Vitutusketju

• 10 699 328
  • 56 253

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
JuVii kirjoitti:
Vituttaa kun pitäisi tehdä parhaillaan opinnäytetyön harjoitusta, ei jaksa, ei kiinnosta, vituttaa.

Kyllä se siitä. Vituttaako enemmän, jos kerron, että lähden kohta hakemaan omaa d-työtä proffan ennakkotarkastuksesta? Kuulemma puhelimessa keskustellun mukaan korjattavaa on lähinnä muutamassa muotoseikassa... toivotaan, että muotoseikkoja ei olisi vitusti...

Itseäni vituttaa tällä hetkellä tolkuton väsymys. Sisäinen kello on vieläkin jollain tapaa Amerikan ajassa, viime yönä tuli unta vasta neljän maissa ja jo seiskan jälkeen piti herätä töihin...

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Sistis kirjoitti:
Kyllä se siitä. Vituttaako enemmän, jos kerron, että lähden kohta hakemaan omaa d-työtä proffan ennakkotarkastuksesta? Kuulemma puhelimessa keskustellun mukaan korjattavaa on lähinnä muutamassa muotoseikassa... toivotaan, että muotoseikkoja ei olisi vitusti...

Ja Sistis palautuu illemmalla tähän ketjuun:

Professorin palaute työhön:

"Muuten ihan hyvä työ ja hyvin tehty, mutta yksi muotoseikka. Työ ei käsittele ollenkaan opiskelemaasi aihealuetta eikä edes liippaa läheltä otsikkoa. Hylätty."

Käykö?

Että silleen...

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
wilco kirjoitti:
Käykö?

Että silleen...

Ei käy, kommentti oli, että sisällöllisesti selkeä ja rakenteeltaan hyvä työ. Muokkaukset liittyvät lähinnä uuden diplomityöohjesäännön tuomiin muutoksiin esim. sivunumeroinnissa (eli siis sivunumerointi alkaa juoksemaan arabialaisilla numeroilla vasta johdannosta, alkupään höskät mennään roomalaisilla)... ja pari lyhennettä oli jäänyt uupumaan lyhenneluettelosta. Tämä ilta menee viimeistelyssä, mutta kai sitä on toivetta nyt tosiaan valmistumisesta.

Sori, ei tämä ollutkaan onnellisuusketju. Sanotaan vaikka, että vituttaa, kun MS-Word on niin perkeleen vittumainen ohjelma käyttää ja olen silti tyhmänä pösilönä kirjoittanut työni sillä. Nyt menee taiteilussa aikaa.

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mun pitäisi etsiä diplomityön tekijä mutta kun olen niin saatanan saamaton... Kiinnostaisiko sattumalta jotakuta pakkaustekniikka ja logistiikka, tai edes jompikumpi?

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Twite kirjoitti:
Mun pitäisi etsiä diplomityön tekijä mutta kun olen niin saatanan saamaton... Kiinnostaisiko sattumalta jotakuta pakkaustekniikka ja logistiikka, tai edes jompikumpi?

Täällä on heti yksi innostunut. Missäpäin maata tämä pitäisi tehdä?

EDIT: Jotta oltaisiin edes hieman ketjun aiheessa mukana, niin minua vituttaa tällä hetkellä armottomasti ettei ole diplomityöpaikkaa käsillä. Helvetisti jokaiseen paikkaan hakijoita ja harvoin osuu. Perkele.

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Syksy on tullut taas...

Koulu. Muuta ei sitten tarvitakaan. Eipä jaksaisi mikään johtamisen case pahemmin kiinnostaa juuri Oktoberfesteiltä palautuneena ja ilman kesälomaa jääneenä. Saakelin saakeli miten sitä onkin saanut itsensä näin laiskaksi ja saamattomaksi? Vitun minä ja vitun koulutehtävät!

R0kMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, HIFK, Newcastle
Taas ilmennyt sopupeli! Kyllä pistää vituttaa :)

RoPS-Atlantis pelistä soputulosepäily

Rovaniemen Palloseuran ja helsinkiläisen FC Atlantiksen sunnuntaina pelatun Ykkösen jalkapallo-ottelun jälkipelistä on kehkeytymässä melkoinen soppa. Atlantiksen venäläismaalivahtia epäillään tuloksen järjestely-yrityksestä Ykkösen jalkapallo-ottelussa. Tasapeliin 2-2 päättynyttä ottelua pelattiin brittiläisen vedonlyöntitoimiston Betfairin kautta peräti 314000 eurolla. Normaali pelivaihto Ykkösen otteluissa on vaihdellut 10000-20000 euron välillä. Liiganousua havitteleva FC Atlantis pyysi Suomen Palloliittoa selvittämään asiaa. STT

EDDIE C

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi (sympatiat Ruotsille)
Lomat loppuu! Olen ollut vapaalla koko kesän. Ensin työtapaturman takia sairaslomilla ja siihen kesälomat päälle.
Ennen ei edes kesälomien loppuminen ole aiheuttanut kuin harmitusta, mutta nyt pitkän loman loppuminen oikein vituttaa.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Vittu hei heti kun tänne kirjoitti niin sattuu vittumaisuuksia. Palaan siis jo nyt.

Eli eli, tännekin oon skriivaillut kuinka toi vasen olkapää on ollut tosi paskassa kunnossa nyt kaks vuotta aika tasan. Kerran se on jo leikattu, mikä tosin ei oikein auttanut ja käsi on nyt siinä kunnossa että jo vähän rajumpaa yskääkin on varottava. Onneksi saan käden aika vaivattomasti takaisin, joten ei siinä mitään. Ja idioottimaisesti jatkan pelaamista.

No mutta tänään treeneissä, vedettiin yks nollaa kulmasta nousua enkä tavalliseen tapaani pysynyt pystyssä ja otin kädellä vastaan jään pinnasta ja olkapää muljahti ikävästi sijoiltaan. Ajattelin että jaahas, mennäämpäs sujauttamaan se tonne vaihtoaitioon, kunnes välähti että ei vittu, täähän on oikee käsi. Vittu eikai nyt tääkin käsi, ei vittu ja ihan harmiton kompurointi ilman mitän kontaktia mihinkään tai kehenkään.
No oikea olkapää siinä sitten menetti neitsyytensä ja eikun vaan töölöön sitä vääntämään.
Itse en uskaltanut käteen enää koskea, kun tunto oli hävinnyt enkä löytänyt olkapäätäni, heh, oikein mistään...

No kolme viikkoa saigonia ja sitten uudestaan lekurille. Nyt vaan alkaa olemaan sellainen tilanne että tän jätkän olkanivelet on niin vitun klesana että hyvä jos uskaltaa vittu pihviä leikata. Aika perseestä, katotaan mitä lääkäri sanoo.

Vielä pientä vitutusta Dextran suuntaan, jossa eivät uskaltaneet/viitsineet vääntää kättäni mestoille vaan oli ajettava vielä kymmenen minuuttia aika vitun kuumottavat kivut kädessä.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kaveri maakunnissa täytti pyöreitä vuosia ja kutsui minutkin. Ilmoitin jo hyvissä ajoin, etten ikävä kyllä pääse, mutta lähetin erään toisen frendimme mukana päivänsankarille kunnon lahjan, johon panostin aikaa ja rahaakin.

Nyt ko vuosipäiväfiestasta on kulunut jo reilu viikko eikä pienintäkään kiitosta päivänsankarilta. Vaikka lahjani olisikin ollut hänen mielestään ihan perseestä, niin voisi nyt edes tekstarin lähettää. Vituttaa ja olen pahoilla mielin, kun ihmisillä ei ole mitään tapoja.

TeeVee

Jäsen
Vasta äsken ostamani kaiuttimet eivät toimi. Kuuluu pelkkää surinaa. Mielestäni olen laittanut kaikki piuhat oikeisiin paikkoihin, mutta ei tule musiikkia kajareista, pelkkää särinää!

Apuja?

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
TeeVee kirjoitti:
Vasta äsken ostamani kaiuttimet eivät toimi. Kuuluu pelkkää surinaa. Mielestäni olen laittanut kaikki piuhat oikeisiin paikkoihin, mutta ei tule musiikkia kajareista, pelkkää särinää!

Apuja?

Tarkasta vahvistimesta, että kaiuttimet ovat "päällä". Usein vahvistimissa voi valita erikseen A- ja B-kaiuttimet, ja ainakin joskus olen onnistunut (lähinnä humalassa) painamaan nuo kaiuttimet kokonaan pois päältä ja sen jälkeen ihmetellyt samaa.

Tuskin on tästä kiinni, mutta tulipahan nyt mieleen.

TeeVee

Jäsen
Kaiuttimet

Jääkuutio kirjoitti:
Tarkasta vahvistimesta, että kaiuttimet ovat "päällä". Usein vahvistimissa voi valita erikseen A- ja B-kaiuttimet, ja ainakin joskus olen onnistunut (lähinnä humalassa) painamaan nuo kaiuttimet kokonaan pois päältä ja sen jälkeen ihmetellyt samaa.

Tuskin on tästä kiinni, mutta tulipahan nyt mieleen.
Hooh, kiitos vain Jääkuutiolle, mutta vika oli tietenkin niitten käsien omistajassa, joka laittoi piuhoja kiinni, eli itsessä. Olin vain laittanut kolmet eri johdot kaikki väärin päin mitä olisi kuulunt, nyt noin kolmen vartin tuskailun jälkeen löytyi kaikille plugeille omat kodit.

Kaikki hyvin!

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
No nyt kyllä vituttaa. Ostin tänään digiboksin ja Canal+:n, ja nyt se perkeleen boksi ei löydä signaalia, kun Ässä-peli alkaisi. Vittu!

P.S. Jos joku Oulun seudulla asuva haluaa laittaa pelin nauhalle, niin maksan tallenteesta kohtuullisen korvauksen.

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
Kärpät.

Vituttaa ku pitikin lähteä katsomaan peliä hallille. Ois voinu tehdö tuon 2,5 tuntia jotain paljon fiksumpaakin - esim. siivota tai jotain mitä tahansa muuta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
White Wolf kirjoitti:
Kärpät.

Vituttaa ku pitikin lähteä katsomaan peliä hallille. Ois voinu tehdö tuon 2,5 tuntia jotain paljon fiksumpaakin - esim. siivota tai jotain mitä tahansa muuta.

Mutta eikös tuo ollut vain hyvä tekosyy,ettei tarvinnut siivota?

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kaikki se paska, joka liittyy T-, P- ja S-kirjaimiin.

Voi jumalauta!

White Wolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC/DC
vilperi kirjoitti:
Mutta eikös tuo ollut vain hyvä tekosyy,ettei tarvinnut siivota?

Sanotaan näin:

oli paskin tekosyy ikinä siivoamisen siirtäminen tuon pelin takia.

stiflat

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, HIFK
Kämppäremontti

Kuinka kauan yleensä tuollaisen normaali kaksion remontointi kestää?
Joskus kesän loppuessa tuli ilmoitus jossain asunnossa tehtävästä remontista ja sitä saatanan suristamista ja poraamista kuuluu vieläkin päivittäin.
Mukava herätä siihen kun tuntuisi että joku vetelee maantieporalla korvan vieressä... nyt kun saisi nukkua pidempään.

Onko yläkerran naapuri tehnyt uudesta kämpästään verstaan, vai mikä helvetti siinä voi kestää??
Laittaako se parketin ruuveilla kiinni, vai oliko edellisellä asukkaalla asfalttipinnoite huoneistossa??

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Piti sitten tulla aamulla töihin. No se nyt ei sikäli ole paha juttu, mutta vittu tuo ruuhka kehäteillä on ihan perseestä. Jos joutuisin joka aamu tulemaan töihin, niin välttäisin kyllä oman auton käyttöä kuin ruttoa.
Nyt sitten vielä vituttaa se, että kun pääsee neljän aikoihin töistä niin on taas ruuhkaista.
Onneksi nämä päivävuorot eivät ole kovin yleisiä.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
stiflat kirjoitti:
Kuinka kauan yleensä tuollaisen normaali kaksion remontointi kestää?
Joskus kesän loppuessa tuli ilmoitus jossain asunnossa tehtävästä remontista ja sitä saatanan suristamista ja poraamista kuuluu vieläkin päivittäin.
Mukava herätä siihen kun tuntuisi että joku vetelee maantieporalla korvan vieressä... nyt kun saisi nukkua pidempään.

Onko yläkerran naapuri tehnyt uudesta kämpästään verstaan, vai mikä helvetti siinä voi kestää??
Laittaako se parketin ruuveilla kiinni, vai oliko edellisellä asukkaalla asfalttipinnoite huoneistossa??

50m2 kaksion täydellisen remontin tekee 2 viikossa. Jos siis tekee normaalin pituisiä päiviä siellä. Mukaan on laskettu myös kylppärin remontointi (vedeneristys, laatoitus jne).
Toisaalta naapurisi saattaa kiusaksi porata joka ilta 5 min ennen hilljaisuutta muutamia reikiä betoniseinään ja paklata ne sitten taas umpeen.... ;)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy