Vitutusketju

• 10 699 401
  • 56 253

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rinoa kirjoitti:
No nyt on tietysti pakko kysyä, että ensinäkin A) miksi kolleegasi pääsee ja sinä et? B) kuinka asia perusteltiin?

Tätä ihmettelen itsekin. Kollegani soitti oman kaupunginosansa terveyskeskukselle, eikä mitenkään hirveästi valittanut kipua hampaassa, ja hänelle about heti tarjottiin maksusitoumusta. Itse olen joskus asunut samassa kaupunginosassa kuin kollegani ja silloin kyllä sain maksusitoumuksen. Mutta nyt kun olen muuttanut ja asun eri kaupunginosassa, niin maksusitoumusta en saa vaikka tosiaan puoli hammasta loistaa poissaolollaan. Näköjään eri terveyskeskuksilla on erilaiset toimintavat.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Peliliike hammas-gatessa

Gellner kirjoitti:
...puoli hammasta loistaa poissaolollaan. Näköjään eri terveyskeskuksilla on erilaiset toimintavat.

Hankkiudu kipupäivystykseen. Sano, että särky on sietämätön. Näin voi ohittaa jonoja helposti. Olen itse paikkauttanut yhden hampaani 0 minuutin jonotusajalla kun väitin että hammasta särkee. Lääkäri ei uskonut, mutta paikkasi. Hehe.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
OneBigRed kirjoitti:
Tai jos niitä vaan vituttaa kun esiinnyit lempinimelläsi?

Hehheh. Toi oli oikeasti hyvä :)

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
en juo enää ikinä

Vittujen kevät!

Eilen firman saunailta/baarissa piikki auki. Ihan järkyttävä darra ja sitten ihana yllätyskin vielä. Kännykän näyttö paskana! Eikä ollukaan ku viime viikolla ostettu. Perkele vieköön. Ja kaiken hyvän lisäks näköjään soittanu firman henkilöstöpäällikölle. Ei vittu mikä jätkä oon. Ja mitäänhän en muista, tietenkään.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Humpauttaja kirjoitti:
Vittujen kevät!

Eilen firman saunailta/baarissa piikki auki. Ihan järkyttävä darra ja sitten ihana yllätyskin vielä. Kännykän näyttö paskana! Eikä ollukaan ku viime viikolla ostettu. Perkele vieköön. Ja kaiken hyvän lisäks näköjään soittanu firman henkilöstöpäällikölle. Ei vittu mikä jätkä oon.

Hauskaa oli alusta asti lukea, mutta toi soitto henkilöstöpäälikölle tipautti totaalisesti. :D Sulla on ollut varmaan hyviä ideoita joskus kolmen aikaan yöllä siitä miten firmassa henkilöstöpäälikön tointa pitäisi hoitaa.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Humpauttaja kirjoitti:
Vittujen kevät!

Eilen firman saunailta/baarissa piikki auki. Ihan järkyttävä darra ja sitten ihana yllätyskin vielä. Kännykän näyttö paskana! Eikä ollukaan ku viime viikolla ostettu. Perkele vieköön. Ja kaiken hyvän lisäks näköjään soittanu firman henkilöstöpäällikölle. Ei vittu mikä jätkä oon. Ja mitäänhän en muista, tietenkään.

Hubs...

Jos yhtään helpottaa niin minua vituttaa puolestasi. Tuskin henkilöstöpäällikkö kuitenkaan on vittuuntunut, ymmärtäähän sen että joskus umpipäissään soitellaan ja tuollaiset tapahtumat painellaan villaisella. Tai mistä sitä tietää vaikka olisit tällä hetkellä jo saanut ylennyksen ja palkkaasi on nostettu 300%?

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uleåborgir kirjoitti:
Hubs...

Jos yhtään helpottaa niin minua vituttaa puolestasi. Tuskin henkilöstöpäällikkö kuitenkaan on vittuuntunut, ymmärtäähän sen että joskus umpipäissään soitellaan ja tuollaiset tapahtumat painellaan villaisella. Tai mistä sitä tietää vaikka olisit tällä hetkellä jo saanut ylennyksen ja palkkaasi on nostettu 300%?

Täytyy lohduttautua sillä, että työsopimusta enää viikko jäljellä :D Toivotaan, että ensi kesänä kuitenkin vielä huolivat uudestaan.

Ainiin muuten, oksensin pöydän alle baarissa. No eipä tuo kyllä vitutusta minussa aiheuta, ehkä jossain muussa.

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Humpauttaja kirjoitti:
Ainiin muuten, oksensin pöydän alle baarissa. No eipä tuo kyllä vitutusta minussa aiheuta, ehkä jossain muussa.

Tuliko niin sanotusti "lemmentuotetta" vai "sekametelisoppaa"?

zelios

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Bayern München
Pitkästä aikaa tänne, mutta vitutus on nyt pahempi kuin aikoihin. *poistettu* Eikä ees helpottanu, vittu.

Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
En saanu kenkää irti polkimista ja vauhtia oli niin vähän, että ennen suojatietä nurin kyljelleen ja suoraan ruusupuskaan. Nyt on todella mukava olo. Kivasti vähän verellä koko kylki ja kädessä ja muuallakin ihon alla ruusupiikkejä. Maistuis varmaan sullekin.

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Vituttaa ja turhauttaa, kun ei aina osaa esittää asioita naulan kantaan, ei sen enempää merkityksellisessä oikeassa elämässä kuin Jatkoajan keskustelupalstallakaan. Ja kuitenkin kummankaan osalta eräiden virtuositeetti ei lakkaa ihmetyttämästä.

Vaikka kuinka yrittäisi, voi tulla väärin ymmärretyksi tai sitten vain puhuneeksi silkkaa liirum-laarumia asian vierestä. Sitä on niin vaikea olla itseään parempi "kirjoittaja" millään elämänalalla.

Ranger

Speedye

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, CR7, AO, Härski
Vituttaa parisuhteet! Ja niistä aiheutuvat sotkut.. En edes halua alkaa selvittämään tähän koko juttua, mutta sanon vaan että en haluaisi kenellekkään tätä tilannetta. Voi vitun vittu!

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
ranger kirjoitti:
Vituttaa ja turhauttaa, kun ei aina osaa esittää asioita naluan kantaan, ei sen enempää merkityksellisessä oikeassa elämässä kuin Jatkoajan keskustelupalstallakaan.

Jaa. Jos sinulla on tuossa asiassa "ongelmia", mitenkähän tässä muiden pitäisi olla. En ole tutustunut koko tuotantoosi, mutta helvetin hyvin osaat kirjoituksesi perustella. Useimmiten olen substanssistakin samaa mieltä. Kunhan ei käytetä RS:n määritelmää substanssista ;).

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Vakio:

Kaikki on niin suhteellista, sekä vitutuksen osalta, oikeassa elämässä että täällä. Kaikkien kohdalla tulee kenties esittäneeksi itsensä kannalta kohtuuttomia vertauksia. Toisaalta vitutus on tunnetusti perisuomalainen, usein selittämätön tunne, joka silloin tällöin kohtaa miestä paukahtaen ja lupaa kysymättä, syiden painavuudesta riippumatta yhtä kuristavana.

Etenkin itsesi kirjoittamana edellinen viesti tuntui joka tapauksessa helvetin hyvältä, myös huomisen, viimeisten joukossa olevan vapaapäivän ja skottilaisen viskin siivittämänä. Nöyrimmät kiitokset.

Ranger

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
ranger kirjoitti:
Etenkin itsesi kirjoittamana edellinen viesti tuntui joka tapauksessa helvetin hyvältä, myös huomisen, viimeisten joukossa olevan vapaapäivän ja skottilaisen viskin siivittämänä. Nöyrimmät kiitokset.

Ai jai. Pitikö tuo skottilainen vielä mainita? Minä tässä koitan välttää juomista, jotta ehtisin taas huomennakin töihin.

Toivotan kuitenkin hyviä viimeisiä lomapäiviä skottilaisen seurassa ;). Minä tosin tykkään enemmän irlantilaisesta.

Jääkuutio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins + ex-Kiekko-Espoo
Ei saatana, menin sitten fiksuna miehenä jättämään olohuoneen ikkunan auki kaikkien kirkkaimpien valojen ollessa päällä. Lopputulos tästä luonnollisesti oli se, että koko huone oli aivan täynnä kaiken kokoista ja näköistä hyönteistä. Saatana. Meni äsken melkein tunti kaikkien karkoittamisessa/tappamisessa. Hyväksi keinoksi totesin hiuslakan ruiskuttamisen niiden päälle. Vituttaa vieläkin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Jääkuutio kirjoitti:
Ei saatana, menin sitten fiksuna miehenä jättämään olohuoneen ikkunan auki kaikkien kirkkaimpien valojen ollessa päällä.

Korkki kiinni.

El Samuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Alkaa jo pikkuhiljaa vituttaan täma Ässät vs. Lukko vääntö melkein joka toisessa ketjussa!

Eikö näille kahdelle porukalle voisi perustaa Suomeen ihan ikioma liiga, niin ja keskustelupalsta, jotta välttys tuolta älyttömältä inttämiseltä.

FinJeevel_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, NHL, Liigakarsinnat
Mulla on ihan vitun tylsää! Kaikki kaverit on joko koulussa tai töissä, mutta minä paskakasa vaan kotona lusmuilen kun en edes töitä jaksa etsiä.

tonderi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi vitun digilähetykset. Vittu tunnin pituisesta ohjelmasta näkyy noin puolet. On se perkele kätevä. Ei oo tarvinnu vasta ku hankkia 3 eri antennia, 3 boxia vetää koko vitun antenni kaapeli uudestaan ja koko paaska vaan sen takia et saa kattoa telkkarista yhtä perkeleen pikselimössöä. Kiitos vitusti kaikki Lappeenrannan antenni myyjät. Osta vahvistin, ota vahvisin pois. Helvetin hyviä neuvoja mut niistä on saman verran hyötyä kun siiintä että kävisi paskalla housut jalassa.

jason

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olipas kiva muutto. Etukäteen tiesin että muutetaan neljänteen kerrokseen ja siellä on iso hissi, jolla on kätevä roudata kamaa ylös. Noh, menen paikalle ja hissin ovessa on "epäkunnossa"-lappu. Soitto hissifirmaan ja varaosa on kuulemma tulossa, maanantaina. PERKELE!

Erik Loka

Jäsen
tonderi kirjoitti:
Voi vitun digilähetykset. Vittu tunnin pituisesta ohjelmasta näkyy noin puolet. On se perkele kätevä. Ei oo tarvinnu vasta ku hankkia 3 eri antennia, 3 boxia vetää koko vitun antenni kaapeli uudestaan ja koko paaska vaan sen takia et saa kattoa telkkarista yhtä perkeleen pikselimössöä. Kiitos vitusti kaikki Lappeenrannan antenni myyjät. Osta vahvistin, ota vahvisin pois. Helvetin hyviä neuvoja mut niistä on saman verran hyötyä kun siiintä että kävisi paskalla housut jalassa.

Ei se mitään, älä murehdi. Ei se näy mullakaan. Kyllä oikeesti vituttaa paljon kun digitv:n näkyvyys riippuu vuoden ja päivänajasta. Sillon kun on lumet maassa niin näkyy yleensä.

Karzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uisge beatha
http://keskustelu.jatkoaika.com/showthread.php?p=1542584#post1542584

Ja jatkoa seuraa:

Lahden ahdistelijat iskivät taas
25.8.2006 06:56

Pari viikkoa sitten miehen yliajamaksi Lahdessa joutunut 14-vuotias lahtelaistyttö joutui viime lauantaina jälleen ahdistelun kohteeksi kotinurkillaan.

Nyt asialla oli viisi aikuista miestä. Autolla tytön päälle ajanut 37-vuotias somalimies ei ollut joukossa, sillä hän on edelleen vangittuna epäiltynä tytön tapon yrityksestä.

Tyttö ei viikkoon uskaltanut liikkua kotinsa seinien ulkopuolella. Pelko esti häntä menemästä ulos. Hän poti samalla yliajossa saamiaan vammoja.

Viime lauantaina tyttö meni Mukkulan ostoskeskukseen. Heti keskuksen nurkalla viisi arviolta noin 30-vuotiasta miestä piiritti tyttöä, nimitteli häntä huoraksi ja esti tytön vapaan kulun.

Poliisit tulivat paikalle. Tytön isä teki tapahtumista rikosilmoituksen. Poliisi on kuulustellut tytön estelyyn osallistuneita miehiä.

Jutun tutkinnanjohtaja, komisario Taisto Kuhlman kertoo, että toistaiseksi viikon takainen tapahtuma on kirjattu samaan tapahtumaketjuun yliajon kanssa.

- Miehiä on kuultu asiasta. He ovat olleet vähäsanaisia. Pahoinpitelyä ei tapahtunut. He sulkivat tytöltä tien ja nimittelivät häntä, kertoo Kuhlman.

Eikö siellä Lahdn suunnalla ole mitään Support Your Local Skinheads-keräystä, jonne vois lahjoittaa rahaa? Mä annan heti satasen, jos se satanen käytetään pesäpallomailan muodossa noiden eläimien polvilumpiohin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy