Mainos

Vitutusketju

• 10 703 964
  • 56 258

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Pärde kirjoitti:
Sinun mukaasi olen nyt varmaankin sitten pullamössö, ja oikea ratkaisu olisi ollut lätkiä naikkosta turpaan ja heittää menemään?

Elä yritä liikaa lasta ojentaa. Ei ne edes ymmärrä mitä on oikea pullamössö saatika, että ymmärtäisivät väkivallan olevan perseestä. Itse yleensä kartan kaiken maailman nujakoita ja jos sellaisia meinaa baarissa ilmaantua niin vaihdan sitten vaikka kuppilaa. Toki kyllä varmaan osaisin puolustautua varmaan kaiken maailman teiniangstiuhoajia vastaan kun noita nistien perijöitä on tuossa lähipiirissä aikanaan pyörinyt ihan tarpeeksi ja on saanut katsella miten äijää pistetään pakettiin biljardi- ja golfmailalla useampaankin kertaan. Mitään hohdokasta en siitä kyllä näe. Lähinnä sääliä sitä lyöjääkin kohtaan ainakin jollain tasolla.

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
vituttaa Israel ja sen toiminta... tulitauko sopimnus saatiin vihdoin aikaiseksi, niin eikö nää sotahullut mulkut menny ja rikkonu samatien ko.sopimusta... täysin ilman provokaatiota.

Käsittääkseni luotiakaan ei ammuttu,eikä ohjuksia laukaistu Libanonin puolelta... ei näin.

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Vincent kirjoitti:
vituttaa Israel ja sen toiminta... tulitauko sopimnus saatiin vihdoin aikaiseksi, niin eikö nää sotahullut mulkut menny ja rikkonu samatien ko.sopimusta... täysin ilman provokaatiota.

Käsittääkseni luotiakaan ei ammuttu,eikä ohjuksia laukaistu Libanonin puolelta... ei näin.

Niin no pohdippa tilannetta. Hizbollah käyttää tulitaukoa vaan hyväkseen ja parantelee haavojaan ja varustaa taas itseään kun Israel ei enää pommita teitä Syyriaan.

Kuvittele että SUomi on Libanon ja meidän Hizbollah olisi Karjala-aktivistit ja Venäjä olisi Israel. Eli aktivistit vaatisivat Karjalaa Venäjältä ja ampuisivat raketteja Pietariin. Väitätkö ettei Venäjä moukaroisi Suomea, vaikka pääosa kansasta ei olisikaan samaa mieltä näiden Karjala-aktivistien kanssa.

Vincent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern München,Ottawa Senators, HIFK
Snaipperi #16 kirjoitti:
...Hizbollah käyttää tulitaukoa vaan hyväkseen ja parantelee haavojaan ja varustaa taas itseään...

Puhdasta spekulatiota... mistä tiedät,että asia todella on näin? Koska israelilaiset ovat itse niin sanoneet ja kertoneet näin maailmalle?

Miksi vitussa Israel edes kirjoitti tulitaukosopimuksen,jos heillä ei ole aikomustakaan pysyä sen takana??? Olisivat ennemmin jättäneet kirjoittamatta.

...jatketaan keskustelua toisessa ketjussa, jos on tarvetta.

Snaipperi #16 kirjoitti:
Väitätkö ettei Venäjä moukaroisi Suomea, vaikka pääosa kansasta ei olisikaan samaa mieltä näiden Karjala-aktivistien kanssa.

Suomalaiset pistäisivät itse aisoihin moiset, kansallisen turvallisuuden vaarantavat aktivistit.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Tästä mä olen ennenkin mouhottanut mutta tilanne ei ole miksikään muuttunut. Vituttaa koiraihmiset ja etenkin ne, jotka antavat turren kulkea vapaana. Vittumaista lenkkeillä kun ei koskaan tiedä milloin joku alkukantainen eläimen vaisto lyö päälle ja otus haukkaa nivusiini.

Miten niiden toisten ihmisten voi olla niin vaikea ymmärtää sitä että me toiset emme voi sietää vapaana kaupungilla kulkevia koiria? Ja sitä että se on vitun pelottavaa kun iso koira lähestyy haukkuen ja kuola suusta valuen.

Pitää kai alkaa pitää moraa mukana.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Kiltit ja vaarattomat

mäkine kirjoitti:
Vituttaa koiraihmiset ja etenkin ne, jotka antavat turren kulkea vapaana. Vittumaista lenkkeillä kun ei koskaan tiedä milloin joku alkukantainen eläimen vaisto lyö päälle ja otus haukkaa nivusiini..

Niin, olet täysin väärässä! Vapaana juoksevat koirat ovat kuulemma ihan kilttejä ja vaarattomia, eivätkä koskaan tee mitään pahaa, koska ne ovat niin kilttejä ja vaarattomia.

Lähde: Koiranomistajat

Täältä tähän

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
ervatsalo kirjoitti:
Niin, olet täysin väärässä! Vapaana juoksevat koirat ovat kuulemma ihan kilttejä ja vaarattomia, eivätkä koskaan tee mitään pahaa, koska ne ovat niin kilttejä ja vaarattomia.

Lähde: Koiranomistajat

Täältä tähän

Aivan kuten Kettunen ja nero Markus Kajo kirjoitti: Koira tunkee kuonoaan nivusiini ja omistaja sanoo että "ei se tee mitään." EI TEE MITÄÄN?! JUURIHAN SE TUNKEE KUONOAAN NIVUSIINI! (Vapaa lainaus)

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vitun KISS FM.

Joudun istumaan duunissa toisella paikalla ja tämän osasto likaT kuuntelevat kissä ja kovaa. Alkaa kutittamaan pään sisältä...

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Berliinissä on jännä homma, että kaikki kolmen eri reissun aikana näkemäni hauvat ovat olleet siellä vapaana, eivätkä ne a) juosseet heti ihmisten "kimppuun" ja b) jos näkivät toisen hauvattimen, niin niiden annettiin rauhassa mennä hieromaan tuttavuutta (jos nyt edes menivät, yleensä ne pysyivät isäntiensä ja emäntiensä seurassa) ja en mä ainakaan nähnyt, että ne ei olis osanneet käyttäytyä ja niitä olis heti oltu repimässä pois. Mutta toki, tämä on vain mitä minä näin, totuus voi olla toisenlainen. Siltikin kuten sanottua, ne turrit mitä näin, olivat hyvin käyttäytyviä.

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Individual kirjoitti:
Berliinissä on jännä homma, että kaikki kolmen eri reissun aikana näkemäni hauvat ovat olleet siellä vapaana, eivätkä ne a) juosseet heti ihmisten "kimppuun" ja b) jos näkivät toisen hauvattimen, niin niiden annettiin rauhassa mennä hieromaan tuttavuutta (jos nyt edes menivät, yleensä ne pysyivät isäntiensä ja emäntiensä seurassa) ja en mä ainakaan nähnyt, että ne ei olis osanneet käyttäytyä ja niitä olis heti oltu repimässä pois. Mutta toki, tämä on vain mitä minä näin, totuus voi olla toisenlainen. Siltikin kuten sanottua, ne turrit mitä näin, olivat hyvin käyttäytyviä.
Mutta, kuten tiedämme, koira haistaa pelon. (Vai peelon???) Koira vainuaa minut nähdessään että tuo pelkää. Ja ahdistelu alkaa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itseäni on jo pidemmän aikaa vituttanut nämä lapset, joilla on uskomaton tarve paperin sijasta piirtää yleisille teille.

Spraymaalaukset vielä juuri ja juuri tunnelien seinissä hyväksyn, kun sentään näyttävätkin komeilta. Näitä hemmetin tiepiirroksia on vaikea minun ainakin hyväksyä. Koska piirrustusten tasokin on hyvin luokaton.

Eikö tämän pitäisi olla myös laitonta? Eikö tiepiirrokset ole ihan rinnastettavissa spraymaalauksiin?

Minä ainakin taidan viedä seuraavalle Picassollemme laatikollisen paperia.

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Ihmiset, jotka haluavat virallisissa tilaisuuksissa tms. esiintyä omilla lempinimillään. Jokaisella niitä lempinimiä on, mutta pakkoko niitä on joka paikkaan tunkea. Selvästi yleisempää naisten kohdalla. Vituttaa tollanen kikkailu.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
cottonmouth kirjoitti:
Ihmiset, jotka haluavat virallisissa tilaisuuksissa tms. esiintyä omilla lempinimillään. Jokaisella niitä lempinimiä on, mutta pakkoko niitä on joka paikkaan tunkea. Selvästi yleisempää naisten kohdalla. Vituttaa tollanen kikkailu.

Itse kyllä "esiinnyn" ihan joka paikassa lempinimelläni, eikä siinä ole mistään kikkailusta kyse vaan ihan tottumuksesta. Minua on koko ikäni kutsuttu lempinimelläni, töissäni olen lempinimelläni, työmeiliossassani on lempinimeni, allekirjoitan aivan kaikki paprut ja sopimukset lempinimelläni, joten en ymmärrä miksi minun ykskaks pitäisi jossain virallisessa tilaisuudessa käyttää oikeaa nimeäni, jonka olemassaolosta ei ole about kukaan tietoinen.

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Vaimon toiminta ja käytös alkaa pikkuhiljaa vituttaa. Se oikeasti luulee minua joksikin typerykseksi jota voi kusettaa ja viedä miten sattuu. Hymy kyllä hyytyy jossain vaiheessa kun astia tulee täyteen. Mitään sopimuksia ei tarvitse pitää kuin minun, häntä ne eivät koske. Ja jos minä jotain sopimusta rikon hänen muutaman rikkomiskertansa jälkeen niin sehän pitää kostaa. Olen antanut ihan tarpeeksi paljon anteeksi tähän asti. Kovin paljoa en enää aio antaa...

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Gellner kirjoitti:
en ymmärrä miksi minun ykskaks pitäisi jossain virallisessa tilaisuudessa käyttää oikeaa nimeäni, jonka olemassaolosta ei ole about kukaan tietoinen.

Nii,eihän tohon mun lempinimi-julkisessa-yhteydessä-kammoon mitään rationaalista syytä ole, mutta jostain syystä se vaan ärsyttää. Tiedä sitten miksi. No offense intended.

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Gellner kirjoitti:
allekirjoitan aivan kaikki paprut ja sopimukset lempinimelläni
Eikös tämä ole laitonta? Kai nyt vuokrasopimuksiin, työsopimuksiin, sekkeihin yms pitäisi laittaa virallinen kirjoissa oleva nimi?

Kysyn siksi, koska en tiedä, en siksi, että provoasin tms.

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
korkki kirjoitti:
Vaimon toiminta ja käytös alkaa pikkuhiljaa vituttaa. Se oikeasti luulee minua joksikin typerykseksi jota voi kusettaa ja viedä miten sattuu. Hymy kyllä hyytyy jossain vaiheessa kun astia tulee täyteen. Mitään sopimuksia ei tarvitse pitää kuin minun, häntä ne eivät koske. Ja jos minä jotain sopimusta rikon hänen muutaman rikkomiskertansa jälkeen niin sehän pitää kostaa. Olen antanut ihan tarpeeksi paljon anteeksi tähän asti. Kovin paljoa en enää aio antaa...

Sinuna pelaisin kortit hitaasti ja kun olet saanut tarpeeksi nutseja, inetät alliin, muijasi callaa ja sä keräät lastut räpylääs.

Pidä toisin sanoen matalaa profiilia ja käyttäydy äärimmäisen asiallisesti ja kohteliaasti kun mitta on täynnä ja on aika avautua. Älä hermostu. Älä huuda. Ole lakoninen. Silloin henkinen vastaisku on täynnä jäätävää voimaa ja pisteet jäävät sinulle, jolle ne kuuluvat, vaikutat olevan kuitenkin voiman oikealla puolella.

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Murmeli kirjoitti:
Eikös tämä ole laitonta? Kai nyt vuokrasopimuksiin, työsopimuksiin, sekkeihin yms pitäisi laittaa virallinen kirjoissa oleva nimi?

Kysyn siksi, koska en tiedä, en siksi, että provoasin tms.

Allekirjoitus saa olla ihan mikä vain koukero. Voihan sitä väittää, että siinä on mitä on, kun 80 prosentilla ihmisistä on allekirjoitus josta ei tietämättä pysty sanomaan mitä siinä lukee. Kannattaa toki allekirjoittaa kaikki paperit samalla tavalla, ettei joudu myöhemmin juoksemaan todistamassa itse allekirjoittaneensa. Sen sijaan kun nimeä kysytään virallisissa lomakkeissa (tai allekirjoituksen alapuolella nimenselvennystä), niin täytyy olla ihan virallinen nimi. Nimeään tosin voi vaihtaa kertaalleen vaivatta. Muuan tuttavani esimerkiksi vaihtoi jo ammoin nimekseen Anne, sillä kaikki kutsuivat häntä sillä nimellä eikä kukaan ristimänimellä Anneli.

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Perkele! Minulta lähti iso biitti hampaasta, jossa on jo ennnestään ollut iso reikä. Nyt reikä on niin iso, että ien tuntuu kielellä ja about puoli hammasta puuttuu. No, seuraava vapaa aika on 19.10. joten ei kiitos. Koitin selittää, että Buranan voimalla tässä mennään, joten sen verran tuli myönnytystä, että minun pitää mennä tänään Kallion (!!) terveysasemalle venaamaan josko vapautuisi aika. Kuulemma pitää varautua usean tunnin jonotukseen ja välttämättä aikaa ei vapaudu ollenkaan. Mitä helvettiä? Kollegani sai eilen maksusitoumuksen yksityiselle kun hänellä oli reikä hampaassa, mutta mun pitää mennä venaamaan josko ehkä pääsen hammaslekuriin. Ei ole reilua. Vittu.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Gellner kirjoitti:
Kollegani sai eilen maksusitoumuksen yksityiselle kun hänellä oli reikä hampaassa, mutta mun pitää mennä venaamaan josko ehkä pääsen hammaslekuriin. Ei ole reilua. Vittu.

Pääsee sinne yksityiselle ilman maksusitoumustakin. Ei kunnallisia palveluita ole pakko käyttää...

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ohmi kirjoitti:
Pääsee sinne yksityiselle ilman maksusitoumustakin. Ei kunnallisia palveluita ole pakko käyttää...

Jep, niin pääsee. Lääkärikäynnit hoidankin aina yksityisellä, mutta hammaslekuri on eri asia. Mun mielestä mulla nyt vaan on sama oikeus päästä yksityiselle maksusitoumuksella kuin kollegallanikin. Ja kun nyt kävi selväksi ettei ole, niin se pistää vituttamaan. Ei sitä vitutusta poista se että voin mennä yksityiselle ilman maksusitoumusta.

Viimeksi muokattu:

Rinoa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Gellner kirjoitti:
. Mun mielestä mulla nyt vaan on sama oikeus päästä yksityiselle maksusitoumuksella kuin kollegallanikin. Ja kun nyt kävi selväksi ettei ole, niin se pistää vituttamaan.
No nyt on tietysti pakko kysyä, että ensinäkin A) miksi kolleegasi pääsee ja sinä et? B) kuinka asia perusteltiin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy