Vitutusketju

  • 10 582 759
  • 56 150
Vituttaa amikset, jälleen kerran. Jossain tässä lähistöllä taitaa olla parkeerattuna amis-dropoutin toimeentulotuella hankittu corolla, josta lähtee saatananmoinen jumputus. Sut on kuultu jo, mitäs jos menisit takaisin sinne syrjäkylille äidin peräkammariin nukkumaan? Jatka paskaringin ajelua vaikka huomenna puolilta päivin.

Kunpa Suomesta tulisi poliisivaltio ja pamppua saisi niskaan jo pelkästä kadulla pieremisestä. Kaikki paskasakki linnaan ja kunnon ihmisille rauha.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Hazardipakki kirjoitti:
Vituttaa amikset, jälleen kerran. Jossain tässä lähistöllä taitaa olla parkeerattuna amis-dropoutin toimeentulotuella hankittu corolla, josta lähtee saatananmoinen jumputus.

Vituttaa myöskin nämä teinicorollat yms. joista kuuluu helvetinmoinen jumputus.
Jos autossa on "hyvät" stereot joilla voi kuunnella musaa helvetin kovalla niin miksi niillä kuunnellaan pääsääntöisesti aivan paskaa musaa? Siksikö, että se jumputus on oikeesti kivaa kuunneltavaa, kun sitä voi kuunnella lujaa?
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvät naurut netistä on mennyt kilpailuksi siitä kuka löytää Youtubesta hauskimmat videot.
 

Lexa

Jäsen
Gillette Foam Regular!

Menin sitten pakon sanelemana ostamaan kyseistä partavaahtoa lähikaupasta, kun muutakaan ei ollut tarjolla. Itse vaahto on ok, mutta se haju: hyi helvetti!

Kun aamulla ajat naamasi, niin haistat tuon "viehkeän" parffyymin naamassasi vielä illallakin. Ja kun haistat sen itse, voit olla varma et sen haistavat kaikki muutkin.

En voi ymmärtää, haluaako joku tosiaan vapaaehtoisesti haista bussikuskille?

Voittamaton yhdistelmä, vihreää Menneniä ja vaahtoa. Gillette Regularin hajulla, peliin rahtarin tuot, niin tuot... (löyhästi Kellogg's Frosties-tunnaria mukaillen).
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Syysflunssa

Noniin, tulihan se sieltä. Vanha kunnon syysflunssa.
Eilen kurkku kipeä, nyt korvat lukossa ja nenä tukossa. Aika saletisti poskiontelontulehdus, oliskohan nyt kuudes kahden vuoden sisään.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
saippuat

Lähes kaikissa Suomalaisissa hotelleissa oleva DOVE saippua. Sitä on palana, suihkusaippuana jne.. shampootahan hotelleissa ei ole vaan kuvitellaan että kaikki hoituu suihkusaippualla. Tuota myrkkyä kun käyttää peseytymiseen niin haisee niin vahvasti hajusteille koko päivän että laatta meinaa lentää.. saati sitten ettei tuollainen "tuoksu" ole kovin miehekäs muutenkaan.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vituttaa tuo MacBook-läppäri, ollut jo kaksi kertaa huollossa ja taas löytyi uusi vika. Oikein mukava kone silloin kun toimii, valitettavasti tuo vaan on toiminut todella harvoin.
 

fedorov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vituttaa joka aamu taklailla töihin mennessä citykäytävän Stokkan puoleisen pään tukkineita Metro ja Uutislehti 100:n jakajia. Eikö niitä vitun lehtiä voi jakaa vaikka muutaman metrin sen suuaukon ulkopuolella jotta ihmiset mahtuvat kulkemaan? Tulee vielä tappelu joku aamu..
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Osoittaakseni jakomielisyyteni niin kirjoitetaan nyt sitten tännekin.

Tällä hetkellä vituttaa koko elämänrytmi mikä mulla on, joka aamu joutuu heräämään ihan liian aikaisin. Viikolla töihin ja viikonloppuisin valmentamaan.
Kuitenkaan en osaa mennä nukkumaan ajoissa, vaan valvon väksin mahdollisimman myöhään jotta olisin taas helvetin väsynyt ja kiukkunen aamulla.

Duunissa on pirun tylsää tähän aikaan vuodesta ja iltasella olen intoa täynnä, mutta kaikki kaverit on aina joko ryyppäämässä, töissä tai vitun väsyneitä.
Emmä sitten tiiä onko noi tekosyitä koska olen harvinaisen kusipäinen jätkä, mutta vituttaa, että tällä hetkellä nähdä kavereita on yhtä kuin lähteä juhlimaan.

Lisäksi pelit menee aika päin vittua, koska toi käsi on ihan helvetin posliinia ja mun ennen niin ketteristä jaloista on tullut ihan metalliputket.

Ja nyt vasta vituttaa kun ei päässyt sinne saatanan oikikseen (vaikka en olisi edes sinne halunnutkaan), kun joka vitun urpo on jossain lukemassa yliopistolla. Miksi ne ottaa tyhmiä ihmisiä, eikä fiksuja ja kauniita niin kuin minä.

Sitten vituttaa entinen tyttöystävä joka ilmeisesti yrittää saada mua hyppämään katolta. Vittu kunnon riivaaja.

Sitten ehkä vielä enemmän vituttaa se kun saatana kuusi viikkoa sitten menin Nordeaan (siis sinne pankkiin) uusimaan Visa Electroniani, koska vanhani oli sen verran huonossa kunnossa, että höyläys toimii milloin huvittaa ja nostaa ei pysty ollenkaan.
No lupasivat pankissa, että kortti tulee parin viikon sisään, mikä kuullosti loistavalta. Juuri ennen Barcan reissuani. Nojoo, eihän sitä sitten kuulunut ja menin kolme viikkoa tilauksen jälkeen takaisin Nordeaan kyselemään korttini perään.
No, viime kerralla minua palvellut 150-vuotias mummo oli unohtanut vahvistaa tilaukseni, joka edelleen odotti koneella OK-napin painamista.
Pahoittelivat, ja sanoin ei se mitään voin lähteä käteistä taskussa. Vahvistivat tilauksen ja sanoivat että kaks viikkoa menee.
No vittu perjantaina oli se kaks viikkoa täynnä, ja menin sinne puhisemaan, kun on ihan vitun ärsyttävää kun ei voi vittu maksaa missään millään, koska ei ole käteistä ja saatanan kortti toimii vaan ihan bräniköissä lukijoissa.
Koko ajan pitää olla lainaamassa rahaa, ja mä vihaan olla velkaa.
Ei mut kato, Nordean toimituksessa on vähän ongelmia.
Vittu, jos ei ongelmat kohta katoa mä oikeesti rupeen räjähtään.
Mutta kun en voi oikein tehdä asialle mitään, pankin ryöstö ehkä olisi ihan jees, mutta en mä siihenkään kerkee kun työt loppuu aina vasta kuudelta ja lauantaisin pankit on kiinni.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Köntsä kirjoitti:
Tällä hetkellä vituttaa koko elämänrytmi mikä mulla on, joka aamu joutuu heräämään ihan liian aikaisin. Viikolla töihin ja viikonloppuisin valmentamaan.
Kuitenkaan en osaa mennä nukkumaan ajoissa, vaan valvon väksin mahdollisimman myöhään jotta olisin taas helvetin väsynyt ja kiukkunen aamulla.
Kuullostaa hyvältä. Itsellä vähän samaa vikaa. Tuohon kun lisää vielä päiväunet töitten jälkeen about klo 17-18 niin takuuvarmasti:
1) ei väsytä illalla ennen klo 24
2) aamulla väsyttää entistä enemmän
3) pakko ottaa ne päikkärit -> kierre jatkuu..

Jotenkin vaan tympii mennä nukkumaan klo ~23 että jaksaisi suht virkkuna herätä.

No,tuohon on jo melkeen tottunut ja sen kanssa pitää vaan elää. Tällä hetkellä omaa v-käyrää nostaa flunssa, jonka luulin jo jääneen taakse. Niin se vaan viikonloppuna päätti iskeä uudelleen. Viime viikko meni jo höpöksi (3pvää saikkua) ja niin taitaa mennä ainakin tää alkuviikkokin..
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Selkäparka on ilmeisesti hieman nitkahtanut. No ei onneksi mikään maailmanlopun tunne läheskään, mutta kyrsiihän tuo pienkin juiliminen.

Iker kirjoitti:
En suinkaan lähde arvostelemaan muiden vitutuksen aiheita, mutta hieman ihmetyttää kuinka tämä Big Brother vituttaa niin monia täällä Jatkoajan sivuilla ja aiheuttaa heille niin järkyttävää stressiä.
Mua ei vituta kun en seuraa koko sarjaa. Helposti samaan aikaan löytyy nappia painamalla muuta mielenkiintoisempaa ohjelmaa.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
kakkonen kirjoitti:
Kuullostaa hyvältä. Itsellä vähän samaa vikaa. Tuohon kun lisää vielä päiväunet töitten jälkeen about klo 17-18 niin takuuvarmasti:
1) ei väsytä illalla ennen klo 24
2) aamulla väsyttää entistä enemmän
3) pakko ottaa ne päikkärit -> kierre jatkuu..

Sama. En tiä mistä johtuu, mutta ihan törkeen kova väsymys ollut kohta pari viikkoa. Ei monesti tarvi herätä kun vasta joskus seiskalta ja joskus jopa vasta kasilta vaikka siis kutosen herätyksiäkin mahtuu viikkoon yleensä yksi tai kaksi. Mutta siis ihan naurettavan vaikeeta on herääminen nyt ja jotenkin joku helvetin krooninen väsymys. Himaan kun pääseen niin miltei järestään tulee viikolla otettua tunnin päikkärit ja sitten taas ei illalla saa unta kunnolla ja menee yli puolen yön, ennen kun nukahtaa. Saakelin kierre. Tenttiinkin pitäis pystyä vielä kunnolla lukemaan koko viikko, mutta mites luet kun silmät painuu kiinni eikä kahvikaan auta. Ihan oikeasti vituttaa nyt.
 

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
vituttaa se, että on niin ikävä toisen ihmisen luo.
 

JuVii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Vituttaa kun pitäisi tehdä parhaillaan opinnäytetyön harjoitusta, ei jaksa, ei kiinnosta, vituttaa.

Pelottaa vaan miten vuoden päästä sujuu virallinen osuus kun nytkin menee harjoitus vituiksi.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
JuVii kirjoitti:
Vituttaa kun pitäisi tehdä parhaillaan opinnäytetyön harjoitusta, ei jaksa, ei kiinnosta, vituttaa.

Kyllä se siitä. Vituttaako enemmän, jos kerron, että lähden kohta hakemaan omaa d-työtä proffan ennakkotarkastuksesta? Kuulemma puhelimessa keskustellun mukaan korjattavaa on lähinnä muutamassa muotoseikassa... toivotaan, että muotoseikkoja ei olisi vitusti...

Itseäni vituttaa tällä hetkellä tolkuton väsymys. Sisäinen kello on vieläkin jollain tapaa Amerikan ajassa, viime yönä tuli unta vasta neljän maissa ja jo seiskan jälkeen piti herätä töihin...
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Sistis kirjoitti:
Kyllä se siitä. Vituttaako enemmän, jos kerron, että lähden kohta hakemaan omaa d-työtä proffan ennakkotarkastuksesta? Kuulemma puhelimessa keskustellun mukaan korjattavaa on lähinnä muutamassa muotoseikassa... toivotaan, että muotoseikkoja ei olisi vitusti...

Ja Sistis palautuu illemmalla tähän ketjuun:

Professorin palaute työhön:

"Muuten ihan hyvä työ ja hyvin tehty, mutta yksi muotoseikka. Työ ei käsittele ollenkaan opiskelemaasi aihealuetta eikä edes liippaa läheltä otsikkoa. Hylätty."

Käykö?

Että silleen...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
wilco kirjoitti:
Käykö?

Että silleen...

Ei käy, kommentti oli, että sisällöllisesti selkeä ja rakenteeltaan hyvä työ. Muokkaukset liittyvät lähinnä uuden diplomityöohjesäännön tuomiin muutoksiin esim. sivunumeroinnissa (eli siis sivunumerointi alkaa juoksemaan arabialaisilla numeroilla vasta johdannosta, alkupään höskät mennään roomalaisilla)... ja pari lyhennettä oli jäänyt uupumaan lyhenneluettelosta. Tämä ilta menee viimeistelyssä, mutta kai sitä on toivetta nyt tosiaan valmistumisesta.

Sori, ei tämä ollutkaan onnellisuusketju. Sanotaan vaikka, että vituttaa, kun MS-Word on niin perkeleen vittumainen ohjelma käyttää ja olen silti tyhmänä pösilönä kirjoittanut työni sillä. Nyt menee taiteilussa aikaa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Mun pitäisi etsiä diplomityön tekijä mutta kun olen niin saatanan saamaton... Kiinnostaisiko sattumalta jotakuta pakkaustekniikka ja logistiikka, tai edes jompikumpi?
 

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Twite kirjoitti:
Mun pitäisi etsiä diplomityön tekijä mutta kun olen niin saatanan saamaton... Kiinnostaisiko sattumalta jotakuta pakkaustekniikka ja logistiikka, tai edes jompikumpi?

Täällä on heti yksi innostunut. Missäpäin maata tämä pitäisi tehdä?

EDIT: Jotta oltaisiin edes hieman ketjun aiheessa mukana, niin minua vituttaa tällä hetkellä armottomasti ettei ole diplomityöpaikkaa käsillä. Helvetisti jokaiseen paikkaan hakijoita ja harvoin osuu. Perkele.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Syksy on tullut taas...

Koulu. Muuta ei sitten tarvitakaan. Eipä jaksaisi mikään johtamisen case pahemmin kiinnostaa juuri Oktoberfesteiltä palautuneena ja ilman kesälomaa jääneenä. Saakelin saakeli miten sitä onkin saanut itsensä näin laiskaksi ja saamattomaksi? Vitun minä ja vitun koulutehtävät!
 

R0kMies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, HIFK, Newcastle
Taas ilmennyt sopupeli! Kyllä pistää vituttaa :)

RoPS-Atlantis pelistä soputulosepäily

Rovaniemen Palloseuran ja helsinkiläisen FC Atlantiksen sunnuntaina pelatun Ykkösen jalkapallo-ottelun jälkipelistä on kehkeytymässä melkoinen soppa. Atlantiksen venäläismaalivahtia epäillään tuloksen järjestely-yrityksestä Ykkösen jalkapallo-ottelussa. Tasapeliin 2-2 päättynyttä ottelua pelattiin brittiläisen vedonlyöntitoimiston Betfairin kautta peräti 314000 eurolla. Normaali pelivaihto Ykkösen otteluissa on vaihdellut 10000-20000 euron välillä. Liiganousua havitteleva FC Atlantis pyysi Suomen Palloliittoa selvittämään asiaa. STT
 

EDDIE C

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi (sympatiat Ruotsille)
Lomat loppuu! Olen ollut vapaalla koko kesän. Ensin työtapaturman takia sairaslomilla ja siihen kesälomat päälle.
Ennen ei edes kesälomien loppuminen ole aiheuttanut kuin harmitusta, mutta nyt pitkän loman loppuminen oikein vituttaa.
 

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Vittu hei heti kun tänne kirjoitti niin sattuu vittumaisuuksia. Palaan siis jo nyt.

Eli eli, tännekin oon skriivaillut kuinka toi vasen olkapää on ollut tosi paskassa kunnossa nyt kaks vuotta aika tasan. Kerran se on jo leikattu, mikä tosin ei oikein auttanut ja käsi on nyt siinä kunnossa että jo vähän rajumpaa yskääkin on varottava. Onneksi saan käden aika vaivattomasti takaisin, joten ei siinä mitään. Ja idioottimaisesti jatkan pelaamista.

No mutta tänään treeneissä, vedettiin yks nollaa kulmasta nousua enkä tavalliseen tapaani pysynyt pystyssä ja otin kädellä vastaan jään pinnasta ja olkapää muljahti ikävästi sijoiltaan. Ajattelin että jaahas, mennäämpäs sujauttamaan se tonne vaihtoaitioon, kunnes välähti että ei vittu, täähän on oikee käsi. Vittu eikai nyt tääkin käsi, ei vittu ja ihan harmiton kompurointi ilman mitän kontaktia mihinkään tai kehenkään.
No oikea olkapää siinä sitten menetti neitsyytensä ja eikun vaan töölöön sitä vääntämään.
Itse en uskaltanut käteen enää koskea, kun tunto oli hävinnyt enkä löytänyt olkapäätäni, heh, oikein mistään...

No kolme viikkoa saigonia ja sitten uudestaan lekurille. Nyt vaan alkaa olemaan sellainen tilanne että tän jätkän olkanivelet on niin vitun klesana että hyvä jos uskaltaa vittu pihviä leikata. Aika perseestä, katotaan mitä lääkäri sanoo.

Vielä pientä vitutusta Dextran suuntaan, jossa eivät uskaltaneet/viitsineet vääntää kättäni mestoille vaan oli ajettava vielä kymmenen minuuttia aika vitun kuumottavat kivut kädessä.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kaveri maakunnissa täytti pyöreitä vuosia ja kutsui minutkin. Ilmoitin jo hyvissä ajoin, etten ikävä kyllä pääse, mutta lähetin erään toisen frendimme mukana päivänsankarille kunnon lahjan, johon panostin aikaa ja rahaakin.

Nyt ko vuosipäiväfiestasta on kulunut jo reilu viikko eikä pienintäkään kiitosta päivänsankarilta. Vaikka lahjani olisikin ollut hänen mielestään ihan perseestä, niin voisi nyt edes tekstarin lähettää. Vituttaa ja olen pahoilla mielin, kun ihmisillä ei ole mitään tapoja.
 

TeeVee

Jäsen
Vasta äsken ostamani kaiuttimet eivät toimi. Kuuluu pelkkää surinaa. Mielestäni olen laittanut kaikki piuhat oikeisiin paikkoihin, mutta ei tule musiikkia kajareista, pelkkää särinää!

Apuja?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös