
Ei siitä ole kuin muutama viikko, kun tämän koko perseläven ylipappi ja uudehko johtaja nimesi minut erääseen työryhmään "asiantuntijaksi". Ensi kuussa pitäisi olla raakamateriaalia luettavaksi muulle ryhmälle, vaikka nyt juuri nämä viisaat yhdessä tuumin olivat todenneet, ettei minullakaan ole virkaa vuodenvaihteen jälkeen. Eli kun matskuni pitäisi olla luettavana, olen samalla jo käytännössä viettämässä lomapäiviäni pois. Ja voinette arvata, rikkaa en aio lyödä enää ristiin, ellei tämä munapää tule itse kasvotusten asioita kertomaan. Äärimmäisen mukava ihminen, esimieheni (nainen 54v) oli kylläkin jo puhunut järkeä näille vatipäille, joten ilmeisesti joku puolen vuoden jatko olisi tarjolla. Itse ajattelin jo haistattaa vitut kaikille, paitsi tietty työkavereilleni ja esimiehelleni. Ai niin, näin toimitaan tällaisen keskisuuren kaupungin leivissä. Joku Saatanan organisaatiomuutos on kokoajan tekeillä ja johtajan pestejä kehitellään mitä fiksuimpiin asioihin.
Oikeastaan en tiedä edes vituttaako minua, lähinnä huvittaa. Olen nämä pari vuotta miettinyt miksi nuo vakituiset manaavat aina kaiken toiminnan alimpaan helvettiin, mutta nyt alkaa valkenemaan itsellenikin. Tää touhu vaan on täyttä pelleilyä. Mietinpä vaan, että jos en hyväksy heidän pätkätöitään enää, niin mihin vatun karenssiin joudun odottamaan päivärahoja? Mielellään työnhakuun joutuessani ottaisin hetken rauhassa ja hoitelisin omia juttuja ensin kuntoon, kun kerran aikaa olisi ja liiton rahat turvana..? Sen tiedän, että motivaatio on täysin nollissa jatkaa nykyisiä hommiani, jos tosiaan kahden vuoden projektit hoidetaan tekemällä uusia 6kk:n määräaikaisia sopimuksia. Todella tarpeelliseksi sitä itsensä tuntee, pitäkööt tunkkinsa saatanan homot! Nyt lähtee sähköpostia johtajalle, ei se hinaaja puhelimeen kuitenkaan vastaa.
Kylläpä helpotti;)