Mietin, että onko tämä vitutusketjukamaa vai vaan ärsytysketjun asiaa, mutta kun sanoin ääneen "vittu" niin kyllä tämä tänne kuuluu.
Kävin kaupassa ja ostin mm. vessapaperia. 20 minuuttia myöhemmin kotitalon edessä tajusin, että eihän minulla ole sitä vessapaperia mukana eli se jäi kauppaan sinne kassan pakkausalueelle. Pääsi kirosana suusta. Oli vielä varmaan kalleinta mahdollista paperia, joka tuntuu silkin pehmeältä. Miten semmoisen ison asian voi vaan unohtaa? Kai keskityin liikaa jännittämään, että mahtuvatko muut ostokset kangaskassiini, ja lähdin sitten tyytyväisenä pois, kun ostokset olivat kivasti kassissa. Vessapaperithan eivät sinne kassiin mene, niin en niitä ajatellut. Ottaa päähän.
Mikä höperö minustakin on tulossa, kun eilen kävin kanssa nopeasti kaupassa ja listalla oli banaanit kirjoitettuna ylös. Kaupassa ollessani kävin listaa läpi ja rastitin banaanit ostetuiksi ja painuin kassalle. Kotona ei banaaneja löytynyt. Olin minä siellä heviosastolla käynyt, kun olin paprikoita ostanut ja aivot ilmeisesti rekisteröivät samassa myös banaanit otetuiksi. Huolestuttavaa on, että sitä listaa läpikäydessä rastitin banaanit ostetuiksi eli aivot eivät siinäkään vaiheessa tajunneet, että hetkinen, jotain puuttuu.