Vitutusketju

  • 10 557 469
  • 56 140

Haamu

Jäsen
Veikkauksen nettisivut

Tana! Veikkauksen nettisivut tahmaa vieläkin vittu! En olisi vakiota halunnut tehdäkään. "Virhetilanne Veikkkauksen järjestelmässä" ja vittu tuollaisen puljun järjestelmiin pitäisi luottaa ja omia varoja siirtää.

Yllättäen puhelinasikasneuvonta on ruuhkautunut, joten olisiko liikaa pyydetty laittaa vaikka nettisaitin etusivulle jonkinlaista suuntaa antavaa tietoa missä mennään (siis muutakin tietoa että "juu, häiriöitä on")?

Olisiko todellisessa kilpailutilanteessa tuollaiseen perseilyyn varaa?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Haamu kirjoitti:
Tana! Veikkauksen nettisivut tahmaa vieläkin vittu! En olisi vakiota halunnut tehdäkään. "Virhetilanne Veikkkauksen järjestelmässä" ja vittu tuollaisen puljun järjestelmiin pitäisi luottaa ja omia varoja siirtää.

Sama täällä. Mä luulin, että sain tehtyä rahojen siirron omalle pankkitililleni, sillä summa väheni Veikkauksen saldostani. "Siirron" jälkeen tuli sitten teksti kuvaruudulle, että siirto epäonnistui. Kiva, mihinköhän ne rahat menivät.
 

krobbe

Jäsen
Haamu kirjoitti:
Tana! Veikkauksen nettisivut tahmaa vieläkin vittu!

Joo, paska homma. Käytän veikkauksen nettipalveluita myöskin ja ei ole ensimmäinen kerta kuin sivut juntturoi. Veikkauksella luulisi olevan paalua sen verran, että panostaisivat tuohon touhuun hieman enemmän.

Saas nähdä ehtiikö tekemään pitkävetoa illan kierroksesta.

edit:

No onneksi hallilla ehtii vielä ennen ottelua homman hoitamaan.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Veikkauksen sivut vituttaa täälläkin. Kaipa se pitää safkiksella käydä kioskilla sitten.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Veikkauksen sivut vituttavat täälläkin.
No, omapa on tappionsa. Tein vetoni Paffin kautta.
 

nataS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eivätpä näytä Veikkauksen sivut pelittävän vieläkään. Taitaa jäädä meikäläisen veikkaukset tänään tekemättä. Pelitilillä olisi mukavasti rahaa, mutta kun ei vetoja pääse millään tekemään. Pitää varmaaan siirtyä itsekin jonkun muun vedonlyöntifirman asiakkaaksi. Hiukan alkaa nyppiä, kun turhaan yrittää tuntitolkulla turhaan vetoja tehdä. Torstainakin jäi taas pitkävedot tekemättä, kun en päässyt koneeltani Veikkauksen sivuille lainkaan. Vähän turhan usein näitä ongelmia on.

Olisi mielenkiintoista tietää, paljonko Veikkaukselle tulee takkiin, kun lauantaina sivusto jumittaa noin, eikä ihmiset pääse pelaamaan. Lauantai kai on kuitenkin se kaikkein tuottoisin pelipäivä, kun on Lotto, Vakio, Raviveikkaus ja paljon futis- ja lätkämatseja veikattavaksi eri tavoin. Jos olisin Veikkauksen hallituksessa, antaisin johdolle kenkää. Sen verran kauan nämä ongelmat nettipelaamisessa ovat jatkuneet, että kyllä asia olisi pitänyt saada kuntoon jo moneen kertaan.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
spertti kirjoitti:
Voi vitun vitun vittu! Minulla on ollut epilepsia 18-vuotiaasta saakka, eli 9 vuotta. Lääkitys lopetettiin kolmisen vuotta sitten, ja olinkin pari vuota ilman kohtauksia, ja lääkkeitä joilla oli vittumaisia sivuvaikutuksia. Nyt on tullut muutama kohtaus viimeisen vuoden sisään, joista voimakkaimmassa murtui olkapää, ja lapaluu. Ajattelin silti vielä kokeilla jos kohtaukset pysyisivät poissa, mutta olin näköjään saanut yöllä taas kohtauksen.

Ei vaan kiinnostaisi alkaa taas syömään lääkkeitä, joiden johdosta väsyttää koko ajan, ja saatan nukahtaa ihan milloin vain. Lisäksi aluksi ennenkuin elimistö ehtii taas tottua lääkkeisiin on niillä muitakin kivoja sivuvaikutuksia. Viimeksi en esimerkiksi nähnyt välillä kunnolla lukea, ennenkuin olin syönyt kuukauden verran noita myrkkyjä.

Lisäksi joudun luonnollisesti juoksemaan kaikki testit uudestaan, ja luovuttamaan ajokortin, jonka ajoin siis uudestaan pari vuotta sitten, lääkärille.

VITTU!


spertti kirjoitti:
Ja jatkoa seuraa... Johan tässä aikaa menikin. Olin duunin jälkeen syömässä, ja heräsin ravintolan lattialta päälaki veressä... Perkele! En vain viitsisi noita lääkkeitä alkaa taas syömä´än kun siitä kärsii sitten ihan kaikki hommat. Ne vetää olon niin kummalliseksi, että oikein pelottaa miten työtkin siitä kärsii.

Hiphei.... Ja eikös tänään aamulla tullut taas kohtaus kun olin matkalla töihin. Voi kilinvittu! Ei kai tässä auta muu kuin alkaa syömään noita perkeleen lääkkeitä. Voi vittu!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vituttaa, kun tuli sitten tänään touhuttua mutsin kasvimaalla ja nyt on sitten selkä niin romuna, että jää mestaruusviirin nosto tänään näkemättä, kun ei vaan pysty.

Ens vuonna mä saatana istutan sille kasvimaalle asfalttia.
 

Hans Moleman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Vili#16 kirjoitti:
Veikkauksen sivut vituttavat täälläkin.

ja täällä.

sivujen uudistuksen jälkeen on kyllä ollut jatkuvasti jotain hämminkiä, näin pahasti ei vielä ole tainnut olla jumissa ikinä.

Aamupäivällä tein Vakioveikkausta, rivi valmiina ja maksamaan, jolloin veti totaalijumiin. Lueskelin iltalehteä tovin, tällä välin oli ladannut loppuun, ja ruudulla oli pelattu Pitkävetoa HPK-JYP 100€:lla...??? Eiku kioskille.
 

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Hans Moleman kirjoitti:
Aamupäivällä tein Vakioveikkausta, rivi valmiina ja maksamaan, jolloin veti totaalijumiin. Lueskelin iltalehteä tovin, tällä välin oli ladannut loppuun, ja ruudulla oli pelattu Pitkävetoa HPK-JYP 100€:lla...??? Eiku kioskille.
Nooh, katselet rauhassa miten peli päättyy. Jos tuolla satsauksella tulee rahaa, olet tyytyväinen ja jos taas ei mitään, niin sitten tulikivenkatkuista palautetta Veikkaukselle ja rahoja takaisin.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
KalPa - Ilves 2-1. Siis mitä vittua???
 

Leba95

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lännen Kiekko, West Hockey
Nuuskatilauksen kyytipoikana tuli perjantaina tullin kirje, eli 60% tupakkaveroa maksettavaksi. Lauantaina ravintolassa silmälasit muun kansan tallottaviksi. Siinä sitä järkevää rahanmenoa ihan riittävästi. Omat mokat, mutta vituttaa silti.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ylessä voisivat kaikki yhdessä ja erikseen vetää vitun päähänsä. Pesislähetys viivästyy tunnilla jonkun teknisen ongelman takia. Voi vittu!
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Alamummo kirjoitti:
Ylessä voisivat kaikki yhdessä ja erikseen vetää vitun päähänsä. Pesislähetys viivästyy tunnilla jonkun teknisen ongelman takia. Voi vittu!

Odota hetki, kuulen kolinaa.. kyllä!
Kiuaskiveni kiipeävät TV:n eteen odottamaan pesislähetyksen alkua.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Piti tulla vitutusketjuun marisemaan lenssusta, mutta Tommyn letkautus poisti kaiken vitutuksen - kiitos siitä.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tommy kirjoitti:
Odota hetki, kuulen kolinaa.. kyllä!
Kiuaskiveni kiipeävät TV:n eteen odottamaan pesislähetyksen alkua.
Ottaa päähän noin huonot jutut.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Miksi kivien pitäisi kiivetä tv:n ääreen? Mulla meni koko iltapäivä pilalle, kun mietin, missä berberissä Tommy säilyttää televisiotaan. Joku logiikka se pitäisi letkautuksissakin olla.
 
Suosikkijoukkue
Uus-natsit
sampio kirjoitti:
Miksi kivien pitäisi kiivetä tv:n ääreen? Mulla meni koko iltapäivä pilalle, kun mietin, missä berberissä Tommy säilyttää televisiotaan. Joku logiikka se pitäisi letkautuksissakin olla.

Joku taitaa asua maalla tai itä-Helsingissä.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Vittu.

Eilen piti lähteä kaverin tupareihin. Meno oli aika perseestä itse kämpässä ja jatkot lähikuppilassa (wtf?) enemmän itkettivät kuin naurattivat. Noh, olin ajatellut olla fiksu ja jätin kortin kotiin ettei rahaa palaisi pahemmin. Pilkun kohdilla hinasin perseeni ulos baarista ja rupesin soittelemaan kuskia paikalle. Jossain vaiheessa onnistuin kadottamaan puhelimeni. Noh, puhelin kateissa, laskuhumala ja ei kyydistä tietoa. Rupesin siinä miettimään taksia, mutta flashback iski: ei rahaa.

Illan saldo: 20e baariin, puhelin kadonnut, ~15km kävely ja yöunet jäivät väliin. Vitutuksen multihuipennus voidaan kruunata vielä sillä, että 3h 15min päästä pitäisi olla kasarmilla. Voi vittu.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Meinasin kirjoittaa pikkujutusta, joka silti vituttaa, mutta tuon sekolustin viestin luettuani en kehtaa. Otan osaa :D.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös