Vitutusketju

  • 10 590 177
  • 56 164

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ihmiset, jotka haluavat virallisissa tilaisuuksissa tms. esiintyä omilla lempinimillään. Jokaisella niitä lempinimiä on, mutta pakkoko niitä on joka paikkaan tunkea. Selvästi yleisempää naisten kohdalla. Vituttaa tollanen kikkailu.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cottonmouth kirjoitti:
Ihmiset, jotka haluavat virallisissa tilaisuuksissa tms. esiintyä omilla lempinimillään. Jokaisella niitä lempinimiä on, mutta pakkoko niitä on joka paikkaan tunkea. Selvästi yleisempää naisten kohdalla. Vituttaa tollanen kikkailu.

Itse kyllä "esiinnyn" ihan joka paikassa lempinimelläni, eikä siinä ole mistään kikkailusta kyse vaan ihan tottumuksesta. Minua on koko ikäni kutsuttu lempinimelläni, töissäni olen lempinimelläni, työmeiliossassani on lempinimeni, allekirjoitan aivan kaikki paprut ja sopimukset lempinimelläni, joten en ymmärrä miksi minun ykskaks pitäisi jossain virallisessa tilaisuudessa käyttää oikeaa nimeäni, jonka olemassaolosta ei ole about kukaan tietoinen.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vaimon toiminta ja käytös alkaa pikkuhiljaa vituttaa. Se oikeasti luulee minua joksikin typerykseksi jota voi kusettaa ja viedä miten sattuu. Hymy kyllä hyytyy jossain vaiheessa kun astia tulee täyteen. Mitään sopimuksia ei tarvitse pitää kuin minun, häntä ne eivät koske. Ja jos minä jotain sopimusta rikon hänen muutaman rikkomiskertansa jälkeen niin sehän pitää kostaa. Olen antanut ihan tarpeeksi paljon anteeksi tähän asti. Kovin paljoa en enää aio antaa...
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Gellner kirjoitti:
en ymmärrä miksi minun ykskaks pitäisi jossain virallisessa tilaisuudessa käyttää oikeaa nimeäni, jonka olemassaolosta ei ole about kukaan tietoinen.

Nii,eihän tohon mun lempinimi-julkisessa-yhteydessä-kammoon mitään rationaalista syytä ole, mutta jostain syystä se vaan ärsyttää. Tiedä sitten miksi. No offense intended.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Gellner kirjoitti:
allekirjoitan aivan kaikki paprut ja sopimukset lempinimelläni
Eikös tämä ole laitonta? Kai nyt vuokrasopimuksiin, työsopimuksiin, sekkeihin yms pitäisi laittaa virallinen kirjoissa oleva nimi?

Kysyn siksi, koska en tiedä, en siksi, että provoasin tms.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
korkki kirjoitti:
Vaimon toiminta ja käytös alkaa pikkuhiljaa vituttaa. Se oikeasti luulee minua joksikin typerykseksi jota voi kusettaa ja viedä miten sattuu. Hymy kyllä hyytyy jossain vaiheessa kun astia tulee täyteen. Mitään sopimuksia ei tarvitse pitää kuin minun, häntä ne eivät koske. Ja jos minä jotain sopimusta rikon hänen muutaman rikkomiskertansa jälkeen niin sehän pitää kostaa. Olen antanut ihan tarpeeksi paljon anteeksi tähän asti. Kovin paljoa en enää aio antaa...

Sinuna pelaisin kortit hitaasti ja kun olet saanut tarpeeksi nutseja, inetät alliin, muijasi callaa ja sä keräät lastut räpylääs.

Pidä toisin sanoen matalaa profiilia ja käyttäydy äärimmäisen asiallisesti ja kohteliaasti kun mitta on täynnä ja on aika avautua. Älä hermostu. Älä huuda. Ole lakoninen. Silloin henkinen vastaisku on täynnä jäätävää voimaa ja pisteet jäävät sinulle, jolle ne kuuluvat, vaikutat olevan kuitenkin voiman oikealla puolella.
 

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Murmeli kirjoitti:
Eikös tämä ole laitonta? Kai nyt vuokrasopimuksiin, työsopimuksiin, sekkeihin yms pitäisi laittaa virallinen kirjoissa oleva nimi?

Kysyn siksi, koska en tiedä, en siksi, että provoasin tms.


Allekirjoitus saa olla ihan mikä vain koukero. Voihan sitä väittää, että siinä on mitä on, kun 80 prosentilla ihmisistä on allekirjoitus josta ei tietämättä pysty sanomaan mitä siinä lukee. Kannattaa toki allekirjoittaa kaikki paperit samalla tavalla, ettei joudu myöhemmin juoksemaan todistamassa itse allekirjoittaneensa. Sen sijaan kun nimeä kysytään virallisissa lomakkeissa (tai allekirjoituksen alapuolella nimenselvennystä), niin täytyy olla ihan virallinen nimi. Nimeään tosin voi vaihtaa kertaalleen vaivatta. Muuan tuttavani esimerkiksi vaihtoi jo ammoin nimekseen Anne, sillä kaikki kutsuivat häntä sillä nimellä eikä kukaan ristimänimellä Anneli.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkele! Minulta lähti iso biitti hampaasta, jossa on jo ennnestään ollut iso reikä. Nyt reikä on niin iso, että ien tuntuu kielellä ja about puoli hammasta puuttuu. No, seuraava vapaa aika on 19.10. joten ei kiitos. Koitin selittää, että Buranan voimalla tässä mennään, joten sen verran tuli myönnytystä, että minun pitää mennä tänään Kallion (!!) terveysasemalle venaamaan josko vapautuisi aika. Kuulemma pitää varautua usean tunnin jonotukseen ja välttämättä aikaa ei vapaudu ollenkaan. Mitä helvettiä? Kollegani sai eilen maksusitoumuksen yksityiselle kun hänellä oli reikä hampaassa, mutta mun pitää mennä venaamaan josko ehkä pääsen hammaslekuriin. Ei ole reilua. Vittu.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Gellner kirjoitti:
Kollegani sai eilen maksusitoumuksen yksityiselle kun hänellä oli reikä hampaassa, mutta mun pitää mennä venaamaan josko ehkä pääsen hammaslekuriin. Ei ole reilua. Vittu.

Pääsee sinne yksityiselle ilman maksusitoumustakin. Ei kunnallisia palveluita ole pakko käyttää...
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ohmi kirjoitti:
Pääsee sinne yksityiselle ilman maksusitoumustakin. Ei kunnallisia palveluita ole pakko käyttää...

Jep, niin pääsee. Lääkärikäynnit hoidankin aina yksityisellä, mutta hammaslekuri on eri asia. Mun mielestä mulla nyt vaan on sama oikeus päästä yksityiselle maksusitoumuksella kuin kollegallanikin. Ja kun nyt kävi selväksi ettei ole, niin se pistää vituttamaan. Ei sitä vitutusta poista se että voin mennä yksityiselle ilman maksusitoumusta.
 
Viimeksi muokattu:

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gellner kirjoitti:
. Mun mielestä mulla nyt vaan on sama oikeus päästä yksityiselle maksusitoumuksella kuin kollegallanikin. Ja kun nyt kävi selväksi ettei ole, niin se pistää vituttamaan.
No nyt on tietysti pakko kysyä, että ensinäkin A) miksi kolleegasi pääsee ja sinä et? B) kuinka asia perusteltiin?
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Rinoa kirjoitti:
No nyt on tietysti pakko kysyä, että ensinäkin A) miksi kolleegasi pääsee ja sinä et? B) kuinka asia perusteltiin?

Tätä ihmettelen itsekin. Kollegani soitti oman kaupunginosansa terveyskeskukselle, eikä mitenkään hirveästi valittanut kipua hampaassa, ja hänelle about heti tarjottiin maksusitoumusta. Itse olen joskus asunut samassa kaupunginosassa kuin kollegani ja silloin kyllä sain maksusitoumuksen. Mutta nyt kun olen muuttanut ja asun eri kaupunginosassa, niin maksusitoumusta en saa vaikka tosiaan puoli hammasta loistaa poissaolollaan. Näköjään eri terveyskeskuksilla on erilaiset toimintavat.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Peliliike hammas-gatessa

Gellner kirjoitti:
...puoli hammasta loistaa poissaolollaan. Näköjään eri terveyskeskuksilla on erilaiset toimintavat.

Hankkiudu kipupäivystykseen. Sano, että särky on sietämätön. Näin voi ohittaa jonoja helposti. Olen itse paikkauttanut yhden hampaani 0 minuutin jonotusajalla kun väitin että hammasta särkee. Lääkäri ei uskonut, mutta paikkasi. Hehe.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
OneBigRed kirjoitti:
Tai jos niitä vaan vituttaa kun esiinnyit lempinimelläsi?

Hehheh. Toi oli oikeasti hyvä :)
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
en juo enää ikinä

Vittujen kevät!

Eilen firman saunailta/baarissa piikki auki. Ihan järkyttävä darra ja sitten ihana yllätyskin vielä. Kännykän näyttö paskana! Eikä ollukaan ku viime viikolla ostettu. Perkele vieköön. Ja kaiken hyvän lisäks näköjään soittanu firman henkilöstöpäällikölle. Ei vittu mikä jätkä oon. Ja mitäänhän en muista, tietenkään.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Humpauttaja kirjoitti:
Vittujen kevät!

Eilen firman saunailta/baarissa piikki auki. Ihan järkyttävä darra ja sitten ihana yllätyskin vielä. Kännykän näyttö paskana! Eikä ollukaan ku viime viikolla ostettu. Perkele vieköön. Ja kaiken hyvän lisäks näköjään soittanu firman henkilöstöpäällikölle. Ei vittu mikä jätkä oon.

Hauskaa oli alusta asti lukea, mutta toi soitto henkilöstöpäälikölle tipautti totaalisesti. :D Sulla on ollut varmaan hyviä ideoita joskus kolmen aikaan yöllä siitä miten firmassa henkilöstöpäälikön tointa pitäisi hoitaa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Humpauttaja kirjoitti:
Vittujen kevät!

Eilen firman saunailta/baarissa piikki auki. Ihan järkyttävä darra ja sitten ihana yllätyskin vielä. Kännykän näyttö paskana! Eikä ollukaan ku viime viikolla ostettu. Perkele vieköön. Ja kaiken hyvän lisäks näköjään soittanu firman henkilöstöpäällikölle. Ei vittu mikä jätkä oon. Ja mitäänhän en muista, tietenkään.

Hubs...

Jos yhtään helpottaa niin minua vituttaa puolestasi. Tuskin henkilöstöpäällikkö kuitenkaan on vittuuntunut, ymmärtäähän sen että joskus umpipäissään soitellaan ja tuollaiset tapahtumat painellaan villaisella. Tai mistä sitä tietää vaikka olisit tällä hetkellä jo saanut ylennyksen ja palkkaasi on nostettu 300%?
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uleåborgir kirjoitti:
Hubs...

Jos yhtään helpottaa niin minua vituttaa puolestasi. Tuskin henkilöstöpäällikkö kuitenkaan on vittuuntunut, ymmärtäähän sen että joskus umpipäissään soitellaan ja tuollaiset tapahtumat painellaan villaisella. Tai mistä sitä tietää vaikka olisit tällä hetkellä jo saanut ylennyksen ja palkkaasi on nostettu 300%?

Täytyy lohduttautua sillä, että työsopimusta enää viikko jäljellä :D Toivotaan, että ensi kesänä kuitenkin vielä huolivat uudestaan.

Ainiin muuten, oksensin pöydän alle baarissa. No eipä tuo kyllä vitutusta minussa aiheuta, ehkä jossain muussa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Humpauttaja kirjoitti:
Ainiin muuten, oksensin pöydän alle baarissa. No eipä tuo kyllä vitutusta minussa aiheuta, ehkä jossain muussa.

Tuliko niin sanotusti "lemmentuotetta" vai "sekametelisoppaa"?
 

zelios

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Bayern München
Pitkästä aikaa tänne, mutta vitutus on nyt pahempi kuin aikoihin. *poistettu* Eikä ees helpottanu, vittu.
 
Viimeksi muokattu:

scholl

Jäsen
En saanu kenkää irti polkimista ja vauhtia oli niin vähän, että ennen suojatietä nurin kyljelleen ja suoraan ruusupuskaan. Nyt on todella mukava olo. Kivasti vähän verellä koko kylki ja kädessä ja muuallakin ihon alla ruusupiikkejä. Maistuis varmaan sullekin.
 

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Vituttaa ja turhauttaa, kun ei aina osaa esittää asioita naulan kantaan, ei sen enempää merkityksellisessä oikeassa elämässä kuin Jatkoajan keskustelupalstallakaan. Ja kuitenkin kummankaan osalta eräiden virtuositeetti ei lakkaa ihmetyttämästä.


Vaikka kuinka yrittäisi, voi tulla väärin ymmärretyksi tai sitten vain puhuneeksi silkkaa liirum-laarumia asian vierestä. Sitä on niin vaikea olla itseään parempi "kirjoittaja" millään elämänalalla.



Ranger
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös