Vitutusketju

  • 10 590 959
  • 56 164

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tuuliajolla 2006 alkoi sitten Lappeenrannassa vitun hienosti. Sekä Stam1na että Mokoma joutuivat keskeyttämään keikkansa hetkeksi tekniikan (sähköjen) pettäessä ja 51 koodia -keikan aikana (ilmeisesti, olin silloin muualla) sähköt pettivät lopullisesti tai päätteet (mitä nämä sitten ovatkaan) hajosivat ja tapahtuma keskeytettiin.

En olisi halunnut nähdä CMX:ää enkä Kotiteollisuutta.

Voi vitun vittu.
 

pelikielto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällä hetkellä vituttaa vain kosteat viilut ja kohtalaisen kiireiset siirtymiset viikonloppuna, muuten olo on aika jees.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Murmeli kirjoitti:
Tuuliajolla 2006 alkoi sitten Lappeenrannassa vitun hienosti. Sekä Stam1na että Mokoma joutuivat keskeyttämään keikkansa hetkeksi tekniikan (sähköjen) pettäessä ja 51 koodia -keikan aikana (ilmeisesti, olin silloin muualla) sähköt pettivät lopullisesti tai päätteet (mitä nämä sitten ovatkaan) hajosivat ja tapahtuma keskeytettiin.

En olisi halunnut nähdä CMX:ää enkä Kotiteollisuutta.

Voi vitun vittu.

Huomenna olisi kiertue Juvalla, toivottavasti paremalla zägällä..

Saako muuten tuollaisessa tapauksessa rahat takaisin?

Ettei mene off-topicin puolelle niin sade wituttaa! Koiran saa pestä ja kuivata lenkin jälkeen ja kuraa löytyy kuitenkin yllättävistä paikoista..
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
jesse72 kirjoitti:
Saako muuten tuollaisessa tapauksessa rahat takaisin?
Saa. Ei lievennä vitutusta laisinkaan. Juvalle muuten mentäis mutta muut menot sen estää. Sama koskee muita keikkoja.

Tuuliajolla -sivuilla lukee, että "korvaava keikka tullaan järjestämään" mutta se on taas eri asia pääseekö sinne.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Murmeli kirjoitti:
En olisi halunnut nähdä Kotiteollisuutta.

Huh, minä olisin ja yhdessä vaiheessa oli puhetta, että täältä etelästä tultaisiin, mutta se sitten hyytyi ties mihin menoihin itse kullakin.

Milloinkohan tuo korvaava keikaa mahtaa sitten olla? Toivottavasti ei olisi ihan heti, niin voisi yrittää jotain järjestää.

Ai niin, olen toki pahoillani puolestasi, että tilaisuus on peruttu.
 

Gleb

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kyllähän tuo Tuuliajolla keikan keskeytyminen vituttaa mutta näkipähän edes ne kaksi bändiä mitä eniten odotti eli Stam1nan ja Mokoman, vielä jos sais edes osan rahoista takaisin niin eipä enää oikeastaan vituttaisikaan. Eipä taida ensi vuonna Myllysaaressa keikkaan olla jossei sähköjä saada paremmin järjestettyä.
 

Ghost

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Pittsburgh Penguins
Taisipa sitten iskeä ensimmäisen ylinopeussakon. Kamera ainakin näytti välähtävän. Vittumaisella tavalla sattui tulemaan. Kamera risteyksessä, josta olin kääntymässä oikealle. 100 metriä ennen tuota risteystä rajoitus vaihtuu 80->60. Luonnollisesti ajattelin, että vedetään yhdellä hiljennyksellä, eikä siten että ensin tiputetaan vauhti ja sitten vielä himmaillaan kääntymistä varten. Kenties olisi sitten pitänyt himmailla kahdesti.

Kyseinen risteys ja kamera muuten sijaitsee Hämeenkyrössä reilu kilometri Essolta Tampereelle päin, joten varokaapa jos kolmostiellä siellä suunnalla liikutte.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksinkertaisesti Kaarinan Pojat. Menivät sössimään TPV:a vastaan 0-1 -johdon tappioksi. Todennäköisesti samalla PoPa:n nousuhaaveet kuivui lopullisesti kokoon, joten ensi kaudella Porin kokoisessa kaupungissa jouduttanee edelleen tyytymään kakkosdivarifutikseen :(.
 

Jämerä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi, Oranje
Saukkonen...

Siis ei helvetti että voi olla huono huono selostaja. ja muutenkin täysin perseelleen toteutettu tämä mtv3:n Kultainen liiga-formaatti. Nytkin tuli kymmenen minuutin tauko uutisten takia. Lisäksi tunnin aikana käytetään vielä 20min mainoskatkoihin. Myllymäki takaisin ja kisat neloselle prkle...
 

Vakio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Man City
Ja vittu tuota Kultaisen liigan televisiointia. Esteissä näytettiin voittaja Saheedin maalintulo ja sen jälkeiset räkimiset ym. yli puoli minuuttia. Ei mitään tietoa mitä taustalla tapahtuu. No siellähän tapahtui, Keskisalo 4. ennätystuloksellaan 8.16. ja risat. Voi vittu, että on surkeata katsojien aliarviointia tuollainen ohjaustyöskentely.

Onnittelut tietysti Jukalle.

Edit. Ja sama perseily jatkuu entistä pahempana. Nyt kuultiin naisten pika-aitojen selostus ennen kuin matkaan edes lähdettiin.

Tulkaa pojat pois, siellä on peli, vittu.
 
Viimeksi muokattu:

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikäköhän vitun kansanvaellus Lauttasaaressa on menossa? Kuvittelin äsken tekeväni iltalenkin rauhallisilla ulkoilupoluilla kuten yleensä tähän aikaan, mutta siellä oli populaa kuin kesäpäivänä Espalla ja lähikaduilla pörrää autoja kuin ruuhka-aikaan Mannerheimintiellä. Toivottavasti puhtaanapito on ajantasalla, koska on kiva kuvitella, millä kaikella paskalla rannat on muuten miinoitettu huomenna.

Nyt siellä näemmä paukkuu jo jotain eli taitaa olla ilotulituksesta kyse. No, en silti pelkää vielä pahinta, vaan herättelen toiveita vielä siitä, että siellä on silti menossa jonkun ufoa odottavan sekopäälahkon joukkoitsemurha.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jep, niinpä näkyy. Ja näkyy kohtalaisen hyvin parvekkeelleni. Pitää varmaan mennä myymään noille pensaissa kyykkiville raukoille kalliita aitiopaikkoja.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Vituttaa nuo nykyajan maidot.

Oli sitten Valion tahi Ingmanin maitoja niin ne pakkuuntuu hetkessä, äskenkin kaadoin eilen avatusta purkista kahviin maidot mutta ei kun hirveitä paakkuja seassa niin ja päivämäärä oli eiliselle.

On sitäkin nyt tapahtunu, että ihan vaikka huomisen päivänmäärän omaava maito on mennyt jo pilalle kun sitä on hetken pitänyt pöydällä kun vaikkapa syö.

Vituttaa tällänen.
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Lorvi kirjoitti:
Vituttaa nuo nykyajan maidot.

Oli sitten Valion tahi Ingmanin maitoja niin ne pakkuuntuu hetkessä, äskenkin kaadoin eilen avatusta purkista kahviin maidot mutta ei kun hirveitä paakkuja seassa niin ja päivämäärä oli eiliselle.

On sitäkin nyt tapahtunu, että ihan vaikka huomisen päivänmäärän omaava maito on mennyt jo pilalle kun sitä on hetken pitänyt pöydällä kun vaikkapa syö.

Vituttaa tällänen.
Oletko kokeillu Kevyt maitojuoma maitoa? Laktoositonta, mutta ei lainkaan makeaa kuten jotkut tuppaa olemaan, maistuu ihan normaalille maidolle. Kalliimpaa toki kuin tavismaito, mutta tuntuu kestävän menemättä huonoksi. Itse ei tule maitoa käytettyä kuin kahviin ja ajoittaan ruuan laitossa, purkki kestää kauan ja hyvänä on pysynyt.
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Vituttaa pullamössösukupolvi, joka soittaa poliisit paikalle saadakseen yhden NAISEN ulos bileistä. Huom! Huom! Poliisia ei soiteta paikalle kuin äärimmäisessä hädässä.
Vituttaa oma sukupolvi. Eilisissä kasari abi-bileissä ei kukaan edes tapellut. Vittu mitä hmvpullammössöökukavittua.

Narri lähtee nyt tivoliin.
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
PeteX kirjoitti:
Vituttaa pullamössösukupolvi, joka soittaa poliisit paikalle saadakseen yhden NAISEN ulos bileistä. Huom! Huom! Poliisia ei soiteta paikalle kuin äärimmäisessä hädässä.
Vituttaa oma sukupolvi. Eilisissä kasari abi-bileissä ei kukaan edes tapellut. Vittu mitä hmvpullammössöökukavittua.

Narri lähtee nyt tivoliin.


Niin no kunnon junttimeininkiä lähtee vaan bileisiin haastamaan riitaa. Joka jätkälle maailmassa löytyy se äijä joka pistää kenttään jos joka tilanteen koittaa aina turpaan vedolla selvittää. Itekin ollu aika monesti pikku rähinä lähellä, mutta paras vaan lähtee pois vaikka kokoo on kyllä ihan mukavasti.
 

Lorvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManU, Avs. Selänteen Teemu ja Anaheim.
Snaipperi #16 kirjoitti:
Niin no kunnon junttimeininkiä lähtee vaan bileisiin haastamaan riitaa. Joka jätkälle maailmassa löytyy se äijä joka pistää kenttään jos joka tilanteen koittaa aina turpaan vedolla selvittää. Itekin ollu aika monesti pikku rähinä lähellä, mutta paras vaan lähtee pois vaikka kokoo on kyllä ihan mukavasti.

Aivan, itse pidän sen menttaliteetin aina näissä nyrkki hanskailuissa, että jos mua tullaan lyömään niin lyön takaisin.

Itse en haasta yleensä koskaan muuta kuin lätkä peleissä yms.. Se on sitten toinen asia.
 

Tep

Jäsen
Pistipähän vituttamaan, mutta mikä ihmeellisintä syynä en ole tällä kertaa minä itse.

Suuresti pistää ihmetyttämään ja vituttamaankin ihmiset, joiden on nähtävästi pakko hankkia lapsia liukuhihnatahdilla. Ei siinä mitään pahaa muuten olisi, mutta lapsille ei tunnu sitten riittävän rakkautta, huomiota ja kärsivällisyyttä. Omakohtaisesti olen saanut todistaa erästäkin tapausta; Kun lapsi/lapset vähänkin kiukuttelevat tai tekevät jotain mikä ei mene mieleen, alkaa perheen äiti huutamaan suoraa kurkkua lapsille, lyömistä/läpsimistäkin olen kuuloelinteni välityksellä todistanut.

Miksi hemmetissä pitää hankkia niin paljon niitä lapsia, jos kerta sitten ei jaksa?
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Pääsin rantalentiksen pelitauolla heittämään frisbeetä 32" samsungin plasmatelkkarista. Heitinkin lähimmäs maalia (yli verkon) mutta kolme jälkeeni heittäneistä sai paremman tuloksen osumalla puolimatkassa hiekkaan, josta kiekko rullasi lähemmäs. Voittajakin oli joku turnauksen työntekijä. Petkuhuijausta!

Ja Nyyströmmitkin hävis.
 

avatar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aidosti Sysipaska
Pakkipari kirjoitti:
FC KooTeePee hävisi 0-1 viimeisen minuutin maalilla MyPalle! MyPalle jumalauta! Nyt syö miestä.


MyPa 15 6 4 5 14 - 12 22

KooTeePee 16 5 2 9 15 - 31 17

No oliko tuo joku yllätys noilla tilastoilla? Toki jos yleensä vituttaa omien häviäminen niin sitten, mutta en itsekään talvella yleensä revi pelihousuja jos SaiPa häviäisi kotonaan vaikka Kärpäsille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös