Vitutusketju

• 10 688 645
  • 56 246

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Muijalla syntymäpäivä lauantaina, en keksi mitään lahjaideaa. Eikä kyllä riittäisi rahatkaan tällä hetkellä kuin nättiin korttiin ja puskaan.

Tarjoustalosta saa vitosella henkilövaa'an. Se on ihan hyvä lahja.

Että silleen...

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Veijari kirjoitti:
joo, ei se vaadi välttämättä rahallista panostusta vaan sen että nainen näkee että mies on tosissaan nähnyt vaivaa hänen huomioimiseensa (toki riippuu naisesta). Mutta sanoisin että jos noudatat sampion ohjetta on illan onnistumiseen todella hyvät mahdollisuudet.

Juu kyllä esim. hyvä ruoanlaittotaito on ihan näppärä köyhälle opiskelijalle ainakin. Moni plikka on treffeillä ollut mielissään kun on äijä väsännyt gurmeeateriat pöytään eikä mennyt koko iltaan kun ehkä 15 egeä plus punkkupullo. Kun taas raflassa ois menny se 60 euroa? Kekseliäisyyttä kekseliäisyyttä.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
scholl kirjoitti:
Vitutuskin voi näköjään tarttua. Kun tällaisia viestejä lukee niin tulee kyllä sekunnissa vastenmielinen olo. No seuraavaksi kyllä suosittelen alkamaan valmistelemaan pakoa alkatrazista.
Jaa, no en ihmettele yhtään, ettet ole kelvannut vielä kellekään.

PS Hinttejä on paikat täynnä, mutta homoja en tunne itsekään yhtään.

scholl

Jäsen
sampio kirjoitti:
Jaa, no en ihmettele yhtään, ettet ole kelvannut vielä kellekään.

Sinulla on väärä käsitys elämästä. Joku on syöttänyt pahasti pajunköyttä. Pitää muistaa se, että mikä ero miehellä ja naisella on ja kumpi pääsääntöisesti valitsee, että kuka kelpaa ja kuka ei. Itse olen ainakin erittäin ylpeä siitä, että suurin osa naisista ei itselleni kelpaa.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
wilco kirjoitti:
Tarjoustalosta saa vitosella henkilövaa'an. Se on ihan hyvä lahja.

Että silleen...

Myös selluliitin poistoon tarkoitettu laite on hyvä lahjaidea, tai rasvaprosentti mittari... tosin sohvalla saattaa sitten joutua viettämään muutaman yön.
Onko sitten hyvä vai huono asia, en kommentoi..

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Äh ole vaan tyytyväinen. Säästät nekin rahat.
Kun olisikin säästö, mutta nettipokerissa jo pitkään ollut voitolla ja pelaillut vain niillä, eli alkupääomaan ei ole enää tarvinnut koskea. Saamapuolella siis ollaan.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
SamSpade kirjoitti:
Kun olisikin säästö, mutta nettipokerissa jo pitkään ollut voitolla ja pelaillut vain niillä, eli alkupääomaan ei ole enää tarvinnut koskea. Saamapuolella siis ollaan.

Juujuu, kunhan aikani kuluksi piruilen. Sitä vaan kun joskus vähän tuntuu siltä, että näitä "pokerivoittajia" on joka kulman takana. Pitääkin joskus ottaa selvää, että mikäs se semmonen pulju on josta kaikki voittaa. Minä kun laskentatoimen opiskelijana olen kyllä sitä mieltä, että sellaista paikkaa ei ole vielä keksittykään :)

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
scholl kirjoitti:
Sinulla on väärä käsitys elämästä. Joku on syöttänyt pahasti pajunköyttä. Pitää muistaa se, että mikä ero miehellä ja naisella on ja kumpi pääsääntöisesti valitsee, että kuka kelpaa ja kuka ei. Itse olen ainakin erittäin ylpeä siitä, että suurin osa naisista ei itselleni kelpaa.
Huvittavaa. Mutta entä sitten, jos on tyytyväinen valintaansa ja haluaa osoittaa sen jollain tavalla "valinnalleen"?

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Juujuu, kunhan aikani kuluksi piruilen. Sitä vaan kun joskus vähän tuntuu siltä, että näitä "pokerivoittajia" on joka kulman takana. Pitääkin joskus ottaa selvää, että mikäs se semmonen pulju on josta kaikki voittaa. Minä kun laskentatoimen opiskelijana olen kyllä sitä mieltä, että sellaista paikkaa ei ole vielä keksittykään :)
Eihän nyt ruhtinaallisista summista puhuta, mutta sen verran että tuntuu taskun pohjalla. Pokerihan on taitopeli, perustuu aika pitkälle matematiikkaa, tosin psykologiallakin on osuutensa. Hyvä pelaaja voittaa pitkällä juoksulla vaikka "epäonnisia" tappioita tulisikin huonompia vastaan. Vrt tuurilla voi voittaa muutaman kerran, ei kuukausia.
Eihän siellä kaikki myöskään voita, paljon mahtuu "kaloja" mukaan jotka pelaavat miten sattuu ja näiltä rahan ottaminen on suht helppoa.
Kaupanalan ammattilaisena toteankin "on moraalitonta antaa idioottien pitää rahansa" ;-)

KooPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Olin unohtanut kananjalkapaketin jääkaapin nurkkaan. Tänään huomasin sen ja päätin valmistaa kananjaloista aterian. Viimeisenä käyttöpäivänä komeili 22.9 mutta eikös nuo aina laiteta hieman alakanttiin, ihan niin kuin varmuuden vuoksi. No kun avasin paketin haju oli kuin pahimman laatuisella pierulla. Mitäs pienistä ajattelin, kyllähän niistä varmasti hyviä tulisi kunhan vain pitäisi niitä tarpeeksi kauan uunissa. Haiseehan monet juustotkin pahalta mutta maistuvat hyvältä. Reilun tunnin kun kananjalat oli uunissa olleet otin ne pois ja maistoin. Hyi vittu! Yli tunnin odottelu ja roskikseen. Kyllähän sitä voi leipääkin syödä, vittu.

scholl

Jäsen
sampio kirjoitti:
Huvittavaa. Mutta entä sitten, jos on tyytyväinen valintaansa ja haluaa osoittaa sen jollain tavalla "valinnalleen"?

Eiköhän se tyytyväisyys tule ilmi jokapäiväisessä elämässä. Itse olen sitä mieltä, että kannattaa olla oma itsensä, eikä pyri esiintymään ikäänkuin "naisena", jotta mimmi diggaisi. Valheella ei pitkälle pötkitä.

Viime viikolla tuli telkkarista elokuva American Wedding, jota hetken seurasin. Siinä oli sellainen sikajätkä, jonka nimi oli stiffmeister tai jotain sinnepäin ja hän yritti esittää hintahtavaa otusta, jotta pääsisi panemaan, vaikka olikin sikajätkä, eikä se lopulta homma toiminut, vaan valheet tulivat esille.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
scholl kirjoitti:
Eiköhän se tyytyväisyys tule ilmi jokapäiväisessä elämässä. Itse olen sitä mieltä, että kannattaa olla oma itsensä, eikä pyri esiintymään ikäänkuin "naisena", jotta mimmi diggaisi. Valheella ei pitkälle pötkitä.
Tottakai tyytyväisyys ilmenee ennenkaikkea arjessa, mutta nyt oli kysymys syntymäpäivästä, ja vielä tilanteessa, jossa rahalla ei voinut rellestää. Ei hemmotellessa tarvitse vetää hametta päälle, vaan homma toimii kyllä ihan omana itsenäänkin.

HemmoP

Jäsen
scholl kirjoitti:

Viime viikolla tuli telkkarista elokuva American Wedding, jota hetken seurasin. Siinä oli sellainen sikajätkä, jonka nimi oli stiffmeister tai jotain sinnepäin ja hän yritti esittää hintahtavaa otusta, jotta pääsisi panemaan, vaikka olikin sikajätkä, eikä se lopulta homma toiminut, vaan valheet tulivat esille.

Eli seurasit elokuvan loppuun koska siinä oli hintahtavaa esittävä jätkä ? Tai siis hetken aikaa kunhan juoni selvisi, tietenkin.

