Eipä kannata kaahata jurrissa. Ainahan tuommoinen kuoleminen on vaikea pala perheelle/ ystäville yms. Mutta silti....Jazze Cazza kirjoitti:Joo siis se ns.frendi delas siinä törmäyksessä n. 150km/h lasis puuta päin ja semmosta muuta mukavaa...Saatanan saatana!
Jazze Cazza kirjoitti:Joo siis se ns.frendi delas siinä törmäyksessä n. 150km/h lasis puuta päin ja semmosta muuta mukavaa...Saatanan saatana!
Itse opponoin kerran työtä, joka joutui uudelleenkirjoitettavaksi. Minun vikani se olikin. Tekijä ei enää tervehdi.Torsti kirjoitti:Vituttaa.
Ihmiset, jotka eivät voi ottaa palautetta vastaan. Hienoa toimia opponenttina ihmiselle, joka ottaa lähes kaiken negatiivisen palauttaan ja kehitysehdotukset henkilökohtaisina hyökkäyksinä ja etsii tavan kostaa. Haista vittu.
hannes_ko kirjoitti:Itse opponoin kerran työtä, joka joutui uudelleenkirjoitettavaksi. Minun vikani se olikin. Tekijä ei enää tervehdi.
Jazerman19 kirjoitti:Vitun Kim Hirschovits, painu vittuun sen lettisi kanssa Jokereista. Olet niin saatanan yliarvostettu paskakasa, että oikein pahaa tekee. Vituttaa Ridan puolesta, että joutuu tälläisen kusipään kanssa pelaamaan samassa kentässä.
Ylipäätänsä Jokereiden munattomat otteet vituttaa tällä hetkellä pahasti. Minkäs teet kun Settenin puulaaki kuviot ei onnistu oikeita jääkiekkojoukkueita vastaan.
Tulen nauramaan ensi kaudella, kun tämä jannu valmentaa Suomen "menestykseen" ECHL pelikirjallaan. Ai niin ja kaikki janarit ja jymäjemmarit vituttaa myös. Sympaattiset ja köyhät paskajengit voi minun puolesta imeä sitä itteään.
No niin nyt helpotti.
Sim0n kirjoitti:Oli 10e pitkävedossa Tapparalla ja Saipalla. Onneks tappara voitti nyt JATKOAJALLA. Nooh. 61e sinne tänne. Ainakin liigapörssi meni ihan vitulleen.
Hukkaviiva kirjoitti:Hieman ehkä vituttaa, kusi sit Kalpa-Blues peliin 573€. Kaikki muut pelit meni oikein, mut Kalpa ei sit pystyny voittaan.
avatar kirjoitti:Ymmärrän vitutuksen, koska oma 1050:n kerroin kusi kahteen maaliin tuossa joku aika sitten vaikka siinä toki kaksi peliä kuudesta silloin kusikin, mutta kaks maalia. Sitä vaan, että jos KalPa häviää Blyyssille, niin se on kyllä tilanne, mikä pitää vaan ottaa kun mies. Toisinpäin voisi jo todella vituttaa.
Hukkaviiva kirjoitti:Joo mutta ku miettii, että huvikseni vaan laitoin tommosen lapun, ni sit kaikki muut meni oikein. Ja oishan toi summa ollu n. 1,5 kk:n tulot.
Pete2004 kirjoitti:Hitto kun jo kolmas hammas lohkes kahden viikon aikana. Miten noi ei kestä mitään. Ei varmaan suussa oo enää kuin kolmas-osa hampaista normikunnossa, tosin niissäkin varmaan jokaisessa reikiä. Pitää vissiin ruveta juomaan maitoa ja jauhamaan purkkaa että noi hampaat kasvais takas.
Lohduttaudu sillä, että Kokoomuksen Jaskaria vituttaa varmasti vielä enemmän.Castillo kirjoitti:Vittu kun sitä rakastuu väärään naiseen.
Itsellä oli aikanaan samaa "vikaa". Sitten eräs tuttu lääkäri antoi vinkin:Jii kirjoitti:Vituttaa tämä oma vastustuskyky. Joku on kipeänä naapurimantereella ja meikäläinen sairastuu samaan tautiin. Taas on mennyt kaksi päivää sohvalla. Onneksi on kirjoja, kannettava ja civilization IV.
Voisi sitä oikeasti jotain muutakin tehdä. Töissäkin olisi niin maan perusteellisen paljon hommia. Huomenna kaverin synttärit. Tänään kutsu uutta Bondia katsomaan. Sen sijaan makaan tässä ja niistän aivonesteet pihalle ja humallut finnrexinistä.
Sniif. Rääh.