Sistis kirjoitti:Osta se liike ja erota henkilökunta, niin sillähän siitä selviää.
Olen kuullut, että se työntekijä on siellä erittäin pätevä. Tai en tiedä omistaako se sen. Joka tapauksessa ammattilainen. Nyt kävi vain huono tuuri itselläni.
Sistis kirjoitti:Osta se liike ja erota henkilökunta, niin sillähän siitä selviää.
scholl kirjoitti:Olen kuullut, että se työntekijä on siellä erittäin pätevä. Tai en tiedä omistaako se sen. Joka tapauksessa ammattilainen. Nyt kävi vain huono tuuri itselläni.
Tässä pitää myös muistaa, että ainakin täällä päin noilla paskakasoilla on useasti puukkoa tai jonninmoista terää taskussa, jota esitelläänkin vielä hyvin mielellään. Tosin mutkaa pelkäävät nämäkin, mutta kukas sellaista mukanaan kantaisi.Speedye kirjoitti:Itseäni vituttaa se, että nämä paskasakit ovat sellaisia että kun heihin sitten koskee niin heti ollaan tekemässä rikosilmoitusta..
Trenchtown kirjoitti:Tässä pitää myös muistaa, että ainakin täällä päin noilla paskakasoilla on useasti puukkoa tai jonninmoista terää taskussa, jota esitelläänkin vielä hyvin mielellään. Tosin mutkaa pelkäävät nämäkin, mutta kukas sellaista mukanaan kantaisi.
krobbe kirjoitti:Vituttaa moiset tekosyyt olla ryyppäämättä.
Metalwarrior kirjoitti:Vaimo taas antenniosastolle, yritti vetää ranteensa auki aamulla. Onneksi sain estetyksi. Koko kesä meni hienosti ja nyt totaalinaksahdus. Masennus on paholaisen tauti!
Nässe kirjoitti:Vituttaa ku ei oo rahaa huvitteluun vaan joutuu käyttämään elämiseen nekin rahat!
tuuski kirjoitti:Tämä kolmoselta parhaillaan tuleva "hupailu" on varmaan paskinta mitä olen ikinä televisiosta katsonut.
Huomenna aamulla 8.05 TV1.paki kirjoitti:Vituttaa kun unohdin katsoa mielenkiintoiselta tuntuneen ohjelman nimeltä veden taikaa Japanissa
TV1 klo 18.45. Saatana. Toivottavasti tulisi uusintana edes joskus.
Tibexe kirjoitti:Sm-Liigan uusi tuomarilinja (ainakin näin muutamien harkkapelien perusteella)..., ei jumalauta.
Kiitti sulle! Ei muuta kuin herätyskelloa säätämään.Ruutiveijari kirjoitti:Huomenna aamulla 8.05 TV1.
paki kirjoitti:Kiitti sulle! Ei muuta kuin herätyskelloa säätämään.
"Ei vituta enää yhtään!"
Le Banner kirjoitti:Jos kerrankin vielä hehkuttavat töllöstä tuota persereikien toista tulemista,
niin lupaan tulla sinne saatanan huussiin jatimatikkini kera.