Ketjun aiheeseen liittyen, ihmiset jotka eivä osaa ajaa omalla kaistallaan esim Ruoholahteen päin Mechelininkadulla Marian sairaalan kohdalla josta jotkut yrittävät jatkaa suoraan oikean puoleiselta kaistalta vaikka kaistat siirtyvät oikealle. Vastaavia paikkoja on lukuisia Helsingissä, varsinkin tietöiden kohdilla.

Vitun puusilmät ! Seuraavalla kerralla en väistä, vaan annan tulla kylkeen, siinähän maksatte.

scholl

Jäsen
sampio kirjoitti:
Tottakai tyytyväisyys ilmenee ennenkaikkea arjessa, mutta nyt oli kysymys syntymäpäivästä, ja vielä tilanteessa, jossa rahalla ei voinut rellestää. Ei hemmotellessa tarvitse vetää hametta päälle, vaan homma toimii kyllä ihan omana itsenäänkin.

Hemmottelu kuulostaa kyllä tosi veemäiseltä hommalta. Onneksi naisille on kaiken maailman dayspa-mestoja, jossa voivat hemmottelua harrastaa niin paljon kuin tahtovat ilman, että mies kyllästyy lopullisesti.

Jos ei olisi rahaa niin järjestäisin sellaista ohjelmaa syntymäpäiväksi, mikä ei sillä tavalla maksa. Veisin jonnekin missä nainen ei ehkä ole käynyt.

Elrith

Jäsen
Suosikkijoukkue
On vain Jokerit
HemmoP kirjoitti:
Ketjun aiheeseen liittyen, ihmiset jotka eivä osaa ajaa omalla kaistallaan esim Ruoholahteen päin Mechelininkadulla Marian sairaalan kohdalla josta jotkut yrittävät jatkaa suoraan oikean puoleiselta kaistalta vaikka kaistat siirtyvät oikealle. Vastaavia paikkoja on lukuisia Helsingissä, varsinkin tietöiden kohdilla.

Vitun puusilmät ! Seuraavalla kerralla en väistä, vaan annan tulla kylkeen, siinähän maksatte.

Itseltä meinasi aikoinaan mennä autokoulun auto remonttiin juuri samassa paikassa, juuri samasta syystä. Joku valopää ajoi suoraan päin, ja opettaja onneksi bongasi ja painoi jarrua. Siinä sitten vähän vaihdettiin mielipiteitä. Kuinka vitussa se voi olla niin vaikeata?

Vituttaa Elisan laajakaista. Vittu saatana keskellä stadia laajakaista poikki ainakin kaksi kertaa päivässä ja joka helvetin yö. Ei sekään voi olla niin vaikeata. Älyvapaata!

Liksat duunista myös vittu kolme viikkoa myöhässä. Ei se mitään, mä syön leipää. Saatana.

Ai niin, tää on hyvä. Yllämainitusta syystä (ja siksi, että unohdin) en saanut kännykkälaskua maksettua ajoissa, ja liittymä suljettiin. Silloin sitten maksoin sen laskun ja odottelen pari päivää. Kännykkä ei toimi, eli soittamaan langasta DNA:lle että mikä tässä maksaa? Vastaus: "Joo, sulla on yksi maksamaton lasku tuolta kesältä 2004." Mitä vittua? Ette ajatellu vaikka, öö, laskuttaa sitä multa tai edes kertoa? Tai sulkea sitä liittymää silloin että olisin muistanut maksaa? Miten vitussa voi olla, että puhelinta pidetään kiinni 2006 koska joku 2004 lasku löytyy kirjanpidosta, ja kukaan ei kerro minulle ennen kuin soitan sen perään? Ei saatana.

Eli kaikki vituttaa. Vittu.

Vekurinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki altavastaajat
HemmoP kirjoitti:

Kuoleman paikka, joka toinen kerta saa pää punaisena ajaa. Ja siitä eteenpäin sillan alle, jossa muutama onneton vilkuttaa vasemmalle, vaikka ovat toivottamasti jumissa oikealla kaistalla eli menossa Laruun/länsiväylälle.

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Voi vitun vittu saatana! Miksi perkeleessä työnantaja haluaa tehdä työntekijöiden elämästä niin saatanan vaikeaa? Perkele herra-iso-herrat päättää ja kertoo kuinka nyt parannetaan tuloksellisuutta, me ollaan keksitty siihen hyvät keinot. Ja työntekijöiltähän ei koskaan kysytä etukäteen palautetta miten asioita voisi parantaa, vaan kaikki muutokset suunnitellaan saunaillassa ja ajetaan väkisin läpi, sanoo "duunarit" mitä sanoo. Taas meni yöunetkin perkele.

VITTU.

Aurora

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Helvetin essee. Koko päivän ja illan olen tätä vääntänyt, eikä tule mitään! Kun ei aihe kiinnosta, niin ei kiinnosta. Tulee sitten surffailtua kaikilla mahdollisilla sivustoilla...

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
sampio kirjoitti:
Kömpelö ja iso äijän röhnö kun olen, päätin teloa niskani jälleen treeneissä. Kiva, kun vihloo niskan alaosaan ja lapaluiden väliin aina päätä kääntäessä. Lonkkakaan ei ole täysin kunnossa vielä.
Samat vaivat. Niska kolmatta päivää kipeänä, nukkuminenkin tuppaa tuottamaan ongelmia kun kääntyminen on hankalaa. Alkaa kohta olemaan hannuvirtamaista irvistelyä kun yrittää päätä kääntää. Ei ole kovin hauskaa tämä.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves (Ässät & Hifk)
Vituttaa että Sundin joutuu pelaaman yhden kauden lisää ilman päteviä laitureita.

Puster

Jäsen
Vittu zlatan, vittu Inter!
Vittuzaattana.

TamU puppeloi vielä mestaruuden puppeleille ja Ilves nyt nutaa ihan perinteisesti. Amurin Pantteri ei sentään petä tälläkaan kaudella.

Erik Loka

Jäsen
Koirapoika kirjoitti:
Samat vaivat. Niska kolmatta päivää kipeänä, nukkuminenkin tuppaa tuottamaan ongelmia kun kääntyminen on hankalaa. Alkaa kohta olemaan hannuvirtamaista irvistelyä kun yrittää päätä kääntää. Ei ole kovin hauskaa tämä.

Juu samat vaivat vituttavat, tai itseasiassa nyt voi tyytyväisenä sanoa että vituttivat. Viikonloppuna oli juuri niskat ja selkä lapaluiden tienoolta aivan-vitun-kipeä. Siitä ei ilman buranaa selvinny, nyt on kipu onneksi hellittänyt itsestään.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
scholl kirjoitti:

Mutta Stifflerhän sai loppujen lopuksi sen tytön. So what's the point?

Suosikkijoukkue
ILVES
Höntsättiin sählyä tänään luokan vuorolla. Pari juoksuaskelta, ja riks, raks ja poks tulevat vierailemaan nivusten alueelle. Tuskin kyseessä on venähdystä kummempi asia ja tämä hoitunee pelkällä levolla, mutta kyllä pisti korpeamaan, ettei pystynyt höntsyissä kuin pari juoksuaskelta ottamaan normaalin kolmen sijaan.

Taas huomaa kuinka ihanaa on laiminlyödä venyttelyä.

Niin ja vielä olisi muutama fyysiikan tehtävä laskematta, mutta motivaatio on pakkasen puolella.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, pikkaisen on viime aikoina häirinnyt joku ihmeen flunssa. Tai ei mulla varsinaisesti oo mitään yskää tai oikeastaan paljoa nuhaakaan, eikä kuumettakaan ole ollut kuin toissa viikonloppuna hieman, mutta on jo parin viikon ajan on ollut hieman kipeä olo. Ei nyt varsinaisesti oo pyörryttänyt eikä heikottanut, mutta on kuitenkin ollut sellainen olo että on hieman pihalla kaikesta. Tuntuu että nenä on tukossa mutta ei sieltä mitään tule vaikka niistää. Ei itsekkään viitsis ruveta tökkimään nenään millään tikuilla jotta sieltä sais limat ja muut kamat pois. Esimerkiksi hampaan kyllä jokainen saa itse revittyä suusta vaikka pihdeillä, mutta se onkin paljon helpompi juttu kun se näkyy selvästi. Hitto kun ei millään viitsis tässä vaiheessa antautua ja mennä lääkäriin. Ei mulla muutenkaan oo tapana luovuttaa elämässä. Kuitenkin se lääkäri huomais vaikka mitä muutakin sairauksia mussa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy