tuuski kirjoitti:Tämä kolmoselta parhaillaan tuleva "hupailu" on varmaan paskinta mitä olen ikinä televisiosta katsonut.
No älä. Vittu saan päänsäryn siitä sarjasta aina.
tuuski kirjoitti:Tämä kolmoselta parhaillaan tuleva "hupailu" on varmaan paskinta mitä olen ikinä televisiosta katsonut.
Huomenna aamulla 8.05 TV1.paki kirjoitti:Vituttaa kun unohdin katsoa mielenkiintoiselta tuntuneen ohjelman nimeltä veden taikaa Japanissa
TV1 klo 18.45. Saatana. Toivottavasti tulisi uusintana edes joskus.
Tibexe kirjoitti:Sm-Liigan uusi tuomarilinja (ainakin näin muutamien harkkapelien perusteella)..., ei jumalauta.
Kiitti sulle! Ei muuta kuin herätyskelloa säätämään.Ruutiveijari kirjoitti:Huomenna aamulla 8.05 TV1.
paki kirjoitti:Kiitti sulle! Ei muuta kuin herätyskelloa säätämään.
"Ei vituta enää yhtään!"
Le Banner kirjoitti:Jos kerrankin vielä hehkuttavat töllöstä tuota persereikien toista tulemista,
niin lupaan tulla sinne saatanan huussiin jatimatikkini kera.
Pärde kirjoitti:Vituttaa totaalinen jäätyminen baarissa. Jokseenkin tavanomaista. Olen elossa, mutta lähinnä siksi, ettei häpeään voi kuolla.
Pärde kirjoitti:Vituttaa totaalinen jäätyminen baarissa. Jokseenkin tavanomaista. Olen elossa, mutta lähinnä siksi, ettei häpeään voi kuolla.
lintu kirjoitti:Älä Pärde huoli, morkkis huomenna varmaan kova mutta kyllä se siitä.
avatar kirjoitti:Tässä varmaan nyt oli kyseessä jonkin timmikroppaisen neidon lähentely mikä meni niin vituiks vaan kun yleensä voi? No elä huoli.
Pärde kirjoitti:Ei itseasiassa ees ollut. Ihan normaalinnäköinen, suht söötti tyttö oli kyseessä. Kauniit silmät vain kiinnittivät huomion, kun hän baaritiskillä viereeni hilautui, jostain syystä ihan kiinni. Katsoin, että kukas siihen tunkee, neiti katsoi takas, enkä oikein saanut muuta sanottua kuin että "terve!". Enkä siihenkään sitten keksinyt jatkoa, lähdin takaisin pöytääni. Ja tämä oli siis jo ennen sitä varsinaista jäätymistä... Joten aika putkeen meni. En muista milloin joku olisi saanut ajatukseni noin pois raiteiltaan.
avatar kirjoitti:Noo. Eipä tuo Helsinkikään niin iso kylä ole, etteikö plikkaan voisi uudestaan törmätä jos radalla silloin tällöin kuitenkin liikuskelet. Vituttaahan tuommonen. Itsekin kokenut moista useammankin kerran. Aina ei vaan lähde. No, tsemppiä.
Pärde kirjoitti:Joten aika putkeen meni. En muista milloin joku olisi saanut ajatukseni noin pois raiteiltaan.
Mammutti kirjoitti:Vituttaa ihmiset, jotka pesee pyykkiä toisten varaamilla vuoroilla.. saatana.. yritä tässä nyt saada pyykki pestyä ennen formulaa..
pienestä sitä joskus vittuuntuu........
Samainen asia on vituttanut itseänikin joskus. Joku saamarin taulapää pesi pyykkiä minun varaamassani koneessa ja minun ajalla. No, onneksi silloin oli toinen kone vapaa... silti kyllä tuollaisista periaatteista pitäisi pitää kiinni ja täysin hyvien tapojen vastaista touhua moinen.Mammutti kirjoitti:Vituttaa ihmiset, jotka pesee pyykkiä toisten varaamilla vuoroilla.. saatana.. yritä tässä nyt saada pyykki pestyä ennen formulaa..
pienestä sitä joskus vittuuntuu........